Autor Tema: Kompresija Golf 3 TDI AFN  (Pročitano 9429 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #20 poslato: Septembar 20, 2019, 08:57:44 posle podne »
Koliko sam video po netu uslov da bi dizne bacile naftu je 250 rpm.Navodno ako ima manje od toga dizne ne bacaju naftu.Ma da svakako msm da treba da probas kako pali sa iskopcanim senzorom rashladne tecnosti.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #21 poslato: Septembar 20, 2019, 09:21:58 posle podne »
Probaću obavezno. Na telefonu se vidi lepo ali na Youtubu se ne vidi najbolje ovo što sam snimio dok verglam a priključen je vag-com... Vidi se da anlaser dostiže 250, čak i 270 rpm, ali još ne pali, onda ga obara na 180, pa ponovo prelazi 250 i tad auto upali... Ne može to da se vidi preko ovih snimaka kad snimam samo cajger... Znači dostiže i pterko 250 rpm i neće da upali... Ili mu fali goriva ili kompresija.... pop1
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #22 poslato: Septembar 20, 2019, 10:16:49 posle podne »
Bice pre da mu fali goriva iz nekog razloga da je kompresija u pitanju ne bi hladan upalio normalno.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #23 poslato: Septembar 23, 2019, 12:24:14 posle podne »
Probao danas sa ištekanim džekom sa senzora za temperaturu rashladne tečnosti....
Pali malo bolje, ali opet ne kao kad je ujutru hladan. Znači ipak mu malo grejanje pomaže. Inače, vidim da tad daje malo više goriva,  a inače komp pokazuje vrednost temperature istu kao temperaturu goriva. U mom slučaju to je danas bilo oko 40 stepeni. Znači one priče da kad se skine džek, komp misli da je -40, to nije tačno.
Zato ujutru još bolje pali, jer bude recimo 10-15 stepeni, pa se daje još malo više goriva, pa malo pumpa ode u predpaljenje, sauh....
Negde sam pročitao da se prekodira da bude kao da je automatski menjač, pa onda pali kao lud, ali hoće da trza na manjim brzinama, a ima i još nekih nus pojava, znam celu proceduru, ali se sa tim ne bih zezao.
Znači mogu do električara da mi napravi neku varalicu, ili mi na nekom forumu dadoše ideju da se napravi prekidač iz kabine, da prekida strujno kolo za senzor temperature, pa čim upalim da opet pustim struju na senzor. To mogu lako da uradim. Vidim tamo do senzora dolaze 4 žice, od čega je braon masa. Znači samo nađem koja jedna žica je za signal ka kompu i nju sečem..
Imam par prekidača za grejanje zadnjeg stakla, pa mogu jedan da iskoristim i ugradim pored postojećeg, pa kad je on uključen da bude normalno paljenje (bez grejača), a kad je isključen, onda bude paljenje sa grejačima, pa mogu i pre nego što sam upalio da ga pritisnem i verglam, pustim par sekundi grejanja i bam....
Mana tog sistema je što stalno mora da se mislim da isključujem prekidač da bi malo bolje upalio...
Probao bih ja to već brzo, nego mi greota da sečem fabričku žicu, pa ako mi ne radi to kako treba, onda treba da je nastavljam...
Pre svega toga, odoh ovih dana na tu famoznu dekarbonizaciju, da vidim šta će da bude, ali nešto nisam optimista da je to neki čarobni štapić.
Hvala svima, pogotovo tebi canibal86! mahac


