VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: sassa Jul 26, 2011, 10:52:43 pre podne
-
Planiram da uvezem A4 2.0 FSI sa 110 kw. Znam od ranije da je njima bilo gotovo nemoguće ugraditi uspešno plin, ali se navodno sad može, mada je veoma skup jer se, tako kažu majstori, uređaj određuje na osnovu tipa ( broja ) motora i košta oko 900 e. Taj uređaj po njihovim rečima na svakom desetom taktu rada motora na plin, ubaci jedan radni takt na benzin. Potrebno mi je mišljenje i savet, najbolje bi bilo ako je iz iskustva.
-
kupi dizela
-
+1
-
+1
-
Od ono shto sam chitao, za tih motora, stalno crkaju one benzinske injektore kad rade u kombinaciji sa plina ...
U Makedoniji takav uregjaj kosta 1200 E, ja imam TFSi golfa, i su mi momci iz servisa preporuchile da ne montiram plin ... Svaka im chast za iskrenost ..
Dizel A4 ti je mozda 1000 E skuplji, al isplatljiva investicija svakako ...
-
+1
-
Ako imas para da vozis na benzin, onda vozi. Ako nemas, onda kupi dizela.
-
sassa predstavi se, popuni profil i pročitaj pravila foruma batine
-
E ne mogu da verujem kakve su ove izjave tipa kupi dizel i ako nemas para za benzin kupi dizel ... bonk
Vozim vec 2.godinu A6 2.4 sa ugradjenim plinom i nemam nikakve zamerke, jedino sto ti mogu preporuciti da uzmes obicno benzinca ako mozes da nije sa direktnim ubrizgavanjem, a ako ne mozes siguran sam da ce se do kraja godine pronaci resenje da se ugradjuje kompletan plin na TSI ili FSI masine.
Kupovati dizela kada litar kosta 135-140 dinara je po meni nikako isplativo u odnosu na plin od 61.9dinara!
-
pa svako ima pravo na svoje misljenje... koliko trosi benzinac,a koliko dizel? taj 2.4 motor je odlican,ja sam ga imao u audiju,ali plin je plin,uvek slabiji,uvek mora da bude idealna varnica,pa drnda ,te nece da vuce na plin,te nece da vuce na benzin,pa ako ga dugo ne vozis na benzin sve se rasusi,pa kad ga prebacis pukne neko glupo crevo i bude "sve je postalo pepeo i dim" biggrin oko dizela nema tih zajebancija,on fura svoj fazon i to je to,mane su turbina,zamajac,dizne,ako je sve to ok,ni jedan drugi kvar nije toliko skup(pricam o potrosnom materijalu),mada sad svi noviji benzinci imaju sve to isto... i jos nesto... ako das 1000-1200 evra za plin,koliko treba kilometara da prodjes da bi ti se isplatilo ili odplatilo to kroz gorivo???
-
Sada vec imate ugradnje sekvent uredjaja plinskih za manje od 600 evra. Posto je plin 60 dinara vrlo brzo se isplati plinski uredjaj tako da price da mora da predje milione da bi mu se isplatila ugradnja ne pije vodu. biggrin
-
jeste Svrle,ali oni pricaju o fsi-u,taj od 600 evra nema sanse da je dobar za taj motor...
:rolleyes:
-
pa ne znam sta je tu toliko specijalno oko tog motora. jel mozes da mi pojasnis?
edit: Sad sam malo guglao i ukapirao zasto je taj fsi motor zajeban za plin. biggrin
Dodao bih samo ovo, cak i da je ugradnja 1500 evra. opet se za razliku u ceni dizela isplati ugradnja.
Ali ovde na forumu uvek ima okorelih dizelasa koji to nece da priznaju. biggrin
-
lollol blow
-
driving B) bleh
-
Ja sam veliki pristalica vožnje na gas ali je šteta u takav motor ugrađivati gasni uređaj. Ili ga vozi na benzin ili uzmi neki atmosferski benzinac i u njega ugradi plin.
-
Ja sam veliki pristalica vožnje na gas ali je šteta u takav motor ugrađivati gasni uređaj. Ili ga vozi na benzin ili uzmi neki atmosferski benzinac i u njega ugradi plin.
Tu bih se i ja slozio, svi plinski uredjaj za te fsi motre su jos uvek u fazi razvoja koliko sam procitao sad na brzinu, ne bih se za zezao sa time. ;)
-
Ja trenutno tražim preko granice audi i ne biram koji ću motor da uzmem ( mada do sada nisam vozio dizela nikad ) ali hoću motor koji nije prešao 250-300 000 km, a naći takvog dizela je veoma teško. E sad vidim da smo se poprilično udaljili od teme tj. mog problema. Trenutno sam našao dobrog benzinca sa napred navedenim motorom pa sa potražio savet, i to nadao sam se iz iskustva. . Pozdrav svima koji su pročitali ovu temu ali ovo kupi dizela i sl. mi ne treba.
