Autor Tema: Golf Mk4 TDI GTB17  (Pročitano 44946 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #40 poslato: Avgust 24, 2016, 10:10:54 pre podne »
Ne pokušavaj ništa bez ARL šrafova za glavu. :-)
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #41 poslato: Septembar 29, 2016, 08:08:23 posle podne »
Izbegoh ovog leta jedno dve havarije na motoru! Motor kao motor trpi bez problema sve, međutim interval zamene zupčastog kaiša je skraćen. Krenuo ja letos u Grčku na more, i tamo negde iza Niša nagazim ja 200-210-220, i odjednom se ugasi motor... Prvo mi palo na pamet, senzor položaja radilice, pa onda motor nije u fazi... Zvao ja šlep, AMSS, došli za 20tak min, odšlepovali me do Niša i sutradan u BMW Servisu Mitić Co mi odradili defektažu. Bio sam lično prisutan kad su momci skinuli poklopac, falilo je svega 25 zuba! :D Međutim, kaiš je bio jako zategnut, pa je preskočio samo jedan zub, tako da nije uzrokovao nikakvu štetu na motoru. Auto smo upalili najnormalnije, ništa nije zveketalo i tandrkalo, prešao sam posle 4000 km na moru, bio do Lefkade, Kefalonije, Atine itd... sve prošlo u najboljem redu. Zamenjen je set za zupčenje, stavljen Contitech i nova INA vodena pumpa, kasnije sam u BG-u zamenio i PK kaiš, ali i ulje u menjaču koje nije menjano do sada nikada.




Ovih dana mi đavo ne da mira, pa sam malo čeprkao jer me je bunio zvuk prilikom gašenja, kao metal o metal da udara. Cev za usis je bila naslonjena na nosač N75 ventila, tako da je nosač uspeo vremenom da obrusi usisnu cev tako da je bukvano probio, a na rupi je visio komad metala, koji je čekao da upadne u kompresor. Srećom, sve je ok, pregledao sam turbo, sve je u istom stanju kao i pre 27.000 kad je ugrađen. Cev sam zakrpio parčetom boost creva, lepkom i vezicom, a možda kupim drugu cev ili je zavarim argonskim aparatom.



Sitna oštećenja koja se vide na sečivima kompresora su potojala i ranije, praktično nema nikakve razlike u odnosu na period kad je turbo nabavljen. Proverio sam da li ima aksijalni i radijalni luft, radijalnog vrlo malo, koliko treba, aksijalni ni malo. Problem koji imam je kada se duže vremena vozi na autoputu, izduvna grana se usija, adapter flanšna na koju je turbo okačen počne da pušta izduvne gasove, jer dihtung ne postoji. Za koji dan bi trebalo da skinem turbinu pa da se naprave dihtunzi za flanšnu, što bi trebalo da reši problem. Problem se u vožnji ogleda u tome što na određenim obrtajima od 2000-2500 turbo postane lagovit, treba mu dugo vremena da odreaguje na gas i to se dešava posle sasvim normalne vožnje na autoputu, npr. 150-160 Kmh neki malo duži vremenski period, pa nakon toga kad dođe do smanjenja brzine, smanji se i broj obrtaja i tada upadam u zonu gde turbu treba duže vremena da odradi spool. npr. 6-ta pri 120-130. Zbog negativne devijacije, gde je ostvareni boost manji od zadatog, dešava se limp mod, gašenje turbine, nakon čega ide okretanje ključa pa ajmo nanovo. Prvo sam mislio da je problem sa ovim do mape, pa smo menjali mapu jedno 3x, ali nije do toga. S obzirom da je blok začađavljen sa zadnje strane, jasno je šta je. EMP je u tim situacijama niži nego što je potrebno i dolazi do povećanog laga. U gradskoj vožnji mi se nije nikada desilo da uleti u limp.





Problem sa metanolom, t.j. vodom koja se ubrizgava ponekad i kad ne treba može da se reši na dva načina:
1. Sipam samo metanol
2. Ugradiću elektroventil, t.j. solenoid koji prekida brizganje kad nema boost-a.

Solenoid ima da se nađe kod plinadžija.
« Poslednja izmena: Septembar 29, 2016, 08:16:30 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #42 poslato: Septembar 29, 2016, 10:41:31 posle podne »
Skoro su se odrzale trke brzih tdi masina, steta sto nisi ucestvovao i ti :)

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #43 poslato: Septembar 29, 2016, 11:37:22 posle podne »
Pratim brate   kava  mnooogoo truda je uloženo

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #44 poslato: Septembar 30, 2016, 02:45:10 posle podne »
dobro je da nije doslo do havarije
jesi li menjo kvacilo tj pojacavo
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #45 poslato: Septembar 30, 2016, 08:00:01 posle podne »
dobro je da nije doslo do havarije
jesi li menjo kvacilo tj pojacavo

Ne, kvačilo je stock i za sada drži ok, ponekad hoće da klizne, bilo bi dobro da je pojačano, ali još uvek neću da ga diram, dokle god je na većim obrtajima ok. Desi se ponekad da na oko 2500-3000 prokliza, jbg...treba zadržati 460 Nm obrtnog momenta.

A što se tiče havarije, imao sam više sreće nego mozga...


