Autor Tema: DSG-za i protiv  (Pročitano 16184 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

dzalecar

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #40 poslato: Avgust 05, 2011, 03:25:43 posle podne »
ma DSG mama  mahac iskreno u tom autu se osecam kao u igrici samo gas i ono 200 odjednom  lollol  biggrin biggrin
http://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws&NR=1

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10254
  • Age: 44
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +214/-46
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #41 poslato: Avgust 05, 2011, 05:31:38 posle podne »
dzalecar nije sve ubrzini,treba malo uživati i u sporijoj vožnji...!! mog ćaleta bog nebi naterao na automatika,ja sam još uvek za automatski menjač.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #42 poslato: Avgust 05, 2011, 06:18:18 posle podne »
Taj tiptronic je generacija pre DSG, i nema dva kvacila, vec konvecionalni pretvarac sile . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

dzalecar

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #43 poslato: Avgust 05, 2011, 07:10:54 posle podne »
nisam mislio samo na brzinu ;) nego kazem da je odlican ;) nemoj me pogresno shvatiti bonk

Zrnojed

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #44 poslato: Avgust 06, 2011, 09:23:55 pre podne »
Taj tiptronic je generacija pre DSG, i nema dva kvacila, vec konvecionalni pretvarac sile . . .

 biggrin znam,druze Pimbe,mislio sam na osjecaj u voznji.  lollol
Nego,kako DSG zna ocu li ja u manju,ili u vecu?
Pretpostavljam da postoje neki parametri,ali bih da znam na koji nacin to funkcionise?

dzalecar

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #45 poslato: Avgust 06, 2011, 10:50:24 pre podne »
Pa kako mislis kako zna? mozes ga rucno saltati, a i sve zavisi kakav gas das pa on salta!  biggrin

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #46 poslato: Avgust 06, 2011, 06:41:25 posle podne »
Taj tiptronic je generacija pre DSG, i nema dva kvacila, vec konvecionalni pretvarac sile . . .

 biggrin znam,druze Pimbe,mislio sam na osjecaj u voznji.  lollol
Nego,kako DSG zna ocu li ja u manju,ili u vecu?
Pretpostavljam da postoje neki parametri,ali bih da znam na koji nacin to funkcionise?
Vidi kako zna...
Zna koji su obrtaji motora, zna poziciju gasa, zna brzinu vozila, zna trenutnu potrebu za silom, a kroz razne senzore.
Posto su dva menjaca u jednom, prvi snop je sa 2,4,6om i rikvercom, a drugi 1,3,5,(7), a recimo u D uvek krece drugom, a u S prvom i salta kod crvenog.
Situacija polazis sa autom, drugom, i gas ti je na vrhu, 1.500 o/min, menjac je spremio trecu brzinu i u zavisnosti od pritiska na gas on ce ga presaltati u najpogodnijem momentu, ako nastavis sa laganom voznjom presaltace ga na 1.800 o/min, a ako zgazis gas na patos, na 4.200 o/min.
Druga situacija: ides 110 7om ili 6om, kocis lagano, menjac vec ima spremnu nizu, recimo padne do u 5u i ako nastavis da kocis on spremi nizu brzinu, a ako pocnes da ubrzavas, spremi vecu (visu) brzinu...
Ili recimo ides nizbrdo i kocis motorom recimo da je u trecoj, a zelis da ubrzas, samo se lagano pipne gas i on prebaci u cetvrtu...
Ili ides 90 6om ili 7om, krenes u preticanje, gas na patos i eto ga u cetvrtoj ili petoj sa najboljim obrtnim momentom . . .
 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #47 poslato: Avgust 06, 2011, 07:03:04 posle podne »
E to je meni bila vazda dilema kako npr, situacija, idem 6om, krenem u preticanje, on spusti u 5u, u redu, ali auto iz suprotmog smjera mi se priblizava brze nego sto sam ocijenio, ja ocu jos manju brzinu. . . , e kako od zna, i oce li znati da meni treba niza a ne visa. . . ?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #48 poslato: Avgust 06, 2011, 07:08:44 posle podne »
Pa vidi nema dileme, on ide u brzinu u kojoj je obrtni momenat najveci, ne mozes ga sasaltati u trecu sigurno, cak i ako je u tip-trpnic modu, a manuelca mozes i dobio bi iberturu i pokojni motor . . .
Ako secnes gas do pola, ide brzinu dole, nekad dve, a gas na patos iliti kick down onda ide u brzinu u kojoj je snaga na maximumu u datom momentu. . .

