Autor Tema: Fantomski problem sa antifrizom  (Pročitano 17875 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Jetta-boY

  • VW Početnik
  • Poruke: 103
  • Lokacija: Svilajnac
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Jetta 2.0tdi
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #40 poslato: Januar 14, 2021, 03:20:37 posle podne »
Mislim da je bolje da ipak menjas majstora, taj stiskavac nece resiti problem.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #41 poslato: Januar 14, 2021, 04:00:04 posle podne »
Od tih klesta i stiskanja ti nema nista odma da ti kazem!Zna se sta se stiska.. :).To mora se prespoji da bi znao tacno sta i kako..Sto kazu ljudi gore,il tebtaj majstor jebkari ili nema veze sa vezom..Kad stiska creva klestima,mogu misliti kako je glavu spakovo..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #42 poslato: Januar 14, 2021, 05:15:34 posle podne »
Ooo Boze, opet stiska creva klestima...
Bolje da ste prespojili kako je Nenad rekao

U prravu si, bolje da je prespojio ali znas kako je vec kod majstora, guzva, ludilo, nema se 15 minuta vremena za takav zahvat....

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #43 poslato: Januar 15, 2021, 08:15:16 posle podne »
Kakve su ti selne na crevima?

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #44 poslato: Januar 17, 2021, 01:51:41 pre podne »
Kakve su ti selne na crevima?

Nisam gledao, pretpostavio sam da je majstor pregledao. Vozim ovako vec 2,3 dana, za sada nivo antifriza ne opada koliko mogu da vidim, prebacuje na plin mnogo brze, sto je i logicno jer antifriz vise ne ide u mali hladnjak mada mi se i dalje cini da ne prebaci na plin na 30C kako je nastelovano  vec malo kasnije.

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #45 poslato: Januar 17, 2021, 02:44:51 pre podne »
Sve selne moraju da budu na oprugu, T racve za isparivac metalne. Antifriz ces tesko uhvatiti da kaplje jer verovatno negde isparava

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #46 poslato: Januar 17, 2021, 10:25:05 pre podne »

Citat
Izrađene su prema standardu DIN 3021. Ugradnja se preporučuje na mesta gde se temperatura menja u opsegu od -40 °C do 120°C.
Struktura obujmice obezbeđuje konstantnu radijalnu silu pritezanja u napomenutom temperaturskom opsegu.
Lake su za postavljanje i višekratno su uporebljive.



Van mreže Astex

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 23
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI 131HP
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #47 poslato: Januar 17, 2021, 09:47:42 posle podne »
Verovatno ti se mali hladnjak za grejanje u kabini zapusio zato sto si verovatno sipao dosta obicne vode koja je puna kamenca i koja zapusi one male kanalice cas posla. Moj savet ti je da promenis hladnjak kabine jeste veliki posao ali sad ga zamenis i miran si i nikako obicnu vodu ne sipaj koliko god bilo hitno parkiraj se i pravac najbliza prodavnica po des. vodu. Meni je obicna voda napravila mnogo problema.

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #48 poslato: Januar 22, 2021, 08:24:33 posle podne »
Nikola zato sam te pitao jos u prosloj poruci pre nego sto si drugi put otvorio motor. Da li su creva koja ulaze u mali hladnjak vruca kada auto sam dostigne radnu temperaturu bez turiranja i gazenja.
Kad se zapusi mali hladnjak najcesce ti je ulazno crevo vruce a izlazno mlako ili hladno...
Taj auto bi trebao da pogleda neko ko ima znanja,vremena i volje. A ti ako zelis da se resis tog problema budi spreman da nekome ostavis auto par dana i da ne lupas vise glavu sa istim problemom.
Gubis mnogo vremena i novca a resenja jos uvek nema.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #49 poslato: Januar 30, 2021, 12:03:49 pre podne »
update

Odvozao sam oko 500km sa sve klestima na crevima koja vode do malog hladnjaka :-) i auto nije uopšte gubio antifriz sto je valjda samo po sebi dobra stvar i pokazuje da je problem u malom hladnjaku. Jedina stvar koja je ostala i koja me buni je cinjenica da i dalje plin neće da radi kako treba, odnosno ne prebacuje sa benzina na plin na 30C nego nekada na 50C, nekada na 70C a nekada na 90C. Probao sam da ostavim auto da radi u mestu i kada na kilometar satu pokaze da je temperatura sistema oko 50C stavim ruku na isparivac i mogu bez problema da ga dodirnem rukom i da drzim ruku na njemu sto znaci da on nije zagrejan na tih 50C . U svakom slucaju mislim da cu probati da sam zamenim mali hladnjak, video sam da je haos od posla i da mora cela tabla dole  ali stvarno mi se ne ulaze ni evro vise u ovaj krs a samo za ruke za taj posao majstori naplacuju 100e. Sreca pa je bila blaga zima pa mi grejanje skoro nije ni trebalo...

