VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 4 / Bora / Jetta => Temu započeo: 4_MOTION Decembar 21, 2018, 04:53:09 posle podne
-
Pozdrav ljudi, menjao sam svoj B5.5 4motion za ovog Golfa
(https://i.postimg.cc/4mNbYD1C/03-B12-A63-803-B-4-BE3-8-E98-0974-A404-C871.jpg) (https://postimg.cc/4mNbYD1C)
(https://i.postimg.cc/YjxzqrYf/33-EA2-ABD-B230-4-B56-8076-C49-F4-D182-ED4.jpg) (https://postimg.cc/YjxzqrYf)
(https://i.postimg.cc/56xYyfp1/3-F69-FE63-989-C-45-EB-9-D57-BFC7-B90408-AB.jpg) (https://postimg.cc/56xYyfp1)
(https://i.postimg.cc/188GHDTJ/60746067-84-D2-4-D36-90-D6-EC24957-B77-F5.jpg) (https://postimg.cc/188GHDTJ)
(https://i.postimg.cc/cvPQ5rGZ/E2-CE9439-C221-4-D30-8-ABE-5-C8-BEDF8-FD75.jpg) (https://postimg.cc/cvPQ5rGZ)
-
Dobar i dobra oprema. Koje je god?
-
Raspisi se malo.. djeluje bas fino
-
2002. godiste, uvoz CH, fabricki xenon, tempomat.. lepo radi pogon, spram pasata 131ks je dosta startniji yupi3ti
(https://i.postimg.cc/KKR24fJr/ABC3-D55-F-F086-4-EE1-9968-2-C2-C7-C31-CB2-D.jpg) (https://postimg.cc/KKR24fJr)
-
Odličan. Dobra oprema a i motor
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Super je brate... Imao sam takvog odavno... Isto crn, 4mo , Arl...Nikad mi vise nije bilo krivo kad sam prodao auto nego njega... Sad jurim taj turbo zbog remapa... Il da se trpimo i da ti doplatim 100e ili cipuj to na 180ks obavezno... On ima fmic fabricki, to je najbitnije, a ostalo ide opusteno ma 180... ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Haha.. jeste, stvarno je poseban dozivljaj voziti ga :) Zvao sam jednu kucu koja se poprilicno ozbiljno bavi chipovanje ali em nemaju dyno za 4x4, em su misljenja da kola starija od 14 godina treba rashodovati a ne chipovati pa sam sad u dilemi..
-
Ja okapah od citanja poslednjih dana, cak sam mailovima caskao sa Darkside developments Uk , (a oni se ozboljno bave i tuningom i proizvodnkpm delova... )u vezi intercoolera za Fabiu Vrs koja ima 96kw... Razlika izmedju mog i tvog motora je u tome sto ti imas bolji intercooler, postavljen napred i jaci turbo, i mapa naravno...Arl motor koji ti imas ima turbo za 180ks u opustenoj varijanti, dizne max 220ks, fmic je tu da ne dodje do zagusenja motora... Fali samo dobra mapa znaci... Bitno je da se ne pretera preko 180-190ks i ne preko 400nm obrtnog momenta... Preko toga treba ojacano kvacilo.. Ovo je dobro do ovih cifara, naravno da ne patosiras na ispod 2000 obrtaja.....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Pa vidis, kad se neko tako ozbiljnije zda u pricu, ima smisla. Ja bih mozda malo ranije potezanje, prica o manjoj potrosnji je varijabilna stvar pa ne ocekujem nista primetno. Hvala na info
-
Ma samo uzivaj u njemu. U poredjenju sa 110kw obicnim, sporije malo ubrzava i vise trosi, ali zato si kao na sinama, i celokupni osecaj u voznji je kao da si u poboljsanoj, udobnijoj i ozbiljnijoj cetvorki, sto je i istina... Savetovao bih ti da mu promenis ulje u menjacu i diferencijalu, to tesko da je neko radio. Uradi to obavezno, ako ne znas koje ulje, ce trazimo. Uglavnom ne bacaj pare na origi VW ulje jer za njih radi FUCHS, i ulje za menjac koje sam kupio za 3000din kostalo bi me u VW 12000din. Finta je da uzmes samo Fuchs i nista drugo, jer kazu da sa drugim uljuma, cak i sa Motul ima sitnih problema pri saltanju, sitnih tipa na hladnom se malo teze salta i sl... Sto se tice remapa, ako se nekad resis, pitao sam za max obrtni moment zbog kvacila i dobio ovaj odgovor: (Lik ima Fabiu Vrs na oko 190ks, sam je radio sve, zna. o cemu prica. Kvacilo i zamajac kod 96kw i 110kw su identicni)
"Pa cirka 400-430Nm max. nije "puno" jer tvornicka ima 320Nm. Stim da neces ubiti kvacilo tako brzo sa silnim okretnim momentom vec drugim faktorima. Dvomaseni zamasnjak mrzi da zakucas nogu u malim obrtajima, a isto tako ti je presudni faktor i onaj tuner koji ti radi mapu. Posto su u nas ( cast izuzetcima ) vecinom haustor tuneri drkadzije ( izvinite na opisu ) da bi pokazali moc svoje mape kako je superiornija od drugih, naprave spic na krivoj od okretnog momenta kako bi imao osjecaj da te zakuca za sic a ustvari auto ne ide punim potencijalom vec samo mehanicki dijelovi trpe vise nego sto bi trebali.