« Poslednja izmena: Septembar 23, 2019, 12:25:58 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #24 poslato: Jun 07, 2020, 02:06:42 posle podne »
Došlo vreme da i ja probam neku varalicu. Za početak da povežem redno neki otpornik na senzor temperature, na liniju što ide ka ECU, da lažiram spoljnu temperaturu, pa da vidim šta kaže vag-com koja je to temperatura, pa onda paljenje. Baš je sad problem kad je toplo. Jel' zna neki koliki otpor da stavim? Neki kažu 200-300 ohma, neki 2kohma.... Da ga prevarim da je napolju recimo -6 stepeni....
Ako mi uspe trebao bi da stavim relej koji vraća sve u normalu kad dobije signal sa alternatora. Koliko vidim treba mi relej koji ima "mirni kontakt" koji je obično označen sa 87A.
Šema je vrlo jednostavna. Na 30 ide stalna struja, na 86 masa. Na liniju koja vodi od ECT ka ECU, redno vežem otpornik, i spojim na 87A (na mirni kontakt), a na kontakt 87 spojim ostatak linije koja ide do ECU-a. Na 85 spojim izlaz sa altenatora. Kad se upali auto, dobije se signal sa alternator,a mirni kontakt nema struje i otpornik nema funkciju.
Jel' sve ovako kao što sam napisao? Hvala!

Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #25 poslato: Jun 07, 2020, 03:57:19 posle podne »
Jbg da je raca tu on bi ti objasnio a ovako neverujem da ima neko strucan ovde

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #26 poslato: Jun 07, 2020, 08:11:13 posle podne »
Ma šema je ta 99%, nego jedino da vidim za otpornik, kolike omaže. Biće izgleda sistem eliminacije.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #27 poslato: Jun 07, 2020, 11:21:06 posle podne »
To radiš da bi ti uvek palio grejače?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #28 poslato: Jun 08, 2020, 11:58:55 pre podne »
Nije samo da pali grejače, nego da ECU misli da je napolju -6. Znači i više goriva i ranije paljenje. Takav efekat se ne postiže kada se skine džek sa ECT senzora, tad pali grejače ali ECU vidi temperaturu istu kao i temperaturu goriva, tako da je to nepouzdano. To se i spominje na nekim forumima, a ja imam VAG-COM pa  vidim.
Isto tako kažu da karabajlama ne pomaže ni varalica.... Pa sad videćemo gde moj golf spada, il' pukovnik il' pokojnik yupi3ti
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #29 poslato: Jun 09, 2020, 11:42:44 pre podne »
Nazovem danas auto servis Anđelković na Senjaku. Oni rade test propustljivosti ili test curenja. Pošto mi je član "canibal86" stalno spominjao da to uradim....
Elem, uđem sa čovekom tamo u priču, sve me shvati i kaže mi da bi sigurno bacio pare da uradim test. Inače, test košta 6300 dinara.
Njegovo mišljenje je da mi je kompresiona karika dobra, zbog solidne kompresije a da je uljna loša i da je vrv cilindar ovalan, pa kad je auto baš vruć tad gubi kompresiju. Tako da misli da mu ni varalica neće pomoći. Kaže daće više goriva, upaliće grejače, ali motor je i dalje vruć i misli da ništa neću postići.
Inače servis je na Senjaku u Stolačkoj ulici, išao sam tamo 90-tih dok su bili auspuh servis a sada su jedan veliki servis a u sklopu servisa imaju i mašinsku radionicu za obradu glava, što je pohvalno.
