Autor Tema: A3 8l 1.8t  (Pročitano 82608 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #140 poslato: April 18, 2020, 09:37:56 posle podne »
Pa to je to, fali goriva. Nemoj da ga stiskas sad uopste, jer najgora stvar po benzinca je slaba smesa, sprze se klipovi i cao.
Nadam se da ti je pobrisao greske za SAI i egr, jer je meni trokirao kad je ispod nule napolju dok je hladan pre nego sto sam pobrisao greske.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #141 poslato: April 18, 2020, 09:47:42 posle podne »
Trebao je da mi uradi mapu novu sa pogasenim tim ali nikad mi nije poslao. Probavao sam drugi ecu i nisam imao problem sa trokiranjem ali sam osetio da je slabija mapa. Sacu probati drugu pumpu ako bude do nje narucicu novu od s3. Milper mi je poslao link od one sto je on uzimao sebi ali ovo sad zeza ko zna kad bi stigla.

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #142 poslato: April 18, 2020, 10:41:52 posle podne »
Ni plin nisam jos resio radi toga. Plin mi drzi perfektno prvu i drugu, trecu vec ne moze da drzi pritisak i vrati na benzin i onda opet krecu muke sa cimanjem. Kad punim polako trecu i drzi plin nema trokiranja. Tako da najvise sumnjam na dovod goriva.


Ja sam imao identican problem pre 10-tak godina, na volvou s70 T5. Stavio jace bobine, bolju pumpu, blow off ventil, i plin je poceo da zeza, vraca na benzin pri dizanju obrtaja u max. Stim, sto je on vec imao plin, a tada 2008-2009, nisu bile dostupne tuning garaze, plinske garaze i servisi i batalio sam ga. Prodao ga tako. Radio normalno na plin, ali kad ga razvlacim prebaci na benzin...

Sad sam se setio kakva je to zver bila :)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #143 poslato: April 18, 2020, 11:56:05 posle podne »
A realno kad ga gazis i treba da se prebaci na benzin. :)

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #144 poslato: April 19, 2020, 01:31:28 pre podne »
A pazi ja nisam imao problem ni s jednim gorivom dok nisam cipovao auto. Sad me benzin zeza trokira a plin ne drzi pritisak. Isao  je identicno na oba goriva. Probao sam drugi racunar i auto nema knedli kao sad ali i slabije malo je isao. Probacu plin da resim posle vaskrsa odmah da budem siguran ako bude konstantna vuca na plinu onda znaci da je do benzina (tako cu biti siguran da nije ni do struje ni do turba i vakuma) ako bude opet  trokirao i na plinu znaci da je do neceg drugog. Zeznuh se neki dan drugar sto drzi otpad mi prakticno pokloni k03s (20e) sa extra kucistem i sa malo dozvoljenog lufta i umesto da sam skinuo svoj turbo i prodao a ovaj stavio sebi ja debil prodam ga


Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #145 poslato: April 20, 2020, 12:40:10 pre podne »
Jel to turbo sto ide na 225???

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #146 poslato: April 20, 2020, 12:51:23 pre podne »
Nije ovo je k03s ide na 110kw novi tip i 132kw. K04 je na 225.

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #147 poslato: April 20, 2020, 05:16:09 posle podne »
Nebojsa ne igraj se sa gorivom, gledaj graf od moje pumpe. Neki dan kad ga mjerio bas me iznenadilo kako pumpa drzi pitisak. Na stangasu ima preko 4bara a u blokadi u 4.brzini preko 5bara



Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk


Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #148 poslato: April 20, 2020, 05:17:20 posle podne »
Knez koja je pumpa kod tebe u pitanju?

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #149 poslato: April 20, 2020, 05:28:05 posle podne »
A vjeruj mi to je sada kod mene totalna komplikacija
 U rezervaru je mala dobavna orginal a ispod auta sam pravio tank od inoxa i stavio pumpu od 190-ke mercedesa. Tražio po katalogu najjaču vanjsku i to mi ovdje ovaj kolega mogao nabaviti, 6bara od mislim 2.3 benz 190.

A dok sam cetvrticu vozio imao sam pravu stvar samo sto je skupa, googlaj dw 65. Skines svoju i ona orginal ide umjesto nje i ako me dobro sjecanje sluzi drzi do 500+ks
https://www.fuelperformance.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=5148

Madison ti je gore ukratko sve napisao, losa pumpa goriva na nasviranom benzincu moze biti vrlo skupa igra. Malo pogledaj mislim da ima i jeftiniji verzija ovakvih pumpa.

Frend je za onoga crvenoga corrada uzeo neku od 80-100eura i eno gura bez problema vise od 500ks
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
« Poslednja izmena: April 20, 2020, 05:32:05 posle podne od strane RallyeG60 »

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #150 poslato: April 20, 2020, 05:32:34 posle podne »
A da sad sam skroz smetnuo s uma da je sad motor u rallye mi smo skoro kod drugara stavili na dvojku 1.8t sa k04 pumpu od 16v k glave. Nasao sam u englekoj ovu kao sto je kod clana Milper bila
https://www.motorsport-tools.com/sytec-hi-in-tank-fuel-injection-pump-36mm-in-8mm-out-p3031-1.html?fbclid=IwAR3uYag94DctRzq1fCaD-Wv37kJSVGBSM3Uu4H0RtmCmdMNJaG97rlDXGX8 pa cu videti verovatno cim prodje ovo da narucim i da resim pumpu. Iako ja ne vozim toliki na benzin ali hocu da sve bude sigurno.

