Autor Tema: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI  (Pročitano 52807 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže predrag

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 278
  • Age: 54
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat cc
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #20 poslato: Decembar 08, 2012, 02:57:17 posle podne »
Šta si hteo time da kažeš...ako pritisak opadne upaliće se valjda lampica...neznam zašto si tako duhovit....

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #22 poslato: Avgust 15, 2014, 03:49:59 posle podne »
Naleteh na temu iz gugla :) Imam 2.0tdi pd Bmr motor 125kw. Radim uskoro veliki servis, a posto me ceka sledeceg proleca jako dug put, (2100km u jednom pravcu) mozda ne bi bilo lose da promenim tu osovinicu pumpe. Proverio sam po broju sasije, na mom Passatu je pumpa sa zupcanicima, ali opet, ako se osovinica istrosi, moze da dodje do njesra... Jel procedura zamene komplikovana, jel osovinica moze da se naruci preko ovl. servisa? Zeznut je ovaj motor. Dizne su promenjene sve Siemens i stavljene kontinental pri akciji besplatne zamene. Da resim jos i sumnjivu uljnu pumpu, i da vozim miran.
« Poslednja izmena: Avgust 15, 2014, 04:20:30 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #23 poslato: Avgust 15, 2014, 06:01:16 posle podne »
Clan Manja je napisao kako je resio taj problem u temi o motorima 2.0 TDI!
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59179.60

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #24 poslato: Avgust 15, 2014, 06:45:23 posle podne »
Hvala ;) Njegov je Pasat 2005g, to je tezak sex bio... Kod niega ide pumpa sa lancem. Nije napisao koliki posao je zamena te osovinice, ako neko zna? Ja bih zamenio samo osovinicu preventivno prilikom vel. servisa, ali samo ako ne treba rasturati pola motora...
« Poslednja izmena: Avgust 15, 2014, 06:55:06 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #25 poslato: Avgust 16, 2014, 01:48:43 pre podne »
Malo sam citao za problem sa uljnom pumpom. Ima i ponavljanja, ali mislim da nije lose podeliti sa vama. Na 2.0Tdi najvise je problema sa uljnom pumpom na Passatu b6 i Audiju a6 i a4. Strada jedna osovina 10cm dugacka (sipkica) koja izgleda kao imbus kljuc 6 istrosi se i pogon uljne pumpe pocne da preskace. Cesto se istrosi i deo u koji ulazi taj imbus. Samo osovina košta nekih 5 evrica, ali resava problem za par stotina kilometara jer će opet da se potroši. Za uljnu pumpu i ne treba neka sila, nego se preko toga pokreće još i balansna osovina sa tegovima koji nuliraju titranje motora i smiruju ga. Tu se prave ta opterećenja i zato se od sestougaonog profila osovinice stvori skoro kružni i prokliže. (Pogodjeni su Passat-i i Audi, jer su taj sistem napravili zato sto je rec o ekskluzivnijim modelima, da bi ugladili rad motora. Altee, Leoni, Golfovi, Octavije cak i oni od 125kw sa Siemens diznama nisu pogodjeni) Jedino rešenje je da se zameni kompletan modul uljne pumpe. Ima dvije vrste tog modula, sa lancem i sa zupčanikom, dodatno ovaj sa lancem ima i problema sa lančanikom. Sa lancem je od 2004 do 2006, posle toga je zupčanik. Obično se desi posle 150000km pređenih, ali nije pravilo. Ako se na vreme ne primeti da nema dovoljno pritiska ulja tj. ignorise se lampica u narednih 2km strada i turbina, možda i ranije. Tako da prilikom dijagnostike samog kvara mora se pregledati i turbina jer je u 80% slučajeva i ona stradala. Znaci, 2.0tdi golf 5 ili a3 iz tog perioda tj. motor BKD nema taj sistem modula i balansne osovine, tako da na njima nema problema. Slovna oznaka motora sa seksualnim problemima najčešće je BKP ili BMP, ili BMR kod Passata i BRE kod A6.... Jedan majstor je pisao da nije lose resenje da se skine karter izvuče osovina i okrene naopako (ako se nema nova).