Skoro su se odrzale trke brzih tdi masina, steta sto nisi ucestvovao i ti :)
Hehe..nije još sve gotovo... mada kada se ovako nešto radi, uvek imaš nešto što bi mogao da dodaš. :)

Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #46 poslato: Septembar 30, 2016, 08:25:07 posle podne »
Znam, nego tu si sad u konkurenciji sa njima, ako odradis jos nesto, bices dosta jaci :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #47 poslato: Septembar 30, 2016, 08:39:12 posle podne »
Nema vise rabote bar kod mene😃😃😃
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #48 poslato: Oktobar 01, 2016, 12:34:00 pre podne »
 majstor1 thumbup
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #49 poslato: Oktobar 01, 2016, 10:14:51 posle podne »
Znam, nego tu si sad u konkurenciji sa njima, ako odradis jos nesto, bices dosta jaci :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Biće možda, npr. veće dizne, druga bregasta, ojačano kvačilo, ali ne u skorije vreme. Za sada ima par sitnica da se ispravi i sa metanolom će imati dobrih 235KS, što je više nego OK.  driving
« Poslednja izmena: Oktobar 01, 2016, 10:18:52 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 11, 2016, 12:39:42 posle podne »
Konačno sam rešio lag sa niskih obrtaja, napravljeni su dihtunzi, bakarni i to radi posao odlično. Naime, dešavalo se da se flanšna između turba i grane izdeformiše od toplote i da počne da propušta izduvne gasove, zbog čega je turbo postajao lagovit i često se na autoputu dešavalo da prijavi underboost i isključi turbinu na nekih 2100-2400 rpm. Taj problem se dešavao od početka, a naročito je izražen posle duže vožnje autoputem, kada se sve lepo ugreje, zatim posle vožnji na dugačkim uzbrdicama.

Dihtunzi su postavljeni između flanšne i grane, kao i između flanšne i turba i stavljena je "diht masa" za auspuhe i rezultat je izvanredan. Odziv na gas je skoro identičan kao sa fabričkim turbom sa 2100-2500rpm, ali je kasnije daleko jači. Osim toga, pritisak turba je sada daleko stabilniji. Usput smo prekontrolisali stanje turbine i posle 27.000 km vožnje sa mapom od 2.3 bara sve je u top stanju, ležaj nema luft, VNT je u odličnom stanju.
Sada mogu da kažem da su sve dečije bolesti preležane. :)
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 11, 2016, 12:48:31 posle podne »
Odlicno
Kod mene nema flanse grana mi je od gtd i poklapa se
Malo je bilo vibracija oko inoxa  ali napravljeno je kao sto kazes voznja je kao sa starim turbom
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 13, 2016, 09:04:55 posle podne »
Ma da, video sam ti peticu kod Raleta, odlična je. Elem... flanšna radi posao sada, ali može GTB1756VK da se bez problema upakuje u izduvnu granu od petice. :)

Nego...ovih dana me zajebavao cilindar kvačila, krenuo da propada, promenio sam prvo glavni, onaj kod pedale, međutim isti đavo, morao je menjač dole. Zamenjen je sada i sekundarni kod kvačila, a kvačilo i zamajac su u extra stanju. Ja do sada nisam menjao kvačilo, a auto je kod mene 82.000 km, od toga 27.000 sa preko 210KS i 450Nm, a pre toga 170KS i 440Nm. Sve zavisi od vozača, a to kvačilo ima bar 100.000 km iza sebe, posle slušam priče o dizelskim kvačilima od onih koji nisu nikada probali ovo.

Zamenio sam i španer PK kaiša, pošto je tandrkao ujutru, ali je ostalo da se promeni i remenica serva i onda je mehanički gledano četvorka u tip-top stanju.

Danas sam otkrio da mi se od boost-a raspao senzor za boost sat. :D Ladno je otpala sisica koja ulazi u plastiku, jer se plastika rastočila. Kinesko govance. Videću drugi da naručim ali ću da ga sklonim iz motornog prostora, očigledno da mu je toplota napravila haos. Do daljnjeg mi ne radi boost sat.

Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #53 poslato: Decembar 01, 2016, 12:16:55 pre podne »
Pošto su mi stare Wintere 205/55/16 skoro potrošene, a i realno, smorio sam se kada sam sa letnjih 17tki prešao na zimske 16, rešio samda pazarim AEZ Simas felne 17x8J za 130 evra. Vrlo lep model felne, u pitanju je "deep dish" dizajn:

Ovako su izgledale kada su uzete:



Odradjen je falc i sada izgledaju ovako:





Za zimsku varijantu ide Sava Eskimo HP2. U pitanju je nova guma, novi tip šare. Vozljivost je fantastična za tako pristupačnu gumu, ali imaju i odličnu trakciju.



Osim ovoga natrčala su mi i OEM Recaro sedišta od Bore 2.8 4 Motion:



Stanje...ko nova! Doplata za moja od highline-a 120e, taman cifra za koju sam prodao stare 16-tke zimske.
Evo kako je izgledao auto sa starim Ronalovim 16-tkama:



Rekao bih... neprimereno... .a sada:



Stara sedišta:



nova:



Celokupno ulaganje ... 180e!!! :)
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #54 poslato: Decembar 01, 2016, 12:41:13 pre podne »
Bez greške!  :25

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #55 poslato: Decembar 01, 2016, 01:51:14 pre podne »
Odlican potez :)

Van mreže Simma

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 527
  • Age: 47
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #56 poslato: Decembar 01, 2016, 08:00:47 pre podne »
Ovo super izgleda,a sad jos samo taj naslon za ruku da sredis.  :46

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #57 poslato: Decembar 01, 2016, 10:17:36 pre podne »
Felne su mi lose izgledale ovako ali sad kad su na autu je druga prica
Sedista odlicna
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #58 poslato: Decembar 01, 2016, 01:14:34 posle podne »
Bilo bi idealno da su 18 sto se tice izgleda...ali ne bi bile previse prakticne, narocito ne kao zimski set.

Evo kako čuče 18tke ovakve iste na Golfu IV:



Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #59 poslato: Decembar 01, 2016, 01:18:55 posle podne »
Mogu samo da kazem...Svaka cast! :46

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.