Nema veze da li je DPF čist, on ima svoj interval čišćenja svakih 700-800km, zavisi od stila vožnje, tako je barem na Golfu kojeg ja vozim. Kad radi regeneraciju digne obrtaje na oko 1000, tad znam da je regeneracija počela i ako ne mogu da vozim auto pustim ga da radi nekih 6-7min dok ne isključi regeneraciju. Možda ukoliko voziš kratke relacije ne dozvoljavaš DPF-u da se regeneriše, ne daješ mu dovoljno vremena, pa onda kad ga upališ ujutru stoji na 800 obrtaja i kad se zagrije podigne obrtaje zbog regeneracije. Kod mene kad nije regeneracija aktivirana obrtaji stoje na 800. Da li si ukodirao novi akumulator? Mislim da ti akumulatori moraju da se kodiraju i da se uradi neki takozvani proxy na dijagnostici, mada mislim da nije do toga jer obično budu drugi problemi i prijavljuje grešku. Ako alternator slabo puni, pa diže obrtaje, probaj da daš gas do 2000-2500 obrtaja i da ga pustiš nakon nekoliko sekundi. Ako je do toga auto će spustiti obrtaje jer je alternator sve napunio, ako budeš ovo pokušavao sve potrošače isključi.