Autor Tema: Noviteti  (Pročitano 124474 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 30, 2010, 12:13:30 pre podne »
Nova Volkswagen Jetta - zvanične fotografije i informacije







Volkswagen Jetta šeste generacije nije više samo Golf sedan, već potpuno samostalan model, kao što su to Eos ili Tiguan. Zajedno sa njima, nova Jetta spada u porodicu Volkswagena srednje niže klase...

Volkswagen Jetta je najprodavaniji evropski automobil u USA, gde godišnje pronađe put do 100 hiljada vlasnika. U Evropi, među kompaktnim automobilima, omiljenija je karoserija hatchback, kao i praktičniji karavan. Jetta je zastupnik klasičnih sedana, pa uspeh ovog modela na evropskom tržištu nije veliki.

Zato se novi model više orjentiše na Ameriku, pa nije slučajno da je premijera ovog zanimljivog automobila održana upravo u New Yorku, na Times Square. Ipak, Jetta ima karakter nemačkog automobila, pa neće nedostajati ni na evropskim putevima. Nova Jetta je međugeneracijski porasla u dužinu sa 4,55 na 4,62 metra, i od Passata je kraća samo 15 cm. Analogno sa ukupnom dužinom, produženo je i međuosovinsko rastojanje, za 7 centimetara. U oblasti kolena, nova Jetta na zadnjim sedštima ima 67 mm više prostora.

Ponuda motora za evropsko tržište podrazumeva četiri benzinska i dva dizel motora. Osnovni motor je 1.2 TSI (77 kW), koji se proizvodi u Mladoj Boleslavi (Češka Republika). Sledi ga 1.4 TSI (90 kW) i njegova snažnija verzija od 118 kW, oba motora sa mogućnosšću ugradnje DSG menjača. Najsnažniji motor je 2.0 TSI (147 kW), opet s mogućnošću ugradnje DSG menjača. Turbodizel 1.6 TDI (77 kW) biće dostupan s manuelnim ili DSG menjačem. Snažniju alternativu ovom motoru predstavlja 2.0 TDI (103 kW).

Osnovna oprema Trendline opremljena je sistemom dnevnog osvetljenja, ESP sistemom, 16-inčnim felnama, retrovizorima sa integrisanim pokazivačima smera, klimatizacijom Climatronic i putnim kompjuterom MFA. Volkswagen Jetta 1.2 TSI u Nemačkoj će koštati 20.900 Eura, a model s 1.6 TDI treba izdvojiti 23.075. Za snažniji motor standard je Comfortline oprema sa komfornim sedištima, kožnim paketom, radiom RCD 210, hrompaketom... VW Jetta 1.4 TSI koštaće 23.475 Eura, a za verziju pogonjenu 2.0 TDI motorom, treba izdvojiti 27.015 Eura.
Razvoj automobila je realizovan u Nemačkoj, a u Evropu stiže iz fabrike u Meksiku.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 30, 2010, 12:19:52 pre podne »
Volkswagen: Predstavljena nova MQB platforma

Kompanija Volkswagen započela je finalne testove platforme MQB (Modulare Querbaukasten), koja će od 2012. godine biti osnova za više od 30 modela. Nova platforma, na kojoj će stajati novi modeli iz VW grupacije, značajno će smanjiti troškove u razvoju automobila...

Grupacija VW važi za pionira u širokoj primeni automobilskih platformi. Sledeća faza je nova varijabilna platforma MQB (Modulare Querbaukasten), koja će uskoro postati osnova većine Volkswagena. Konkretno, VW platforma postaće osnova za sve modele osim najmanjeg Lupa i luksuznog Pheatona i Touarega. U odnosu na aktuelne platforme, nova varijabilna platforma napraviće uštedu od 20 %.