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #151 poslato: April 20, 2020, 05:39:19 posle podne »
Meni kod brata hibrid k04 sa sigurno 300+ ks gura ista takva pumpa. Ja sam sebi isto htio nju al mi puknuto kuciste plasticno sto dodje ispod auts pa sam isao na ovu verziju.
Nemoj me drzati za rijec al mislim da je cak takva kod frenda na corradu. Bas cu ga pitat jel ima link odakle je uzeo.

Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk


Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #152 poslato: April 20, 2020, 05:40:17 posle podne »
Kod Maria na corradu ili? Ako jeste da ga priupitam na fb

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #153 poslato: April 20, 2020, 07:14:27 posle podne »
Da da, najbolje onda da ga kontaktiras i da ti on dirket kaze gdje je nabavio.

Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk


Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #154 poslato: Maj 13, 2020, 11:01:01 posle podne »
Stavio novu pumpu fabricku pumpu i resio problem dok se ne resi situacija u Engleskoj i ne nabavi "trkaca" pumpa. Ali sreca bese kratkog roka. Resio sam to bio s pumpom svw bi ok i odjednom auto osetim da ponekad ide brutalno a ponekad se uleni. Medjutim nakon toga pocelo se desavati da mi zamrsi u svakoj brzini izmedju 3000 i 3500 obrtaja (na oba goriva) promenio bobine svecice blow off dump valve ali nista i malopre mi se desi da nece preko 3500 obrtaja samo mrsi opet u svakoj brzini
I da kad krecem naglo pocne vuci i zamrsi i cuje se zvuk kao flutera ono wututu i izgubi vucu i prokine. Zna li neko odakle da krenem izludih, kontam da me ne zeza senzor radilice ili bregaste.


Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
« Poslednja izmena: Maj 13, 2020, 11:04:02 posle podne od strane nebojsaGtd »
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #155 poslato: Maj 14, 2020, 12:10:17 posle podne »
Ti imas manual boost controler, 17695, zbog ove greske pitam?

Ako sam te dobro razumeo, gubis pritisak, ne trokira i nije do goriva? Najbolje ugradi manuelnu cukicu za pritisak turba da pratis i prvo proveri sva creva. Meni je jednom spala selna sa creva tacno iznad turba, cim nabije max pritisak, izbijao je vazduh tu negde oko 3000 obrtaja. Zavrnuo selnu i pun gas.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #156 poslato: Maj 14, 2020, 12:17:11 posle podne »
17695 mi daje da je n249 a njega sam ugasio tjs blindirao deluje mi kao da prekine struju ili da mu zafali. Probacu danas senzor radilice pa cu videti dalje da.probam protokomer n75 ventil i ostalo

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #157 poslato: Maj 14, 2020, 12:43:59 posle podne »
Vidim da ti prijavljuje pad pritiska turba, moze biti i n75, ali proveri sva creva i iz svog iskustva izduvnu granu, to im je boljka.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #158 poslato: Maj 14, 2020, 12:53:53 posle podne »
Sve imam drugo samo da zavrsim s poslom i gas na probavanje, granu imam kao novu ako nista i nju cu zameniti

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: A3 8l 1.8t
« Odgovor #159 poslato: Maj 16, 2020, 11:23:39 posle podne »
Sve isprobano bobine svecice n75 maf map senzor radilice i opet nista, izmerim pritisak pumpe 4 bar prilikom turiranja 3.8,3.9 i onda krenem dalje, izmerim pritisak punjenja turba, krene puniti dodje do 1.3 tjs 0.3 pritiska turba i prekine  i onda areko da probam turbo drugi jer ovaj vozam vec 2god konstantno punog gasa i na sve to launch control reko svakako je sigurno los. Kupim k03s rastavim sve skinem svoj turbo i naletim na prvi problem
Ali za divno cudo kuciste citavo, krilca.u top stanju i malo dozvoljenog lufta, ali ajde kad vec imam drugu stavim nju. Sastavim sve odem probam, oseti se da turbo bolje puni ali opet isti problem. Ajmo onda dalje zabodem druge dizne, regulator ocistim creva magistralu odem.probam.opet isto. Vec sam izludio bio ostala mi samo pumpa goriva iako sam nju stavio pre neki dan iako merenjem pokazuje 4 bar. Iznerviram se zabodem drugu pumpu, upalim auto, auto leti. Tako da sad imam drugu pumpu drugi turbo ali ce ipak ici na pod dodatna pumpa od k glave 16v sa  5bar pritiskom i regulator od 4 bara i opet na mapiranje.
Na slici ima.i ostatak od stare pumpe sta je ostalo.
Na sve to skidao branik pre toga par dana, i ne vratim fino desnu mrezicu i ispadne mi i sad sam nabavio drugi s3 branik sa mrezicom pa cim granice otvore gas kod drugara po njega. Toliko od mene

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon