Autor Tema: GOLF 2 1.6 TD - 113 ps  (Pročitano 16789 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 20, 2006, 11:58:40 pre podne »
Djuka potpuno si u pravu.I da jeste sve to tako samo je problem sto ti motori ne mogu dugo da izdrze zbog povecanja broja obrtaja i izuzetno visoke kompresije.

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 20, 2006, 12:40:20 posle podne »
Pa da.. ali ovde se nije vodilo racuna o drasticnom skracivnaju radnog veka motora vec samo o "nemogucem" povecanju snage i ovde se vodi (bespotrebna) rasprava oko toga tj. da je apsolutno nemoguce izvuci tu snagu iz tog motora na bilo koji nacin

A covek je u prvom postu pitao kako je izvucena tolika snagu i sta je radjeno na motoru...  

Pa ukratko (pretpostavljam) da ga je budzio slicno kao benzinca bregasta, glava, prosirivanje kanala i slicno... da bi mogao sto vise goriva da ubaci i da bi mu digao obrtaje. Menajo klipove, klipnjace itd. (da bi koliko toliko taj motor mogao da izdrzi svo to budzenje), olaksao sve sto se moze olaksati.. i ubacio neku jacu turbinu i veci  intercooler ili kao sto je vec neko naveo iskoristio tj. zbudzio ubrizgavanje, turbinu i ostalu elektroniku sa 1.9TDI ili nekog slicnog motora.. To sigurno nije radio neki laik vec neki profi koji se razume do detalja u sve VW motore, barem u disele  
« Poslednja izmena: Oktobar 21, 2006, 03:16:47 pre podne od strane Djuka_Bg »

bata

  • Gost
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 23, 2006, 07:14:18 posle podne »
E moram da se ubacim u ovu raspravicu. Prva promena koja se radi na ovakvim motorima radi povecanja snage je povecanje pritiska na diznama (dize se do nekih 200 bar-a), sledece sto se radi je stavljanje vece turbine (odgovara od trojke 1.9 td, mada moze i veca) i povecanje radnog pritiska iste i ugradnja jednog pozamasnog intercooler-a, zatim 2. specijala motora, kvalitetniji klipovi, klipnjace, karike! Olaksavanje radilice i zamajca (ovo najvise steti motoru jer dolazi do otezanog paljenja) radi postizanja benzinskih broja obrtaja~6000o/min, povecanje pritiska BOSCH pumpe. Prosirivanje kanala i povecanje kompresije motora "spustanjem" glave i naravno za kraj zamena izduvnog sistema. Naravno potrebno je dovesti i hladniji vazduh sa sto vecom koncentracijom kiseonika!

A uz sve ovo moze se i ugraditi i plin koji na dizel motore deluje kao NOS na benzinske!

Nadam se da vas nisam udavio, samo pokusavam da pomognem, ali sa onim sto sigurno znam da moze!
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2006, 07:15:41 posle podne od strane bata »

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 23, 2006, 10:04:58 posle podne »
Mislim da je bata razrijesio misteriju od 113 ps. :rolle

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 23, 2006, 11:26:49 posle podne »
Ako neko izvuce maximum iz svoga auta on to i pokaze na papiru, tacnije na instrumentu koji je za to napravljen, tako da dok god ne budu zvanicni rezultati povecanja snage iz 1,6ccm3, pogotovu diesel-a iz 90' godina na 113bhp, a da pri tome ostane na istoj kubikazi, ja ne verujem.
Drugo, taj auto nikako nije napravljen za tuning od strane fabrike. danasnji motori imaju u sebi skriven potencijal od nekoliko desetina procenata koji su uskraceni zbog radnog veka samog agregata, koji mogu da se iskoriste uz izvesna ulaganja, naravno novcana.

E sad, ko je radio tuning od Vas, pa sa sigurnoscu tvrdi da je ovo moguce? Ko ima iskustva sa prepravkom fabrickih agregata? Sve su price, i na tome se zavrsava... Papir trpi sve.

Samo ako jedan clan foruma potvrdi da je to moguce i naravno da u potpunosti da objasnjenje kako je to moguce uraditi, ja cu poverovati u tu pricu. Nadam se da ce se prepoznati i napisati odgovor.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 23, 2006, 11:50:36 posle podne »
Silver Bata radi motore u BP...  

