Autor Tema: Glava motora pasat tdi  (Pročitano 9323 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Glava motora pasat tdi
« poslato: April 07, 2020, 02:21:05 pre podne »
Pozdrav,Receno mi je da je otisla glava motora nakon neke provere gde je meren pritisak koji je izbacio 1.5 bara sto je vise od uobicajnog.
Zanimaju me vasa iskustva ako je neko menjao taj digtung glave i sve potrebno vezano za taj problem.Koliko moze posle tog popravka da budem siguran da nece prosvirati na istom mestu.I da li se isplati to uopste raditi i kolike su cene tog zahvata?
I sta je potrebno promeniti pod nuzno?Sarafe...digtung...gumice..itd?Toliko da znam sta me ceka.
Unapred hvala svima.
« Poslednja izmena: April 07, 2020, 02:37:29 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #1 poslato: April 07, 2020, 10:11:20 pre podne »
A gdje su i sta su oni mjerili?
Ako je glava problem, racunaj polovna glava sa otpada, ravnanje iste, gumice ventila, sicevi ventila se vjerovatno nebi morali obradjivati, zavisi od stanja glave.
Dihtung ne vjerujem da je, jer ta generacija motora ima limene dihtunge glave, rjetko kada je do samog dihtunga.
Moze biti i blok motora, tj napuknuce stubline.

Sa skidanjem glave trebalo bi da se mjenjaju i sarafi koji ju stezu u teoriji, u praksi rijetko da se to radi.

U svakom slucaju ne znam kako se u Srb krecu cijene. Ali neces proci jeftino.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #2 poslato: April 07, 2020, 11:10:04 pre podne »
Hvala Spedy.Trazi servis oko 500 eur meni se to cini malo mnogo ali zaista ne znam cene.Merili su neke pritiske u servisu ali nisam bio prisutan jer ne dozvoljavaju pristup prilikom svog rada.Koliko je u Bih cjena svega toga sto navodis?
Uglavnom zvali me i rekli da mora biti 0.3 a oni izmjerili 1.5 i antifriz mi poprimio sivu boju kada je izasao od njih a kad sam ostavio auto imao sam cist narandjast sa destilovanom.To je sto ja kao amater znam.
Auto dobro ide ,ne pije ulje,nije se pusio na auspuhu uvjek posudica u posudici bila cista...sve dok nisu uradili taj test juce....pregledali nigdje ne pusta antifriz u motornom prostoru...na mjesecnom nivou popije od pola litra izvan grada a ako ga po gradu vozam i do 1 litar antifriza...

Van mreže Goske

  • VW Početnik
  • Poruke: 96
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #3 poslato: April 07, 2020, 12:58:24 posle podne »
Idi do drugog majstora neka ti pogleda creva, sve spojeve, sve racve, hladnjak, vodenu pumpu
Jer da je dihtung glave probio auto mora da podize temperatiru, mora da izbaca vodu na bocu, desava se u nekim slucajevima da grejanje oslabi ili potpuno izgubi, cep na motoru gde se sipa ulje kada se odvije ispod njega stvori neku belu smesu.
A iskusan majstor moze da proceni pritisak u sistemu tako sto stisne crevo i vidi kolko je tvrdo
Ako su ti merili pritisak u vodenom prostoru to je dobar pritisak od 1.3bara, tolko je fabricki propisan

Sent from my LG-H872 using Tapatalk


Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #4 poslato: April 07, 2020, 03:22:53 posle podne »
Tako je drug za svaki slucaj cu otici i kod drugog.Da pogleda sve to sto kazes.MENI NIKADA ZA 8 GODINA NIJE DIGAO TEMPRATURU preko 88 i tu se fiksira i cao.Ispod cepa nikada nisam imao tu neku belu smesu i cepove sam promenio vec.Meni su rekli po telefonu da je 1.5 bara i odma skocise glavaaaaa motoraaaa hahahhaa.
Kako drug sam da proverim da li izbacuje vodu na bocu kad svi kazu kada je vruc ne otvaraj bocu?
Drug puno hvala bar si mi malo nade dao da ipak nije glava motora.I da za grejanje da kazem da korektno radi i lepo greje zimi.
« Poslednja izmena: April 08, 2020, 08:13:11 posle podne od strane Modus »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #5 poslato: April 08, 2020, 06:44:44 posle podne »
500e jeste ta cijena. Mene je izašlo 600e za PD 85kw TDI motor.

