Autor Tema: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?  (Pročitano 45476 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #20 poslato: Decembar 26, 2017, 09:53:20 posle podne »
Vidis Bocko, ja sa tim plinom uz brdo izlazim cetvrtom, mada ne ocekujem da poverujes...
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 10:42:45 posle podne od strane Ned »

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #21 poslato: Decembar 26, 2017, 10:59:41 posle podne »
Ne znam zasto ljudi misle da auto na plin ide losije nego na benzin.
Ako je sve odradjeno kako treba razlike ne bi trebalo da bude uopste ili je to neka zanemarljiva razlika koju vecina ne bi ni primetila.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #22 poslato: Decembar 26, 2017, 11:08:11 posle podne »
Ako se ugradi sekvent (ja mislim da drugi ni ne moze) nece imati razlike u snazi, vozio sam vise vozila na plin, pa mogu to da kazem. Ovo oko ustede je individualna stvar. Ja sam se tako bio iznervirao oko raznih atesta i pobesnim ispred drugara i kazem NIKAD VISE PLIN da me drzava jebe sa izmisljotinama, a on kaze Pa jebe te i sa dizelom i sa benzinom i sa racunom za struju i registracijom... i jeste u pravu. Kako kod se okrenes dupe ti pozadi.
Njemu ne smeta ono sto i meni smeta.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #23 poslato: Decembar 27, 2017, 12:24:53 pre podne »
Ne znam zasto ljudi misle da auto na plin ide losije nego na benzin.
Ako je sve odradjeno kako treba razlike ne bi trebalo da bude uopste ili je to neka zanemarljiva razlika koju vecina ne bi ni primetila.

Sam si odgovorio. Ako je ugradjeno kako treba (i ako ti neki komšija nije štelovao da ti manje troši) onda nema problema u radu. Znam ljude koji redovno rade servise i nemaju nikakvih problema.
Takodje nije ni neki strašan problem da se doradi i atestira na svakih 5 godina, a nije ni neki trošak, za tih 5 godina bi na dizelašu sigurno menjao na primer turbinu ili pumpu a to bi još više koštalo i vremena i novca.
Ovaj atest je problem ako imaš juga koji košta 200-300 evra pa ne znaš da li da ga atestiraš ili prodaš na otpad jer zamena boce i atest koštaju kao i jugo...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #24 poslato: Decembar 27, 2017, 03:06:10 posle podne »
Cenim da se ugradnja plina i dalje isplati, usteda cene ugadnje nakon 12-15000 km je sasvim korektna, poredim sa ostalim zemljama koje imaju regulasinu ugradnju TNG-a. (U Ceskoj recimo gorivo kosta isto, ali je ugradnja dosta skuplja). Ne znam koje to ulaganje u bilo sta se isplati za manje od godinu dana? Najveci problem kod atesta nije cena nego sam sistem, ali to je generalan problem kod nase drzave i birokratije, od vadjenja licne karte, promene prebivalista itd, sve je komplikovanije i traje 3 puta duze nego u razvijenijim evropskim zemljama.

Sto se tice same cene atesta, mislim da izadje vise od tih 5000, ali koliko se placaju pojedine druge takse, nije to velika cifra da se ne lazemo za nesto sto se placa jednom u 5 godina. Veci je problem sto drzava nece da ovlasti plindzije da sami rade ateste, kad vec svi mogu da rade tehnicki pregled, ne znam zasto je plin toliko razlicit. Ali to je prica za sebe...

Elem, kapiram ljude kojima je prekipelo i nemaju vise vremena da se bakcu oko atesta, ali sto se tice novcane isplativosti, mislim da i dalje ima racunice, za nekog ko prelazi vise od 10 000km godisnje.

Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #25 poslato: Decembar 27, 2017, 04:42:19 posle podne »
Svakako sumnjam u snagu za to nekako sam uvek imao utisak da auto gubi 10% snage kada se ugradi plin, iz raznoraznih prica moje okoline, i opet ne znam coveka koji ugradjuje plin i kaze majstore odrvni tu slavinu da trosi i da ide, ne bas je suprotno, pa se tu snaga gubi... sto se tice o brzini na auto putu, zgasis gas svaki auto ide 120 da li je na plin, benzin ili dizel... pricamo o ubrzanju koje je na dasnjim putevima jako bitno, i to ne radi kurcenja nego za ne daj boze treba ti auto koji kad das gas ce da ti spase glavu i izvuce...

Sto se tice ustede i zakona to je haos,a uskoro krece zakon da automobili stariji od 15godina idu 2 pute godisnje na tehnicki pregled kontam taj golf o kome pricamo ce uskoro da ima 15, pa verovatno ce i tu da izmisle nesto ako vec nisu za automobile koji imaju plin...

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #26 poslato: Decembar 27, 2017, 06:25:14 posle podne »
To odvrtanje i zavrtanje slavine vazi za starija vozila sa vakuumskim sistemom.
Kod novijih sekvent uredjaja kompjuter regulise ubrizgavanje gasa u cilindre.

I opet kazem ako je sve ugradjeno kako treba razlike nema ili je neosetna.

Van mreže ElMiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V 75KS
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #27 poslato: Decembar 27, 2017, 07:55:08 posle podne »
Upravo, kao što kažeš, to mi je majstor i preneo. Nema on tu šta da zavrće/odvrće slavinu, sistem sam dozira količinu gasa.

E sada, da li neko misli da auto može da ide dobro, samo kada se vozi na višim obrtajima i višim brzinama  driving, je pre svega filozofsko pitanje, kojem ne bih da se bavim. :)

Takođe, birokratija u nas, mi je dobro poznata. Tako da sam se o tome već pre same ideje da zapravo ugradim TNG raspitao i ne ulazim ni u kakve avanture bez ovog "detalja".

Kada se dobije papirologija od onoga ko vam ugrađuje plin, automobil vozite na atest (ide taksa republičkoj agenciji i taksa za atestiranje sve oko 8000), nakon toga tehnički pregled i zamena saobraćajne.

Što se tiče točak boce, upravo tu bocu će i ugraditi. Verujem da je čovek u potpunosti informisan šta može, a šta ne, jer svakoga dana ima mušterije koje ugrađuju TNG.

A sama isplativost ugradnje, zavisi i od toga koliko se km-a pređe u tih godinu dana. Dakle, nekome će se isplatiti nakon godinu ili dve, nekome pak kraće. Po nekoj mojoj uprošćenoj računici, trebalo bi da se isplati nakon 12-13 000 km-a. S obzirom da sam prethodne godine prešao oko 18 000 km-a, to je glavni razlog ugradnje TNG-a.

Da se razumemo, da imam dovoljno novaca i auto sa pristojnim motorom, ni sam ne bih ugrađivao, ali sam mislio da se podrazumeva koji je glavni razlog ugradnje TNG-a.  ;)
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2017, 07:58:53 posle podne od strane ElMiki »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #28 poslato: Decembar 27, 2017, 08:30:16 posle podne »
Bocko ti si slušao priče, a čuo si ono što si hteo i eto internet mišljenja bez dana ličnog iskustva. Ima tema o oktanskoj vrednosti plina i benzina i konkretni primeri sa ulice koji plinko kako ide, tako da nema potrebe za pogrešnim teorijama.
nego za ne daj boze treba ti auto koji kad das gas ce da ti spase glavu i izvuce...
Taj gas je daleko više glava upropastio nego sačuvao. Ako je do sačuvavanja glave, zašto niko ne uradi nadogradnju kočionog sistema umesto masovnih čipovanja motora? Odnos je verovatno 1:1.000.000 u korist čipovanja. Koliko glava sačuva papučica kočnice, a koliko papučica gasa? Meni deluje da snaga ipak nije toliko tražena kako bi bio neko bezbedan već naprotiv.

