Neće pući. ;-) GTB turbina je na njemu već 18.000 km, za sada radi bez ikakvog problema, trudim se da ne preopterećujem motor bez preke potrebe. Autoput i VMax mogu da ga ubiju, dakle, 10 minuta WOT uništava sigurno turbinu, a možda i još nešto.
Pre ovoga je bio remapiran na 170KS i 440Nm sa fabričkim turbom i intercoolerom. Gaženje na autoputu je rezultovalo progorevanjem dihtunga glave pre nekih 50.000 km. Tada sam stavio komplet remontovanu glavu, nov dihtung, remont dizni, nove jače šrafove za glavu, nove ležajeve bregaste, svih osam novih podizača, nove šrafove za dizne. Dakle motor je u potpunosti spreman za tuning. Za 50.000 nije potrošio ni ml vode, a ne troši ni ulja.
Instrumenti su ugrađeni baš da bi se znalo kada treba podignuti nogu sa gasa.
Bilo kakvi radovi ovog tipa nisu ta preporuku ukoliko nije sve u top stanju.