Moj drug vozi g4 66 kw i par meseci mu turbina nije ispravno radila zbog vakum ventila. I on je to tako mrcvario i kada je sredio turbinu pricepio gas auto poleteo on jos jace gas jer se poyeleo ispravnog motoara i motor ode u iberturu i nije uspeo da ga ugasi, naravno razleti se motor. Od jednog drugog sam cuo da je otisao u iberturu ali ga je ugasio na kljuc.
Sto se tice ulja u interkuleru, ja sam pre par godina cistio i bila je manja kolicina mozda cetvrtina case od jogurta. Zanimljivo kada sam to sve ocistio da egr nije slinio par hiljada km, posle je opet poceo. Izgleda da separator uljnih para kod tdi motora ne obavlja najsjajnije svoj posao posebno kada motori predju podosta.. Uljne pare se hlade u interkuleru i tu skupljaju i kada se stalno vozi pod malim gasom napuni se i cim se posle pricepi gas postoji opasnost da povuce ulje u usis i cao..
Moj plan da se tako nesto ne desi jeste da skinem prvo interkuler, egr usis i sva creva i lepo operem i da se opet sve ne bi usralo za par hiljada km da lepo ugradim oil catch can iliti dodatni separator uljnih para. Vrlo lako se ugradjuje ima da se kupi i preko ali expresa ali ja cu napraviti od aluminijumske boce ya vodu. Pa kad to budem sklopio ostavicu u ovoj ili cu otvoriti novu temu. Valjda ce bar 80% ulja ostati u occ-u