Posebna prevara je datum proizvodnje boce. Tu se ukrade najmanje jedna godina atesta. Npr Miki ugradi plin 10.jan 2018., boca je naravno proizvedena pre toga, recimo 2 dana ranije 8.jan 2018. (a često je i nekoliko godina ranije što se neprijatno sazna na nekoj registraciji kasnije). Rok trajanja boce je 5 godina ili 10 svejedno je ionako će to da promene do sledećeg atesta zajedno sa još gomilu pravila. I onda 10.jan 2022. Miki ode da registruje kola, a oni mu kažu NE MOŽEEEE rok trajanja boca ti ističe PRE punog registracionog ciklusa tj 8.jan 2023. godine i oni ne smeju da ti registruju auto već moraš da zameniš bocu, uradiš reatest i opet imaš jednu godinu manje od one što stoji u zakonu jer je boca opet proizvedena PRE nove ugradnje. E sad niko od tih retarda nije nigde napisao za šta se računa rok boce tj nije isto da li boca stoji u magacinu ili se rok odnosi na vreme eksploatacije što je sasvim normalno jer kada mi kupimo nov auto ili frižider garancija i uslovi korištenja kreću od trenutka kupovine, a ne od trenutka kada je stavljen zadnji šraf na proizvod. Šta mene kao korisnika boli penis kada je boca ili frižider proizveden? Ja ga koristim od trenutka kupovine. Rok trajanja korištene i nekorištene robe nikako ne može biti isti.
To je samo jedan od gomilu pokazatelja da u sistemu sede retardi kojima radni dan prođe u razmisljanju kako da zajebu ovce i da to bude po zakonu. I tome nema kraja. Ja to ne mogu da merim nikakvom uštedom u novcu.
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2017, 08:50:38 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Bata83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 300
  • Age: 40
  • Lokacija: Djurdjevo
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 2.0 16v
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #29 poslato: Decembar 27, 2017, 08:55:56 posle podne »
Trenuto cetvrti auto po redu sa ugradjenim tng-om i dok god budem imao auto na benzin bice i gas. 1000 din u proseku mesecno,atest i odrzavanje oko sistema za ubrizgavanje vise godina pokriva plivajuci zamajac kod dizela a gde su dizne pa pumpa,grejaci...
Sama razlika u ceni vozila benz.- dizel oko 1000e


Послато из Северне  Кореје уз помоћ Ким Ђон Ун


Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #30 poslato: Decembar 27, 2017, 09:44:42 posle podne »
Nikada nisam vozio auto na plin, vozim benzinca sa 130ak konja i vozim tdi 140 konja, inace zato smo ovde na forumu zar ne ? da razmenimo misljenja, ne treba meni ni dan iskustva sa plinom jer me to i ne interesuje a ovde sam se ukljucio eto iz radoznalosti, i saznao nesto novo...

Sto se tice cipovanja automobila, ja iskreno ne bih u zivotu cipovao auto, u srbiji se to radi jer ljudi nemaju para da kupe jaci ili plate vecu registraciju pa se dovijaju sa cipovanjem (80% je to u pitanju) ostali 20% cipuju iz drugih razloga, ja ne vidim razlog zasto bi neko cipovao auto? ukoliko ti treba jaca masina kupis auto sa  jacim motorom i to je to, veoma prosto bar po mom misljenju, a verujem da ce mnogi da se sloze samnom i mnogi nece ali ok svako ima pravo na svoj izbor...

