Претражио сам интернет на ову тему, али мало сам збуњен на тему испуштања ваздуха из система за хлађење. Ауто је Голф 6, 1,6 тди, 2009. Планирам редовну замену антифриза.
Колико схватам, након замене антифриза, систем треба сам да ослободи ваздух. Процедура за озрачивање система за хлађење овог мотора (са интернета) је: скида се поклопац на резервоару за антифриз, стартује се ауто, треба сачекати да се ауто угреје на радну температуру, упали вентилатор и након тога треба угасити ауто. Сачека се да се ауто охлади и тада се преконтролише ниво антифриза.
Супер у теорији, али да се овај мотор угреје на леру, према мом искуству, треба доста времена.
Је л' овај поступак озрачивања добар? Колико се чека да ауто ради са отвореним резервоаром за антифриз за овај мотор, ако је неко радио овако?
Дарко