Ako se desi, nedaj boze, da ispise "stop oil pressure engine off see owners manual" treba uraditi upravo to, i slepka, bez bilo kakvog pokusaja paljenja. Ovo ne: https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #26 poslato: Novembar 08, 2014, 11:57:33 pre podne »
izvinjavam se sto ozivljavam temu,ali me zanima kako znati da li motor moze da ima problem sa ovom osovinicom? Da li negdje postoji spisak motora koji mogu da imaju problem? Pitam posto od skoro imam mitsubishija u kom je VW PD 2.0 motor oznake BSY,pa me zanima da li bih trebao mozda nesto preventivno uraditi povodom ovoga? (mada sam na netu nasao da ovaj motor ima neki stariji sistem uljne pumpe koji ne pravi problem pa ljudi traze ove motore da bi prebacili uljnu pumpu u problematicne- ako sam dobro protumacio...  wacko)

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #27 poslato: Novembar 08, 2014, 03:06:07 posle podne »
Uglavnom te probleme imaju motori BKP. Posle 2008 god kazu da su sve te probleme resili uvodjenje CR sistema.

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #28 poslato: Novembar 08, 2014, 03:18:59 posle podne »
zahvaljujem na odgovoru, meni je vozilo 2007 god, motor sa ovom oznakom je isao u:
Mit Outlander,Jeep Compas, Jeep Patriot, Chrysler Sebring, Dodge Caliber koliko mogu da nadjem

Da li mozda postoji negdje na netu da se nadje neka specifikacija motora, kako bih znao da li je ovaj motor medju "ugrozenima",jer nije toliko cest na nasim putevima, koliko mi se cini... najgore je sto u Mitsubishi servisu kazu da treba da pitam u VW servisu, a u VW da nece da prime Mitsubishija,mada bi meni bilo logicnije da vezano za motor rade u VW,ali sta da se radi...

P.S. da li vjerovat ovome:
http://www.avengerforumz.com/archive/index.php/t-49344.html

Citat
[BSY] = NON-Balance Shaft Engine
[BYL] = Balance Shaft Engine WITHOUT Diesel Particulate Filter
[BWD] = Balance Shaft Engine WITH Diesel Particulate Filter
« Poslednja izmena: Novembar 08, 2014, 03:20:49 posle podne od strane radesaric »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #29 poslato: Novembar 09, 2014, 07:30:36 posle podne »
A dizne koje su? Posto je 2007g, tada je problem skoro resen kod vw motora, verovatno i kod tebe. Pretpostavljam da kod tebe pumpa nije problem jer je bila samo kod VW Passata i Audija A4 i A6, zato sto su tu novu stavljali da bi motori radili mirnije i bili tisi. U Skodi i Seatu, Golfu 5 su isle te stare ali pouzdane uljne pumpe, jer buka nije bila razlog za brigu. Pretpostavljam da i je mnogo bolo cose da li ce i tvoj Mitsubishi da se cuje ili ne :)
« Poslednja izmena: Novembar 09, 2014, 07:35:40 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #30 poslato: Novembar 10, 2014, 12:13:08 pre podne »
dizne su Bosch,to je prvo bilo sto sam provjerio kad sam uzimao auto  majstor1
pa i ja se nadam da im je bilo svejedno to,pogotovu sto su motor svakako prodavali,nije isao u njihove modele  :63

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #31 poslato: Novembar 10, 2014, 07:11:59 posle podne »
Mislim da nemas razloga za frku. Moze da se rasturi i da se zameni ta sestougaona sipkica koja je duhacka 10cm. Problem nastaje kada se ona oglodje pa onda preskace, i kao se primeti da to zeza pre nego sto bude kriticno, cuje se kako zvecka. Neki kojima je sipkica bila naceta nisu ni menjali, kazu nema potrebe, vec je samo okrenu naopako...
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #32 poslato: Novembar 10, 2014, 09:24:46 posle podne »
uh,mene su bas nesto u zadnje vrijeme isprepadali sa tim,kad sam uzimao auto,rekli mi da samo vidim je li bosch dizna,sad poceli da me prepadaju sa tom osovinicom,posto je drugaru na passatu 2.0 sve stradalo zbog toga,jer kao ako prokliza skroz,motor je za bacanje,a niko ne moze sa sigurnoscu da kaze da li je ovaj motor sa tom ili sa starim tipom uljne pumpe :(
kamo srece da je benzinac kao sestica koju takodje imam, pa da me bas briga :)

u svakom slucaju,hvala na odgovorima,ako neko mozda zna neki nacin kako da saznam da li sam "ugrozen",molio bih da mi napise...