Imam ja golf- II 1.6TD 86 god. 69KS (sa intercooolerom i turbinom od ono mladjeg od 90' dobije se 80KS kao sto sam naveo) tj. auto mi je od burazera koji je otisao za L.A.
Nemam para a i totalno je neisplativo budziti taj motor ali nije o tome rec.

Jedno poredjenje pogledaj sta je dvv uradio od svog yuga 1.3 motor (zastavin je blok) digao ga je na skoro 130KS i to atmosferski motor, ako je taj motor moderniji nesto od onog 1.6TD (sem EFI ubrizgavanja) onda stvarno ne znam  

A covek je profi tuner i zna sta radi i radio je to milion puta.. (poslednji poduhvat je onaj motor od Tipa 1.6 ohc jedna bregasta 8v dignut na ~150KS a ima ga u oglasima na forumima i pogledaj cenu - 3500 evra samo motor) eto on nije radio samo na papiru vec je radio sa tim zastarelim motorima i u praxi... imaju dokazi na canonbal-u ili na onom yugofanclub-u sta je radjeno kod njega na yugu... i koliko je ulozeno.. Slazem se da nisu isti motori cak sta vise ogromna suprotnost ali su isto zastarele generacije... plus sto ovaj navedeni disel ima Turbo... i 300ccm vise!

Pa prodaj Octaviu i daj Bati pare i dobices dokaz i golfa II TD od verujem preko 113KS u full-u spremnog za drag    , a ja cu mu dati auto na kom da radi  

Pozz!

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 24, 2006, 08:58:43 pre podne »
Znam ja sta radi Bata, on sprema kola za ples  
Da, prodajem Octaviu, kao sto si primetio i cuo, ali uzimam japanca i idem u zemlju izlazeceg Sunca ipak je tu tuning i styling mnogo zastupljeniji i zanimljiviji.

Znaci svima, nema ljutnje, jednostavno mi ne ide u glavu da je neko izvukao iz naftarice 40% dodatne snage i da to ne zabelezi. Zato cela prica ima cudan miris, da ne kazem SMRDIIII.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 24, 2006, 11:33:34 pre podne »
silveru ti si puko      recicu lazi da se vise ne druzi sa tobom !!!    
« Poslednja izmena: Oktobar 24, 2006, 11:34:07 pre podne od strane Devil »

bata

  • Gost
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 25, 2006, 07:53:49 pre podne »
Da,da spremam kola za ples!!!  

E sad nisam rekao da ostaje na istoj kubikazi vec mu se radi druga specijala.
Mislim da ovde nije bilo pitanje o isplativosti tog zahvata, ali u svakom slucaju bolje ce naftarica podneti drasticno povecanje snage negoli bilo koji benzinac!!!
Jer dizel motori ako nisi znao imaju drugaciji blok, radilicu.. odnosno delove koji mogu da istrpe ogroman obrtni moment sto nije slucaj za benzinca koji ima malo veci obrtni moment od broja ks  ! Tako da prvo rastavite motor i pogledajte sta je iznutra pa onda nastavite pricu.
Inace samo da vas podsetim da je prvak 24sata LeMana audi sa tdi motorom i tu vam je jos jedan dokaz o izdrzljivosti dizel motora!!!

Silver vozices i ti jednog dana tdi samo dok odrastes i shvatis da je prava stvar!( nije ludiranje ali je pravi filing za voznju) I nadam se da ce to biti uskoro Audi A3 TDI!!!!!


A inace iz one Cordobe je izvuceno 39% snage vise sa chipom! I zabelezeno na papiru, potrudicu se da pronadjem papiric i da ti ga pokazem, a video si da auto jos uvek ima "kultivisan" rad motora!!!
« Poslednja izmena: Oktobar 25, 2006, 07:59:01 pre podne od strane bata »

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 25, 2006, 08:35:58 pre podne »
Vozio sam ja diesela, ali ne verujem da cu se vracati ponovo na automobile koji kao pogonsko gorivo koriste naftu.  