Trenutno Volkswagen koristi tri konstrukcijske serije platformi: PQ25 za model Polo, PQ35 za Golf i druge modele i PQ46 za Passat. Jedan od prvih automobila napravljenog na osnovu MQB biće Golf VII, a druga generacija VW Beetle već sledeće godine dobiće PQ35. Jedan od prvih automobila na novoj MQB platformi biće Audi A3, koji ćemo videti već početkom 2012. godine. Platforma će postepeno biti proširena i na ostale modele, kao i na modele u gami SEAT i Škoda. VW očekuje da će novu platformu koristiti čak 30 modela.

Konstrukcija MQB biće fleksibilna u smislu dužine, širine, visine karoserije, dužine međuosovinskog rastojanja i traga točkova.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #22 poslato: Novembar 07, 2010, 04:04:43 posle podne »
Audi A4 2.0 TDI (100 kW) - potrošnja od samo 4,4 l/100 km

Audi je predstavio novu verziju modela A4 i A4 Avant, koje pokreće novi štedljiviji turbodizel agregat snage 100 kW, čiaj prosečna potršnja iznosi samo 4,4 litra na 100 pređenih kilometara.
Pod haubom modea A4 i A4 Avant diše 2.0 TDI agregat, snage 136 KS, i maksimalnog obrtnog momenta 320 Nm, koji je na raspolaganju u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min. Sedan opremljen pomenutim motorom iz mesta do "stotke" ubrzava za samo 9,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 215 km/h. Karavanska verzije istu "disciplinu" savladava za 9,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 208 km/h.

Mnogo zanimljiviji su podaci o potrošnji goriva. Sedan u kombinovanom režimu troši 4,4 l/100 km i emituje 115 grama CO2 po pređenom kilometru. Avant je zabeležio potrošnju u kombinovanom ciklusu od samo 4,6 l/100 km i emisiju CO2 od 120 grama po pređenom kilometru.

U poređenju sa dosadašnjim Audijem A4 2.0 TDI (100 kW), to je sniženje od 0,2, odnosno 0,3 L/100 km. Smanjenje potrošnje je realizovano zahvaljujući novim prenosnim odnosima u menjaču, novim aerodinamičkim felnama i pneumaticima sa niskim otporom kotrljanja dimenzija 206/60 R16. Automobil je opremljen i indikatorom za optimalno vreme promene stepena prenosa, a smanjena je i visina automobila od tla.

Na nemačkom tržištu, cena modela Audi A4 2.0 TDI iznosi 31.600 Eura

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #23 poslato: Novembar 07, 2010, 04:05:26 posle podne »
Audi S-line Black Edition: više stila za A4 i A5

Implementacija S-line paketa opreme, koji od Audi modela čini automobil sa više stila i originalnosti, po uzoru na „S” modele, sigurno vam je dobro poznato. Sada je ponuđen i u verziji Black Edition, koji će biti dostupan za modele A4 sedan, A4 karavan i kupe A5...

Black Edition podrazumeva atraktivne dizajnerske detalje, kao što su crani ram maske hladnjaka, oko svetala za maglu i bočnih prozora, felne prečnika 19 inča u boji titanijuma. U enterijeru će instrument tabla biti piano crna, a tu je i mogućnost povezivanja sa iPadom. U modelima A5 i A4 karavan, zadnja stakla su tamna, a u ponudi je i sistem "parking asistent".

Još uvek nije potvrđeno na kojim tržištima će Black Edition za S-Line paket biti dostupan. U Velikoj Britaniji, za Black Edition paket biće potrebno izdvojiti dodatnih 1.250 Eura na cenu S-Line paketa opreme.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #24 poslato: Novembar 07, 2010, 04:06:55 posle podne »
Abt Sportsline unapredio male VW motore

Što je malo, to je i lepo. Ova izreka može se primeniti i na male TDI i TSI motore iz Volkswagen produkcije, a posebno posle "intervencije" nemačkog tjunerskog centra Abt Sportsline...