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #50 poslato: Januar 30, 2021, 11:49:25 pre podne »
Imat ces posla oko tog hladnjaka kabine i to dooobrog posla.

Ja sam ga menjao na passat b5 i na golf 3, ubistvo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #51 poslato: Februar 09, 2021, 07:24:10 posle podne »
Jedno pitanje...da li, dok auto radi na leru, antifriz mora konstantno da tece iz creva koje se ubada u gornji deo posude? Kad auto radi na leru ja to crevi izvadim iz posude i antifriz uopste ne curi iz njega, tek  kada dam gas onda pocne da curi...Kod caleta na dvojci, na leru iz tog creva ide konstantan mlaz debljine 5mm sve vreme. Auto je pogledao jos jedan majstor i on tvrdi da nije do malog hladnjaka jer da je zapusen ne bi uopste imao grejanje. Grejanje se ponekad pojavi kada auto turiram u mestu i guram ga u visoke obrtaje, kao da postoji neki cep u sistemu koji se turiranjem probije ali to je samo priveremeno resenje jer cim auto stoji u mestu ili kada se ohladi, grejanje se gubi. Takodje on misli da postoji problem sa cirkulacijom vode, odnosno da nije dobra a cini se da kasno otvara i termostat, odnosno kasnije nego to bi trebalo.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #52 poslato: Februar 17, 2021, 08:24:49 posle podne »
update

i dalje nisam resio problem. Dakle ovako stoji situacija - Jos dva majstora su gledala auto i ni jedan ni drugi sa sigurnoscu ne mogu da kazu u cemu je problem. Auto gubi antifriz i covek bi mogao da pomisli da je pukla glava ili blok ali creva nisu "naduvana" i auto ne podize temeperaturu vec sve funkcionise normalno. Svi su slozni u jednom a to je da ne postoji dobra cirkulacija tecnosti za hladjenje, skidali su crevo od antifriza koje ide na isparivaci i to je pokazalo da jako slabo "baca" tecnost iz creva, kao da pumpa ne radi dobro (pumpa je stavljena nova nedavno). Isto tako kada sam iskljucio mali hladnjak iz sistema (stisnuta creva malog hladnjaka plasticnim klestima)  auto je prestao da gubi antifriz ali je ostao problem u slaboj cirkulaciji sto se ogleda u cinjenici da mu treba puno vremena da otvori termosat i  sto ne prebacijue na plin na 30C vec sve zavisi. Cim sa skinuo klesta sa creva auto je odmah poceo da trosi antifriz. KOliko ja znam, a mozda gresim, kada je auto u leru vodena pumpa svakako radi jer je pokrece zupcasti kais i trebalo bi da u sistemu voda stalno cirkulise, ali kod mene na leru uopste ne preliva na posudi za antifriz , vec samo kad dam gas onda pocne da gura antifriz na gornje crevo od čantre. Glupost, mozda je i neka sitnica a mozda i krupna stvar ali najludje je sto su simptomi jako cudni i vidim da su svi majstori zbunjeni i da ne mogu da provale u čemu je problem.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #53 poslato: April 23, 2021, 08:53:17 posle podne »
Update

Da se javim i da osvezim temu a ujedno mozda i pomognem nekom ako u buducnosti bude imao isti problem. Dakle ,za one koji nisu pratili temu od pocetka - automobil Golf 4, 1.4 16V, 1999. benzin+plin, presao 130.000 na plinu. Izgoreo je ventil, uradjeno je osvezenje motora, komplet sredjena glava medjutim javio se problem. Auto je trosio antifriz i u kabini nije bilo grejanja. Pri tom auto se nije pregrevao, nije dizao temperaturu, nije "duvao" creva i u ulju nije bilo skrame. Test je pokazao prisustvo CO2 u isparenjima, ponovo je skinuta glava ali zbog nesporazuma/greske majstora nije odneta na hidrotest vec je samo bila na ravnanju a promenjena je vodena pumpa plus racve i creva koja su bila dotrajala. Naravno problem je ostao. Vozio sam tako neko vreme medjutim auto je poceo da trosi sve vise antifriza i na kraju je poceo da radi kao na tri klipa i da gubi snagu.

