VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zubac Avgust 21, 2021, 09:40:11 pre podne
-
Imam golf 6 1.6 tdi 2010g. Kad upalim auto ujutro obrtaji budu 800, poslije desetak minuta obrtaji skoce na 1010-1020, i tu ostanu dokle god auto radi. Filter dpf ociscen prije par dana, dijagnostika pokazuje da nema greski, auto se u voznji ponasa normalno, dobro vuce ne trza sve super, u voznji iskljucim svjetla i ne palim klimu ni ventilator, svi potrosaci iskljuceni, ali obrtaji ostanu visoki, sta da se radi?
-
Пеовери акумулатор и алтернатор да ли довољно пуни. Хоче да диже обртаје када је алтернатор у неким пеоблему или када је слаб акумулатор..
Sent from my vw mk5
-
Akumulator sam kupio ima 7 mjeseci start-stop sistem, na bi trebalo da je do njega...
-
Provjeri ti punjenje ali mozda je pokrenuo reg...ne znam koliko na golfa dize obrtaje kad pokrene reg
-
Ispod 1000, kad pokrene reg. Dpf je cist, 100%
-
Nema veze da li je DPF čist, on ima svoj interval čišćenja svakih 700-800km, zavisi od stila vožnje, tako je barem na Golfu kojeg ja vozim. Kad radi regeneraciju digne obrtaje na oko 1000, tad znam da je regeneracija počela i ako ne mogu da vozim auto pustim ga da radi nekih 6-7min dok ne isključi regeneraciju. Možda ukoliko voziš kratke relacije ne dozvoljavaš DPF-u da se regeneriše, ne daješ mu dovoljno vremena, pa onda kad ga upališ ujutru stoji na 800 obrtaja i kad se zagrije podigne obrtaje zbog regeneracije. Kod mene kad nije regeneracija aktivirana obrtaji stoje na 800. Da li si ukodirao novi akumulator? Mislim da ti akumulatori moraju da se kodiraju i da se uradi neki takozvani proxy na dijagnostici, mada mislim da nije do toga jer obično budu drugi problemi i prijavljuje grešku. Ako alternator slabo puni, pa diže obrtaje, probaj da daš gas do 2000-2500 obrtaja i da ga pustiš nakon nekoliko sekundi. Ako je do toga auto će spustiti obrtaje jer je alternator sve napunio, ako budeš ovo pokušavao sve potrošače isključi.
-
Dpf se puni vrlo brzo i kad dodje do odg gramaze odma se cisti tako da to sto si ga ocistio ne znaci sad da par god nece upaliti reg...meni kroz grad kad je cesto pali je svakih nedje oko 500km
-
Drug ima dijagnostiku sa aplikacijom wag-dpf, i na njoj pise 3.5 grama cadji i da je regeneracija bila prije 15 km.
-
Probaj da ga pustiš da radi nekih 10-ak minuta, mada je i 6-7 dovoljno, kad to uradiš pritisni gas do blokade na leru-2500 obrtaja, drži par sekundi i pusti.
-
Probacu kasnije, pa javim
-
sad sam provozao 20-ak km. obrtaji normalni, alternator puni 14,85 u voznji, cuvao sam gas u leru na 2.500 obrtaja nekoliko skundi, pustio obrtaji normalni-800....
-
Odlično. Da li su obrtaji sada konstantno na 800 kad upališ auto?
-
Samo ne znam to 14.85 da nije malo puno, mozda i nije
-
Kad upalim obrtaji su 800, ali eto nisam dugo vozio, pa cemo vidjeti, ovaj akumulator mi sad nije jasan...
-
Ja mislim da je sve uredu jer je normalno da vozila sa start-stop sistemom imaju malo veću voltažu i punjenje akumulatora. Na voziloma sa ovom funkcijom je mnogo dtvari drugačije, a tu spadaju pored mjenjača i alternator, akumulator, anlaser i još neki djelovi. Sv eje napravljeno da bi ttpjelo često paljrnje i gašenje motora. To je zbog situacija u gradu đe su česte situacije kretanja i stajanja, zamisli da na 1km 10 puta upališ i ugasiš auto sa običnim akumulatorom za redom, taj akumulator bi trpio veliko opterećenje jer alternator ne stiže da ga napuni, pa je zbog toga i veća voltaža, a pri tom ti imaš u autu upaljenu vrntilaciju, muziku, svjetla...
-
Ponovo jucer poceo dizati obrtaje, sad kad digne na 1010-1020 upali se na boardu start-stop sistem fault, u voznji se ugasi, isao kod bošiste na dijagnostiku dizni kaza sve ok, dpf cist i i ostalo bez greski...
-
Da li koristiš start-stop sistem često? Moguće da start-stop ne dozvoljava DPF-u da se regeneriše i ond astalno pali regeneraciju iznova.
-
Ne koristim nikako, ugasim ga na prekidacu cim upalim i vozim
-
Da li si pokušavao opet ono što ti je prijenpomoglo da se riješiš tog problema?
-
Nisam nista probao, jednostavno mu dodje tako, par dana normalno onda ovako, kad je bio na dijagnostici provjerene sve klapne koje ima, usis itd.
-
Vjerovatno je u pitanju neka sitnica koja ga zeza, ali hajde znaj
-
Koja pottošnja je u leru, normalno bi bilo da bude 0.5l/h.
-
Na normalnim obrtajima 740, bude 0,2 lit., a na 1010-1020 0.5lit.
-
Na normalnim obrtajima bi trebalo da bude 0,5l po satu.
-
Kod mene kada je na leru je potrošnja 0.5l/h.
-
Mislim da ti je možda tu problem, da kompjuter prepoznaje to kao male obrtaje, kao da nisu uredu obrtaji, pa ih poveća. Možda bi se to riješilo otpajanjem akumulatora na nekoliko sati, pa ponovnim povrzivanjem. Ali ovo nemoj da radiš na svoju ruku, posavjetuj se sa nekim mehaničarem da li smoješ tek tako da otpajaš kleme, jer na većinu automobila od početka 2000-ih treba raditi povezivanje na dijagnostiku i adaptaciju akumulatora posije otpajanja, ili zamjene.
-
Vidjecu sa elektricarom u vezi akumulatora.
-
Kako su meni objasnili, kad se skinu kleme sa akumulstora, motorni računar se restartujenu potpunosti, pa možda tako riješiš problem.
-
Jutros otisao elektricaru da vidi dijagnostikom sta se desava, i kad ono hoce obrtaji normalni, kaze malo ga provozaj nece li dici obrtaje da onda vidi punjenje, vozio 10ak minuta sve normalno, provjerio alternator kaze dobar, jedino ostao akumulator, ali nece da digne obrtaje da ga ispita, eto sta reci...
-
Kod mene na cc-u ista stvar. Isto tako nekada sam digne obrtaje. I tako vec 2 god vozim nikakvih problema. Potrosnja u leru 0,6l ispod nikada nije bilo. Regenraciju kada radi tada osjetim isto po obrtajima i po tecnijem radu motora ali i bez regeneracije mi non stop variraju obrtaji. Nekad normalno na 800 a nekada na 1000. Zbog cega nemam pojma :D