Napraviću ovih dana varalicu, pa ću da probam, mada nisam optimista uopšte.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #30 poslato: Jun 09, 2020, 01:48:54 posle podne »
Cekaj druze to sto je taj majstor napricao nema logike ni malo.Test propustljivosti sluzi striktno da proveris stanje glave i samog sklopa cilindra.Uljna karika nije zaduzena za kompresiju a ugrejan motor uvek ima vecu kompresiju nego hladan tela se na toploti sire i samim tim zazori se smanjuju.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Jun 09, 2020, 01:53:22 posle podne od strane canibal86 »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #31 poslato: Jun 09, 2020, 06:44:40 posle podne »
Meni malo bezveze priča da su mi cilindri ovalni da je kompresiona karika dobra a uljna nije, pa kad je motor vruć nema kompresije da upali a ako i nekad bolje zavrergla  to je kao zato što se klip tako namesti... Kao da meni jede ulje , jeste duva, gore na glavi, na šipki manje, ali ne jede toliko. Imao sam malo curenje, sad sam to sredio, pa pratim, ali biće oko  litar na 3000km. Jeste, nije to malo, ali opet viđao sam dvojke koje troše litar na 700 km, pa pali bre skoro na pola ključa leti, ali zimi ima problem. Drugar imao Venta 1,9 dizela običnog, bivši taksista, ulje nikad nije menjao, sipao neko točeno, pa kad je počeo da mu troši ulje, zimi imao problem, palio ga 5 god na gurku. Vergla do besvesti ali neće da upali. Leti normalno palio.
Pazi, i da ovaj manometar laže malo kad sam merio kompresiju, pošto je Poljski, opet na sva 4 cilindra imam ujednačenu kompresiju. Ali, slušao sam priče, 30 godina upijam, poslednjih 16 godina na internetu, gde su ljudi imali dobru kompresiju, a auto trošio ulje i lošije palio. Na jednom forumu čovek kaže da kad je uradio glavu odmah mu palio bolje auto (isto 3-ka TDI).
E sad, ovaj kaže da bacam pare za glavu, jer može da bude i gora  situacija. Kao, on iz ličnog iskustva. Na nekoj mečki benzincu više puta radio glavu i ništa, dok nije uradio blok. Ne znam, nisam pametan.
Sad sam gledao pravio neke žice, da nađem liniju koja ide ka kompu da probam varalicu ovih dana.
Kad se išteka džek sa ECT senzora, samo drži grejače duže, a pali isto. I komp uopšte ne misli da je -40, kao što se ranijih godina pisalo po forumu. Možda na nekim dvojkama. Kod mene na AFN, temperatura rashladne tečnosti 80 stepeni, kad ištekam džek sa senzora grejače uključi, drži 20 sek, a temperatura antifriza 60 stepeni.
E sad da li ćemu biti lakše kad bude mislio da je napolju 0 ne znam, javiću. Čak ne moram ni da gađam da misli da je -6 ili -10, zato što meni i na ovim jutranjim temperaturama od 10-15 stepeni spoljne temperature pali sasvim solidno.
Tako da mogu da stavim i da misli da je napolju 10, što bi ga gurao da misli da je neki minus. Verovatno ću krenuti sa nekim malim otporima, pa ću morati da pratim šta se dešava sa tom početnom temperaturom kako se bude menjala spoljna temperatura.
Tebi Canibal86, i ostalima mnogo hvala što učestvujete u diskusiji!  :26

Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #32 poslato: Jun 09, 2020, 07:48:33 posle podne »
Ma nema na cemu druze,meni samo takvi nazovi majstori smetaju jako.Ja sam ti preporucio taj test da uradis zato sto vise kaze o stanju motora nego kompresija ma da i kompresija nikako nije los test za neko orjentaciono stanje motora.Jer sa testom propustljivosti videces jel pusta na ventilima jel pusta pored kompresioni karika i koliki je to procenat.A te price ovalni cilindri kad se ugreje karike lose sve je to teska glupost i lupanje napamet.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #33 poslato: Jun 09, 2020, 10:57:30 posle podne »
Da li si mu nekad radio pumpu i dizne?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #34 poslato: Jun 10, 2020, 10:49:25 pre podne »
@ canibal86

Ma sve si u pravu, razmišljam da ipak uradim test propustljivosti da vidim šta će da kaže, da možda isključim da li su cilindri ili karike u problemu, pa mi je onda lako za glavu, nju mogu i da uradim

@zorancile

Moja originalna pumpa je rađena pre 6 godina, a pre 6 meseci sam kupio drugu, sve se isto dešava. Premeštao elektroniku sa jedne na druge i ništa, sve isto.
Dizne nisam proveravao, ni radio, samo sam onu što ima senzor na sebi jednom menjao. Samo je proverena da li piša. Bošista kaže da dizne ne mogu da mi prave problem vrućeg starta.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #35 poslato: Jun 11, 2020, 09:28:21 posle podne »
Danas vežem redno otpornik od 1kohm u krug koji od senzora ide ka kompu, pošto dve žice idu ka kompu, proverim šta kaže temperatura motora, kaže 20 stepeni. Lažirao ga za 60 stepeni, pošto je motor bio topao, VAG Com pokazivao 80 stepeni. Probam, i sastavi još malčice pa kao u najboljim danima.... Ja hepi... Uključio grejače, dao više goriva, dao bolje paljenje, sve provereno VAG Com-om. Znači, ono kad se samo išteka džek sa senzora, to nema blage veze sa ovim. Ništa tad ne lažira, tad samo pali grejače....
Ostaje da se vidi kako će raditi kad u momentu sastavi i u tom momentu dobije signal sa alternatora i vrati se u normal mod.
Kupio sam pre neki dan i relej, mislim da će moći evo slika:



Ali ona šema što sam pisao nije dobra. Nemam tamo zatvoren krug.
Posle dugog mozganja i probe releja ovako treba:

30 i 87a su spojeni kad relej nema struje. 87a je mirni kontakt. Znači ovako, presečem jednu od žica koja je u krugu od senzora ka kompu. Prvi deo spojim na 30, a na 87a spojim drugi deo žice koja ide ka kompu i na kojoj je redno spojen otpornik,
Znači, krug je zatvoren (30-87a). Kad dam kontakt, krug ima struje, a pošto je je otpornik tu, komp je prevaren.

Drugi krug:

Na 86 ide masa, da bi relej uopšte radio. Na 85 spojim D+ sa alternatora, a na 87 spojim žicu na isti onaj drugi deo žice što ide ka kompu, ali negde posle otpornika.
Kad relej dobije napon sa alternatora radi strujni krug 30-87, krug 30-87a, ne radi.
Praktično, relej radi kao svičer. Dugo sam mozgao, i jedino mi ovako logično da će da radi.
Sad samo treba sve to lepo spakovati.
U nedoumici sam da li stavljati osigurač na liniju od alternatora do pina 85? Tu ima stalne struje dok auto radi.

Javljam dalje kad završim šta sam uradio i kako se sve to ponaša.... Pozdrav svima  mahac


Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #36 poslato: Jun 11, 2020, 10:27:03 posle podne »
Nije ti to resenje, gledao sam jednog bas je bio AFN sa takvom varalicom, upali odmah ali uz oblak crnog dima... Uradi remont alnasera i promeni akumulator ako je mator.
Imao sam slican problem verglanja na vruc motor jedno 5 sec i posle ovog sto sam ti nabrojao pali maltene na zub nebitno da li je hladan ili zagrejan.

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #37 poslato: Jun 11, 2020, 10:38:31 posle podne »
Ako ti je pumpa postavljana bez komparatera, odnosno od oka ili na uvo možes se igrat otpornicima uzalud... Tajming pumpe mora biti u picinu dlaku!!!
VW fan

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #38 poslato: Jun 11, 2020, 11:30:48 posle podne »
Pa dobro, zašto ja imam vag-com? Pumpa, početak ili vreme ubrizgavanja goriva se kod trojke Tdi podešava dijagnostikom. 2 i 9 merni blok u osnovnim podešavanjima. To je doktorirano još pre 6-7 godina. Sve je to u picinu dlaku. Tajming u gornjoj zoni, jer mu tako najbolje odgovara.
Akumulator je dobar, a anlaser pre neki dan podmazan, a prethodni skinut a nema 3 meseca da je stavljen. Nije hteo da okrene pre neki dan. Možda nije trajno rešenje, ali da ne bi ovaj skidao za 3 ili 6 meseci, što da mu malo ne pomognem. Posle ovoga definitivno je kompresija kad je motor vruć u banani. Nisam danas primetio crn dim. U svakom slučaju ako primetim neke anomalije kad se ugradi relej, sigurno neću stavljati, nego ću videti da uradim motor. Ima tu još stvari da se proveri, ali o tom potom.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #39 poslato: Jun 12, 2020, 06:34:24 pre podne »
Tajming boš pumpe se podešava samo komparaterom, sve ostale metode su od oka!!!
VW fan