Tvornicki limiti su ti 400-430Nm okretnog za set kvacila, 230-245bhp za dizne, 175bhp za turbo (1749v/va) i SMIC, 195bhp za turbo (1749vb) a za FMIC koji planiras kupiti oko 330-350bhp. Tvornicki ispuh ima mogucnost protoka za cca. 230-240 bhp i usis tvornicki moze isto do te granice. Naravno panel protocni filter i ociscen ispuh moze biti samo plus, ali ovo su neke cifre do koliko nisu (pre)velika restrikcija na toj konjazi."
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Odlican auto,dugo da te sluzi,reci mi jel imas maglenke sa tim farovima?
-
Pozdrav, nema maglenke u farovima i fabricki branik je bez maglenki.. imam samo u stopaljkama.
-
Mislim da samo ARL može da ima maglenke braniku od svih dizel četvorki.
Ove slabije ne mogu zbog dovoda vazduha na IC.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Pa zar nema bas Arl usise ispod branika, i to bas zbog ic?! Kad sam na Arl 4mo imao maglenke u farovima, Golf 4 nema fabricki maglenke u braniku 100%
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Imaju benzinci sa xenon farovima.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Moguce brate, mada nisam video jbt nikad. Uvek sam se pitao sta ce na fabrickim xenonima dva narandzasta svetla...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Evo poredjenja radi moj xenon sa dva zmigavca u faru i obican sa jednim i predpostavljam maglenkom ispod..
(https://i.postimg.cc/87fvj8pL/F427-E43-E-9-B52-45-AE-8-CFB-0851-C5-F99-C38.jpg) (https://postimg.cc/87fvj8pL)
I jedna sa testiranja na vibracije :59
(https://i.postimg.cc/XZTmNtbD/29-E50-D94-671-B-4-A53-AE78-DB02948-CBCA1.jpg) (https://postimg.cc/XZTmNtbD)
-
Znaci obe su zmigavci kod tebe... Jel moze neka slika Golfa sa fabrickom maglenkom u braniku? Znaci mislio sam danse dobro razumem u 4ke jbt
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ne postoji mk4 sa fabrickim maglenkama u braniku, postoje tipska resenja ali to nije fabricki.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Tacno tako.
Ima resenja da izgleda kao fabrika ali nije fabrika nikad bila... Poremetiste
me skroz :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Evo ti kod mene kako žmiga :)
(https://i.postimg.cc/tY6GXGJK/B04-ECE8-C-5-C57-4960-800-B-181-C58-A93-D31.jpg) (https://postimg.cc/tY6GXGJK)
-
Kako volan sa 4 kraka? Koliko znam ti farovi su stizali samo na golfu R,ovo je naknadno ubaceno na tvoj.. :)
-
Mislis kako u golfu ili kako funkcionise ? :) Ne znam da li moze da se proveri po broju šasije sta je bilo original na njemu kad je izašao iz fabrike, ali ja sam ga dobio sa tim volanom i komandama. Tempomat radi perfektno kao i komande na volanu za njega, one desno za muziku ne rade jer nije fabricki radio ( pikiram fabricki ekran “kockicu” pa cemo videti da li i to funkcionise. Farovi su stigli s njim kad sam ga pazario (polovnog starog 16 godina ) kao i prskalice u braniku za njih.. e sad, ne razumem se dovoljno da bih ti rekao da li je moglo da se doplati za njih ili su naknadno montirani, sve u svemu svidja mi se ovakav-kakav je.
