Autor Tema: AFN TDI Polako gubi paljenje  (Pročitano 26262 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #20 poslato: Januar 25, 2017, 10:53:47 posle podne »
Naravno, ali pravi test će biti kad otopli. Ako se sve vrati u iole normalu, to je to. Ako se ne vrati, ostane isto kao sada, neki problem postoji ili je postojao, jer ne može da izgubi paljenje za manje od mesec dana 20 jedinica. Možda je i zato fabrika dala opseg od 30-80, to se sve smatra normalnim tajmingom, baš zbog tih temperaturnih spoljnih razlika. Videćemo, možda ćemo svi nešto naučiti. Hvala svima za sada.  :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #21 poslato: Februar 01, 2017, 05:46:23 posle podne »
Za one koji prate temu... Definitivno nema veze sa spoljnom temperaturom to što je polako gubio paljenje i što je na dijagramu otišao skroz dole. Lepo sam ja rekao da sam skeptik po pitanju toga. Jutros je loše upalio. Proverio sam zupčenje, ispao je iz faze. Na radilici je otišao za zub. Znači od kraja septembra prošle godine do danas, za 1 zub je pobegao. Razupčio sam ga, vratio pumpu nazad, da bude na sredini, pošto je bila napred do kraja. Pokušao sam da ga uzupčim, ali mi nešto nije išlo, nisam skidao točak, da bi lepo krenuo sa kaišem odozdo od remenice radilice, verovatno zbog toga. Uglavnom, uzupčio sam ga toliko da mogu da vozim. Pumpu sam opet morao da gurnem do kraja napred, da bih mogao da palim i vozim. Paljenje gore nego što je bilo, nula totalna.
Otišao sam do majstora koji je radio, na reklamaciju. Saslušao me, nije mogu da veruje za sve to, jer vozim 2000 km, prvo je rek'o da misli da pumpa nije u redu. Medjutim kada sam mu rekao da sam gledao i da je ispao iz faze, rekao mi da dođem ujutru da vidimo šta je. Predlagao je da ili kupim originalnu remenicu, ili da skinemo ovu da vidimo šta je.
Remenica iz originala je 6234 dinara, nisam je kupio, čeka se par dana. On smatra da je verovatno čelo radilice loše, a to se ne vidi golim okom, i da je radilica sjebala remenicu. Moguće, ali opet, vrlo sam kratko vozio tada u septembru, možda 50 km. Mislim ako je stara remenica sjebala radilicu za 50 km.. Ja ne znam šta da mislim.
Ako neka ima neki pametan predlog ili ideju šta sutra da pogledamo, na šta da mu skrenem pažnju, kako da steže, da li da stavlja lepak za navoj na šraf ili ne, ili bilo šta drugo, bio bih mu mnogo zahvalan!  :26
« Poslednja izmena: Februar 01, 2017, 06:12:24 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #22 poslato: Februar 01, 2017, 11:36:50 posle podne »
Ja da je moje auto spremio bih nov kais i skinuo bih remenicu da proverim u kakvom je stanju i ako je ostecena narucio bih orginal obradio celo pa montiranje. Na stotine sam ih tako uradio sraf zavijam pistoljom 720 Nm nikad nigde nije bio problem. U tvom slucaju malo sumnjam na kais i zato bih stavio nov. Znam da je menjan al i Novak Djokovic ponekad podbaci pa tako moze bit i kais felerican.