Na kraju sam auto odvezao kod drugog majstora, skinuta je glava i odneta na hidrotest i bila je ispravna. Nakon toga je pregledan blok i ustanovljeno je da postoji ostecenje, tacnije 3 risa (udubljenja), kao da je necim zagrebano, koliko sam razumeo kod prvog cilindra i tu je antifriz odlazio, izmedju bloka motora i dihtunga glave,  najvise u izduv ali i u motor jednim delom. Dosao je covek da na licu mesta rucno izravna blok (valjda se taj nacin obrade zove LEPOVANJE), lik je 4 sata radio bez prestanka i skinuo je sve pored tih brazdi sto je bilo "starije" pa je ostalo jos da majstor zavrsi finom smirglom i da se ponovo sve vrati nazad. Narazno zbog opiljaka sve se vadi, pere, ispira, novo ulje, anitfriz...bla,bla, bla.

Dakle 500e je vec ranije bilo ulozeno, na to ide novom majstoru 10.000 za ruke, 2.500hidrotest, 3.000 lepovanje plus jos ulje, filteri i antifriz. Sve na kraju ce biti oko 700e.

P.S. Prvi majstor (ujedno i komsija) koji je radio osvezenje posle kojeg se javio problem i kojeg sam hvalio me je potpuno razocarao. Stalno me je odlagao za po nedelju dana, a kada sam mu rekao da mora uskoro da mi uzme auto jer mi ide registracija, rekao mi je da idem kod nekog drugog jer ne moze da mi garantuje da ce stici da uradi na vreme. Pri tom, tih nekoliko puta kada sam dolazio do njega i kada sam mu govorio da sam ubedjen da je glava, sad kad malo bolje razmislim, on je kosntanto govorio da nema sanse da je glava, da je on radio mnogo takvih zahvata na 1.4 16V motorima i da u 25 godina ni jedna glava nije pukla. Ali je jos cudnije sto je rekao da obavezno odnesem glavu na hidrotest i ako pokaze da je glava OK, onda treba dalje traziti problem "VEROVATNO U BLOKU MOTORA". Pri tom majstor kod kojeg je sad auto kaze da mu je jako cudno da onaj ko je skidao glavu 2 puta nije video te risove na bloku jer se maltene vide na prvu a kamoli kad se neko malo bolje zagleda. Tako da sad imam razlog da sumnjam u dva scenarija - da postoji ozbiljna sansa da je ostecenje napravljeno namerno da bi se izvuklo sto vise para na ponovnim dolascima ili da je neko od segrta napravio risove,  uplasio se greske i nije hteo da kaze majstoru, ili mu je mozda i rekao pa su samo precutali da ne bi oni imali trosak.
« Poslednja izmena: April 23, 2021, 09:38:28 posle podne od strane nikolaradocaj »

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 39
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #54 poslato: April 23, 2021, 09:44:01 posle podne »
Hvala na obavestenju, sigurno ce nekom koristiti. Drago mi je sto si to konacno resio, sad mozes da vozis ko covek i da ne razmisljas o tome vise.
Accelerate ze protons!

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #55 poslato: April 23, 2021, 10:00:28 posle podne »
Hvala, zato  sam i najvise okacio da bi ljudi znali jer moze nekom da se desi. Jos uvek majstor nije zavrsio, tek sutra popodne preuzimam auto ali bi trebalo sad sve da bude OK.
« Poslednja izmena: April 23, 2021, 10:03:35 posle podne od strane nikolaradocaj »

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #56 poslato: April 23, 2021, 10:05:48 posle podne »
Super sto si javio sta se desilo. Ne bih rekao da je neko namerno sakrio kvar da bi izvukao jos para, jer te onda drugi put ne bi odbijao. Verovatno je previd, nepaznja/neposvecenost ili neznanje. U svakom slucaju, vozi kod tog drugo majstora od sad, nije ti mnogo naplatio, pogotovu sto je morao da nadje problem nakon prvog majstora, a to svi najvise mrze.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #57 poslato: April 23, 2021, 11:24:51 posle podne »
@ Medison