Nasao sam par slika na netu sa tim farovima a da nije u pitanju R32, a mozda se neko od poznavaoca i oglasi pa nam kaze
(https://i.postimg.cc/NLM4QYxP/61145-A90-F543-4373-8663-CF1-DD24-BF5-EA.jpg) (https://postimg.cc/NLM4QYxP)
-
Xenon farovi su bili dodatna oprema, tj. doplaćivalo se.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Eto, moze biti da je fabricki.. jel zna neko sajt za proveru fabricke opreme po broju šasije a da nije autodna.com gde se placa ..!?
-
Imas li nalepnicu u gepeku ili servisnoj knjizici? Ako imas, ovo je sve sto ti treba :)
http://www.my-vin.ru/pr.php
-
meni se isto svidjaju ti farovi sa projekorima,da li je fabrika izbacivala farove sa projektorima i maglenkama umesto duplih migavaca?
-
Video sam i tu opciju
-
To nije fabrička opcija.
Fabrički xenon farovi su farovi marke Bosch i imaju dupli žmigavac, kao i projektore male veličine, tj. 1.75" ako se ne varam.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Evo ti kod mene kako žmiga :)
(https://i.postimg.cc/tY6GXGJK/B04-ECE8-C-5-C57-4960-800-B-181-C58-A93-D31.jpg) (https://postimg.cc/tY6GXGJK)
Ovo je fabricki xenon
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
-
Auto je testiran do i po planini, veoma su poztivni utisci u voznji po snegu, u poredjenju sa SUV vozilima koje sam imao priliku da vozim, golf mnogo brze vraca na pravu pitanju i uliva poverenje u voznji.
Evo par slika celebrate
(https://i.postimg.cc/R3SqHVB6/1098-EF28-15-F2-4-D1-A-886-F-CE0-B3-D1-AB73-E.jpg) (https://postimg.cc/R3SqHVB6)
(https://i.postimg.cc/ZB0Rw70J/35-D06-B1-D-71-CC-49-D8-B207-590-CCEEA533-D.jpg) (https://postimg.cc/ZB0Rw70J)
(https://i.postimg.cc/Tyt1qMdk/4-A79-E670-39-EC-4-F90-8-C3-B-DEF7614798-C5.jpg) (https://postimg.cc/Tyt1qMdk)
(https://i.postimg.cc/Snpnmf1G/7-F4-FFF77-FF67-416-C-BCBB-9-E397-D10-F71-B.jpg) (https://postimg.cc/Snpnmf1G)
-
odlican auto sve pohvale na leto neke felnice i bombona prava
-
Hvala kolega, slazem se da bi mu lepo stojale vece felne.
E ljudi, doslo je vreme za zamenu diskova i plocica, e sad, u nedoumici sam sta da radim..
Po specifikaciji za moj auto fabricki idu ventilirajuci diskovi od 288mm napred i obicni 232 nazad, ALI su meni napred obicni i cini mi se da nisu preko 256mm. Sta mi neko sa iskustvom preporucuje ?
-
Nemam iskustva sa tim ali mislim da ako zelis vece kocnice da mora i felna biti veca,nek se oglasi neko strucniji da pojasni posto i mene zanima
-
Po ate katalogu ide i 256mm.
(http://i68.tinypic.com/352oxe9.png)
Ako hoces veci disk, mora glavcina sa nosacem za disk 280 i 280 disk. Celjusti ostaju tvoje
(http://i63.tinypic.com/acwmzc.png)
Za 288 moraju i celjusti druge.
Po meni je prva opcija najbolja, nije neka razlika u precniku diska a jeftinije je.
