Autor Tema: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.  (Pročitano 6463 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« poslato: Jun 21, 2020, 08:40:00 posle podne »
Skoro je radjen motor, koji je sklopjen i radi bez greske.

Gubio mi je tecnosti na T racvama koje je plinadzija zamenio za alumin, + nove selne.

I posle dolivanja na optimum pali mi crvenu lampicu za razhladnnu tecnost + 3x akusticni signal. Ne gubi tecnost.
Skazaljka za vodu zakucana na 90. Ne pregreva se, nov Behr termostat.

Sta moze biti? Dzek na boci gubi kontakt il sta vec? Cisto da se raspitam pre nego li odem kod majstora.
1342

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #1 poslato: Jun 21, 2020, 08:53:18 posle podne »
Promeni bocu sa senzorom. Košta 1000 dinara. Ja menjao na Fabiji u januaru. Isto mi je tako pištalo. Promenio I nestalo.

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #2 poslato: Jun 21, 2020, 09:47:52 posle podne »
Prvo proveri da li je instalacija u redu tako sto ces skinuti dzek sa boce i prespojiti kontakte nekom zicom. Tada bi trebala da se ugasi lampica

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #3 poslato: Jun 22, 2020, 09:02:46 posle podne »
Hvala svima na odgovorima,
Pogledacu kad se vreme malo prolepsa.

Boca je zrela za zamenu, sva je pozutela. Doduse nigde ne pusta.

Uradicemo joj Himeno plastiku, ima da bidine pasat ko ovi sa placeva milioneri sa 160 do 200k. A boca nova ko iz fabrike.  bleh bleh
1342

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #4 poslato: Jun 22, 2020, 09:53:17 posle podne »
Ako budes menjao bocu, vidi u ovlascenom servisu, mislim da je oko 20e (bar je pre koju godinu u Skodi bila toliko, a to je sve isto...)

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 39
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #5 poslato: Jun 23, 2020, 12:12:57 pre podne »
Menjao sam bocu u ovlascenom skoro, ispada ovako:

posuda: 3328
cep: 1721
caura: 444
sitan materijal: 108
antiffriz G13: 2160din
Accelerate ze protons!

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #6 poslato: Jun 23, 2020, 12:23:18 pre podne »
S tim sto u Skodinom ovlascenom ista ta boca kosta manje (tako je bilo pre par godina u AutoCacku).
I ne mora cep da se menja.

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 39
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #7 poslato: Jun 24, 2020, 01:11:37 pre podne »
Ja se i razmisljam da se prebacim u Skodin servis ako prihvataju da rade na VW-u, jer nisam apsolutno zadovoljan VW servisom u Nisu. Stvar je u tome, sto je posle odradjenog velikog servisa kod njih, poceo auto da gubi antifriz (i to podosta, desava se tokom napora ili pri brzoj voznji na autoputu). Otiso da prijavim i da pogledaju gde bi to moglo da pusta (creva, nedotegnute selne, dihtunzi, mali hladnjak itd), dobio odgovor da je verovatno glava motora u pitanju i da mora da se prvo istestira CO2 u sistemu, AGR i druge stvari. Ne bi mi to bio problem odmah da odradim, ali pre servisa nije imalo gubitka antifriza i deluje mi kao da je prebrza odluka a nije mala para u pitanju. E sad ako se potvrdi i kod drugih majstora da je stvarno glava , onda cu javno da se izvinim zbog ove izjave.
Accelerate ze protons!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #8 poslato: Jun 24, 2020, 09:50:21 pre podne »
Mogu li da pitam nesto, nemojte licno da me shvatite i u bilo kom smislu negativno, nije mi to namera ni najmanje...

Zasto imate veliki zelju i tezite tome da odrzavate auto u ovlascenom servisu, iako vec ima godina?
Jel mislite da u ovlascenom servisu rade najbolji majstori ili sta?
Jel mislite da neki majstor cija radionica nije ovlascen servis ne moze da uradi bolje i jeftinije?
Jel se osecate sigurnije kada odrzavate auto u ovlascenom servisu?
Pretpostavljam da nisu problem finansije, jer je svaki majstor koji nije ovlascen sigurno jeftiniji?
Znam da ima raznih majstora (kao sto ima i raznih doktora i svih drugih struka) , ali jel moguce da u Vranju ili Cacku nema dobrog mehanicara da kod njega odrzavate auto, nego morate u ovlascenom?