Nema zanata bez alata

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #23 poslato: Februar 02, 2017, 12:01:02 pre podne »
Hvala, razmisliću o tome. Koji kaiš predlažeš?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #24 poslato: Februar 02, 2017, 07:44:01 pre podne »
I ja predlazem nov kais,a i spaner taj obavezno nov onda.Jesi li proveravao zategnutodt kaisa jel varirala za ovo svo vreme?? I ako nista teraj to kod Gedore,resice on to..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #25 poslato: Februar 02, 2017, 08:00:58 pre podne »
O tome sam prvo razmišljao da nije kaiš olabavio... Sve ovo vreme zategnutost kaiša ista. Videlo bi se po reperu na remenici da je nešto popustio. Ma jok, ništa. Zato lično ne sumnjam na kaiš, nego na remenicu ili radilicu. Videćemo danas. Skinućemo da vidimo kakva je remenica, najlakše je za početak staviti novu remenicu (uzeću ponovo Swagov-u) ako je ova na auto opet oštećena. U tom slučaju posle toga ide original remenica i naravno nov kaiš i španer da ne boli glava. Ali bojim se da kod mene neće to baš tako ići lako. Hvala svima.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #26 poslato: Februar 02, 2017, 09:09:23 pre podne »
Odem sad da kupim novu remenicu i šraf, on upali odlično, nit dima nit se mučio.... Ma garant i ova remenica šeta. Zato i možda nisam mogao juče ga da uzupčim. Tj možda sam ga ja i uzučio kako treba, ali se dole remenica pomeri i meni deluje da je pobegao reper na radilici za zub... I sad ujutro remenica se vrati na mesto, paljenje odlično i  on upali dobro. Ne znam, nisam pametan... Sinoć išao da ga operem, temperatura bila slična, pomučio se da upali, izbacio oblak dima pozadi, pušio.. jutros kao što sam opisao, upalio odlično, samo malo kratko dima pozadi i nimalo više... bonk
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #27 poslato: Februar 02, 2017, 04:21:39 posle podne »
Ovako... Stavljena nova remenica i šraf (isto iz Swaga). Po majstoru čelo radilice odlično, ništa nenormalno. Po njemu, takođe remenica koju smo skinuli (ona iz septembra 2016) kao odlična. Medjutim, kada se malo bolje zagleda, vidi su u desnom ćošku da je malčice vrlo malo dobila udarac. Po njemu, to se samo farba skinula. Nisam hteo da razmišljam, stavio sam drugu. Auto je onda uzupčen 100% u fazu. Terao sam ga da pumpu vrati na sredinu, da bih imao prostora za guranje kao šoferci ako treba da dobijem napredno paljenje. Vratio je pumpu. Po njegovoj logici, pošto je auto 100% u fazi, i pumpa na sredini, ako je pumpa u redu, to će sve biti dobro, možda će malo trebati ka šoferci. Međutim, auto nije hteo da upali (paljenje suviše retardirano). Gurnuo je pumpu ka šoferci poprilično i auto je upalio. Po njemu, pumpa nije dobra, jer kao da je dobra, morao bi da upali i kad je na sredini pa da se onda malo došteluje, a ne ovako skoro do kraja.... Inače, nisam spomenuo da je ova remenica od drugačijeg materijala nego ona prethodna. Slična je materijalu kao iz originala. Mislim da nije ovo u pravu za pumpu, al' ajde....
Čim sam ga malo zagrejao, stavio sam ga na dijagnostiku, paljenje oko sredine dijagrama (plava linija).
Nisam hteo tako, odšrafio sam pumpu, gurnuo je sam kao šoferci otprilike skoro da je 90% do kraja, i dobio sam paljenje u gornjoj zoni dijagrama, negde oko 56-60. Ostavio sam tako, da bude napredno.
Posle ovoliko pisanija, moja zaključak je da materijal Swagove remenice mekan, i da  su te remenice krš.
Mislim i da znam kad je dobila taj udarac. U decembru prošle godine, dao sam auto jednoj devojci da proba. Ima mnogo godina vozačkog staža, pa sam mislio da je to OK. Bio sam sa njom u autu, ali u jednoj krivini joj se se auto ugasio (nije vodila računa), i par metara ga je ona tako vukla ugašenog, a u brzini i sve se vrtelo. Upalila ga je u vožnji na ključ. Mislim da je remenica tada popila udarac i da je zato još tada izgubio paljenje.
Zato i mislim da je Swagova krš, jer ako ne daj bože nekad budem morao da ga palim na guranje, može opet isto da se desi. Pitanje koliko će i ova da traje. Ali, dobro da je mekana, neće stradati čelo radilice.
Ako se opet desi, samo originalna remenica, a daj bože da potraje do zamene kaiša, bez razmišljanja ću tada kupiti i staviti originalnu remenicu.
Znači, po meni, za neke sledeće generaciju koje ovo čitaju, izbegavajte zamenske remenice, pogotovo ovu koja trpi jake udarce. Hvala svima, videćemo šta će se dešavati u nekom narednom periodu. Živeli!  :26

Još da dodam da remenica kad se stavi na radilicu ima vrlo malo lufta, a kad se šrafi, pošto navoj šrafa ulazi u radilicu, čelo radilice sa onim ravnim delom se zabije u desni ćošak remenice, i tu se drži. Zato i najviše dobija tu udaraca i taj se ćošak pojede (kao kod mene na slici iz prvog posta).