Stavi dobar disk i plocice i teraj. Za glavcine sa nosacem nemoj da dajes vise od 30-40e i to je mnogo i obavezno promeni lezajeve kad je sve dole
https://clubgti.com/forums/index.php?threads/the-mk4-brake-upgrade-sizes-info.260016/
-
Ovo su od 288mm :
(http://i68.tinypic.com/29ljtiw.jpg)
(http://i64.tinypic.com/27y3ki8.jpg)
Nije mi jasno zbog cega al na a3 8l 130ks su te celjusti i 288 diskovi
-
Ove su mi trenutno..
(https://i.postimg.cc/qtcXfbH1/ACB24881-710-C-430-D-9-E96-86-C0-AD82-B74-E.jpg) (https://postimg.cc/qtcXfbH1)
Sutra cu po broju sasije da porucim predvidjen komplet i zavrsim pricu
-
288. Trebalo bi da ti na nalepnici u gepeku pise jedan od ova 4 koda:
(http://i67.tinypic.com/2qmkgzt.jpg)
-
Hvala ti, pokušao sam danas da ih pronadjem al nečitko napisano .. :48
(https://i.postimg.cc/Jt7gqFf7/75-A9-FD0-D-E617-4-FB1-82-F3-9-FDC28-F4-E51-D.jpg) (https://postimg.cc/Jt7gqFf7)
-
Vidi onda u servisnoj na prvoj strani
-
288mm ide sigurno i nisu FSIII kočiona kliješta na 130 i 150ks modelima.
Kod mene na 115ks je 280mm disk i FSIII kliješta.
Ošmirglaj i ofarbaj ta kliješta kad već skidaš.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ovo sam nasao od nalepnica..
(https://i.postimg.cc/rKGM0Vpp/7-E79-A8-E4-39-A4-4-A6-B-A26-C-B0-AFEC134510.jpg) (https://postimg.cc/rKGM0Vpp)
Potrudicu se da odradim farbanje celjusti, samo da serviser ima vremena da ostavi auto na dizalici :79
-
Zamenjeni prednji diskovi i plocice, ociscene, premazane i ofarbane celjusti u farbu za do 200 stepeni celz.
(https://i.postimg.cc/SJZZpxGj/2-C79-ADC4-6-F1-D-48-B4-A7-BA-DB35-ED83-D7-F8.jpg) (https://postimg.cc/SJZZpxGj)
(https://i.postimg.cc/pmpsVM0C/54-EA422-C-7-C96-4-AA7-AD8-B-43-E861599-F41.jpg) (https://postimg.cc/pmpsVM0C)
(https://i.postimg.cc/QKh7Fcjs/7-E0-BC902-781-A-4-EF9-B901-3-B04163-C968-C.jpg) (https://postimg.cc/QKh7Fcjs)
(https://i.postimg.cc/Whp9KkgQ/9-AAB79-CC-85-DB-4653-B855-31-F9-D1-AF1-BCD.jpg) (https://postimg.cc/Whp9KkgQ)
(https://i.postimg.cc/8sSXR35k/C5303487-6-E82-45-C1-AE24-03-A07-A0120-D3.jpg) (https://postimg.cc/8sSXR35k)
-
Bravo, svaka čast
Sad je mnogo bolje.
Koliko su te izašli diskovi i pločice?
-
Bravo, svaka čast
Sad je mnogo bolje.
Koliko su te izašli diskovi i pločice?
Malo truda i para al ga je lepo osvezilo. majstor1 Oko 10.000 din. bez ruku
-
Godine i zima su doneli i lose strane pa smo tako u meduvremenu remontovali letvu volana, menjali zadnji lezaj tocka ( inace po njegovom broju ispalo da su isti i prednji i zadnji lezaj sto mi malo cudno ali paše ), neke gumice na crevima intifriza i redovan mali servis ( menjali ulje i sve filtere ).. sledece nedelje nove letnje gume i reglaža trapa. Malo smo i neki sjaj izvlacili.. ( ali ima par tackica pa bih ja to sve farbao :58 )
(https://i.postimg.cc/9RKFLkvx/4-BFF39-B4-B00-D-408-D-B91-E-83890-A2-BDF37.jpg) (https://postimg.cc/9RKFLkvx)
(https://i.postimg.cc/n9mVgkxn/C247-A622-C0-A1-433-F-8-ECF-D96-ABC487-E2-A.jpg) (https://postimg.cc/n9mVgkxn)