VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sula1000 Mart 02, 2011, 09:07:38 posle podne
-
Pozdrav drugari,
trazeci resenje za problem koji me muci vec nekoliko dana,tacnije od kada sam kupio Pasata,sasvim slucajno sam naisao na ovaj forum pa cu da vas zamolim za pomoc.
Rijec je dakle o Pasat-u B3 2.0, 8 ventila 1993 god. (auto gas i benzin).Auto je par dana radio normalno,nakon voznje smjesten u garazu jer je bilo jako hladno.Ujutro kada sam pokusao da upalim samo je kratko skresao i ugasio se.Nakon toga tj.vec 5 dana se hebem oko njega,dobija plin,baca varnicu na svecice,razvodni mehanizam je u fazi ali on niti da se javi.Mozes verglati do besvijesti.Elektro pumpa za benzin u rezervoaru ne radi kada dam kontakt tj ukljucim prekidac koji je ugradjen da bi se ova pumpa mogla iskljuciti kada vozilo radi na plin.Plinski uredjaj je lovato (obicni).
O jadu me zabavi.Inace kada sam ga kupio radio je i na plin i benzin.
Ono sto sam primijetio da mi senzor alarma ne blinka (crvena lampica),niti alarm hoce da se ukljuci.Centralna brava radi normalno na kljuc bez daljinskog.Predhodni vasnik kaze da je alarm fabricki,a ja nemam pojma ni gdje je smjesten niti koje je marke.Da li je moguce da me on zeza.
U ovim jebenim Pljevljima nema majstora da valja za te stvari.
Hvala svima koji pokusaju da pomognu
-
moze biti puno razloga ali najvise pretpostavljam da je problem oko alarma.probaj da skines kleme akumulatora na oko 1-2h,a potom namesti pa probaj ,mozda proradi.proveri i osigurace.
-
Osigurace sam provjerio-ispravni,a akumulator sam skidao po cijelu noc i do sjutri dan kada dodjem sa posla i opet nista.
Gdje se obicno postavlja glavni modul alarma da bih ispitao kontakte i pokusao bar nekakav zakljucak izvesti?
U svakom slucaju hvala na odgovoru i pokusaju da pomognes. hissyfit hissyfit hissyfit
-
Proveri da li doblazi struja do pumpe. Podigni tepih u gepeku,skini poklopac plovka i proveri u dzeku struju....ako nemas napajanje pumpe onda gledaj do cega je. Ako struje ima ,crkla je pumpa.
-
Proveri alarm,
jer po onome sto pises, da imas poseban prekidac za pumpu, i da ti je lovato obicni, to znaci da mozes paliti kola bez prethodnog pokretanja na benzin. Cim ne mozes upaliti na plin, a potom i kada prebacis na benzin, negde imas blokadu. Jesi li se cuo sa prethodnim vlasnikom, mozda ima neki skriveni prekidac, to dosta ljudi ima naknadno ugradjeno. ;) ;)
-
A sta "blokira" ta blokada ako ima varnicu,kao sto je napisao?
-
Mozda senzor polozaja radilice...
-
Tasa
to sto je lovato obican plin ne mora da znaci da moze paliti direktno na plin,zavisi od prekidaca
-
Prije svega zelim da se zahvalim svima na nastojanju da pomognete.
Kako mi je savjetovao Zemunac provjerio sam da li dolazi struja do pumpe u rezervoaru.Tamo sam nasao 4 kontakta (buksne),dva uza u sredini i dva siroka na krajevima.E sad,struja dolazi samo na onaj jedan uzani kontakt,a na krajnje sire ne sto mi je nelogicno.Na ovim sirim je jedan provodnik crvene boje sa zutom linijom i drugi kafene boje.
