Autor Tema: Problem sat sa obrtajima golf 2  (Pročitano 7589 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #20 poslato: Januar 30, 2019, 04:30:27 posle podne »
  A tako dakle, pa ja na forumu ovde nalazio ovaj redosled, i znači nisu u pravu bili ti koji su postavljali.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #21 poslato: Januar 30, 2019, 04:48:31 posle podne »
Greška je samo za taj RPM kabl, ostalo je ok. Problem je sa tim dvostranim konektorima koji su kao 4 konektora T7a T7b T7c i T7d pa nikad ne znaš gde je koja strana, kod novijih ima jedan konektor i pinovi 1-28 pa nema zabune. Ja svaku instalaciju koju nađem sa neta prvo proverim unimerom da se potvrdi raspored pinova pa onda dalje. Ako instalacija za sat nije sečena i prepravljana onda ništa ne brini sve su iste.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #22 poslato: Januar 30, 2019, 09:07:50 posle podne »
Nije ništa sečeno ni prepravljano ,onda ću da ispitam eventualni pad napona i ako treba odradim farove  kao što si mi objasnio pa javim šta sam uradio.
Ako mi šta ne bude jasno eto mene .

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #23 poslato: Januar 30, 2019, 10:27:28 posle podne »
Pad napona ili šum od sijalica ili oba. Šum možeš da rešiš sa feritnim prstenom ili da kupiš gotov uređaji za eliminsanje šuma

https://www.jpcycles.com/product/240-3769/pathfinderled-h4-emi-noise-filter-w-canbus-error-canceller

Jeftinije je da probaš da staviš ferit oko kabla za obrtaje što ide sa alternatora. Ima da se kupu u elektroradnji ili skini sa nekog starog  kabla.





Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #24 poslato: Januar 31, 2019, 01:38:31 pre podne »
 Baš mi ove smetnje deluju pre nego pad napona, jer kad upalim svetla pozadinsko osvetljenje u satu lepo sija može se regulatorom podešavati, ali ispitaću ipak.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #25 poslato: Januar 31, 2019, 07:26:21 pre podne »
Malopre se setim ipak da pogledam  i vidim da je sa crnog džeka žica na mestu  5A (plava,ide sa alternatora ) i na nju dodata žica koja ide na relej automatskog paljenja svetala.
Znači da se dešavaju smetnje najverovatnije zbog toga. Prema tome meni je stalni + za svetla ipak sa alternatora uzet i tu je problem.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #26 poslato: Januar 31, 2019, 08:30:11 pre podne »
Sa te zice ti je uzeta pobuda za relej kako bi se aktivirao kad alternator pocne da puni.

Napajanje za svetla je uzeto sa drugog mesta.

Na releju imas kontakte sa oznakama 30, 85, 86 i 87/87a.
Isprati zicu koja dolazi na kontakt broj 30.

To ti je napajanje za svetla.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #27 poslato: Januar 31, 2019, 08:58:02 pre podne »
U pravu si, ali vervatno mi ta pobuda sa alternatora pržvi ovaj problem što me muči od početka  :76

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #28 poslato: Januar 31, 2019, 09:39:16 pre podne »
Otkaci je i proveri stanje.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #29 poslato: Januar 31, 2019, 11:16:11 pre podne »
Pa  mislim da onda ne bi imao svetla, sve dok ne bi povezao kao što je fabrika ostavila svetla

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #30 poslato: Januar 31, 2019, 11:53:40 pre podne »
Sa crnog džeka žica na mestu  5A (plava,ide sa alternatora ) i na nju dodata žica koja ide na relej automatskog paljenja svetala.

Opet neke pogrešne šema  :rolleyes:
Otkači tu žicu i zakači je na kontakt bravu. d+ i w kabl idu jedan pored drugog, idealno za smetnje.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #31 poslato: Januar 31, 2019, 12:07:28 posle podne »
A gde na kontakt bravu da zakačim druže? Mislim na koji kontakt

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #32 poslato: Januar 31, 2019, 12:39:43 posle podne »
Nigde na kontakt bravu  lollol moja greška. Treba na relej 18 za load reduction da gasi svetla kad se vergla.
Slikaj kutiju sa osiguračima, ce1 ili ce2, trebalo bi da je stari tip.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #33 poslato: Januar 31, 2019, 01:30:23 posle podne »


 
Evo slike

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #34 poslato: Januar 31, 2019, 01:42:54 posle podne »
Na CE1 je relej 17 i on služi da isključi potrošače dok se startuje motor, to je RUN struja.

http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html

ovde je raspored pinova za centralnu kutiju, gledaj kolonu "inside fusebox" i traži sa run power, ne start/run. Možda G03 preko osigurača 12 je za grejače sedišta koje najverovatnije nemaš, proveri koji je osigurač slobodan pa iskoristi. Proveru možeš da uradiš sa glinericom na osiguraču da li svetli dok se vergla.

Za probu da li rešava smetnje sa obrtajima poveži tu žicu za automat na bilo koji drugi plus, može i na upaljač. Tako će raditi svetla a vdećeš za obrtaje.
« Poslednja izmena: Januar 31, 2019, 01:45:39 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #35 poslato: Januar 31, 2019, 02:40:46 posle podne »
To je kod mene drugi s leva relej u donjem redu, sad nisam kući da vidim redni broj, znači pozadi njega moram ispitati pa spojiti taj provodnik

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #36 poslato: Januar 31, 2019, 02:52:29 posle podne »
Tj na konektor G03 spojiti tu žicu...

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #37 poslato: Januar 31, 2019, 03:01:18 posle podne »
Povezaću za probu na konektor P ( ne znam sad koji, ali na njega sam spojio centralnu bravu kada sam je ugrađivao) on mi je najlakši za pristup pa ću da vidim

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #38 poslato: Januar 31, 2019, 08:26:59 posle podne »
Na CE1 je relej 17 i on služi da isključi potrošače dok se startuje motor, to je RUN struja.

http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html

ovde je raspored pinova za centralnu kutiju, gledaj kolonu "inside fusebox" i traži sa run power, ne start/run. Možda G03 preko osigurača 12 je za grejače sedišta koje najverovatnije nemaš, proveri koji je osigurač slobodan pa iskoristi. Proveru možeš da uradiš sa glinericom na osiguraču da li svetli dok se vergla.

Za probu da li rešava smetnje sa obrtajima poveži tu žicu za automat na bilo koji drugi plus, može i na upaljač. Tako će raditi svetla a vdećeš za obrtaje.
Malopre sam gledao, osigurač 12je za zadnji brisač, tako piše na poklopcu, a i koliko se sećam i jeste tako bilo kad sam menjao motor zadnjeg brisača.

Van mreže malimali

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 231
  • Lokacija: Apatin
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Problem sat sa obrtajima golf 2
« Odgovor #39 poslato: Februar 01, 2019, 01:10:21 posle podne »
Ljudi, jedno pitanje : da li digitalni sat koji ide na stari tip sata sa obrtajima sa dva džeka može da se zameni satićem sa novog tipa od benzinca? Mislim fizički su isti, ali su drugačije vezani koliko vidim