Kontas?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #49 poslato: Avgust 06, 2011, 07:14:28 posle podne »
Znaci,  pritiskanjem gasa do daske salta u brzinu sa najvecim obrtnim momentom. . . , tj. sasaltavanje kod manuelca je kao pun gas kod automatika. . .  Ako je tako, shvatio.. . alealeee

Zrnojed

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #50 poslato: Avgust 06, 2011, 07:57:19 posle podne »
 tapsac tapsac tapsac
Reko sam ja da si ti dobar momak.
E ovo je objasnjenje,pravo,kvalitetno! ;)
Hvala Pimbe.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #51 poslato: Avgust 06, 2011, 08:13:49 posle podne »
ja sam suzdrzhan shto se tiche DSG-a biggrin lollol

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #52 poslato: Avgust 06, 2011, 09:48:04 posle podne »
DSG u preseku, vide se oba kvacila


Izvinjavam se zbog velike slike  wacko
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #53 poslato: Avgust 06, 2011, 10:08:12 posle podne »
Po meni je DSG dobra, skupa igračka koja za razliku od običnog menjača traži više održavanja.

Lepo je to što ga ušalta brzo, al košta... i siguran sam da se kvari više od običnog menjača.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #54 poslato: Avgust 07, 2011, 09:26:09 pre podne »
Desmo, shto se tiche para tu se slazhem, mozhda je to i promashena investicija, jer zabavnije je naravno shaltati manuelnom getribom biggrin a i automatic zahtijeva vishe odrzhavanja od klasichnog  bicedobro

dzalecar

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #55 poslato: Avgust 07, 2011, 06:16:03 posle podne »
Po meni je DSG dobra, skupa igračka koja za razliku od običnog menjača traži više održavanja.

Lepo je to što ga ušalta brzo, al košta... i siguran sam da se kvari više od običnog menjača.


Pa  jbg...vozice onaj ko to zeli i ko moze odrazavati ;) meni su super...i uopste se ne kvari samo redovan servis za njega i miran si ;)...i samo se neslazem sa pim betom da u D krece iz 2. brzine uvek...kod mene samo krece iz druge ako idem u 2. i taman kad bi ja nekad presaltao u prvu on samo izbalansira na gasu ali cim stanes  u prvu roka  bleh a za S da ne pricam  wub

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #56 poslato: Avgust 07, 2011, 06:38:40 posle podne »
Aj sad lepo reci sta si hteo da nam kazes?
Citat
i samo se neslazem sa pim betom da u D krece iz 2. brzine uvek...kod mene samo krece iz druge ako idem u 2. i taman kad bi ja nekad presaltao u prvu on samo izbalansira na gasu ali cim stanes  u prvu roka   a za S da ne pricam 
Citat
ako idem u 2.
  :huh:
Ovo ne kontam...
I jel ti to nam prenosis iskustva sa golfa 2?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #57 poslato: Avgust 07, 2011, 07:45:23 posle podne »
To sam i ja hteo da pitam, odakle golfu 2 DSG menjac?  lollol
Neprimeren potpis

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #58 poslato: Avgust 07, 2011, 08:02:39 posle podne »
Nije ni on mislio na dvojku. Mislim da ima golf 5, tiguana ili tuarega i jos neki VW. ;)

dzalecar

  • Gost
Odg: DSG-za i protiv
« Odgovor #59 poslato: Avgust 07, 2011, 08:55:19 posle podne »
imam 2 GOLF 5, jedan 1.9 118ks TDI DSG drugi 2.0 140ks TDI DSG..dobro tuareg nije dsg mahac pozdrav
imam i golfa 2 mog i cetvorku jednu  bicedobro