VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: 18111982 Septembar 16, 2011, 01:45:50 posle podne
-
Ljudi da li neko zna gde mogu nabaviti prednje diskove i plocice marke ATE ili TRW za VW Boru 1.9 tdi 116ks. Da li neko ima brojeve radnji koje prodaju ove modele i da li neko orjentaciono zna cenu?
-
u beogradu u skoro svakoj prodavnici....
-
ujutru cu napisati tacnu adresu i br.
prodavnica je u tosinom bunaru, ja sam platio nesto oko 3000
...moguce da sam vec negde na forumu napisao
-
Stefane misliš na ovo ? beer
Tosin Bunar 164
011/2693403
-
18111982
Imaš ovde sličnu temu pa malo pročitaj.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=26922.0
-
e bas sam na to mislio beer
...preko moba sam na netu pa mi zeznuto da trazim
-
Ljudi hvala na informacijama. pozvacu sutra da vidim koje su cene ali i da li salju pouzecem posto sam iz unutrasnjosti. Kako su se pokazali ti ATE i TRW diskovi i da li da uzimam i plocice tih marki ili ima i nesto bolje od toga?
-
ujutru cu napisati tacnu adresu i br.
prodavnica je u tosinom bunaru, ja sam platio nesto oko 3000
...moguce da sam vec negde na forumu napisao
Šta si platio 3000,pločice samo? blink
-
auto line 011/2084088 011/7290100 napred stavi ATE a nazad trw...
-
bolje kontra
...ja sam imao ate napred,pa sam stavio trw
koci bolje,a mnogo teze se pregreju
-
kombinacija Ferodo pakne/ATE Power Diskovi - wub
Ili malo skuplja Ferodo pakne/Bosch diskovi ;)
zavisi kako kocis, dal mnogo forsiras kocnice itd? Ja sam stavio TRW na skodilaka i razocarao sam se, ugrijem ih kao soljicu kafe, i onda se molim da se zaustavim (a glicerin mi nov) biggrin
a ATE se dosta brzo trose i nenormalno prljaju felgu a snaga kocenja otprilike kao u Feroda mozda za nijansu losija ;)
-
ja znam da kada stavim ATE plocice i ATE diskove da nema bolje kocnice....
-
meni se TRW ekstra pokazao, tj, jos nisam imao priliku da ih pregrejem, a sa ATE to mi je bila normalna pojava kad god odem na kosutnjak boodala
...ja sam primetio da mi se TRW dosta brze trose i da vise prljaju felne
@Miro MNE, uz ATE Power diskove sve plocice jednostavno moraju brze da se trose sve plocice
...nego hteo sam bas da pitam kakvi su utisci o tim diskovima
-
sta radite vi kad tako usijate diskove i plocice? ako vozis normalno i kocis normalno mozes da stavis bilo koju od pomenutih kombinacija i mora sve da sljaka kako treba
-
ja znam da kada stavim ATE plocice i ATE diskove da nema bolje kocnice....
ima (moje subjektivno misljenje) jer ATE je premeka pakna i nemam osjecaja na pedali kakav imam sa ferodom ;)
meni se TRW ekstra pokazao, tj, jos nisam imao priliku da ih pregrejem, a sa ATE to mi je bila normalna pojava kad god odem na kosutnjak boodala
...ja sam primetio da mi se TRW dosta brze trose i da vise prljaju felne
@Miro MNE, uz ATE Power diskove sve plocice jednostavno moraju brze da se trose sve plocice
...nego hteo sam bas da pitam kakvi su utisci o tim diskovima
Diskovi za svaku pohvalu, do sad ogulio s njima oko 55.000km i jos se dobro drze, mada ih TRW pakna guli previse - to mi se nikako ne svidja.
