Autor Tema: Povremeno trokira u voznji na plin  (Pročitano 1283 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže VladPet

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Age: 27
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI 180HP
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #20 poslato: Novembar 29, 2021, 06:44:15 posle podne »
I dalje mucim muku sa prvim paljenjem, kada upali, nekada se desi da se ugasi odmah, skoknu obrtaji, i posle se ugasi, posle drugog paljenja nista, sve normalno. Takodje me zanima, da li je neko radio nekakvo povecanje obima gasne boce, tipa da mozete da iskoristite skoro celu bocu? U zeninom Miniju je 45l.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 524
  • Age: 35
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #21 poslato: Novembar 29, 2021, 07:35:12 posle podne »
Sto se tice boce to ti ne bih preporucio fabricki je multiventil namesten da dozvoli 80% kapaciteta boce sve preko toga nije sigurno.Sto se tice prvog palenja i meni se to desavalo da upali i odma se ugasi od tad sam zamenio regulator goriva,isparivac sredio remontovao sredio dizne gasne neki dan zamenio ulozak pumpe goriva i svecice.Takodje akumulator je dobar i za sad proslih par dana pali uredno javit cu jos kroz koji dan jel definitivno resen problem.

Van mreže VladPet

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Age: 27
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI 180HP
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #22 poslato: Novembar 30, 2021, 04:26:43 posle podne »
Moracu da odvezem kod majstora, da utvrdi tacno sta je, ako ja moram pola delova da menjam da bih video u cemu je kvar, onda do mojega  lollol Inace aku je nov..

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 140
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #23 poslato: Januar 12, 2022, 09:31:37 pre podne »
Da malo osvezim temu da ne otvaram novu, resio sam problem koji sam imao sa plinom zamenom elektroventila i jedno vreme auto je radio normalno medjutim javio se problem koji je ranije bio prisutan. Naime, vec 2-3 dana auto mi radi katastrofa, prvo paljenje nekad sastavi, nekad ne, ali auto radi kao na 3 cilindra, trese se ceo i nece da prima gas odnosno kad mu potopim gas prvo krene da se gusi kao da ce se ugasiti a onda odjednom probije i primi gas. Obrtaji sa 750 padnu na 600 pa skoce na 1000-1200 i tako u nedogled. U toku voznje isto nece da prima gas normalno vec krene da se gusi kao da ce se ugastiti pa onda moram da ga "patosiram" da bi primio gas i povukao. Cesto se desava da se u toku voznje, kad je u leru, auto ugasi sto nije ni prijatno ni bezbedno. Ako su krace realcije sve vreme tako radi, ako vozim malo duze posle nekog vremena ti simptomi nestanu ali se nekada i vrate. Isto se ponasa i na benzin i na plin.

Van mreže vllada

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #24 poslato: Januar 12, 2022, 09:53:40 pre podne »
Провери колико ти је "одврнут-заврнут" проток плина, не знам баш дали сам лепо рекао али има фора да се смањи проток или повећа, тако нешто, неки то смање да би им ауто још мање трошио али онда буквално иде баш лагано. Неко ко вози на плин тренутно ће ме разумети шта хоћу да кажем па ће ти боље и објаснити.

Sent from my vw mk5


Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 140
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #25 poslato: Januar 12, 2022, 09:58:47 pre podne »
Mislim da ovog puta nije problem do plina, pri tom je plin sekvent i nema tu podesavanja kao kod obicnih venturi sistema, ventil na boci je odvrnut do kraja i to je to...Problem je sto lose radi i na plin i na benzin
« Poslednja izmena: Januar 12, 2022, 11:03:31 pre podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 524
  • Age: 35
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #26 poslato: Januar 12, 2022, 10:24:08 pre podne »
Moras prvo da resis problem sa benzinom obicno kad lose radi na benz jos gore radi na plin.Treba ti neki majstor koji ce dijagnostikom da proveri trimove tj kakva je smesa i ako je siromasna ispitati jel ima negde fals vazduha i stanje egr ventila hoce da ostane delimicno otvoren od naslaga i samim tim imas fals vazduh.

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk


Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 113
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #27 poslato: Januar 12, 2022, 10:47:28 pre podne »
Interesantna tema za one koji voze na plin.

Mislim da je canibal86 lepo objasnio odakle treba da krenes a to je rad na benzinu pa onda plin.

Problem je sto su nasa vozila stara 18 i vise godina gde su manje vise svi skolopovi zreli za reviziju tj zamenu.