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #33 poslato: Novembar 11, 2014, 11:09:12 pre podne »
Najverovatnije da nisi. Kao sto sam reako, ako Seat, Skoda, VW Golf 5 nisu ugrozeni, vec samo "top" modeli poput Passat-a i Audi A4 i A6, jer nepouzdana pumpa smanjuje buku, ne vidim sto bi ti. Plus, ova pumpa koja je losa je bila losa samo do 2006g, i na njoj je pucao lanac, posle su popravili stvari, presli sa sistema sa lancem na sistem zupcanika, i u retkim slucajevima se desava samo  da osovinica pocne da prollizava, a to daje simptome, zvecka, izbaci upozorenje na tabli, i NE MOZE da napravi havariju.... S obzirom da je tvoj auto 2007g nemas sigurno pumpu sa lancem, a ako osovinica pocne da zeza, cuces to, ako ne cujes upalice ti se upozorenje, a motoru nece faliti nista. Neki kojima je proklizavala su po paljenju imali upozorenje, pa ugase, pale ponovo i voze. Tada pumpa radi ali preskace samo, ali radi....Ako si bas paranoican, oteraj auto kod majstora, neka skine karter i neka okrene naopako osovinicu :) Ja sam se razmisljao to da uradim, ali ipak mi je to preterivanje. A posao je prljav, sve to pliva u ulju, treba neko da te odere bez veze... To da radim, a auto kad ga upalim prede ko mace, bez veze je...
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #34 poslato: Novembar 11, 2014, 12:05:31 posle podne »
zahvaljujem,bitno je samo da ce se pojaviti u slucaju toga prvo neki simptomi, da ne bude odmah kraj price :)

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #35 poslato: Novembar 11, 2014, 01:23:57 posle podne »
Nece, tako su meni pricali. Pitao sam na TdiClub i na VW Vortex forumima, a ima i koji su pitali pre mene... Kazu prvo zvecka i mora da se primeti, pa tek onda pali upozorenje, upozorenje pali kad proslajfuje ali ni tada nije kasno i nema stete. Problem je sa onim do 2006g sa lancem jer lanac pukne i tada pumpa radi i sledece sekunde uopste ne radi, e tada je caooo :) Ovo nema brige...
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #36 poslato: Novembar 11, 2014, 09:11:10 posle podne »
ichvam koliko si ti puta u zivotu u zivo vidio skinut karter sa 2,0 tdi i tu osovinicu? ALI U ZIVO KOLIKO PUTA SI JE VIDIO??

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #37 poslato: Novembar 12, 2014, 12:09:54 pre podne »
Gedora, sta se deres. Nisam majstor ali odlicno znam engleski i samo sam citao sta su pisali oni koji se time bave i koji po Tdi Club forumu pisu sa nickom TdiTech. Ima i prepoznavanje po br. sasije, kakva je pumpa ako je auto 2006g. Do te i te nedelje i oznake stara pumpa, od nova i sl. Ima sve da se nadje, a to nisu pisali teletabisi, vec ljudi koji znaju... Ovu temu sam otvorio i napisao roman u nadi da pomognem i doprinesem neki djavo jbt... I smatram da je korisna! Ovo sto sam gore pisao sam bukvalno preveo segmente sa VW Vortex i Tdi Club!!! Svako ima pravo da veruje da sve ovo nije tacno i da sam se ja ovde nalupao gluposti... Ja sve ovo pojma nemam druze. Ja sam profesor engleskog koji je preveo ono sto je procitao iz drugih izvora... Isto tako, mnogo toga me zanimalo oko DPF filtera jer ga imam na autu, i saznao sam mnoge stvari, mogu i da napisem nesto ako neko bude u nedoumici kao sto sam i ja bio, a eto nikada nisam video uzivo taj filter, samo na slici...
Evo kako izgleda osovinica sa tragovima koriscenja, koju NIKADA NISAM VIDIO UZIVO :)
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2014, 12:27:44 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #38 poslato: Novembar 12, 2014, 06:55:17 pre podne »
opusti se. niko se ne dere. nego reci ti meni sto se ta osovinica uopste trosi? iz kog razloga?

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #39 poslato: Novembar 12, 2014, 10:04:37 pre podne »
Trosi se jer ovaj muski deo upada u zenski i onda se to vremenom glodje i kad dodje do toga da izgleda ovako kao na slici, pocne da preskace. Kazu da nema bojazni po motor, jer pumpa i u tom slucaju radi, ali moze da bude skupo za opravku jer se desi da se i  taj zenski deo isto oglodje malo tako da cak i okretanje sipkice ili njena zamena samo privremeno resava problem. Stavis novu sipkicu, koja kosta 10e i ona se opet oglodje brzinom svetlosti jer se rupica u koju ona upada prosirila i uglovi zaokruglili... :)
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2014, 10:25:29 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!