-
"Kupi dizela" je moglo da znači da kombinacija motora sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar i gasa još uvek ne funkcioniše kako treba. Nećeš naći lična iskustva. Dobri majstori kod nas još ne ugrađuju plin u takve motore. Troši se benzina više nego kod sekvencijalnih uređaja jer radi na benzin do nekih obrtaja (recimo 1500) i preko nekih (recimo 5000). Sve informacije koje mogu da se saznaju na netu su rekla kazala tj. iz druge ruke i o automobilima iz inostranstva. Čak i da hoćeš da eksperimentišeš pitanje je da li možeš kod nas.
-
AC Rašić ugrađuje gas u FSI motore, raspitaj se kod njih.
-
Jos jednom glasam za plin jer sama cena sve govori. Sto se tice performansi, kod jakih automobila to se i ne oseti, tako da samo napred nadji nekog benzinca da nije presao mnogo (do nekih 150.000) i ugradnja gasnog uredjaja.
Inace ja sam u moj A6 ugradio plin za 680€ sa toro bocom (V6 motor) a isplatilo mi se vec prve godine jer sto je veci potrosac to se brze isplati biggrin
-
Prvo saznaj koliko to košta, ja sam čuo da se cifra kreće 1500-2000 eura ( vozim TSI pa sam gledao čisto informativno, a pošto mi troši 6-7l u gradu nisam ni uzimao u obzir plinsku instalaciju). Drugo koliko ih je ugrađeno u toj radionici koja ugrađuje, mislim da sam po BG-u video FSI i TSI motora na prste da nabrojiš, posebno FSI. Treće, ovaj moj radi kako treba samo sa Evropremijum gorivima i to ne na svim pumpama (npr. NIS nikako, OMV nikako, samo EKO Hellenicova goriva iz uvoza mu odgovaraju, keine pančevačka goriva batine ), a ako prave problem sa lošim evropremijumom ne smem da mislim šta bi bilo sa lošim plinom, ili loše ugrađenim. Ne znam koliko koštaju dizne za FSI ali sam čitao da moraju da se menjaju u kompletu sve 4, možda to i nije tačno.
gaga75, taj 2.4 nema direktno ubrizgavanje pa nije relevantan za ovu priču.
-
Znam da nema direktno ubrizgavanje, ali sam u prethodnom postu odgovorio da nadje neki koji nije TSI ili FSI. Ne kazem da su to lose masine, ali kao sto si i sam rekao treba im bas kvalitetno i skupo gorivo, tako da ta mala potrosnja i ne znaci mnogo kad je gorivo preskupo!
Nazalost kad covek kupuje polovno gleda i na potrosnju, da se ima para za takav novi, cisto sumnjam da bi neko pravio problem koliko trosi a daje 30 ili 50.000€!
Meni da nije taj plin, ja ne bi ni vozio ovaj 2.4 motor koji u gradu trosi 15l bonk
-
Meni prvo na pamet je palo kako se plin ugradjuje u SVE najnovije motore, a tfsi, star par godina ne moze?
-
Moze, al nije preporucljivo ...
na 75-80% plina, ide 2o-25% benzina ...
Ko sto je neko pogore reko, treba im kvalitetno gorivo tih motora, za da ne bi crknule benzinske injektore ..
kad stavish da ti injektori rade u kombinaciju sa plina posto moraju da se lade, stalno se dogadja da crknu ...
Druga stvar je da mora da se poruci posebni ured prema kod vozila ...
landi renzo kosta nad 1000 E u zavisnost auta ..
-
E jbg onda je to zaista problem i ne isplati se, jer se injektori hlade benzinom i on mora non stop da se trosi po malo a i to malo je pitanje koliko je dovoljno da ne izgore! Jedino da se sve prebaci na TNG clap
-
koliko sam to juce istrazivao, postoje sad uredjaji koji plin u tecnoj faziubrizgavaju u motor kroz benziske dizne pa je benzin nepotreban totalno u radu, dakle dirketno iz boce u motor umesto da prolazi kroz isparivac.
-
Meni prvo na pamet je palo kako se plin ugradjuje u SVE najnovije motore, a tfsi, star par godina ne moze?
Tehnički je sve moguće, samo je pitanje isplativosti, tj. marginalne korisnosti takvog poduhvata.
-
ko zna sta je to,ali mi se sve cini da je opasno bez isparivaca... plin ima mnogo manju oktansku vrednost(odpornost na samozapaljenje) od benzina...