Pogledaj hladnjak u kabini, tipujem na njega 99%.
TDI POWER

Van mreže Goske

  • VW Početnik
  • Poruke: 96
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #6 poslato: April 09, 2020, 03:12:04 posle podne »
500e je dosta skupa investicija za taj problem. Moje misljenje da ne bi trebalo preci vise od 300. Od prilike od 250-300. Dihting je oko 3000din on je metalni. Masinska obrada glave, zamena gumica (od kojih jedna kosta oko 30din) i slajfovanje ventila i siceva 80e. Uvek ima tu da se dokupe jos neke sitnice (dih usisa i izduva..) Pa sad proceni sam kolko bi trebalo opravka da izadje

Sent from my LG-H872 using Tapatalk


Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #7 poslato: April 10, 2020, 03:14:31 pre podne »
A šarafi za glavu, hidropodizači, obrada siceva ako je PD?

Dihtung iz originala je 55e, šarafi 70e. Ja taj posao kad radim, radim ga kako valja ili nikako.

Da kupujem dihtung od 30e, pa da razmišljam hoće li ponovo nakon nekoliko.
Znači 1.9 TDI PD 85kw AJM:
Hidropodizači 99e
Šarafi za glavu (038 103 384) 70e
Dihtung glave (038 103 383 DG) 55e
Obrada glave sa sicevima 190e
Semering bregaste 8e
Gumice dizni 50e
Dihtung usisa i izduva 10e
Ruke 100e
« Poslednja izmena: April 10, 2020, 03:34:02 pre podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #8 poslato: April 10, 2020, 10:27:29 pre podne »
Podrzavam ovo gore. I ja sam imao slican problem i dosta je i  meni izaslo. Kada se radi, radi se kako treba da ne razmisljas.
Ima u mojoj temi. Msm da sam ja platio glavu oko 600e. Stim sto je bila obradjena i hidrotestirana.

E, sad. Ko hoce budz...

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #9 poslato: April 10, 2020, 08:20:13 posle podne »
Svaka cast Mur to je to 582 eur.Da li postoji mogucnost kad se izvadi glava da ne bude 582 vec 1000 eur npr?To mi je jako bitno jer su mi vec pricali da moze i do 1000 eur da ode ceh?Sta jos dodatno moze riknut?

Moj je 96 kw 130 konja neznam oznaku.

1.9 tdi

b5,5 pasat
« Poslednja izmena: April 10, 2020, 08:36:28 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #10 poslato: April 10, 2020, 08:25:57 posle podne »
500e jeste ta cijena. Mene je izašlo 600e za PD 85kw TDI motor.

Pogledaj hladnjak u kabini, tipujem na njega 99%.

Hvala majstore u ponedeljak cu reci mehanicaru da skine hladnjak u kabini pa sta bude....cuju se neke klapne cangrtanje na hladno ujutro na mestu gde hladnjak u kabini..pretakanje neke vodde par sekunda i zadnje patosnice budu mokre i prednje onako...kad je vlazno napolju uglavnom tada..kada je suvo napolju cini mi se da nije mokro u kabini...1% se ipak nadam da nije glava...dok nada postoji probat cu ...ako ne postoji 582 eurica plus 50 castim majstora ako se kvalitetno odradi...Ali mene strah da se ne zajebu i opet da pusta i nakon popravke....ima li tu neke garancije?Tanko verovatno
A sta ako je glava toliko pukla da joj nema spasa?Sta onda?
Mur jel kupujem sve ovo po oznaci motora ili sasiji i koje kvalitetne da uzmem?Prosledit cu i broj motora.Nisam ni ja za to fusarenja jeftina a posle da me skupo kostaju.
« Poslednja izmena: April 10, 2020, 08:34:39 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #11 poslato: April 10, 2020, 08:37:34 posle podne »
Najbolje u ovlašćeni po broju šasije da uzmeš dihtung i šarafe.

Ostalo možeš u prodavnici nekoj. Uzmi nešto kvalitetnije. Ina ili Febi podizači nisu lošu.
TDI POWER

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #12 poslato: April 10, 2020, 10:39:25 posle podne »
Tako cu ako mi ovaj mehanicar u ponedeljak potvrdi da skidamo u glavu..licno kupujem te delove i donosim im...ipak mora to biti kvalitetno da ne menjam za novu godinu opet.....Sa ovim sam se dogovorio da to poskida pa da se vidi koliko je sati.Koliko je realno potrebno platiti mehanicaru skidanje glave pa da sve to namesti posle.Oko 100 eur je realnost?

