Ewo ja cu po secanju da nabacim ono shto sam sredjivao na kolima... Inace auto ima neshto preko 200000km...
Vakuum ventil turbine 25jura, plus ciscenje i stalovanje turbine 70 jura,
Pa smo kasnije imali 4x letnje gume, 20000 RSD
pa smo imali mali servis, litar ulja od 500-700 rsd, ono koje je propisala fabrika, ali veleprodajna cena...
Filter za naftu od 1200-1600 rsd
Filter za ulje 300rsd
Polen filter 600 rsd
Pa onda dodje josh jedan mali servis, to me izadje oko 30 eura, jer mi serviser ruke za to ne naplacuje
Hm... Stade mi mozak...
Gumice banash shtangle neshto sitno, tipa 700 rsd obe,
one shtolje, pogace ili kako se vec zovu isto neshto sitno ispod 1000 din...
Veliki servis, 280 jura, specifikacije delova pojedinacno ne znam napamet, a evidencija mi trenutno nije pri ruci...
KARTER! prvi koji sam menjao 3700rsd turski Posle mesec dana DRUGI KARTER nemacki 3200 RSD
e da zaboravih lezaj zadnjeg tocka SKF 6500 rsd
Svi delovi su NOVI kupovani... i to ovo kvalitetnije shto ima na trzishtu, ne secam se pojedinacno detalja, jer mi to radi decko u koga imam poverenja tako da ne mlatim mnogo mozak, oko tih stvari...
Inace ono shto bih napomenuo, je da su stvari koje su skidane mahom bile prva ugradnja, vodena pumpa mi je npr po zigu bila prva ugradnja...
E da, samo josh jedan hint, nas 4 u kolima pun gepek bgd-hn preko zabljaka klimatronik konstantno na 21stepen, voznja manje vishe po ogranicenjima 5.4l/100, u povratku 5.6/100 (izgleda loshiji kvalitet nafte u cg) mereno metodom od cepa do cepa... Po lokalu izmedju 6.5-7... Po ovim mrazevima u guzvama po bgd-u neshto preko 8/100...