Ali opet mislim da bi sledeci put za te pare radije probao Bosch-ove diskove sa nerdjajujocm povrsinom ;)
a ovo sto si rekao da jeste, jer one brazde prosto jedu pakne ali kad ubodes dobru paknu sa tim diskovima miran si covjek ;)
sta radite vi kad tako usijate diskove i plocice? ako vozis normalno i kocis normalno mozes da stavis bilo koju od pomenutih kombinacija i mora sve da sljaka kako treba
pa vidji "normalno" je relativan pojam biggrin, dovoljno je par kocenja sa 140 na 60 u minut i da vidis kako je dobra koja kombinacija biggrin
ili recimo krenes da se spustas niz Zlatibor onako muski ili kao kod nas niz Brajice do Budve - odma ce ti se pokaze kako si trgovao lollol
-
generalno imam laganu nogu i ne gazim kocnicu bas cesto. Fabricki diskovi su mi terali 170 000 i serviser mi je rekao da je to extra jer im je vek trajanja od 100 - 150 000, u zavisnosti od nacina voznje tako da mislim da necu imati problema sa ,,paljenjem,, diskova i plocica. Videcu da probam sa ATE kombinacijom disk i plocica njihova pa cu videti kako to funkcionise i da li mi odgovara
-
svako bira po svom naravno, samo ces bacit dosta para jer diskovi su za Octaviju/Boru/golfa od 90-100e a pakne oko 50-60e (ako su oni od 280mm, oni od 288 su skuplji).
sa ferodom koji nije nista losiji (licno imam mnogo bolja iskustva sa njime nego ATE-om) diskovi su 27-35e a pakne isto tako nesto - pa vidji dal ti se isplati - a koce i traju sasvim dovoljno, jos kako pises da imas laganu nogu mislim da je to pravi izbor za tebe + pakne ATE nikad vise u zivotu jer prljaju felgu kao ludi.
-
ako su ti fabricki trajali 170.000km
batali skupe varijante, jer tebi ocigledno nisu potrebne tj. slabo ti to vozis biggrin
-
tapsac
-
pa vidji "normalno" je relativan pojam biggrin, dovoljno je par kocenja sa 140 na 60 u minut i da vidis kako je dobra koja kombinacija biggrin
ili recimo krenes da se spustas niz Zlatibor onako muski ili kao kod nas niz Brajice do Budve - odma ce ti se pokaze kako si trgovao lollol
wacko Aman.... Trkaci... Nadam se da ne isprobavate ovako kocnice u na javnim putevima.... wacko
Ne znam shta znaci spushtanje mushki, al mene su u auto skoli ucili da brzinom kojom idem uzbrdo, istom idem i niz... Shto ce reci na gore pomenutim relacijama, koci motor, kocnica samo ekstremne situacije...
E sad, ako stvarno tako przite, onda ni brembo nisu skupe ;)
-
poenta je da ako neko voli vec agresivniju voznju (kao ja npr) mora da izdvoji vise novca za odrzavanje automobila
wacko Aman.... Trkaci... Nadam se da ne isprobavate ovako kocnice u na javnim putevima.... wacko
kad kod nas bude neka staza otvorena i kad se bude mogla da se iznajmi za normalnu cifru verovato ce to biti mesto za probu ;)
al mene su u auto skoli ucili da brzinom kojom idem uzbrdo, istom idem i niz...
ko je reko da sporo idemo uzbrdo bleh lollol
-
kod nas su stalno ekstermne situacije lollol zezam se malo, ali istina je da kocnicu forsiram dooosta
nebih da pametujem ali ako se ne spremam da preticem ili prekrojim par dobrih krivina, radije cu nizbrdo da se vozim brzinom vise i pomalo kocim kako bih korigovao brzinu nego slusao motor kako se bezpotrebno vrti na 3 hiljade obrtaja, vozim uvijek tako kako motoru odgovara sto se opterecenja tice. Takodje su nas u auto skoli ucili da dodavamo volan pa to u pojedinim situacijama nije bas najsrecnija solucija biggrin
-
Znači nisu loši FERODO diskovi,našao sam nove za Octaviu za 30 eur.. ;)
-
od Feroda ukoliko nije totalni divljak nije nista lose i jos ni od koga nisam cuo losu rijec za ferodo a to je ta cijena diskova, sledeci za passata ce bit ferodo diskovi i ako ne uzmem ferodo pakne uzecu da probam EBC Green Stuff (polusportska serija) ;)
-
Uh,ne znam,ja ništa pristojno nisam našao ispod 50 eur (textar ili trw),a nove su mi pločice TRW i vrlo sam zadovoljan njima (ne čuju se,dobro koče,samo isto prilično prljaju felnu) nisam ni 10 000 prešao sa njima a malo su mi se diskovi pokrivili :huh:..pa sam mislio samo diskove da zamenim dok se pločice ne istroše,da ako izdrže godinu dana..ne znam koliko mi je to pametno,jer kažu da se to menja zajedno ;)
-
bolje sacekaj da skupis kes sve da promenis, nego tako
-
Nije problem u kešu,nego što mi sada trese pri kočenju a pločice su malte ne kao nove.. blink..pa ni da menjam a nervira me kada trese dok kočim angry2
-
Mozda su ti gume krive pa zbog toga trese. Izbalansiraj gume pa probaj.
