Najverovatnije je motorić za bravu, što ti kažu kolege. Kada okreneš ključ u cilindru da bi otvorio gepek, simuliraš rad kvake. Time nategneš polugu koja vodi do brave, popravljao sam jednom prilikom drugaru. Moraš da skineš zadnji tapacir i da pregledaš šta se dešava i gde koči. Ako dobija struju na džeku, a motorić ne radi, znači do njega je problem. Ako motorić radi, ideš dalje, gledaš sistem kod kvake, da negde ne zapinje, da se nije nešto slomilo i slično. Na posletku, brava, ali to nije kod tebe, jer se ni preko ključa ne bi otvarala. Znači ili motorić ili nešto kod kvake. Kod mog drugara se slomio ovaj deo koji gura sama kvaka, pa nije mogao da otvori gepek, osim ključem. Otišli na otpad, kupili drugu kvaku, zamenio sam i problem je bio rešen. Ako je za utehu, pristupačno je sve, kad se skine tapacir, može lagano da se zameni sve. Samo, ako je kvaka, na njoj ćeš morati da prepakuješ cilindar sa stare, da bi se otvarala tvojim ključem.