-
ko zna sta je to,ali mi se sve cini da je opasno bez isparivaca... plin ima mnogo manju oktansku vrednost(odpornost na samozapaljenje) od benzina...
bas je suprotno, ima vecu otpornost na samodetonaciju od benzina, tacnije izmedju 102 i 108 oktana.
http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gas
-
jos kad bi se oglasio taj koji je postavio temu, bacio kosku i nema ga biggrin
-
mozda tamo negde,ovde tesko,jos kad ugasis auto on nastavi da radi,na toplotu svecice... biggrin
p.s pustite vi njihove teorije,ja pricam ono sto se meni desava u praksi... biggrin
-
Jos samo da kazu da moze i bez bezpovratnog ventila, tek bi bilo veselo.... lollol lollol lollol
-
Planiram da uvezem A4 2.0 FSI sa 110 kw. Znam od ranije da je njima bilo gotovo nemoguće ugraditi uspešno plin, ali se navodno sad može, mada je veoma skup jer se, tako kažu majstori, uređaj određuje na osnovu tipa ( broja ) motora i košta oko 900 e. Taj uređaj po njihovim rečima na svakom desetom taktu rada motora na plin, ubaci jedan radni takt na benzin. Potrebno mi je mišljenje i savet, najbolje bi bilo ako je iz iskustva.
uvezi neki auto koji mozes sipati i ne izmisljaj toplu vodu. koji ce ti penis plin na fsi? italijani koji su prije 30 godina vozili na plin kad u srbiji nisu postojali ni plinski upaljaci ne ugradjuju ga na fsi zbog prevelikog rizika i prevelike odgovornosti. a srbi evo mogu... mogu da ti uzmu pare i za vrijeme ugradnje ispricaju milion strucnih prica kako ovo kako ono.. a kad ti se desi detonacija i polomi motor majstor naravno nece biti kriv. neznam ni ko te navratio da to pitas ili ugradjujes.
da ti pojednostavim:
mozemo li mi svi sa foruma jedan dan da se skupimo i odemo na mjesec?
odgovor: teoretski DA!
a prakticno: mozemo al u kurcu!
jel ti sad sve jasno?
-
tapsac
-
Zvao sam AC Rasic danas i usput pitao za ovu temu, rekose jos uvek se ne ugradjuje jer nijedan uredjaj ne radi kako treba na tom motoru
-
blow lollol
-
Gagi
http://www.youtube.com/watch?v=I-aCOjbupcY&feature=related
-
Da je plin toliko dobar Nemci bi ga svuda stavljali ;)
-
morrise promasio si temu, ima tamo jedna na kojoj se takvi "argumenti" pisu svaki dan
-
Kao sto sam pomenuo u drugoj temi, danas mi kaze Rasic da ugradjuje plin u FSI i TFSI motore. Na manji broj motora sa odredjenim slovnim oznakama jos nije moguce izvrsiti ugradnju. Nema gubitaka u snazi. Cijena prava sitnica 1100e. Moja neka procena da je to i dalje dosta jaka cena s obzirom na vrednost tih vozila, mada to se otplati kroz ~15.000km iliti otprilike godinu dana na ovu skupocu.
-
sto se tice naseg mentaliteta navikli smo na ne kvalitet,
ac stag resenje: ali samo na odredjene slovne oznake motora: http://www.ac.com.pl/en/produkt/369/stag-400-dpi (http://www.ac.com.pl/en/produkt/369/stag-400-dpi)
ili Vialle : http://www.vialle.nl/producten/lpi.html?L=1 (http://www.vialle.nl/producten/lpi.html?L=1)
http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1 (http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1) i na kraju teksta stoji "During the course of 2010 the system will be available for most other direct injection engines."
cena ne znam ! Ocekujem da ce nasi serviseri poceti da ga ugraduju 2099 godine, posto je i sekvent uredjaj nauka za nas !
:)
-
Ugrađuje se već neko vreme kod nas, a i cena je sve niža
Čak više nema ni ograničenja za samo određene slovne oznake motora.
-
Ljudi ima li ko neke nove informacije i prije svega cijene ugradnje LPG sistema u FSI motore? Zadnji put kad sam se dvoumio dal da ugradim ili ne (prije 2godine) cijena je bila u rasponu od nekih 900e u SRB do 1200 u CG za 2.0 FSI BLR motor?
