Autor Tema: Passat B7 DPF problem  (Pročitano 1727 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Simkke

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6
Passat B7 DPF problem
« poslato: Maj 01, 2022, 10:00:36 pre podne »
Pozdrav forumaši,

Naime, imam problem sa Passatom B7 2014 2.0 TDI 103kw, prešao sam sa njim oko 480km a za to vrijeme je uradio oko 4-5 regeneracija. Oko 80% je gradska vožnja ostalo, jednom sedmično 40km otvorene vožnje.

Danas prije nego što sam stigao do kuće je upalio regeneraciju (digao obrtaje na 975-1000, upalio ventilatore) ostavio sam ga da radi na leru i nakon 15 minuta je ugasio ventilatore, vratio obrtaje na 800, nakon toga ostavio sam ga još 5 minuta da radi u leru, i nakon toga ga ugasio.

Poslije sat vremena sam krenuo do grada i upalio mi je opet regeneraciju i isto sam ostavio 15 minuta da to sve odradi.

Pa me interesuje da li je ovo normalno?

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #1 poslato: Maj 01, 2022, 11:09:18 pre podne »
Ne mora da znači da ti je svaki put kad je digao obrtaje radio i regeneraciju. Probaj za početak da isključiš grejanje, klimu i ostale potrošače koji mogu da izazovu dizanje obrtaja. Ako i to ne upali, nakači auto na dijagnostiku i vozi neko vreme i bićeš siguran da li stvarno radi regeneraciju ili je nešto drugo u pitanju. Kad je DPF u ispravnom stanju u gradskoj vožnji bi trebalo da ti radi regeneraciju na nekih 400-500 km, a nekad i više u zavisnosti od uslova vožnje.
P. S. Ako si pre toga vozio TDI-a bez DPF-a videćeš koji je pakao vožnje modernog dizela u gradskim uslovima. Recimo ko vozi samo otvoren put njemu se regeneracija radi jednom na 1000 km što nije tako strašno em i ne primetiš kad je odradi u toku vožnje, a ovo po lokalu i kratke relacije je smrt i za DPF i za tvoje živce jer taman si negde stigao on upali regeneraciju...da popi*diš...
« Poslednja izmena: Maj 01, 2022, 11:14:13 pre podne od strane Filke »

Van mreže Simkke

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #2 poslato: Maj 01, 2022, 12:09:42 posle podne »
To mi se desi u toku vožnje a tad ne bude ništa od potrošača upaljeno, znači grijanje/klima je ugašena, svjetla takođe, juče je vanjska temperatura bila oko 13°C tako da nije moglo doći do pregrijavanja motora pa da zbog toga upali ventilatore.
Takođe sam primjetio da se iz auspuha osjeti čudan miris i u cijevi se vidi kondenzacija kako malo curi. I negdje pred kraj kad završi čuje se kao neki škljoc i tada promijeni rad motora ugasi ventilatore i vrati obrtaje na 800.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2022, 05:54:46 posle podne od strane Modus »

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #3 poslato: Maj 01, 2022, 01:11:27 posle podne »
E pa druže onda ti je DPF najverovatnije na samrti, a Passat prejahao 200 i kusur hiljada km gradske vožnje. Pošto taj miris i kondenz iz auspuha je znak da stvarno radi svaki put regeneraciju.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2022, 01:16:26 posle podne od strane Filke »

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #4 poslato: Maj 01, 2022, 01:20:02 posle podne »
Pozdrav forumaši,

Naime, imam problem sa Passatom B7 2014 2.0 TDI 103kw, prešao sam sa njim oko 480km a za to vrijeme je uradio oko 4-5 regeneracija. Oko 80% je gradska vožnja ostalo, jednom sedmično 40km otvorene vožnje.

Danas prije nego što sam stigao do kuće je upalio regeneraciju (digao obrtaje na 975-1000, upalio ventilatore) ostavio sam ga da radi na leru i nakon 15 minuta je ugasio ventilatore, vratio obrtaje na 800, nakon toga ostavio sam ga još 5 minuta da radi u leru, i nakon toga ga ugasio.

Poslije sat vremena sam krenuo do grada i upalio mi je opet regeneraciju i isto sam ostavio 15 minuta da to sve odradi.

Pa me interesuje da li je ovo normalno?
Da to je normalno, jednostavno nije zavrsio regeneraciju iz prvog pokusaju, pa je posle poceo ponovo.

Van mreže Simkke

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #5 poslato: Maj 01, 2022, 01:31:58 posle podne »
E pa druže onda ti je DPF najverovatnije na samrti, a Passat prejahao 200 i kusur hiljada km gradske vožnje. Pošto taj miris i kondenz iz auspuha je znak da stvarno radi svaki put regeneraciju.

I jutros mi je opet upalio regeneraciju, ne znam da li bi moglo biti do EGR ventila pošto mi je prije 3 mjeseca ostala upaljena greska P0401 kao nedovoljan protok kroz EGR a auto nema nikakvih simptoma kvara EGR ventila.
Pa da nije kojim slučajem egr zaprljan pa tu čađ ubacio u dpf , ili da nije neka sonda pa pogrešno očitava ?

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #6 poslato: Maj 01, 2022, 07:00:21 posle podne »
Ovako možeš da riješiš problem. Uzmi aditiv za čišćenje DPF-a i uspi na 40-50l goriva, otidi na otvoren put i vozi četvrtom između 2000-2500 obrtaja nekih 10-15km (ako je baš začepljen i više). To bi trebalo da će ti riješiti problem. Ako ni to ne pomogne onda idi i odradi softversku regeneraciju DPF-a.

Na mreži dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B7 DPF problem
« Odgovor #7 poslato: Maj 02, 2022, 09:27:58 pre podne »
Poseti servisera dok nije kasno. Neki problem postoji cim ti tako cesto radi regeneraciju, verovatno senzor pritiska ali mora da pregleda neko ko zna.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока