Autor Tema: Kompresija Golf 3 TDI AFN  (Pročitano 9431 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #40 poslato: Jun 12, 2020, 10:11:06 pre podne »
Možda kod dvojke. U stvari tamo samo tako i može. Kod trojke sa elektronskom pumpom ne znam da li može i sa komparaterom. Čuo sam da može, ali nigde nisam video da to rade. Pre nego sam naučio sam da to radim u 3 servisa sam bio, niko ne spomenu komparater. A mislim i da fabrika to nije predvidela kompareterom, jer se u servisnom upustvu štelovanje tajminga radi samo onako kako sam opisao.

Elem, juče kad sam prevario komp, zadati stepen paljenja je bio oko 3 BTC, a aktuelni isto toliko. Zato i bolje pali.
Jutros me nije mrzelo da na jutarnjem paljenju na +18 stepeni, pogledam koliko je u tom momentu. Zadati stepen paljenja 3,5, isto toliko aktuelni.
Tako da mislim da neće biti problem da kad se uradi varalica da u toku dana na trenutak dobije 3 BTC, a onda se vrati u normalu.
Inače kad je sve normalno zadati stepen je 1,3, a kod mene aktuelni oko 2, jer mi je tajming u gornjoj granici.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #41 poslato: Jun 12, 2020, 03:02:22 posle podne »
Svako auto i mašina koja ima boš pumpu podešavanje se radi komparaterom!!! Na toj pumpi elektonski je samo saug!!!
VW fan

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #42 poslato: Jun 12, 2020, 04:46:22 posle podne »
Jeste, ista je pumpa kao kod dvojke, samo ima elektronski sauh lollol lollol lollol
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #43 poslato: Decembar 02, 2021, 09:21:53 posle podne »
Varalica radi već skoro pa godinu i po dana. Paljenje kad je topao zadovoljavajuće.
Imam problem sa jutarnjim paljenjem, i kad malo duže odstoji..
Kad je ujutru oko 7-8 stepeni, komp tad vidi oko 2 stepena (zbog varalice), auto upali, ali počne da se gasi, kao da mu fali goriva. Jednom se i ugasio, a odmah posle toga upalio normalno. Što duže odstoji posle vožnje više je izraženo.. I posle 5-6 sati stajanja se dešava. Ako ujutru bude 2-3 stepena, a komp zbog varalice vidi neku temp u minusu, onda je sve normalno. Sigurno tera predpaljenje zbog minusa..
Mislio sam da je falš vazduh, promenio sam ventil na filteru, isto.
Ako dva puta dam kontakt, bez čekanja grejanja, skoro i da nemam problem..
Šta me hebe, pumpa oslabila? Kompresija totalitis gubitis, pa se muči na 5-6 stepeni?
Napominjem da auto upali iz cuga, ali se guši kao da mu fali goriva...
Jel' ima neko neku ideju šta mu je?!
Svi parametri uredni.

Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #44 poslato: Decembar 03, 2021, 10:49:06 posle podne »
Mozda ostane bez goriva u sistemu kad odstoji  duze vreme vrati se u rezervar.

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #45 poslato: Decembar 04, 2021, 07:50:48 posle podne »
Ima goriva u crevu, vidi se, nije prazno, ali ima i koji mehurić vazduha. Izgleda da udje vazduh preko noći. S' vremena na vreme, proleti par mehura ka pumpi, pa ih onda kasnije preko dana nema.
Da li me to zeza? Jutros se ugasio, a na drugo verlganje vrlo malo štucnuo. Skratio sam jedno crevo, ne vidim da nigde curi, pumpa ne lipti naftu, bila je možda malčice površno masna sa zadnje strane.. Pre x godina je pišala k'o luda pa nije bilo vazduha. Jel' može neka dizna da ne drži naftu?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #46 poslato: Decembar 04, 2021, 08:00:17 posle podne »
Javit ce se neko sigurno ko se vise razume al msm da je bilo tema vezanih sa tim vazduhom u crevu.Uglavnom verovatno je problem vezan sa tim.

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #47 poslato: Decembar 04, 2021, 10:14:26 posle podne »
Kad malo dodam gas čim upali, prihvati i ne guši se.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Kompresija Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #48 poslato: Decembar 08, 2021, 03:38:47 posle podne »
Jutros je upalio i odmah se ugasio.
Našao sam da malo piša naftu sa gornje dekle elektronike na pumpi. Zamenio sam dihtung i usput senzor temperature goriva (imao u rezervi), ali ne verujem da sam rešio problem. Ne verujem da tu može da uđe toliko vazduha, a i pre par godina mi je mnogo više pišala, pa nije bilo toga. Videćemo u narednim danima.
Takođe sam preko dijagnostike povećao količinu ubrizganog goriva pri startu, i nema veze to opet isto.
Takođe sam pokušao da produžim vreme rada grejača na nižim temperaturama, međutim moj ECU to ne podržava, a koliko vidim na nekim AFN motorima postoji taj kanal 12 gde može da se produži vreme rada grejača na nižim temperaturama.
Na MK4 koje imaju boš pumpu može, ako nekom treba da zna.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.