Mala zapremina cilindra, direktno ubrizgavanje goriva i turbo punjač. To su atributi koji pomažu modernim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, da zadovolje briselske paramtere za potrošnju goriva i emisiju štetnih materija. Ovaj recept veoma uspešno primenjuje Volkswagen, kod motora 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.6 TDI. Tjunerska kompanija Abt Sportsline upravo je objavila podatke o unapređenjima ovih motora koji se ugrađuju u modele Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda.

Za benzinski 1.2 TSI motorom, koji razvija standardnih 105 konjskih snaga, Abt je pripremio niz unapređenja, koja su rezultirala povećanjem snage na 140 KS. Motor 1.4 TSI, koji se ugrađuje u većinu modela iz VW grupacije, standardno razvija 122 i 125 konjskih snaga. Abt Sportsline podigao je snagu motora na 160 KS. Isti pogonski agregat, koji uz pomoć turbopunjača i kompresora, razvija 180 KS (pokreće modele Ibiza Cupra i Volkswagen Polo), nakon "obrade" u nemačkoj tjunerskoj firmi, razvija 210 konjskih snaga, što je skoro na nivou golfa GTI.

Abt Sportsline nije zaboravio ni na ljubitelje dizela, pa je svoje znanje i stručnosti usmerio na 1.6 TDI motor, opremljen Common-Rail sistemom ubrizgavanja. Motor standardno razvija 105 konjskih snaga, a Abt Sportsline je snagu podigao na 116 ili 125 konjskih snaga. Cena pomenutih revizija još uvek nije poznata.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #25 poslato: Novembar 07, 2010, 04:09:00 posle podne »
Potvrđeno: Volkswagen Roadster stiže 2013. godine



Kompanija Volkswagen potvrdila je dolazak novog sportskog automobila sa motorom u sredini. Nemački proizvođač će novi model predstaviti na sajmu automobila u Frankfurtu, 2013. godine, a prodaja će početi u proleće 2014. godine...

Sećate li se koncept modela Volkswagen BlueSport, koji smo videli da salonu automobila u Detroitu? Moramo priznati da je automobil izgledao previše serijski, da bi ga Volkswagen tek tako pustio "da ode". Sada je sasvim jasno: dvosed roadster, sa pogonom na zadnje točkvoe, krenuće u serijsku proizvodnju.

Automobil će dobiti platformu MMD, koja koristi komponente oslanjanja od modela Volkswagen Golf. Na istoj osnovi će stajati i Audijev sportista Audi R4. Volkswagen roadster će pokretati centralno smešten agragat, dizelski 2.0 TDI od 200 KS ili benzinski 1.6 TSI od 220 KS. Motori će biti upareni sa šestostepenim manuelnim ili DSG sedmostepenim menjačem.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #26 poslato: Novembar 08, 2010, 11:31:24 posle podne »
Lamborghini Murcielago LP640 Yeniceri Edition



Tjunerska kompanija Unicate pripremila nam je specijalnu verziju Murcielaga, nazvanu po elitnoj jedinci turske vojske."Janičari" su bili pešadijska  jedinica koja je sačinjavala fizičku i dvorsku počasnu gardu osmanlijskih sultana...



Unapređeni Lamborghini Murcielago LP640 Yeniceri Edition preradila je tjunerska kompanija Unicate (deo grupacije MEC Design Group). Spoljašnjost se razlikuje po mat laku, drugačijim branicima, LED dnevnim svetlima, 20 mm nižem oslanjanju i felnama ConcavTen dimenzija 10,5×20 napred i 13,5×21 pozadi, sa pneumaticima 285/25 ZR 20 i 375/25 ZR 21.



U kabini je novi sportski volan, karbonski dekori i vrhunski audiosistem. Novi sportski izduvni sistem povećao je snagu motora za 20 KS, na 660 KS.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #27 poslato: Novembar 15, 2010, 12:10:04 pre podne »
Audi A8 sa 4-cilindričnim motorom: Da, ali kao hibrid



Pod haubom aktuelne generacije modela Audi A8, svoje mesto imaće četvorocilindrični motor. Benzinski motor (2.0 TFSI od 147 kW), u saradnji sa elektromotorom, činiće sofisticiran hibridni pogon. Audi A8 Hybrid u prodaji će se naći 2012. godine...