Jel moze trosak sa 600 eur skociti na 1000 eur ako bude i drugih kvarova kada se otvori sve?
« Poslednja izmena: April 10, 2020, 10:48:08 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #13 poslato: April 11, 2020, 06:25:14 pre podne »
100e je dosta za majstora
Može da skoči i na 1000.
TDI POWER

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #14 poslato: April 11, 2020, 07:30:14 pre podne »
Mur da smo blizu kod tebe bi sve to radio,svaka cast druze na fer odnosu i na preciznoj specifikaciji troskova...vezano za glavu motora...Pa da kada se vec otvara motor treba sve odraditi nema smisla drugacije.Mislio sam da skoci i na 1000 eur bez velikog servisa?Njega sam odradio pre 20.000 km i mislim da nema potrebe da radim uz glavu?Valjda nema neznam.Jel moze na hiljadarku bez njega?
I jos to da te pitam.KOlika je gruba procena koliko auto moze preci km da se opet glava ne dira? :)To je jako bitno kada se covek odlucuje da glavu i sve to obnavlja.IMao sam novac da kupim drugi auto ali jednostavno sam odlucio uloziti u svoj koji sam godinama servisirao i mislim da je to pametnije nego neki krs kupiti.Jeste da je 17 god star ali ako se obnovi moglo bi to jos da ide.Nadam se bar.
90% polovnih oko 2010 god sto htedoh uzet imaju kako kod nas tako i preko prilicno izbijenu kilometarzu/Niko ne dozvoljava da mu se prilikom prodaje proverava kilometraza pa sam odustao.Nek sljaka ovaj krs 2003 pa dok ide ide.Ako ne kupis nov(a nema sanse)tesko kupiti auto sa postenom kilometrazom.
« Poslednja izmena: April 11, 2020, 07:36:47 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #15 poslato: April 11, 2020, 08:40:05 pre podne »
Ne moraš veliki servis da radiš. Majstor nisam, ali da si bilo đe iz CG poveo bih te kod vrhunskog majstora koji bi ti sredio auto da više nemaš problema.
Čuveni Milun.

Može do 1000e, zavisi šta je sve loše u motoru. Posle toga možeš 350-400 000 bez problema, samo redovni servisi.
TDI POWER

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #16 poslato: April 11, 2020, 08:50:50 pre podne »
Tacno bi dosao dole da se provozam i da to uradimo ali ova epidemija nas sve blokira.Za tu kilometrazu nakon skidanja glave da je platim i 1000 e se isplati.Znas da si na svom radio i sve drugo sto si radio si miran i teras.

Gore drug Goske rece da je 1.3 bara dobar pritisak kada onu tecnost ubace u antifriz!Pa mere gasove itd.Meni izmerise 1,5 bar i digose galamu kao da su 6.7 izmerili.
Koliko je to los pritisak da bi se na osnovu toga procenilo da je 100% otisla glava?

Najmanji mi je problem platiti bilo koji kvar ali da znam da je zaista taj kvar u pitanju.
Vise puta su mi i na ovlascenim servisima lepo kasirali rad i ruke a uvaljivali kineske delove u auto pa sada nemam poverenja vise.
I jos to sta se radi ako glavu ne mogu naravnati ili je obavezno ravnaju?

@mur3633

Ovo prvo ide da se zameni....ako nije do njega ide glava dole....nije normalno da svaki mesec trosi po litar antifriza...
« Poslednja izmena: Maj 12, 2020, 01:30:38 posle podne od strane Modus »

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #17 poslato: April 11, 2020, 10:14:48 pre podne »
Skidanje malog hladnjaka je prava poslastica za svakog automehaničara. Tu uzimaju najmanje 50 €.

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #18 poslato: April 11, 2020, 02:07:11 posle podne »
Ja bi im dao jos 50 eur ako mogu da garantuju da mi zbog njega pusta antfriz ali nece nijedan u Beogradu.Vec ako je do njega videt ce se ako nije onda skidamo i glavu.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Glava motora pasat tdi
« Odgovor #19 poslato: Januar 03, 2021, 10:58:02 posle podne »
Jos jednom da se nadovezem na ovu temu i voleo bih da mi neko iskusan pomogne.Glava motora je radjena pre 10.ooo km.Na digtungu glave pomalo pusta ulje .Majstor mi je rekao kao da treba dotegnuti malo glavu dok drugi majstor kaze da bez ponovnog rasturanja nema nista.

O cemu se tu radi?Jel majstor koji je radio sve to sve uradio kako treba ili je mozda problem sto nije stavljen orginal digtung?

Da li voziti sa takvim digtungom i sta moze to piustanje ulja na njemu da mi uradi?

10.000 km od  momenta kada je glava ravnana i te gumice,hidropodizaci i sve to menjano?

Da napomenem antifriz ne gubi nakon promene.

Puno hvala unapred
« Poslednja izmena: Januar 03, 2021, 11:21:06 posle podne od strane Goranbanjica »