I ja sam imao problema sa prvim paljenjem, nije hteo da sastavi iz prve kad je hladno, ali samo povremeno.

Zamenjna bobmina, kablovi svecice, nov ulozak pumbe benzinske i novo aku. sad pali ko mina a mislio sam da mu menjam i regulator pritiska, nepovratni ventil termodavac sam kupio a nisam ugradio jer pali bez problema.

Jos sam video da ljudi menjaju nepovratni ventil stavlaju nizvodo ka benz diznama da nebi gubi pritisak u sitemu ali mehanicar mi kaze da to odlazi na bas velikim kilimetrazama.

Trokirao mi je na plinu i zameni sam mu dizne stag 3 oma a bile su valtek. presao sam od ugradne 78h km.
Treba na jesen ako bog da da remiontujem isparivac. Bocu i multi ventil zamenio prosle godine zbog atesta isteklo 10 godina.

Povremeno imam neko cimanje kad potezem iz malih obrtaja negde na 2 -2,5h obrt. Ali kad ga vozim u visim obrtajima i ne gusim ga sto kazu radi kako treba.

Inace akumulator mi je izdrzao do jesenas kad sam zamenio, a stari je kupljen u jesen 2013.
« Poslednja izmena: Januar 12, 2022, 10:50:29 pre podne od strane delja »
1342

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 140
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #28 poslato: Januar 12, 2022, 05:20:40 posle podne »
@canibal86

E bravo, to sam potpuno zaboravio a ti si me podsetio. Kada sam popravio plin majstor je ga je zakacio na dijagnostiku (ne od plina nego od auta)  i bas mi se cini da je gledao trimove. Rekao mi je da lambda sonda izgleda brljavi i da zbog toga naliva vise goriva nego sto bi trebalo, tipa meni je vrednost oko 4 a trebalo bi da je 2. Dakle kod mene izgleda nije problem siromasne smese vec prebogate...da li bi i u tom slucaju imao te simptome da trza, gusi se?

Klapna gasa i EGR su cisceni detaljno prosle godine kada je prvi put skidana glava motora...

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 524
  • Age: 35
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #29 poslato: Januar 12, 2022, 11:41:58 posle podne »
Pokusat cu ti ukratko da objasnim kako trim radi.Kad je pozitivan trim naci imas trimove na leru i trimove u voznji da kazemo.Znaci kad je pozitivan trim smesa je u osnovi siromasna znaci ako je +4 komp kompenzuje dodavanjem goriva u smesu pokusava da je obogati i obrnuto ako je -4 oduzima gorivo iz smese i samim tim je osiromasuje.Vrednosti koje su oke vec sam ranije pisao je od +5 do -5%.Obicno trim nije nikad konstantna vrednost npr od +2 do -2 dajem primer.Takodje tu sto sam gore napisao su tzv kratkorocni trimovi STFT postoje i dugorocni koji su nista drugo do prosek izveden od kratkorocnih LTFT.Trimovi se prate u zatvorenoj petlji kad je motor na radnoj temp posto tada komp  cita parametre lambda sonde.Hladan motor radi po zadatoj fabrickoj mapi koja je programirana u ecu i tada ne vredi da se gledaju trimovi znaci samo kada je ugrejan motor na 90.
Drugim recima majstor koji je to gledao verovatno ne razume potpuno princip rada trimova ako je rekao da je kod tebe trim od 4 los a trim od 2 bi trebalo da bude dobar.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 140
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #30 poslato: Januar 13, 2022, 12:17:54 pre podne »
Vidi mozda ja nisam dobro razumeo moguce da nisu bili trimovi...mozda je bilo vreme ubrizgavanja tipa 4ms a treba na 2ms...uglavnom prica je da lambda sonda brljavi i daje pogresne vrednosti. Otud i moje pitanje da li bi se auto gusio i gutao knedle da dobija prebogatu smesu ? Inace je auto bio zagrejan na radnu temperaturu kad je gledao parametre.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 524
  • Age: 35
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #31 poslato: Januar 13, 2022, 12:29:33 pre podne »
Da bi naravo,ali da dobija toliko bogatu smesu osetio bi nesagorelo gorivo na auspuh i po svecicama bi mogao da vidis da su jako crne.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 140
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Povremeno trokira u voznji na plin
« Odgovor #32 poslato: Januar 13, 2022, 09:03:14 pre podne »
Da znas da mi se oseca gorivo cesto,onako jak miris benzina, osetim ga nekad i u kabini. Svecice nisam gledao...