Audi će hibridnim modelom odstraniti nekoliko potencijalnih nedostataka ostalih motrizacija u seriji A8. 4-cilindrični motor sa elektromotorom smanjiće realnu potrošnju goriva, ali i omogućiti brojne povlastice svojim vlasnicima, prilikom same kupovine. Isto kao Mercedes-Benz S250 CDI, i Audi A8 Hybrid najviše kupaca će imati u Francuskoj, Holandiji i Velikoj Britaniji - zemljama koje bezbeđuju najviše povlastica kupcima hibridnih i električnih vozila. A8 Hybrid biće indirektni konkurent 4-cilindričnoj verziji S250 CDI.

Zanimljivo je da će već sledeće godine biti predstavljen A8, kojeg pokreće benzinski šestocilindrični motor, sa pogonom na prednje točkove.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #28 poslato: Novembar 15, 2010, 12:14:25 pre podne »
VW Golf Blue-e-motion: električni Golf je realnost

Električni Volkswagen Golf definitivno će biti serijski automobil. Nova verzija najpopularnijeg hatchback modela u Ervopi, zvaće se Golf blue-emotion, a njegova prodaja počeće 2014. godine.

Golf blue-emotion pogoni elektromotor snage 85 kW (115 KS), koji napajaju litijum-jonske baterije kapaciteta 26,5 kWh. Obrtni moment od 270 Nm praktično je dostupan u svakom trenutku, a automobil je sposoban da sa jednim kapacitetom baterija pređe 150 kilometara. Maksimalna brzina modela Golf blue-e-motion iznosi 135 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 11,8 sekundi.



Baterije su smeštene u delu prtljažnog prostora, čime je njegova zapremina smanjena na 237 litara, a drugi deo baterija se nalazi ispod zadnjih sedišta i između prednjih sedišta, u centralnom "tunelu". Pogonska jedinica je veoma kompaktna: motor, jednostepeni menjač EQ210 i diferencijal, čine jednu celinu. Električni Golf teži samo 205 kg više od verzije BlueMotion TDI sa DSG menjačem: 1.545 kg. Dimenzije pneumatika su 205/55 R16. Sledeće godine, Volkswagen će proizvesti seriju od 500 primeraka, koji će biti deo test programa u realnom saobraćaju.



Podsetimo, Volkswagen će u naredne tri godine predstaviti celu porodicu elektromobila blue e-motion. Najpre će biti predstavljen mali VW Up, zatim Golf, ali i model Jetta. Nemačka vlada predstavila je plan prema kojem će do 2020. godine na ulicama Nemačke biti preko milion automobila na električni pogon. Zato ne čudi što je na oficijelnoj prezentaciji nove VW tehnologije u Berlinu, pored mnogobrojnih političara, prisustvovala i nemačka kancelarka Angela Merkel.

VW Golf Blue-e-motion skoro da se neće razlikovati od svog konvencionalnog modela, na čijoj bazi će i biti razvijen. Najveće promene videće se u enterijeru, gde će vozač na raspolaganju imati mnogobrojne informacije o stanju baterije i ostalim sistemima u vozilu. Vozač će na raspolaganju imati tri režima rada Normal, Comfort+ i Range+. Prvi mod namenjen je za dinamičnu vožnju, a Range+ ograničava snagu elektromotora na 50 kW i akcenat stavlja na autonomiju.


Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #29 poslato: Novembar 15, 2010, 12:17:17 pre podne »
HS Motorsport Audi A1

Audi A1 je na dobrom putu da postane najomiljeniji mali nemački hatchback za modifikacije svih vrsta. Tjuning kompanije za ovaj atraktivni automobil pokazuju veliko interesovanje. Najnovija modifikacija dolazi nam iz HS Motorsporta...
Tjuneri HS Motorsporta su izabrali model A1 1.4 TSI, i na automobilu su izmenili spoljni izgled, enterijer, motor i oslanjanje, a nisu "na miru" ostavili ni kočioni sistem.



