Autor Tema: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.  (Pročitano 33689 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #20 poslato: Mart 11, 2020, 04:09:18 pre podne »
Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?
Pa vidi,petarda je bila sa vec rasturenim motorom,dva klipa van tolerancije+lezajevi..generalka morala..
Drugo ti bi vozio auto npr golf 6 gti od nekih ajd 8000 e i nosio u gepeku balonce ulja stalno?Ja vala ne bi..al opet ja sam Oldsculista mi se za balonce ulja hvatamo so na 10kkm,kad se menja.Sad plastikaner ekipa po tebi bez ulja nemoze..
Realno je bolje petardu spakovati kako valja,nego staviti klipove i karike iste kao fsbricke i posle 50kkm opet navaliti na dosipanje ulja svaki cas :(
Drugi motor za g5 je oko 1300e i pitanje u kakvom je stanju,ovako postojeci se spakuje sa kvalitetnim delovima za otprilike tu lovu max 1500e,i bude bolji nego inace.
Cista matematika sto se petarde tice.
E sad sto vecina ljudi na Balkanu g6 gti voze da bi bili vidjeni,i bili kurceviti,a ulje dolivaju svaki cas..ako njima i drugu Medisonu to odg,onda samo napred.
Ja licno da vozim gti i da tocim ulje u njega svaki cas kao u motorno testere,ne para mi na pamet.. :46
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #21 poslato: Mart 11, 2020, 09:58:53 pre podne »
Napisao sam da nema smisla raditi ako motor radi kako treba, kad je vec donji deo qrcu, onda naravno da treba raditi.

Inace nema nikakve veze old vs. plastika da li motor trosi ulje, mesas babe i zabe. Gedorin trkacki ("old skul") motor pije ulja 5 puta vise nego TFSI. Ajde on nije serijski, golf dvojka 16v ume da popije ulja samo tako kad se tera u obrtaje, to kazem i iz licnog iskustva, drugih foruma i auto emisija.

Da ne bude samo VW, "old skul" sierra cosworth je imala plocicu kad se otvori hauba da ulje treba da se proverava SVAKOG DANA (1:26 na donjem klipu). Tako da ne vidim zasto bi bila sramota imati litar ulja u gepeku, osim ako ne mislis da je sramota voziti sieru cosworth!? Ja iskreno u svom "old skul" kecu uvek imam litar ulja i antifriz.




Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #22 poslato: Mart 11, 2020, 10:06:52 pre podne »
Ti si sam pomeno oldscul i plastiku ;)
Sad poredis frizirane motore za stazu i motore za svakodnevnu voznju(veliko seriske kao sto je tsi).
TSi je svima poznato koji imaju problematiku na sasvim normalnoj voznji povucu po L na 1000 km.Ja bas o tome i pricam,nigde nisam pomenuo stage 3 i sl,nasvirane motore sa preko 350 ks i njihovu potrosnju..(Gedorin je 2.0 16v motorsport i tu je suvisno komentarisati potrosnju ulja,jel je motor za stazu sa max izvlacenjem snage mogucim).
Decko iz Ue je na oktaviji 1.8 tsi pri sasvim normalnoj voznji imao potrosnju od 1l na 1500km.Otvorio motor,cilindri bili dobri..porucio ET klipove sa karikama(klip u std meri za 1.8 tsi),stavio,posle razrade,auto presao 7000 km kako on kaze"Zesceg cepanja" potrosio samo 250gr..Sve jasno :46

« Poslednja izmena: Mart 11, 2020, 10:17:52 pre podne od strane Nenad Petakovic »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #23 poslato: Mart 11, 2020, 10:51:42 pre podne »
Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.

Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #24 poslato: Mart 11, 2020, 11:56:23 pre podne »
Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.

Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.
Normalno da nije nista novo,al su nezavisni servisi i konstruktori resili problematiku,za koju koncern tvrdi da"To tako mora" i pokusavaju da izbegnu popravku i reparaciju kolko god mogu.Sa ogradjivanjem kao sto si pomenuo.I u prospektu za golf 2 66kw isto pise da potrosnja do 1L nije nista alarmantno :).A cvaja bukvalno bez teflona u glavi nikad nije posrkala L na 1000,a baci oblak plavog dima nazad na paljenju... :).
Nema samo EA113,EA888 gen1,gen2,kazu da gen 3 nema problema,vec i 1.2 tsi,1.4 tsi,pa cak i 1.0 tsi,problema sa vel potrosnjom ulja..
Na svim trzistima ova provlematika je izuzetno izrazena.
Uglavnom to je resivo!
Sad ko voli da vozi i dosipa nek vozi tako.Ko hoce da to resi-izvodljivo je! :58
« Poslednja izmena: Mart 11, 2020, 11:58:32 pre podne od strane Nenad Petakovic »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #25 poslato: Mart 11, 2020, 01:54:58 posle podne »
1.2tsi, ne troši među servisima (15k) da je potrebno dolivanje.
Da je tako kako kažeš, ili pola motora da trebaš sam da menjaš ili da dolivaš litar na 1000km bi ga niz klisuru pa drugog uzeo i u jednom i u drugom slučaju.
lollol

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #26 poslato: Mart 11, 2020, 02:38:25 posle podne »
Nekazem ja licno,vex imas more prituzbi od Usa do Rus.U Svajcariji ima tuce tuzbi vlasnika prema koncernu..Sve je kako se snadje ko..neko dobije nov motor,neko kupi nov,neko radi reviziju,neko digne ruke od auta(kao mi sto smo uzeli petardu sa rasturenim motorom).
Sta god problematika je prisutna,resenja ima,sad kako ko se dovije.
Mnogi rade bez provlema i na 250kkm.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #27 poslato: Mart 14, 2020, 07:25:10 pre podne »
Do srede bi trebalo da petarda bude upaljena.
Evo jedna zanimljivost.Dok smo jurili  neke delove,sretnemo jednog poznanika iz Podujeva,vozi g5 gti amerikanca..uz pricu pogledamo auto,kad pod haubom fabricki EA888 gen1. :).Znaci nije ea113 tfsi,nego tsi kao u scirocu.Pronjuskam ja posle,kad stvarno 2008 god u petardu za Usa se stavljao EA888 tsi motor :)




Slike sa Usa oglasa,ima ih sa tsi bad dosta...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #28 poslato: Mart 14, 2020, 08:16:55 posle podne »

Objasnio covek,sve ono sto sam ja gore piskarao. :)
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #29 poslato: Mart 15, 2020, 12:00:20 pre podne »
Dzaba pises Petko vidis da te ne razume niko. Mozda kad bi bacio neki citat iz uputstva za upotrebu Golfa 2...

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #30 poslato: Mart 15, 2020, 03:39:08 pre podne »
Desmo-razume,razume vidi se po pregledima..Nego kod nas je to tako,bitno da se vozi Audi/Gti a sto srce L na 1000 km-jbg crvenu za ulje,sta je to na 1000 km,a auto od min 8-9glava,ne retko i vise :).I kad kazu tsi na 180 000 ne povuce ni gram ulja..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6849
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #32 poslato: Mart 15, 2020, 08:12:48 posle podne »
Nije Dzaba Desmo ...svaka info, iskustvo ili recept dobro dodje  ;)

vozim dizela ...ali pratim ovo ...  :25
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #33 poslato: Mart 15, 2020, 11:04:49 posle podne »
Kako nije dzaba:

Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?

Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km

Uz ovakve performanse, valjalo bi prelistati uputsvo i neke dvotaktne masine. Stavka 11 i 13:


 majstor1

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #34 poslato: Mart 15, 2020, 11:14:53 posle podne »
Sve u svemu bruka za koncern..Ajd falicna ea113,pa falicna ea888 gen 1,pa gen 2,pa tek gen3 kao valja za sad..Ljudi to je bre GTI ikona automobilizma,a vise fabrickih gresaka nego neki trecerazredni proizvodjac..Pa lanac kolko je problematike pravio,pa spaner...o njima cu tek teme da pokrenem :)
Ne msm stvarno ove problematike su zrele za jedno veliko vanredno stanje u koncernu..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #35 poslato: Mart 15, 2020, 11:54:05 posle podne »
pa ima li od koje je god da se zna to rijeseno i da nema problema vise sa uljem tj da se moze uzeti benzinac i uzivati u njemu kao nekad

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #36 poslato: Mart 16, 2020, 07:52:14 pre podne »
Ima ako pronadjes klasican mpi motor,bez turba i to,al njih retko ko vise proizvodi u novim vozilima.G7 gti clubsport s  nosu gen3 motor(nema za sad problematike),imaju ove skode pandurske1.2 3 cilindra :),G7 performance,TCR svi su gen 3.Uglavnom ea888 kod gen 3 za sada nemaju problema...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #37 poslato: Mart 16, 2020, 06:45:08 posle podne »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #38 poslato: Mart 17, 2020, 06:22:54 posle podne »
Petarda jutros upaljena,sve ok radi,nema pritiska u crevima,sve steka ok.Vozili ga do popodne majstor i vlasnik..sve ok,sad razrada 3000 km,i da se ne nebija preko 3500rpm.Posle kontrola,promena ulja i gas.Da napomenem,dolazili dundjeri dok je sklapan i uglavnom komentar bio da ce da dize temp kad se sastavi(nez zbog cega).,znaci kad dodje do pola  tu zakuca i ne vrda :).Majstor kaze uspela operacija full(inace za  40 god rada ovo mu prvi tfsi.. :)),
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže albukerki

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.8 TSI
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #39 poslato: Jul 22, 2020, 10:47:09 posle podne »
Drugari,
Vozim 1.8 TSI u Passatu Gen1 i nemam nikakvih problema. Auto "čupa sisu" kako ide. Potrošnja ulja je 200-500gr. na 15000km koliko je i servisni interval za benzinski motor. Problemi sa uljem se javljaju u 2. generaciji TSI jer su konstruktori smanjivali klipne prstenove pa ume zbog toga da potroši dosta ulja. To je ispravljeno u 3. generaciji i taj motor se dosta razlikuje od gen1 i gen2.
Ovo pišem jer vidim da se na forumu piše svašta a pre svega se iznose netačne činjenice da TSI motor nije dobar. Motor je odličan samo treba izbegavati Gen2 prilikom kupovine polovnjaka (svaki motor ima svoju oznaku da ne pišem sada detalje) ili na kraju krajeva zameniti klipove. Sve ostalo je kod Gen2 manje više isto kao kod Gen1. Veća tehnološka razlika je kod 3. generacije motora.
Ajd sad u zdravlje :)


Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.

Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.
Normalno da nije nista novo,al su nezavisni servisi i konstruktori resili problematiku,za koju koncern tvrdi da"To tako mora" i pokusavaju da izbegnu popravku i reparaciju kolko god mogu.Sa ogradjivanjem kao sto si pomenuo.I u prospektu za golf 2 66kw isto pise da potrosnja do 1L nije nista alarmantno :).A cvaja bukvalno bez teflona u glavi nikad nije posrkala L na 1000,a baci oblak plavog dima nazad na paljenju... :).
Nema samo EA113,EA888 gen1,gen2,kazu da gen 3 nema problema,vec i 1.2 tsi,1.4 tsi,pa cak i 1.0 tsi,problema sa vel potrosnjom ulja..
Na svim trzistima ova provlematika je izuzetno izrazena.
Uglavnom to je resivo!
Sad ko voli da vozi i dosipa nek vozi tako.Ko hoce da to resi-izvodljivo je! :58