Imao sam prilike (ne bi mi bilo zao da sam je propustio) da upoznam jednog koj sebe zove majstorom, a radi u ovlascenom servisu. Toliko koliko on zna, stekao bi svaki prosecno inteligentan covek, da je samo stajao u servisu i gledao sta se radi. A od majstora koji radi u ovlascenom servisu ocekuje se ipak neki visi nivo znanja, ali ovo je Srbija. A gde pocinje Srbija, tu prestaje logika. Naravno, ne treba suditi o necemu po jednom coveku, ali opet...

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 39
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #9 poslato: Jun 24, 2020, 11:19:33 posle podne »
Ma naravno, nema problema, nisam ja od tija sto se ljutev ^^

Probacu da objasnim ovako iz moje perspektive, mada mislim da je frustracija i nemogucnost da se nadje jedan dobar majstor ono sto je mene nagnalo da krenem da se majem po zvanicni servis.

To sto auto ima godina nije nikakav faktor u mom slucaju, ja ga odrzavam, ne stedim na nicemu jer zelim sigurnost u voznji (a fala bogu volim da se vozim i putujem) a i volim da se onako, pomalo kurcim  :8

Mislim da je glavni razlog sto idem kod zvanicnih zbog garancije i cinjenice da ih neko odozgo pritiska da ugrade/urade to sto kazu, iako znam da nema razlika izmedju tih majstora u zvanicnom i drugih koji nisu zvanicni, ja se nadam da im barem neko dise za vrat i da nekom odgovaraju u lancu VW-a.  Jer ako oni nesto veliko zajebu, uvek mogu da se zalim glavnoj centrali, jer ipak rade pod licencom i treba da se potrude da ne izgube tu licencu.

E sad, iso sam ja naravno i kod izvikanih lokalnih servisera, poslednje iskustvo na primer, bas bio kod jednih, da ih ne imenujem, ali se izdaju kao ozbiljan servis i na dobrom su glasu, i servis deluje ozbiljno od radnje do radionice. E, otiso ja kod njih da zamenim silene/amortizere/caure/diskove/plocice, rezultat toga je: volan mi vuce sad u desnu stranu, odvalili mi plastiku sa strane na vratima vozaca (zabice polomljene), odvaljen tapacirung vrata vozaca (pokidane zabice), iskrivljena leva felna, tvrde da su mi zapekli zadnji srafovi i da ne moze da  se odradi reglaza, nisu zamenili zadnje silene. Reglazu zadnju sam odradio inace prekjuce u Gumaprometu, ili nisu zapekli srafovi, ili su se sami odpekli nekako ;) Problem je sada, kome da se zalim i smem li da se zalim! Jer ako se zalis, boli gazdu ona rabota sto ti besnis i psujes, a posto su mala mesta u pitanju, odma ostali majstori u gradu i okolini cuju da si "problematican" i onda te svi jebavaju, nista ne mozes posle da zavrsis, jer svi se znaju i svi saradjuju manje vise a nema ih ni puno.

Danas sam iso kod dva majstora, kod prvog koji ima vecu radionicu i nekoliko radnika mi rekli isto ko u ovlascenom, da treba da se radi glava i da ne znaju koliko bi ispalo, to tek kad se otvori. A ovaj drugi, malopre sam bas doso od coveka, po preporuci i nagovoru mog komse, ima radionicu u garazi taj covek. Ubio se da mi nadje sta je u pitanju, i misli da je to "99%" samo motor povuko vodu posle servisa, jer je kaze mozda imao mehure negde pa nije mogo da se napuni ceo sistem, i kad izvozam jedno 2000km da bi trebalo da se vise ne desava.

Zajebancija sa majstori je vrzino kolko, prvo dok saznas sta je problem (ako sam nisi sposoban), pa onda ako nemas srecu da slucajno ubodes jednog koji je kasvetan za taj specifican problem koji imas, onda samo bacas pare, gubis vreme i gomilaju ti se nova ostecenja na autu, dok konacno ne ubodes jednog coveka da ti resi problem. Ja bi voleo da znam jednog dobrog majstora, da bude covek od reci i da te ne zavlaci, nego da kaze to je i to problem, tolko pare trazim! Znaci nebitno gde je u srbiji, iso bi iskljucivo kod njega pa makar i sitnica bila, jer nije stvar u novcu, vec u gubljenju zivaca i bezobrazluku.

« Poslednja izmena: Jun 24, 2020, 11:21:12 posle podne od strane zimke »
Accelerate ze protons!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #10 poslato: Jun 25, 2020, 05:15:11 posle podne »
Ne mislim ni ja da ako auto ima godina, ne treba da se odrzava kao da je mladji. Auto, sto kazes, mora da bude ispravan, nebitno koliko je star.

Jeste da u ovlascenom servisu majstorima neko dise za vrat, ali da dodje do necega, nece taj ko im dise za vrat da se zamajava sa tobom jednim, a ti dok se zalis nekome vise, pa dok to isteras...Prodje vreme i potrose se zivci. Sto kaze nas narod : ,,Kako god okrenes, du.e ti je pozadi".

To sto kazes, u malim mestima jeste zeznuto, ali u i Beogradu se vise majstora medjusobno zna, nego sto mislis. Kada imam zamerku, ja kazem. Boze moj, desi se da nesto polomis i kada radis sam, kada si najpazljiviji, kada hoce, ono se desi. Ali brate, namesti to, zameni o svom trosku, ako si polomio. Radis mi auto za pare, a ne za dzabe, pa da imam toleranciju. I naplati ti svoj rad, nemam nista protiv, samo uradi kako treba. Ne trazim ja da bude dobro i jeftino. Neka i kosta, ali da bude dobro.

Kazem, ima raznih majstora, kao sto ima i raznih doktora. I u tom moru tesko je naci dobrog u smislu da ce da popravi to za sta si dosao, a da ne skrsi nesto drugo, je tesko. Neka naplati vise - to nije problem.

Ali hocu da kazem da nisam stekao utisak da su u ovlascenom bolji i pedatniji majstori, kao i da imaju vise znanja. I problem je sto su veliki broj onih koji sebe zovu majstorima - monteri, a ne majstori. I ja znam da zamenim na kolima svaki deo, kada imam alat i minimalne uslove, ali to ne znaci da sam majstor.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #11 poslato: Jun 25, 2020, 06:17:52 posle podne »
@BladeBg u Vranju vala baš i nema nijedan iole dobar majstor.... uglavnom priučeni....

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока

nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #12 poslato: Jun 26, 2020, 12:44:56 pre podne »
Sto mi deluje neverovatno, ali ne i neistito. Vranje nije metropola, ali nije ni zaseok. Nije to samo problem sa automehanicarima, nego i sa svima. Jbg, Srbija je ovo.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #13 poslato: Jun 28, 2020, 03:32:56 posle podne »
Slazem se sa Zimketom (zimonjicem ako je od toga skraceno).

Evo da vam ispricam moju pricu. Isto posle generalne poceo da gubi vodu. Pravi baricu ispod.
Mehanicari kazu sve je tip tip zategnuto nije do njega. Do plina je, isparivac, creva racve...

Odem kod plinadzije, kaze nije do njega sve sam pritego. Ono opet isto.

Na caletovo insitiranje zameni T racve za nove Alumin I stavi nove selne, pritegne sve po ps, nije do njega.
I stvarno nije, jedino indijanac izdzeka sa boce za antifriz dzek i gori lampica za vodu kao jelka u novembru u beogradu.

Vratim ja to, resim...  opet gubi vodu... Nebudem lenj skinem suspleh i vidi se da curka-kaplje negde iznad spoja menjaca i motora kod desne manzetne (i alansera). Sta je gde je neznam. ONi da su majstori imali bi onaj ku_ac endoskop sa kamerom pa bi videli.

Ja budala ne kupi ga u lidlu kad je bio na akciji kao koj ce mi k. a on ipak zatreba..
Kad vec oni nisu da ja budem majstor za sva kola.

Evo slika pa ako neko zna nek pomogne.
Desava se intezivno kada je nagnut na suvozacku stranu.






MOtor je 1.6 Uzduz. Auto pasat 5.5.
1342

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #14 poslato: Jun 28, 2020, 03:53:37 posle podne »
Ne moze da curi, a ne zna se odakle. Mora da curi nedge. A majstor, ako je majstor, a nije monter, to mora da otkrije, a konkretno ovo je mehanicar trebao da ti nadje.

Ja sam kupio tu kameru, prikopcao na laptop i nasao gde curi voda. Mnogo mi je olaksala.

Ako curi sa zadnje strane motora i sliva se na menjac sa desne strane...Pogledaj plasticnu racvu sa zadnje strane glave i creva koja se prikljucju na nju, kao i da slucajno nije popustila gumica na senzoru temperature(on je kod 1.6 benzinca, cini mi se sa gornje strane racve i lepo se vidi).

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #15 poslato: Jun 28, 2020, 04:01:45 posle podne »
Pogledacu. Hvala na odgovoru.
1342

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Zasto svetli lampica za rashladnu tecnost.
« Odgovor #16 poslato: Septembar 14, 2020, 12:35:13 posle podne »
Da podelim sa drugima. Resio problem, kum ga podigo na meh dizalicu i dotego jebene selne na t racvama, nema kap da curne, ruke mu se pozlatile.

Moze lock.

1342