Agregat 1.4 TSI dobio je novi software za elektronsku centralnu jedinicu motora, a snaga je povećana za 25 KS, na 147 KS, a maksimalni obrtni moment za 50 Nm, na 250 Nm. Tjuneri su na automobil instalirali i nov izduvni sistem, čiji izgled nas podseća na cevi izduvnog sistema modela VW Golf R32. Ali, to nije dovoljno da automobil bude brži i više sportski. Mali Audi dobio je novu amortizaciju od H&R, koja je snizila automobil za 55 mm napred i 60 mm pozadi.

Kočioni sistem na prednjoj osovini je zamenjen je snažnijim kočnicama od firme Brembo. HS Motorsport klijentima daje mogućnost izbora felni. Klasične felne imena ASA GT1 proizvode se u mat crnoj boji, sa obodima u boji srebra. Druga mogućnost je felna sa oznakom ASA GT2, koja ima četrnaest kraka raspoređenih u paru. Ovaj model felne dostupan je u više kombinacija boja. Felne su prečnika 18 inča, sa pneumaticima dimenzija 215/35 (Vredestein Ultrac Sessanta ili Hankook Ventus V 12 evo).

HS Motorsport Audi A1, od "običnog" se razlikuje po specijalnoj mat srebrnoj foliji CFC Styling-Station, kao i po specijalnom zadnjem difuzoru, sa novim cevima izduvnog sistema. U enterijeru dominiraju sportska sedišta Recaro Sporter CS i multimedijalni sistem Alpine.




Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #30 poslato: Novembar 15, 2010, 12:18:44 pre podne »
Škoda Fabia RS Edition S2000: limitirana edicija za jubilej



Kompanija iz Mlade Boleslave na zanimljiv način obeležava 110-godišnjicu postojanja divizije Motorsport. Škoda je predstavila ograničenu ediciju automobila Škoda Fabia RS, čiji dizajn je izveden u stilu aktuelnih bolida specifikacije S2000. Ali, Škoda ne slavi samo jubilej, već i nedavno osvajanje šampionske titule u IRC-u...

Klijentima će na raspolaganju biti 200 automobila u bojama reli bolida Škoda Fabia S2000. To znači da će specijalna edicija biti izvedena u kombinaciji zelena "Rally green" boja i beli krov, bele felne i nalepnice kao na S2000 automobilu.

Škoda nije objavila više detalja, pa možemo pretpostaviti da pod haubom diše turbo-benzinski agregat zapremine 1,4 litre, koji razvija 180 konjskih snaga. Snaga se na prednje točkove šalje preko robotizovanog DSG menjača sa duplim kvačilom.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #31 poslato: Novembar 15, 2010, 12:20:11 pre podne »
Volkswagen razvija vetrobransko staklo koje ne mrzne

Zimski meseci mogu biti veoma neprijatni za vozače. Loši vremenski uslovi zahtevaju dodatnu brigu o automobilu, a jedan od problema je zamrzavanje vetrobranskog stakla. Volkswagen će predstaviti vetrobransko staklo koje ne ledi...

Kada je sloj vode na vetrobranu zamrznut, postoje dva načina da pomognete sebi: da odmrznete pomoću klima uređaja, čekajući nekoliko minuta u kolima, ili da skinete sloj leda strugačem za staklo.

Nemački koncern Volkswagen, u saradnji sa Fraunhofer Institutom u Braunschweigu, razvija staklo koje neće mrznuti ni pri temperaturi od -18 C stepeni. "Magija" vetrobranskog stakla, koje ne mrzne ni pri tako niskim temperaturama, krije se u tankom sloju oxida, kalaja i indijuma, koji je na njega nanesen. Sloj, koji u VW nazivaju Low E (od engleskog low thermal emissivity - nisko toplotno zračenje), štiti od zamrzavanja stakla, jer se voda ne može na površini kondenzovati niti mrznuti.