-
Znam da je skoro ugradio drugar u 2.0 tsi 211 ks, ali to je po meni cist promasaj. Platio je 1200e plin, auto trosi 12l plina i uz to mora konstantno da sipa i benzin u cilindre, sto znaci da na tih 12l plina potrosi jos barem 3l benzina i tu ti dodje racunica da moras preci barem 50 000km da otplatis plin, a da ne racunamo servisiranje plina itd
-
Ja sam nedavno postranim forumima(Italija,Slo,Cro...),gledao komentare i iskustva sa tng na tfsi,i uglavnom svi se slazu u sledecem cena 900-1200e,potrosnja na 100 km 10l tng i 2l benz,auto ide 5 posto slabije nego na benzi.Cena ugradnje proverenog uredjaja u g6 tfsi u Lovato servisu u cg je 1100e garancija na uredjaj 2 god i garantuju bas ovu potrosnju sto sam gore naveo..E sad racunica je ista kao uvek kad se uporedjuju gas i benz.Ja lino kad bih vozio gti tfsi svaki dan ugradio bih ovo odma,ako nista zbog lopovluka drzave koja uzima 50% cene goriva..
-
Hvala na informacijama ... ne bi ja bjezao mnogo od toga, jer mala je vjerovatnoca da ces taj auto uspjeti prodati prije nego sto predjes tih 50kkm
Ja licno nikad plin nisam gledao kroz to nakon kolko ce mi se isplatiti instalacija vec da cu se od momenta ugradnje voziti jeftinije nego na lopovskih 1.3e za litar benzina a i s obzirom da godisnje predjem minimum 25kkm brzo mi se isplati
-
Ja licno nikad plin nisam gledao kroz to nakon kolko ce mi se isplatiti instalacija vec da cu se od momenta ugradnje voziti jeftinije nego na lopovskih 1.3e za litar benzina
Bravo Miro, najpametniji komentar koji sam cuo u vezi plina. Delim tvoje misljenje.
Znaci, pljune se kinta i to je to. Kakva predjena kilometraza i ostala naglabanja.
-
Miro, sto si batalio dizel?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
nisam siguran ali zar ne bi trebalo da je to rijeseno i da ne mora da trosi benzin nego se plin brizga u tecnom stanju i koristi benz dizne...nisam siguran da li to Rasic u SRB radi
-
Radi Rasic u Bg vec odavno (preko 2god) samo sto je takav sistem mnogo skup (preko 2000e). Kod njega se gubi ikakva potreba za benzinom, auto pali uvek (i hladan) na plin. Kao sto rece Bogdan, ubrizgava se plin u tecnoj fazi preko benzinskih dizni. Auto ide bolje nego na benz, a trosi malo vise nego sto je trosio benzina (tako kazu iskustva po inostranstvu).
Ali ovde je rec o "obicnom" plinu kod koga se ubrizgava svakih nekoliko taktova i benzin, pa dobijemo potrosnju oko 85% plin, 15% benzin i to sve iz razloga sto se dizna nalazi u samom cilindru (tacnije iz glave "viri" u kompresioni prostor) pa se "hladi" ubrzigavanjem benzina (svaki peti takt otprilike)
-
pricao sam sa rasicem za taj plin sto ide u tecnom stanju kroz benz dizne da to jos nije srecno resenje i da ga ne ugradjuju,,,a sto se tice motora sa direktnim ubrizgavanjem nema greske, kaze taxisti kros bg ga voze vec po 3-400kkm bez greske...potrosnja 10 procenata veca moze ici i do 15 posto ako se auto vozi preko 4.5k obrtaja jer tad radi na benz...3g garancija ili 100kkm...ne znam ako mi izdje neki fsi sto planiram ugradjujem ga sigurno
-
Ugradjivao je (tj. imao ga u ponudi, a koliko je ugradio, ne znam), mozda je prestao u medjuvremenu.
Ovo je meni poslao pre 2 i po godine:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180826/e2e970738745be3649b1180d9dc8fa7f.jpg)
-
e pa moguce..ja pricao s njim prije par dana i tako mi odg
-
Zvuci kao fina igranka, pogotovo sto te ceka nadmudrivanje sa strucnjacima iz ovl servisa - azbs - amss itd i ne isplati se na tako starim kolima. Probaj da nadjes tehnickii gde ce te pustiti
-
Ili nadi stranca sa 1.4 motorom i ubati motor u tu sasiju
-
Verovatno ti je bolja opcija drugi tehnicki pregled
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ako su ga upisali (zapoceli proces) na tom tehnickom, ne moze da ide na drugi, zar ne?
-
Ne moze, isti problem drugar ima, i to samo zbog reatesta (izgradnje) plina. Golf 3 syncro karavan, a vodi se na 1.8 55kw. Nigde u katalogu nema taj motor i ta sasija.
Poslato sa JSN-L21 uz pomoć Tapatoka
-
Ne mora da znaci da su ga upisali. Ja sam skoro imao problem sa jednim renoom oko broja motora i oterao sam na drugi tehnicki
-
Zemlja srbija sve moze i sve ne moze. Pojuri jos negde nadji vezu itd.
-
A to ima neke veze sa plinom za FSI motore?
Sent from my iPhone using Tapatalk