Autor Tema: GOLF 2 1.6 D  (Pročitano 135531 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #780 poslato: Februar 14, 2016, 06:32:09 posle podne »
Otom potom. Naci ces bravicu lako.
Golf je  tapsac
Moramo MFA da ubacujemo i kod tebe :)
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže Tomislav Goronja

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1073
  • Age: 25
  • Karma: +20/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1 Cabriolet, Passat B5.5
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #781 poslato: Februar 14, 2016, 07:36:40 posle podne »
Zvanično pratim  thumbup
Lepo napreduješ, unutrašnjost izgleda odlično! Kakav je bio na početku, katastrofa  :)
Koji motor je pod haubom?
Volan je odličan, iz trojke GTi?
« Poslednja izmena: Februar 14, 2016, 07:41:35 posle podne od strane Tomislav Goronja »

Van mreže Igor_92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1543
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad/Rumenka
  • Karma: +59/-15
  • Pol: Muškarac
  • VW U <3
  • Auto: BMW E46 320d / Vw Golf 2 1.6GL
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #782 poslato: Februar 15, 2016, 05:30:33 posle podne »
Zola MFa mi je skroz dobra prica, moracemo da ugradjujemo nema druge  thumbup  majstor1

Tomislave, hvala druze jeste bio haos na pocetku bas cu ubaciti neke stare slike ako nadjem.
Pod haubom skromnih 44kw/55ks  1.6d obican dizel. Lepo radi preveze gde treba pritom malo trosi  driving
Volan je iz golfa 3 vr6  :)

Van mreže Tomislav Goronja

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1073
  • Age: 25
  • Karma: +20/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1 Cabriolet, Passat B5.5
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #783 poslato: Februar 15, 2016, 05:47:27 posle podne »
Lepo se uklopio volan, nisam do sada obraćao pažnju da postoji i takav za trojku.. Jel' redak?
Planiraš neki drugi/jači motor?  :)

Van mreže Igor_92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1543
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad/Rumenka
  • Karma: +59/-15
  • Pol: Muškarac
  • VW U <3
  • Auto: BMW E46 320d / Vw Golf 2 1.6GL
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #784 poslato: Februar 15, 2016, 06:36:54 posle podne »
Moze da se nadje, nije posebno redak ali meni se on najlepse uklapa u golfu. Planiram da ga presvucem u kozu i onda ce tek biti extra.
Za motor planira se TDI AFN iz golfa 3, kad se bude moglo ici ce taj i nijedan drugi  biggrin

Van mreže Tomislav Goronja

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1073
  • Age: 25
  • Karma: +20/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1 Cabriolet, Passat B5.5
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #785 poslato: Februar 15, 2016, 09:15:07 posle podne »
Da da, tad' će biti odlično.
AFN je beše 110ks?

Van mreže Igor_92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1543
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad/Rumenka
  • Karma: +59/-15
  • Pol: Muškarac
  • VW U <3
  • Auto: BMW E46 320d / Vw Golf 2 1.6GL
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #786 poslato: Februar 15, 2016, 09:17:23 posle podne »
da da tako je, 1.9 110ks  biggrin

Van mreže Kalabic Petar

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd/Velika Mostanica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #787 poslato: Februar 15, 2016, 09:48:16 posle podne »
Igore zasto je komplikovano da se skrati rucica menjaca,tj sipka? Skines kozicu i rucicu,skratis brusilicom i narezes novi navoj... 5 minuta posla a izgleda bruka...  thumbup Ja na mom svakom audiju skratim :)
Ko drugom jamu kopa,trecom gume pali! :D

Van mreže Intel i5

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #788 poslato: Februar 15, 2016, 10:06:20 posle podne »
Što ne staviš pumpa dizna :D

Van mreže Tomislav Goronja

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1073
  • Age: 25
  • Karma: +20/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1 Cabriolet, Passat B5.5
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #789 poslato: Februar 15, 2016, 10:29:19 posle podne »
Ajao taj motor je praćka icice Golf kao raketa  :83