Novo vetrobransko staklo neće uvek štititi od zamrzavanja, posebno ako su vremenski uslovi nepovoljni (oblačno, vetrovito, kišovito), ali čak i pored toga, ovo predstavlja značajnu inovaciju u automobilskoj industriji. Sledeća negativna strana su visoki troškovi proizvodnje indijuma i njegova retkost, ali i metalni sloj materijala na vetrobranu i njegov uticaj na komunikacione sisteme u automobilu.

Inženjeri Volkswagena neprekidno rade na razvoju ovog sistema, koji će uz doplatu, svoje mesto pronaći u automobilima marke Audi i Volkswagen.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #32 poslato: Novembar 15, 2010, 12:22:05 pre podne »
Audi RS1 Quattro stiže 2012. godine



Još od proleća se spekuliše o malom hot-hatch modelu Audi S1. Nemački Autobild tvrdi da će najsnažnija verzija "A-jedinice" nositi oznaku RS1, a na tržištu je možemo očekivati već 2012. godine...

Razlog zašto će se nova verzija zvati RS1 a ne Audi S1, je jednostavan. Isto kao što BMW ne želi da iskoristi oznaku M1, i umesto toga je izabrao naziv 1 M Coupe, Audi želi da "ispoštuje" slavni takmičarski bolid S1, samo iz istorijskih razloga. U Ingolstadtu upravo rade na unapređenju platforme PQ25 (poreklom iz VW Polo), kako bi mogla primiti motor iz modela VW Golf GTI.

Ukoliko u Audiju odluče da u RS1 instaliraju isti motor (2.0 TFSI, 155 kW), koji pokreće model Golf GTI, najsnažnija "jedinica" će biti značajan konkurent modelu Mini John Cooper Works. Autobild najavljuje da će Audi RS1 pokretati 2.0 TFSI motor snage 162 kW). Audi RS1 u prodaju kreće u prvoj polovini 2012. godine.

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Noviteti
« Odgovor #33 poslato: Novembar 16, 2010, 06:25:46 posle podne »
http://www.kurir-info.rs/auto/audi-kvatro-ide-u-proizvodnju-59789.php




„AUDI KVATRO“ IDE U PROIZVODNJU

Moderna verzija ikone pogona na sve točkove „audi kvatro“ uskoro će na proizvodne trake, naložio je šef koncerna „Folksvagen“ Martin Vinterkorn. Novi „kvatro“ bio je zvezda Salona u Parizu, a na njegov razvoj utrošeno je tri godine.

Dok glavni šef Vinterkorn želi 35.000 primeraka godišnje, s nekoliko agregata u ponudi, direktor „Audija“ Rupert Štedler smatra da „kvatro“ treba da bude samo u jednoj verziji, kao u osamdesetim. To znači isključivo petocilindraš u redu i stalan pogon na sve točkove.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #34 poslato: Novembar 29, 2010, 11:06:29 posle podne »
Volkswagen: LED dnevna svetla i za Golf



Do sada su LED svetla bila zastupljena samo u zadnjim svetlosnim grupama Golfa šeste generacije, i to samo uz doplatu. Sada je nemački proizvođač predstavio LED svetla za prednje svetlosne grupe popularnog Golfa...
U kombinaciji sa Bi-Xenon svetlima, sada su u ponudi i svetla za dnevno osvetljenje u LED tehnologiji. U svakom svetlu se nalazi 15 svetlećih dioda, raspoređenih u obliku slova U, isto kao kod modela Passat, Touran i Sharan.






Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #35 poslato: Novembar 29, 2010, 11:09:17 posle podne »
Porsche 928 - Između 911 i Panamere



U toku ove godine, na internetu se pojavila prva oficijelna skica modela Porsche 928. Glasine o Grand Tourier modelu sa napred smeštenim motorom, šire se internetom još od trenutka kada je nemačka kompanija najavila stvaranje modela Panamera...