« Poslednja izmena: Februar 02, 2017, 04:31:23 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #28 poslato: Februar 02, 2017, 04:28:40 posle podne »
Trebo si odma poruciti oem remenicu i cao..Ja verujem da ce te i ta isto drkati,,pupuu..Sto ne skide na nekom sa otpada tu remenicu ima ih bas dobrih da se nadje..Pre bas drugar naso sa g3 tdi-a 97 godiste glavu i remenice sve,,sve je ko iz fabrike bilo..A taj SWAG sve je to go tuki..znam po nekim drugim delovima iz SWAG-a...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #29 poslato: Februar 02, 2017, 04:42:17 posle podne »
Jbg, nisam.. šta da radim. Sad znam tematiku. Nek izdrži godinu dana (ja ne prelazim mnogo) pa nek i rikne, odmah znam šta je, ide original i to je to. Ma znao sam ja još odavno da je do nje, nego nisam hteo da priznam. Čim je on bio ispao iz faze, a na radilici je pobegao za zub.. o čemu mi da pričamo. Ajde da ne otvaram haubu, ili da nemam pojma, ali znam da pogledam da li je u fazi.... Ako je bio pre par meseci, a sad nije, nema govora. To sam ja majstoru pokušavao da objasnim. A znate majstore, i ono njihovo, radim 29 godina, promenio sam ih stotinu, nikad se to nije desilo... da je aluminijumska ne bi mogao da je oštetiš za 2000 km... E, majstore, za sve postoji prvi put! Vidiš da može!
Stavljanje polovne remenice je lutrija, verovatno veća nego stavljanje ove Swagove. Čak i za onu originalnu ne bih imao poverenja, ko zna gde sad oni to prave za ova starija vozila koja su kod njh za otpad. Ne menjaju džabe Nemci auto na par godina.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #30 poslato: Februar 11, 2017, 05:36:42 posle podne »
Opet se pomerila remenica. Pre 9 dana stavljena nova. Ne znam dal' imam 150 km pređenih... Bio uzupčen u picinu dlaku, timing na 58-60. Do juče je bilo sve dobro, jutros ga osetim na jutarnjem paljenju. Pogledam tajming, pao na 50. Pogledam zupčenje, reper na zamajcu pobegao pola zuba. Razupčim ga, ponovo uzupčim da budem siguran, dobijem tajming 52-53. Definitvno mora remenica iz originala i ravnjanje čela radilice, mislim da ono nije baš najbolje. Moram da nabavim ovo https://www.youtube.com/watch?v=Q1kkNhDQGe0, jer ne znam ko to ima. A i u majstora nisam siguran, možda mu je jak pištolj, pa kad rokne, načne remenicu. Zašto fabrika kaže 90 nm i 1/4 kruga..., ne kaže zakucajte to koliko može.... Tad ću staviti nov kaiš i nov španer... Taman mi je ove godine vreme za servis, a i ovaj kaiš je skidan stavljan 100 puta, španer više puta stezan. Hvala svima.  mahac
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #31 poslato: Februar 11, 2017, 08:21:06 posle podne »
Knalek brate negdje griješiš kad "zupčiš" auto. Ja sam tih zamjenskih remenica ugradio bog zna koliko i nikad nije bilo nikakvih problema. Ne bih da ti pametujem,ali možda imaš negdje drugo grešku,pa ti se odražava na remenici. Govorim ti iz razloga da ne bi stavio originalnu,pa dobio isti problem. Pogledaj sve komplet,možda ima negdje neka sitnica koju si previdio,pa te ona zajebava. Za početak pokušaj da ga ne zategneš previše,pusti ga nek bude "malo" labaviji,pa probaj. Neče preskočiti ne brini se,dovoljno je širok. Jebi ga stvarno bi volio da sam bliže,pa da vidim malo šta se to dešava,jer sad i mene več počinje nervirati. Onda mogu misliti kako je tek tebi...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #32 poslato: Februar 11, 2017, 09:27:11 posle podne »
Stvarno mi je muka da citam sve ovo gore, a kazi mi jel radilica nije obradjenja sa alatom iz klipa gore sto si postavio. Ja imam taj alat kod njih sam ga i kupio nemam pojma kolko puta je odradio posao dosad vec je i tup opet ga moram kupovat. Sraf uvek zatezem pistoljem i nikad problem. Ni meni sad nije jasno i mene pocinje nervirat sta mu je. Al ako celo radilice nije obradjivano, onda ti je jasno valjda u cemu je problem. Nova remenica na radilicu koja je imala problem sa remenicom neide bez obrade.