Van mreže ElMiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V 75KS
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #31 poslato: Decembar 27, 2017, 10:24:15 posle podne »
Posebna prevara je datum proizvodnje boce. Tu se ukrade najmanje jedna godina atesta. Npr Miki ugradi plin 10.jan 2018., boca je naravno proizvedena pre toga, recimo 2 dana ranije 8.jan 2018. (a često je i nekoliko godina ranije što se neprijatno sazna na nekoj registraciji kasnije). Rok trajanja boce je 5 godina ili 10 svejedno je ionako će to da promene do sledećeg atesta zajedno sa još gomilu pravila. I onda 10.jan 2022. Miki ode da registruje kola, a oni mu kažu NE MOŽEEEE rok trajanja boca ti ističe PRE punog registracionog ciklusa tj 8.jan 2023. godine i oni ne smeju da ti registruju auto već moraš da zameniš bocu, uradiš reatest i opet imaš jednu godinu manje od one što stoji u zakonu jer je boca opet proizvedena PRE nove ugradnje. E sad niko od tih retarda nije nigde napisao za šta se računa rok boce tj nije isto da li boca stoji u magacinu ili se rok odnosi na vreme eksploatacije što je sasvim normalno jer kada mi kupimo nov auto ili frižider garancija i uslovi korištenja kreću od trenutka kupovine, a ne od trenutka kada je stavljen zadnji šraf na proizvod. Šta mene kao korisnika boli penis kada je boca ili frižider proizveden? Ja ga koristim od trenutka kupovine. Rok trajanja korištene i nekorištene robe nikako ne može biti isti.
To je samo jedan od gomilu pokazatelja da u sistemu sede retardi kojima radni dan prođe u razmisljanju kako da zajebu ovce i da to bude po zakonu. I tome nema kraja. Ja to ne mogu da merim nikakvom uštedom u novcu.

Da, sa ovim se u potpunosti slažem, kao i sa svim navodima u vezi manjkavosti i zakona i načina atestiranja kako ugrađenih TNG uređaja i boca, tako i reatestiranja istih.

Mislim da se u većini ostalih zemalja atestiranje ovih boca vrši na 10 godina, uz obaveznu zamenu ventila, ali je svakako moguće koristiti tu istu bocu, ne kupovati novu, ako nije potrebno.

Ovde imamo veoma istaknutu "poziciju sile" ovlašćenih organa, gde se na primer u ovom slučaju ne poštuje deklaracija proizvođača da je uređaj (boca) atestirana na period od 10 godina, dok se na primer radar za merenje brzine vozila u saobraćaju računa 100% tačnim. Pa imamo neke smešne kazne prekoračenja od 1-2-3km/h, što se uklapa u moguću mernu grešku i ovo je lako dokazivo, samo ako neko želi da se upusti u pravnu zavrzlamu u našem pravosudnom sistemu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #32 poslato: Decembar 27, 2017, 11:02:06 posle podne »
Biće bolje, za dve do dve ipo godine.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #33 poslato: Decembar 28, 2017, 12:08:45 pre podne »
Jeste Bocko razmenjujemo misljenja, ali se trudimo da ne tvrdimo nesto sto smo naculi od komsije tj da trolujemo najblaze receno.
Trenuto cetvrti auto po redu sa ugradjenim tng-om i dok god budem imao auto na benzin bice i gas. 1000 din u proseku mesecno,atest i odrzavanje oko sistema za ubrizgavanje vise godina pokriva plivajuci zamajac kod dizela a gde su dizne pa pumpa,grejaci...
Sama razlika u ceni vozila benz.- dizel oko 1000e
Ta razlika u ceni je i kada prodajes vozilo. Nije baceno u vetar. Benzinac je u prednosti sto je veca verovatnoca da nije ugazio 400.000km kao ogromna vecina dizela.
« Poslednja izmena: Decembar 28, 2017, 12:11:22 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #34 poslato: Decembar 28, 2017, 07:57:11 pre podne »
Sto se tice cipovanja automobila, ja iskreno ne bih u zivotu cipovao auto, u srbiji se to radi jer ljudi nemaju para da kupe jaci ili plate vecu registraciju pa se dovijaju sa cipovanjem (80% je to u pitanju) ostali 20% cipuju iz drugih razloga, ja ne vidim razlog zasto bi neko cipovao auto? ukoliko ti treba jaca masina kupis auto sa  jacim motorom i to je to, veoma prosto bar po mom misljenju, a verujem da ce mnogi da se sloze samnom i mnogi nece ali ok svako ima pravo na svoj izbor...
Ako nekome fali 15-ak KS ili nesto Nm obrtnog momenta ( za preticanje npr.) naravno da će pre uraditi chip nego kupovati auto veće kubikaze. Čista logika. Srbija je ovo, ne mogu svi da voze V8.



Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #35 poslato: Decembar 28, 2017, 11:40:56 pre podne »
Interesantna diskusija, samo da se umešam za točak bocu, kod nekih automobila ne može a kod nekih može trenutno, a to zavisi od konstrukcije auta i položaja rezervoara prema gepeku, nisam baš razumeo onog što mi pričao nit sam se trudio ali znam da može.


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #36 poslato: Decembar 28, 2017, 12:04:00 posle podne »
Ne moze ako je rezervoar za benzin tacno ispod rezervnog tocka, makar tako mislim.

Van mreže Bata83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 300
  • Age: 40
  • Lokacija: Djurdjevo
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk3 2.0 16v
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #37 poslato: Decembar 28, 2017, 10:40:02 posle podne »
Ne moze ako je rezervoar za benzin tacno ispod rezervnog tocka, makar tako mislim.
Meni nisu dali na golf3 tocak bocu


Послато из Северне  Кореје уз помоћ Ким Ђон Ун


Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #38 poslato: Decembar 29, 2017, 12:01:13 pre podne »
Ispod rezervnog točka se buši rupa za neki ventil i kad se probusi rupa mora da se vidi pod radionice, ne može da rupa bude u rezervoaru. Vozila koja imaju rezervoar ispod ne mogu da imaju točak bocu.
Golf mk5 može.
Radio sam reatest u januaru 2017, došao u AMSS, platio cifru, pregledali auto i izdali reatest. Registracija je vazila do 06.06.2017. I uredno je bio registrovan 06.06.2016. Na punih godinu dana a ne do dana isteka atesta.
Ugradjivao sam ga u januaru 2012. Boca proizvedena u decembru 2011 i važi do decembra 2021 a reatest koliko me sećanje služi je izdat do januara 2022.
Zavoli sekvent je u autu, prešao sam 80-ak hiljada. Zamenjene dve dizne, sad treba da se uradi isparivac i filter menjan na 10-15.000km. To je sve.
Svecice sam u tom periodu menjao 2x i oba puta sam uzimao NGK po katalogu za 1.4 16V kao i da nema plin. Nikad nije sticao sem kad sam dobio strasno loš plin na pumpi. Potrošnja isti djavo, snaga isti djavo. Zavoli piše u uputstvu da ne sme ni biti većeg odstupanja od 5%.
Auto je bio mehanički ispravan u momentu ugradnje i to je jedino sto su momci tražili pre ugradnje.
E sad, ja sam ugradjivao plin kad je auto imao 120k na satu...
Sad bih jedino uzeo auto na metan fabricki, recimo pasat b6/b7 1.4 TSI EcoFuel jer TSI motori traže skuplji uredjaj za plin, mada bih i to uzimao kao opciju da sad uzimam auto. Dizel je za nekog ko prelazi 90% otvorenog i autoputa..
Na plin sam trošio do 15k sa sve benzinom na mesečnom nivou a sad sa dizelom trošim 20k pa i više, jer je meni 80% gradska vožnja...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #39 poslato: Decembar 29, 2017, 01:03:28 pre podne »
Ispod tocak boce se busi rupa za cevi, jedna koja vodi do isparivaca, a druga do tocilice.

Ja bih svima preporucio da stave Lovato dizne. Skoro pa ne umeju da se pokvare (to su mi rekli vise njih sto ugradjuju plinske uredjaje, a i ja sam potvrdio na svom slucaju pre neku god)