Da se vratimo na izvornu temu, i dalje se niko nije potrudio da nadje papirice sa dokazom o ovom poduhvatu...
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 26, 2006, 05:13:32 pre podne »
E silveru novi desel motori koriste eko ili euro disel koji se dosta razlikuje od obicne nafte  

Bato da ubedimo mi silver-a da on lepo pare od octavije da nama da mu mi sredimo jednu dvojku naft-aricu, spremnu u full-u za drag, za drift, za privodjenje.... za sta hoce    , nalepicemo mu i znak honde pa ce biti i japanac Honda II TD

Ne verujem da ima to negde da se nadje na internetu ali evo bacam se u potragu za trazenjem tih grafikoncica sa dyno test-a...  

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 26, 2006, 09:02:37 pre podne »
Tesko da ces naci taj dyno test,mislim da je onaj clip dovoljan.

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 26, 2006, 09:30:57 pre podne »
Citat: Djuka_Bg
E silveru novi desel motori koriste eko ili euro disel koji se dosta razlikuje od obicne nafte  

Bato da ubedimo mi silver-a da on lepo pare od octavije da nama da mu mi sredimo jednu dvojku naft-aricu, spremnu u full-u za drag, za drift, za privodjenje.... za sta hoce    , nalepicemo mu i znak honde pa ce biti i japanac Honda II TD

Ne verujem da ima to negde da se nadje na internetu ali evo bacam se u potragu za trazenjem tih grafikoncica sa dyno test-a...  

Koriste, ali jos nisam imao priliku da sipam tu tecnost na nasim pumpama  

Pare od Octavie idu za neku zujalicu japanske proizvodnje, tipa Honda Civic Type R, tako da od naftarice nista.  

Dokazi su crno na belo, PAPIRICI!!!
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 26, 2006, 04:33:35 posle podne »
@ silverrider

A jesi li cuo da je  Volkswagen najprodavanija strana marka u Japanu?

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 26, 2006, 07:08:39 posle podne »
Citat: KOSTA
@ silverrider

A jesi li cuo da je  Volkswagen najprodavanija strana marka u Japanu?

A da li znas koja je najprodavanija marka na svetu i cija je auto-industrija na samom vrhu?
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže thebeast_16v

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 625
  • Age: 36
  • Lokacija: Negotin
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #35 poslato: Oktobar 26, 2006, 08:33:20 posle podne »
Da nije  Z A S T A V A???!!!  

bata

  • Gost
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 26, 2006, 09:35:21 posle podne »
Pa ja sipam euro dizel na LukOil pumpama i odlican je!!!

A sto se tice Djukinog predloga ja sam za. Cak cu da ti i pola delova nadjem za dzabaka (citaj kod cigana sto kupuju staro gvozdje)!!!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20534
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 29, 2006, 05:10:51 posle podne »
I shta je bilo na kraju ?!? moze ili ne moze 113ks ?!?   koji je najprodavaniji auto na svetu i cija je auto industrija na samom vrhu ?!?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 30, 2006, 12:10:23 posle podne »
Pa po svima moze samo po silveru nemoze, a cekamo ga da nam kaze za auto industriju  
@silverrider
Ako te slucajno negde sretnem na putu dok jos nisi prodao skodu imaces muke da me stignes sa ovih mojih XX PS koji uzgred jedu naftu !  

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
GOLF 2 1.6 TD - 113 ps
« Odgovor #39 poslato: Oktobar 30, 2006, 04:18:25 posle podne »
Citat: KOSTA
Pa po svima moze samo po silveru nemoze, a cekamo ga da nam kaze za auto industriju  
@silverrider
Ako te slucajno negde sretnem na putu dok jos nisi prodao skodu imaces muke da me stignes sa ovih mojih XX PS koji uzgred jedu naftu !  

Pa neka se onda svi potrude da pronadju dokaz na papiru. Neka napisu sta je konkretno taj lik uradio na autu da dostigne nedohvatljivih 113BHP za agregat tih performansi.

Neces imati prilike da se oprobas sa mojom Octaviom posto imam nekoliko zainteresovanih kupaca, mada cu ti pruziti sansu sa mojim novim kolima, ali btada ce biti SAJONARA!!!
NE BRZE OD ZIVOTA!!!