Van mreže Igor_92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1543
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad/Rumenka
  • Karma: +59/-15
  • Pol: Muškarac
  • VW U <3
  • Auto: BMW E46 320d / Vw Golf 2 1.6GL
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #790 poslato: Februar 16, 2016, 10:42:13 pre podne »
Igore zasto je komplikovano da se skrati rucica menjaca,tj sipka? Skines kozicu i rucicu,skratis brusilicom i narezes novi navoj... 5 minuta posla a izgleda bruka...  thumbup Ja na mom svakom audiju skratim :)

nisam nikad radio narezivanje navoja, videcu da nadjem nekog da mi to odradi znam i ja da bi lepse izgledalo  :)
Što ne staviš pumpa dizna :D
Samo AFN je opcija, ne treba nista jace  :)

Ajao taj motor je praćka icice Golf kao raketa  :83


da da ide kao blesav, a opet potrosnja je normalna  driving

Van mreže Intel i5

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #791 poslato: Februar 16, 2016, 12:50:24 posle podne »
sam si sebi odgovorio da je potrošnja ista kao na afn a ide mnogo bolje isavremeniji motor, uzmeš u kompletu sa menjačem i šalt heblom. ako te brine immo lako se izbacuje  :rolleyes:

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #792 poslato: Februar 16, 2016, 03:56:31 posle podne »
Ako 1.9 TDI pd motor moze da se ugradi, to bi bilo pametnije, nego stariji TDI sa bosch pumpom. Sto kaze kolega, taj motor je savremeniji i bolje ide. Mozda je neznatno veci potrosač goriva, ali vredi. Sa njim će Golf biti još podmlađeniji.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #793 poslato: Februar 16, 2016, 04:08:00 posle podne »
afn proverena kombinacija. i manje boli glava

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #794 poslato: Februar 16, 2016, 04:11:25 posle podne »
Bas tako Dejo, mislim da mu to samo i fali kao slag na torti.  biggrin  biggrin

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #795 poslato: Februar 16, 2016, 05:09:33 posle podne »
1.9 sa bos pumpom je pouzdaniji, makar tako majstori kažu.
 Ima ga i u g4 i sugurno se lakše povezuje od pd motora jer je jednostavniji

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #796 poslato: Februar 16, 2016, 10:20:53 posle podne »
Jednostavnost jeste na strani 1.9 TDI sa bosch pumpom u odnosu na 1.9 TDI PD. Ne branim. Jeftinije su komponente i dosta toga se lakse popravlja. Ali kod automobila je savremenije neretko i komplikovanije.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #797 poslato: Februar 16, 2016, 11:09:04 posle podne »
Glup ali ružan, to si hteo da kažeš?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #798 poslato: Februar 17, 2016, 01:27:03 pre podne »
Ne bi rekao baš tako. U prethodnom autu sam imao TDI sa bosch pumpom, a u akutelnom PD. Ni sa čim što se teže popravlja na istom u odnosu na onaj sa bosch pumpom, nisam imao problem tokom 60000 pređenih kilometara za 2 godine i 5 meseci. Kao što su npr. dizne. Koje na onom sa bosch pumpom skineš za 10 minuta laganog rada, a na PD dok skineš deklu motora, pa razupčiš, skineš bregastu,...Pa tek onda mozeš da skidaš dizne. Uteha u svemu tome je što ti neki delovi PD motora koji su komplikovaniji za zameniti, nisu slaba tačka istih. Konkretno dizne, kada sam ih već uzeo za primer, nisu.

Ne mislim da će Igor pogrešiti sa TDI-jem sa bosch pumpom, ali TDI PD je još jedan korak napred.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Intel i5

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: GOLF 2 1.6 D
« Odgovor #799 poslato: Februar 17, 2016, 09:31:10 pre podne »
lepo ubaciš motor pa posle na servis kod majstora što ti da menjaš, u ostalom kod tog pd motora jeste boljka ta bregasta i vakumi ostalo je dosta dobro odrađeno  :)