ja sam sve odradio prije osvezenja ,znaci i remont bosch pumpe i dizne itd,ali nije pomoglo,plavi dim cim vidis a remontovao si i bosch pumpu i mijenjao uloske dizni,znaj da je motor tropa i da mu nema spasa osim dobra generalka,ja sam makar tako uradi,gumice ventila neznace apsolutno nista jer su vodjice takodje u losem stanju a samim tim da bi se promijenile i vodjice mora da se skida glava,e glupo je raditi taj posao a ne promijeniti karike i dihtunge i ne ocistiti glavu,oprati motor itd,izmedju ostalog kod takozvanog osvezenja ide obavezna promena pumpe za ulje koja se nalazi u karteru,promena letecih lezajeva itd,a posto vec radis osvezenje ili generalku onda odradi i remont turbine OBAVEZNO!!! jer sve da odradis a da ne remontujes turbinu je bacanje para jer turbina moze da guta ulje kao nenormalna i onda ti je dzaba sav rad.cijene osvezenja su---zavisno od majstora i dijelova od 250-350e i plus remont turbine 200e,a plus se i uvijek skupi neki dinar za ovo ono pa kad se motor rasklopi onda se vidi pravo stanje da li je nesto jos riknulo ili je dotrajalao,znaci sve u svemu planiraj oko 600e -700e za celokupan posao sredjivanja ljute masine:)))