Pratio sam ovaj crveni provodnik sa zicom i u dijelu praga vozacevih vrata (ispod plasticnog praga sa unutrasnje strane) provodnik je "uveden" u relej sa 5 kontakata od cega jedan kontakt sa releja je prikacen srafom za prag tj.masu.Dalje provodnik sa drugog kontakta produzuje ka osiguracima i nisam mogao u gomili zica da utvrdim gdje tacno zavrsava.Cini mi se opet na nekakvom releju ispod kojeg je osigurac.Tu na tom mjestu takodje postoji provodnik iste boje ali na njemu ima struje.E sada da li je tu nesto i da li ovaj relej na pragu moze da prekine struju,cemu on sluzi,da li uopste struja treba tim provodnikom da ida na pumpu -nemam pojma.
Tasi mogu da kazem da predhodni vlasnik koji je stariji covjek nema pojma je li ili ne nesto dogradjivano.
Izvinjavam se na opsirnosti,jedino jos da napomenem da sam pronasao alarm (ili bar mislim da je to) ispod konzole na lijevoj strani.
Nemogu da postavim sliku,a na njemu pise RdW i jos nesto na nemackom.Takodje na istom imaju dva konektora sa po 7-8 buksni.
-
Taso
to sto je lovato obican plin ne mora da znaci da moze paliti direktno na plin,zavisi od prekidaca
Od prekidaca??? Tesko, jer ako hoce da prebacuje kada da gas treba mu ecu za plin, el. ventil, a to vec nije obican plin.
Jedan od lovato prekidaca http://www.kupujemprodajem.com/Lovato-517938-oglas.htm za klasican plinski sistem.
Drugi prekidac jes da je landi. al nema veze takav je i lovatov http://forum.krstarica.com/showthread.php/399281-Postoji-li-merac-za-plin i ti prekidaci su namenjeni za malo savremenije plinske uredjaje, tipa loveco pro, pro 2, secvent siteme, e sad obzirom da je ovo Srbija i okolina, ne cudi me ako se ne ugradjuje adekvatna oprema. ;)
-
Prekidac se povezuje na bobinu i on prebacuie rezim goriva!
-
Pa tesko da ce manuelac sam da prebaci, a ovaj automatski ce prebaciti ako ima odgovarajuce komponente. Al obican najprostiji lovato sistem, pa nece ga prebaciti pa da je 2 x toliki, al ne bitno.
Poz.
-
Ako ima varnicu i plin,kao sto rece pokretac teme u prvom postu,nijedan alarm ga nece spreciti da upali!Ali losije nastelovan uredjaj,lose membrane i te kako hoce.Taso,kakve komponente trebaju automatskom prekidacu da prebaci na plin? misli1
-
E ne znam ljudi,prilicno poznajem mehaniku-toliko da nijedno moje niti bratovo auto koje sam do sava vozio,a bilo ih je 20-ak u ovih 30 godina od kada vozim nije islo u servis.Sve sam sam radio ali ovo me cudo nije snaslo nikada.Danas smo od muke skidali rasprsivac ili kako ga neko zove isparivac (kompletan) i stavljali na bratovog golfa (GT 2.0 plin+benzin).Golf mu bolje reze nego na njegov rasprsivac.Sad ovaj relej za prebacivanje plin-benzin i nema neku ulogu pogotovo ako mu ja dovedem direktno struju ali nema potrebe ispravan je sigurno.Vadio sam njegov razvodnik i bobinu opet nece,sve to moje kod njega stavim sve radi.
Na bobinu dolazi 12v.Ovo nema u picki materinoj.Neznam Bos brava (glavni prekidac palenja) ili da mi iz nekog razloga bobina ne daje slabu struju.Fals vazduh ne vuce nigdje.Ma auto sam kazem normalno dovezao i ugasio u garazi,sjutri dan samo je skresao i vise ni da se javi.Od tada mi ni alarm ne radi.Ali sta moze da blokira????????????????
Hvala zaista veliko hvala svima vama-samo da se suzdrzim da trica ne opalim macom po soferki
-
Taj motor 2,0 ili 2e jako tesko pali hladan direktno na plin. Ako pumpa za benzir ne radi,to ti je razlog zbog kojeg nece da upali.