Izvori iz same kompanije Porsche,  najavljuju da bi novi trovratni kupe mogao biti veoma važan modela u ponudi, pored Panamere. Isti izvori govore da se automobil nalazi samo korak od serijske proizvodnje. Novi šef kompanije Porsche, Matthias Müller, da bi kompanija Bentley, koja se takođe nalazi u grupaciji VW, mogla ugroziti planove proizvodnjenovih karoserijskih verzija modela Panamera.

"Mislim da najpre moramo sa firmom Bentley razgovarati o našim zajedničkim potencijalima i inženjerima" - izjavio je Matthias Müller. To bi moglo značiti da će novi 928 zavisiti od kompatibilnosti sa platformom Bentley Continental GT. "To je moguće." - diplomatki je izjavio Müller.

Novi Porsche 928 trebao bi imati korist i od ogromne investicije uložene u model Panamera. Model 928 na tržištu će popuniti prazninu koja postoji između modela 911 i Panamera sedan. U tom slučaju, direktno će konkurisati modelima kao što su entey Continental GT, Aston Martin DBS i Maserati GT.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #36 poslato: Decembar 02, 2010, 09:00:43 posle podne »
Porsche Panamera Turbo Caractere: 605 konja i 840 Nm



Belgijski tjuner Caractere u saradnji sa firmom Dynatek, predstavio je novi tjuning program za model Porsche Panamera Turbo. Pored atraktivnih dodataka na karoseriji, poboljšane su i performanse, zahvaljujući zahvatima na agregatu i izduvnom sistemu...
Caractere Exclusive pripremio je za najsnažniju Panameru optički bodykit, koji podrazumeva nov prednji branik sa integrisanim LED dnevnim svetlima, zadnji branik sa integrisanim difuzorom, specijalne nastavke pragova i krilo na poklopcu prtljažnika.



Atraktivnom izgledu doprinose 22-inčne felne, dostupne u srebrnoj ili grafitnoj boji, sa pneumaticima Yokohama 265/30 napred i 295/25 pozadi. Za manje "ekstremne" momke, tu su felne prečnika 21 inč istog dizajna. Belgijanci navode visok stepen individualizacije kabine.



Ostalo je rad Dynateka. Panamera je dobila novi izduvni sistem marke Akrapovič, sa specijalnim sportskim katalizatorom. Uz još uvek nepoznate promene motora, snaga i moment agregata su povećani sa 500 KS i 700 Nm na 605 KS i 840 Nm.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #37 poslato: Decembar 02, 2010, 09:05:13 posle podne »
Novi Audi A6 - Zvanične fotografije i informacije



Nakon mnogobrojnih špijunskih fotografija i video snimaka, konačno imamo i zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Audi A6. Novi Audi A6 u salone stiže početkom sledeće godine, a cena na nemačkom tržištu iznosi 38.500 Eur, koliko je potrebno izdvojiti za varijantu sa prednjim pogonom i 2.0 TDI motorom...
Novi A6 je kraći, lakši, a prvi put će biti dostupan i kao full-hybrid (na elektro pogon se može kretati brzinom i do 100 km/h).
Ako izgled nove A "šestice" poredimo sa prethodnom (aktuelnom), razlika je velika i vidljiva u svakom detalju. Međutim, ako ga uporedimo sa novom generacijom modela A8 ili sa nedavno predstavljenim modelom A7 Sportback, razlike su minimalne, posebno ako uporedimo prednji deo automobila. Čini se da spoljašnjost modela A6 nema ništa tako novo, što bi zaslužilo posebnu pažnju. U svakom sličaju, Audi A6 je potpuno nov automobil, sa dizajnerskim detaljima koji podsećaju na one koje smo videli na modelu A7.