Inace, takav sam lik da je poslednja stvar koju pomislim da neko ima krajnju nameru da nekom uradi nesto lose/pokvareno ali imam odredjenu sumnju. Nemam zamerki na prvi put kad je otvarao  glavu, uradio je sve sto je do njega ali pojavio se problem. Ja mu posle kazem da sam bio na C02 testu i da ima ugljen dioksida u isparenjima on odmahne rukom i kaze "Ma kakav test,nije to pouzdano, ja ti kazem da nije....". Kad je drugi put skidao glavu nije je odneo na hidrotest iako sam mu ponovio da ima CO2, i kada sam dosao da preuzem auto i pitao ga jel nosio na test rekao mi je: "ja sam te razumeo da si ti odneo...onda smo sve ovo radili dzabe", a to dzabe me kostalo 18.000 i ostao mi je isti problem. Rekao mi je takodje tom prilikom da "auto mora danas da izadje iz garaze, jer ima nove automobile koji cekaju na popravku". Samo je zurio da ga uradi za taj jedan dan i to je bilo najbitnije a ne da otkloni kvar. Pri tom, ostecenje koje je nastalo na bloku motora nije moglo da se desi drugacije nego mehanicki, dakle dok je glava bila skinuta nesto je palo, ili je nekim alatom zaderano, ne mogu risovi da nastanu tek tako. Nekako moj utisak, sto vise razmisljam o nasoj komunikaciji, je da je znao sta je i da me je zato odlagao, jer bi verovatno ovde u Beogradu vadio ceo blok iz auta i nosio ga na obradu a to mu je veliki posao, gubi tu 2,3 dana i ne isplati mu se kada za to vreme moze da uzme mnogo vise para na drugim stvarima. Znaci nije on mene odbio jer sam svakako bio dva puta kod njega, i verovatno bih otisao i treci put jer da mi se nije blizila registracija, morao bi da ponovo uzme autou nekom trenutku jer ga na kraju krajeva nije popravio da radi kako treba. Ne kazem da je namerno, mozda se i slucajno desilo ostecenje ali deluje da je to precutao jer bi onda on snosio troskove.

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #58 poslato: April 24, 2021, 10:25:48 pre podne »
Dobro je pa si rijesio problem.
Na startu sam ti rekao da mijenjas majstora jer po tvom postu sam zakljucio da taj tvoj komsija nije neki strucnjak. Opekao sam se 500x sto se majstora tice, jedno naprave drugo pokvare i to ljudi koje znam godinama, zato znam kako ti je, uglavnom od sad pa na dalje pazi ko ce auto da ti cacka.

Moje misljenje je za komsiju majstora da te odlagao jer je ukapirao da ne moze da ti rijesi problem a to nijedan majstor nece da kaze nego mu je lakse da kaze da nema vremena, naplatio je on sebe i sad idi trazi snalazi se, tako ti je to danas.

Pisao sam i ja ovdje na temu svoju jer sam imao i ja problem sa glavom motora, 3x je skidana greskom majstora, covjek mi stavio glavu motora sa stranca a nije je nosio na ravnjanje i nakon par mjeseci se uvjek isti problem javlja, ne gubi ulje, ne mijesa antifriz i ulje, ali naduva crijeva ko lud.. Treci put sam otisao kod drugog majstora uradio je sve komplet, stavio i nove sarafe i evo sad za sad groma ne cuje a presao sam duplo vise nego kad se glava skidala prvi i drugi put.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Poslednja izmena: April 24, 2021, 10:27:58 pre podne od strane haaribay »

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #59 poslato: Septembar 15, 2022, 10:01:09 posle podne »

Citat
Izrađene su prema standardu DIN 3021. Ugradnja se preporučuje na mesta gde se temperatura menja u opsegu od -40 °C do 120°C.
Struktura obujmice obezbeđuje konstantnu radijalnu silu pritezanja u napomenutom temperaturskom opsegu.
Lake su za postavljanje i višekratno su uporebljive.




2023 Aprilia RSV4 230Ks - 166Kg




Preporučuje na mesta gde se radna temperatura kreće u dijapazonu od -40°C do +120°C.
Konstrukcija šelne omogućava da čak i pri velikim temperaturnim promenama, radijalna sila stezanja ostane nepromenjena.
« Poslednja izmena: Septembar 15, 2022, 10:04:23 posle podne od strane Desmo »