Ovaj auto nije na prodaju,niti ce biti dok sam ja ziv,barem.
Ovih dana mu doradjujem neje sitnice,zamena svecica,kablova,kondenzatora,bocnih migavaca,kompletna zamena kocnica,sajli i hidraulicnih creva,cilindara,sve stize iz USA. Skinute felne,izpeskarene,spric kitovane,farbane i lakirane. Novi branici od rostfraja pre mesec dana stigli iz Vijetnama i namontirani.
Ljudi,shvatite,ovaj auto je restauriran 1997-e godine,kad mi je umro otac,ideja je bila da ga sacuvam,jer mu je to bio prvi i zadnji auto. Ja sam u njemu odrastao,ucio da vozim,upoznavao mesta koja cine moj zivot.
Lako je danas restaurirati auto,ali 97-e nije postojao ni internet,ni ovolika ponuda raznih materijala za restauraciju. Nego sedi,burazere u auto,pa hajd u Grcku,tamo nema sve sto treba. Vrati se nazad,pa hajd u Tursku,da se dokupi ostatak. Poruci preko prijatelja iz Nemacke,pa cekaj dok se on smisli da dodje za neki praznik...
Pa te pa te pod...bavaju majstori ovde,samo gleda da uzme kintu,a za detalje koji najvise znace ga libo tuki...
Tvrdim da i danas,ko god bi se upustio da restaurira ovaj model,bar u Srbiji,uz sav napredak od 97-e naovamo,ne bi mogao da ne skrene.
Sto od cena delova,sto od nemogucnosti da nadje iste,i to preko interneta.
Lako je sredjivati bubu,za nju ima svega. Samo podatak da recimo branike sam 17 godina trazio,i konacno ih nasao,u... Vijetnamu!!!
Slazem se da ima boljih primeraka od ovog mog,ali da ga sada restauriram,i da znam kroz sta sam prosao,verovatno bih dobro razmislio da li da krenem. Samo ova perla boja na njemu i danas kosta bar duplo vise od kvalitetne metalik boje. A zamislite pre 17 godina kad sam ga isterao nakon farbanja na put kako su se ljudi cudili sto menja boju na suncu.
Za sve vas koji volite VW i vozite novije tipove istih,predlazem da dodjete u Mladenovac 6-og,7-og i 8-og Juna na skup starih vazduhom hladjenih VW-a. Skupi se nas sa bar 100-inak automobila koje su bili hit u vreme vasih oceva i dedova. Treba videti uzivo ta vozila,da vidite u cemu smo odrastali,bez klima uredjaja,serva,svega na dugme,i po putevima koji nisu imali ni asfalt neretko. Pa se i tad putovalo. Zamislite sebe u ovakvom autu,gde vas noge zabole od stiskanja kvacila i kocnica,bez airbegova i ostalih tako "uobicajenih" stvari danas,da krenete do Grcke,Nemacke,Italije,ili na more. Brzine preko 100 na sat misaona imenica,jer nema puteva da mozes da vozis...to je thrill.
Hvala svima na komentarima
P.S.
Ushtrojio sam ga,kad sam stavio nove branike pre mesec dana
:-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2