-
Evo danas sam planirao da pumpu potpuno ispitam da i to vidim,mada brat mi ima Golfa Gt i na plin pali bez problema.
Pokusacu i na gurku da ga upalim pa neka bude sto bude mada nije nije to to.
Hvala Zemunac
-
da li ima opciju direktnog paljenja na plin,imao sam slican slucaj
-
Ima opciju direktnog paljenja ali mi prekidac odmah vrati na benzin-nece da ostane na plinu i da svijeti zelena dioda (zuta je benzin).Kada vergla medjutim plin ide i svijetli zelena.Ranije je htio da ostane na plinu kada prekidac prebacim na plin.
Danas sam ga upalio na vucu i to na plin posto iz jos neutvrdjenih razloga pumpa ne baca benzin kako bi trebala (los pritisak).
Uocio sam neke stvari tako da se nadam da sam na putu da rijesim ovu zajebanciju.Ukoliko uspijem obavezno cu napisati sta je da se ubuduce ljudi ne bi mucili.Ako je to sto ja mislim onda stvarno da se covjek prekrsti sto bi se reklo.
-
Druze jesi resio problem sa paljenjem evo i ja danas imam potpuno isti problem sa istim autom i istim motorom. :angry: Radio je do popdne sve ok i od jedanput nece vise da upali ni na plin ni na benzin a sve je radio kako treba. bonk
-
ovaj iz pljevalja jos nije upalio, sacekacemo da se javi ;)
-
da se javim posto vidim da od kolege po autu nema ni traga ni glasa... lollol
Upalio sam auto kod majstora sa nekih 150e... boodala Motor je bio prezubio pa polomio ventile odnosni pokrivio. Stavili sam nove ventile,semeringe,vodjice ventila, dihtunge i sve skupa sa majstorevim rukama oko pomente cifre... clap
-
b3 2,0 ne krivi ventile. za sta si ti dao 150 eu je nesto drugo
-
lollol lollol lollol lollol citam i ne verujem
-
ma sad je ok nemogu da ga prepoznam ide kao metak. driving Za ostalo nisam siguran sta je. Samo znam da je nesto pocelo u motoru da se melje jer sam probao da ga upalim na vucu. blabla Posle toga je verglao kao da nema klipove. Odvezao kod majstora kupio delove koje je on rekao i to je to. clap
-
imam isti motor i isto auto,,,,,,
elektronac ko elektronac, ako nece da upali ili nema goriva, ili su dizne goriva zacepljene, ili je procesor riknuo,,,,,
e sad, ovaj iz pljevalja rece da je uspio upaliti na plin ali na guranje,,,,,, na osnovu toga mi se cini da je kod njega uradjen plin kao kod mene, pali na benzin uvijek, a pri 2000rpm se automatski prebacuje na plin,,,,, iz toga slijedi da ili mu je crkla pumpa goriva, ili uopste nema goriva u rezervoaru, a ako ima i goriva i pumpa ok, onda neka ganja dalje dizne MAF i procesor, mada nista ne bi trebalo da je crklo osim pumpe (jer vozi na plin), ili mozda samo releja pumpe pa ne moze da napumpa gorivo....
kod mene je bilo slucajeva da zaboravim nasuti goriva i ostanem u strani, ma nema boga upaliti, djaba plin ne moze na njega,,,,,, tada ga okrenem nizbrdo i pustim u drugoj, auto tek nakon 2000rpm se pali i radi bez problema.....
takodje ako alarm ima blokadu moguce da on zeza, tj da ako je crkao ne uspijeva da zatvori strujni krug koji prekida (najvjerovatnije napajanje pumpe) i tako nema goriva, nema paljenja.......
-
i moj plinski uredjaj je isti kao kod vas. biggrin Uvek pali na benzin i na 2000rpm prebacuje plin. E sad na prekidacu za plin ima odozdo mali taster koje resetuje uredjaj i moze tada da upali na plin. Tada kad mi se izgasio auto nije hteo da pali na plin a sada pali bez problema mada ja ga uvek palim na benzin. blabla