Kod mene je bilo slično, dizao je temperaturu, posebno na uzbrdicama, a grejanja nije bilo ili je bilo sasvim slabo,.
Menjao sam termostat, čak sam ravnao i glavu, menjao duhtung glave i kiler za grejanje (radijator) i ništa nije vredelo...
Na kraju sam sasvim slučajno skapirao da kada motor počne da se greje, nekako se začepi ono povratno crevce između hladnjaka i posude rashladne tečnosti i kada sam ga zamenio nije više dolazilo do tog "infarkta"!
Moja pretpostavka je da se negde u tom crevcetu stvorio zalistak koji je na većim temperaturama delčimično ili potpuno zatvarao protok antifriza, jer se videlo kada odvrnem čep da on "secka" ili jedva curi prilikom vraćanja u posudu, umesto da ide normalno npr. kao kada malo pustiš vodu na slavini...
Naravno, očišćeni su i priključci na hladnjaku i boci koji su, takođe, bili delimično začepljeni (naročito na hladnjaku) i sve je lepo produvano.
Inače, kada popusti dihtung glave i probije kompresija u vodeni prostor creva su obavezno tvrda i taj pritisak blokira otvaranje termostata, ali ako sam dobro shvatio to kod tebe nije slučaj, odnosno creva nisu napeta?!?