I enterijer smo negde već videli? Za izgled unutrašnjosti nove generacije modela A6 opet je uzor bio A7 Sportback, što svakako nije za kritiku, jer Audi proizvodi jedan od najkvalitetnijih enterijera u automobilskoj industriji. Novi A6 meri dužinu 4,92 metra, pirinu 1,87 m i visinu 1,46 m, što znači da je nova "šestica" praktično iste dužine i nešto niža od aktuelne generacije. Čini se da je trend stalnog povećavanja spoljnih dimenzija vozila dostigao svoje granice.

U izradi novog A6 mnogo više je bila zastupljena upotreba aluminijuma, a čak 20 % automobila izrađeno je od ovog materijala. Od aluminijuma su izrađeni branici, poklopac motora (hauba), vrata, oslanjanje - oslanjanje prednje i zadnje osovine koristi aluminijumski ram. Kada smo već kod oslanjanja, racimo i to da nova generacija modela A6 koristi kako konvencionalni tip oslanjanja sa amortizerima i oprugama, tako i pneumatsko, potpuno adaptivno ogibljenje.



Novi A6 biće dostupan sa pet motora, koji su prosečno za 19 procenata štedljiviji od dosadašanjih. Dva agregata su benzinska, a tri dizel. Osnovna dizelska motorizacija je 2.0 TDI motor, koji razvija 177 KS. Uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, Audi A6 2.0 TDI iz mesta do "stotke" stiže za 8,7 sekundi i postiže maksimlanu brzinu od 228 km/h. Zanimljiv podatak je i potrošnja goriva - samo 4,9 l/100 km! Ostale dve dizelske alternative predstavlja motor 3.0 TDI. Prvi je slabiji, ima 204 KS, koji uparen sa Multitronic menjačem stiže do 100 km/h za samo 7,7 sekundi i postiže 240 km/h. Prosečna potrošnja ovog motora iznosi 5,2 l/100 km. Snažnija verzija 3.0 TDI motora razvija 245 KS, pokreće A6 do "stotke" za 6,1 sekundu, i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h. Prosečna potrošnja ovog motora iznosi 6l/100 km.

Benzinske motore zastupaju dva agregata. Slabiji je atmosferski (!) 2.8 V6 od 240 KS, koji do 100 km/h stiže za 7,7 s i postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h. Snažniji agregat je šestocilindrični trolitarski opremljen kompresorom, 3.0 TFSI, koji razvija 300 KS. Audi A6 3.0 TFSI iz mesta do 100 km/h stiže za 5,5 sekundi, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h. Prosečna potrošnja ovog motora iznosi 8,2 l/100 km. Za prenos se staraju automatski (uključujući i DSG), manuelni ili bestepeni Multitronic menjači. Audi A6 koncipiran je kao automobil sa prednjom vučnom, a uz doplatu (u višim nivoima opreme kao standard) može se dobiti Quattro sistem pogona na sve točkove.

Početkom 2012. godine, na tržište će biti plasirana i hibridna verzija modela A6. Audi A6 hybrid kombinuje električni motor i turbo-benzinski agregat 2.0 TFSI sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar. Duo agregata produkuje snagu od 180 kW i obrtni moment od 480 Nm (benzinski turbo agregat 2.0 TFSI ima snagu od 211 KS, a elektromotor 45 KS). ahvaljujući snažnom pogonskom sistemu, Audi A6 hybrid iz mesta do 100 kmk/h stiže za samo 7,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 238 km/h. Proizvođač navodi da prosečna potrošnja goriva iznosi 6,2 l/100 km.

Novi Audi A6 u salone stiže početkom sledeće godine. Cena na nemačkom tržištu iznosi 38.500 Eur, koliko je potrebno izdvojiti za varijantu sa prednjim pogonom i 2.0 TDI motorom.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #38 poslato: Decembar 03, 2010, 11:39:02 posle podne »
uh lepo lepo a zadnji deo ?!?

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #39 poslato: Decembar 03, 2010, 11:50:07 posle podne »




Zadnjica, onako, deluje mi mocno, a dok ne vidim uzivo ne znam, dok mi je prednji deo super