Autor Tema: novo cedo VW-a  (Pročitano 2642 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
novo cedo VW-a
« poslato: Septembar 25, 2006, 04:58:14 pre podne »
Jeli vam palo za oko novo cedo VW-a? Lepo su izvuki 170 konja iz 1.4 motora. Nosi oznaku GT a inace radice se 2 verzije od 170 konja. Trenuta koja je u prodaji je 1.4 TSI i bice i dizela 2.0 na istom principu turbina+pumpa visokog pritiska.

Nisam toliko upucen sta se sve uracunava u registraciju ali misim da tu konjaza ne igra ulogu. Pa ce tih 1.4 biti boga-mi lepo registrovati

btw: off-topic - kad vec pominjem registraciju znate li da je u taj porez uracunata i GODISNJA RTS PRETPLATA NA TV PRIJEMNIK U KOLIMA!!! Nekih 700 dinara je na god. nivou. Pa sad ko voli nek placa DZ ili nek stavlja TV u auto kad vec placa
O tome imate na RTS-ovom teletekstu.. mislim da je broj stranice bio 750...

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
novo cedo VW-a
« Odgovor #1 poslato: Septembar 25, 2006, 09:35:54 pre podne »
Sto se tice registracije naravno da BHP utice na ukupan iznos, u stvari ne direktno..sto vise konja logicno ima i povecan broj KW, tacnije nesto ovako ((KW X 1.3= BHP))..a oni se racunaju dal kod registracije ili osiguranja, zaboravio sam..ali u svakom slucaju utice puno na cenu!
Nije mi jasno zasto nije jaci motor..bar 1.6?!(mislim na tsi)
bazinga

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
novo cedo VW-a
« Odgovor #2 poslato: Septembar 25, 2006, 12:53:08 posle podne »
Evo nekih specifikacija i sta kazu iz VW:

A new version of sportiness: the Golf GT
The sporty genes of the Golf are passed down from generation to generation. And they have been inherited by the youngest member of the family: the Golf GT. This model lines up with two engine versions which both generate 170 hp (125 kW). First of all with the innovative 1.4l twincharger with TSI technology, closely followed by the most powerful 2.0 TDI with diesel particulate filter. Both engines combine powerful driving with a commitment to fuel economy. (Fuel consumption combined TDI engine: 5.9-6.5 l/100 km, CO2 emission: 159-176 g/km / Fuel consumption combined TSI engine: 7.2-7.4 l/100 km, CO2 emission: 173-178 g/km**)

[a href=\"http://img220.imageshack.us/my.php?image=grpahjl3.jpg\" target=\"_blank\"]

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
novo cedo VW-a
« Odgovor #3 poslato: Septembar 25, 2006, 01:06:43 posle podne »
Pa motor je klasican eksperiment, pokusavaju da sa sto manjim motorom izvuku sto vecu snagu jer tako pridobijaju kupce koji gledaju ekonomicnije na automobile. Taj 1.4 kad se ne gazi sigurno malo trosi.

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
novo cedo VW-a
« Odgovor #4 poslato: Septembar 25, 2006, 01:39:11 posle podne »
Citat: Rocky Balboa
Pa motor je klasican eksperiment, pokusavaju da sa sto manjim motorom izvuku sto vecu snagu jer tako pridobijaju kupce koji gledaju ekonomicnije na automobile. Taj 1.4 kad se ne gazi sigurno malo trosi.

pa pise ti lepo:
First of all with the innovative 1.4l twincharger with TSI technology, closely followed by the most powerful 2.0 TDI with diesel particulate filter. Both engines combine powerful driving with a commitment to fuel economy. (Fuel consumption combined TDI engine: 5.9-6.5 l/100 km, CO2 emission: 159-176 g/km / Fuel consumption combined TSI engine: 7.2-7.4 l/100 km, CO2 emission: 173-178 g/km**)

Mozda jeste bio eksperiment ali vec je u serijskoj proizvodnji.

BTW:
Pre neki dan sam ga video u Autokomerc salonu ovde u Nisu tako da Porsche SCG vec ima u prodaji 1.4 TSI od 170 konja!
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2006, 01:42:30 posle podne od strane .:R32 »