-
Izbalansirane su gume,one su ok,tresao je po malo i sada sve više,pogotovo nakon par jačih kočenja se pojača..
-
Ma brate 99% da su ti diskovi slabi,siguran sam...tu nema mnogo priče,imao sam sličan problem.
-
Ja sam isto ubeđen,jer kada se skine točak ne izgledaju sjajno,ja čak mislim da su fabrički biggrin..mislim da mi je i majstor to rekao kada je menjao pločice..
-
Samo ti kupi nove diskove i sve si rešio,kažem ti imao sam isti problem. beer
Izmena:Da,može i mašinska obrada starih diskova.
-
Samo ti kupi nove diskove i sve si rešio,kažem ti imao sam isti problem. beer
Mozes i masinsku obradu postojecih diskova ako nisu istroseni preterano, tako sam ja resio problem.
-
Ne verujem da mogu da se obrade,zreli su za menjanje samo sam u dilemi dal da sačekam da se istroše pločice ili da stavim na ove pločice jer su skoro kao nove,oko 10 000 su prešle ali ne pokazuju znakove habanja,mogu još prilično,TRW je u pitanju..
-
Zavisi koliko su ti potrošene pločice ?!? ;)
Kad stavljaš nove diskove,stavi još i nove pločice...i ćao đaci. beer
-
Pa nisu potrošena,ima na njima za još 15000 ja mislim..greota da se bace clap
-
a da tebi nisu selenblokovi dobili lifta crni vlado biggrin
80% su oni posli ili su se razmeksali a 20% je disk kriv ;)
inace TRW pakna je tvrda pakna i iskrivice novi disk bojim se, da si reko ATE ili Ferodo mozda bih ga i stavio ali TRW ce, ako je vec kriva pakna, istrosit nov disk
(po logici stvari pakna je meksa od diska i prilagodice se novom disku iako nasi majstori tvrde da nece i da se sve u kompletu MORA zamjeniti).
-
Nisu silen blokovi,njih sam menjao nema godinu dana,ne čuju se,a čuli su se dok ih nisam zamenio a i ne verujem da mogu da odu za godinu dana biggrin...ma diskovi su za zamenu,ljudi to je 170000 na fabričkim diskovima,odslužili su oni svoje,samo sam u dilemi zbog pločica dobrih,žao mi da ih bacam i uzimam nove,a ove su stvarno dobre.. clap
-
mogu mogu da odu i za mjesec dana ;) to im je jedina boljka na trap a ne moraju da su pukli samo su razgazeni razgnjeceni pa su meksi nego kad su bili novi ;)
ne mora da znaci da je samo do njih, ali navodim ti ovo kao vrlo vjerovatno mogucu soluciju, mada je 170 iljada na fabricke diskove bas dosta ;)
-
To kažem,svakako su za zamenu,spomenik da im podignem biggrin...a pre nego sam menjao silen blokove.čulo se ono tuk,kao udarac kada pređem preko neravnine ili rupe,sada je mrtva tišina.. clap..ali videću kada odem kod majstora neka baci pogled beer
-
ma verovatnu su diskovi. i kod mene se tako manifestuje a silenblokove sa zamenio pre 3000 km a ne gazim bas makadam. uglavnom su solidni putevi, koliko to kod nas uopste se moze nazvati solidnim putevima bonk.
-
brate ne bih rekao da slabo vozim. mogu da ti potvrdim i kolekcijom kazni koju imam, kao sabrana dela Dostojevskog. Toliko traju jer ne stedim na odrzavanju auta a i ne smatram da je dobar vozac onaj ko bas upali kocnice. Voznja po sistemu gas do daske pa kocenje do daske po meni nije odlika neke bog zna kako dobre voznje. Moze se voziti brzo a da se ne stiska kocnica toliko cesto. Zavisi kako osecas voznju, nesto se uci a nesto je urodjeno