Nema zanata bez alata

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #33 poslato: Februar 11, 2017, 09:50:55 posle podne »
Ja znam za dva afn-a kojima je ta remenica zamenjena sa drugom i to sa odpada,stegnuta pistoljem i obe voze vec 1-2 god bez ikakvih problema...sta je to kod tebe stvarno iritira coveka,al znam kako je to kad te nesto seca ko gremlin..al budi uporan resices ti to..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #34 poslato: Februar 12, 2017, 09:37:06 pre podne »
Juče sam ga ja zupčio, a pre sada već 10 dana kada je stavljena zamenska remenica po drugi put, zupčio je majstor. Čovek ima 50 godina, vidi se da ima znanja. Sve je odrađeno školski, sa otpuštanjem remenice na bregastoj i sve drugo. Provrteo ga dva kruga, svi reperi kako treba, reper na zamajcu, klin u boš pumpu ide lepo lagano, alat za blokadu bregaste takođe. I ja sam razmišljao da li nešto drugo može da hebe. Kažu, na bregastoj ne može da preskoči, konus je. Na pumpi, kažu takođe ne može.
Ali, kada sam ga ja juče provrteo, došao do repera na radilici, klin na pumpu neće, alat u bregu takođe neće. Mrdnem malo, klin u pumpu ide, alat u bregu ide, a reper na radilici otišao pola zuba-zub ka hladnjaku da tako kažem.
Ne treba mnogo filozofiranja da se opet remenica pomerila. A ako je dobila lufta, taj luft će se širiti jer su ipak dobri udarci.
Nije obrađeno čelo radilice alatom iz klipa! To vidim kao propust majstora! Jer ako to mora da bude ravno idealno, takvo nije. On bi to trebao da zna. Verovatno je to problem.
Posle svega polovnu remenicu ne bi uzimao, ne bi ni zamensku, samo originalnu.  Hvala svima!  :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #35 poslato: Februar 12, 2017, 09:44:15 pre podne »
Ja mislim da treba kad se problem riješi,otiči u kakvu dobru kafanu na muziku uživo i napiti se! Čisto da se maler razbije...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #36 poslato: Februar 12, 2017, 09:48:09 pre podne »
Biće i toga, kad rešimo problem, biće razbijanja malera...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #37 poslato: Februar 12, 2017, 09:59:07 pre podne »
Nadji taj alat obradi,stavi oem remenicu,stegni sa kilo kljucem po fabrici uzubi i pravac kafana.. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #38 poslato: Februar 12, 2017, 09:05:45 posle podne »
Opsirno i lepo opisano, Jedinu zamerku vidim kad ste vec skidali remenicu zasto niste obradili celo radilice. Dakle ako menjas remenicu obavezno taknite rajberom celo radilice, nece skodit. I ja nebih ceko toplije vreme nego odma akcija.

Evo sam ti prvi napiso sta treba da se uradi pogledaj na prvoj strani posle prvog posta. I jos jednom sam ti napiso da uradis istu stvar. Kako hoces tvoj auto, al poslusaj me ja sam istupio dva rajbera za celo radilce i ubrzo cu kupit treci. Vise nepisem nista, a dosta sam i napiso ako je ko hteo poslusat.
Nema zanata bez alata

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #39 poslato: Februar 12, 2017, 09:38:56 posle podne »
Ma sve razumem, ali znaš kako je, ne radim to ja sam, nemam uslova. Da radim sam kao što radim neke stvari koje mogu, ja bi to dobro obradio rajberom, pa pipao sto puta da vidim koliko je ravno, pa gledao kako naleže remenica, koliko ima lufta.... Međutim, majstori to zbrzaju, oni su kao to radili sto puta, već znaš priču. Čast izuzecima. To je ona priča sa početka teme, da nijedan majstor ne voli da mu neko visi nad glavom ili da mu ne daj bože priča šta treba da radi. Ovaj moj, recimo kaže da za 1500 km ne bi mogla da ode remenica, pa da je aluminijumska. Sad nisam ni bio da mu kažem da je sad za 9 dana reper na radilici pobegao za skoro zub. Pumpa i bregasta se gađaju. Verovatno bi mi rekao da sam lud ili da ga zajebavam. Jednostavno ima ljudi koji ne mogu da shvate da ima nešto što može i prvi put da se desi. Mora se posvetiti pažnja dobroj obradi čela radilice, a ne ofrlje.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.