Autor Tema: 1.8GT u mk2 1.3  (Pročitano 6733 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #20 poslato: Januar 31, 2010, 12:31:04 posle podne »

Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu  ;)


Poz.

Pojasni nam ovo druze...

Od kad sam kupio auto, godinu dana sam vozio samo na plin, nije radila benz. pumpa... Celu proslu zimu sam pregurao na plinu, i nikad me nije izdao... Svako jutro upalio na pola kljuca, sacekas malo, pustis ga da radi na leru i teraj... Dobar majstor, i kraj price... Inace sad kad imam i benz. pumpu, preko zime stalno palim na benzin, da ga ne mucim na plinu... Jeste cimanje da svaki put kad stanes prebacis na benzin, ali ako se razumes u monopoint motor, onda znas da goriva ostaje u sistemu koliko da jednom zavergla, prema tome, masu puta sam ostavio celu noc na - 10 na plinu, pa ujutru sednem, prebacim na benzin, i pali posle 3 sec verglanja, sto je za svaku pohvalu.... Nema mucenja... nema stresa, samo rezervoar preko pola uvek i cao zdravo.... Toliko od mene...

Krle na ovo sam mislio, konkretno na Lovato Loveco pro 2, svako paljenje automobila ide na benz. prebacivanje na plin klasika na 2500 obrtaja zavisi kako se podesi, taj sistem kao sto znas ima svoj ecu i koristi parametre i ocitavanja sa sonde, koriscenjem svih tih parametara znas i sam sta se dobija ;)  Svojevremeno ugradnja tog sistema je bila 430e,(nije sekvenc. uredjaj), dok je klasicnog uvek na plin bila oko 250e,(valjda se dobro secam cene) . Klasican sistem sam imao u dvojci 1.6, i palio sam na plin i da je -20, i extra.  ;)  
Poz.
« Poslednja izmena: Januar 31, 2010, 12:34:41 posle podne od strane tasa »
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Dino

  • Uprava Kluba
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1818
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +27/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #21 poslato: Januar 31, 2010, 11:49:00 posle podne »
I ja imam 1.8 gt i ja imam taj plin sto cita podatke sa sonde i uvek ga palim na benzim, a na 2000 prebacuje na plin. Do sada jos nisam imao problema sa ler gasom i uvek ugasim na plin. Jos nisam imao problema.. pu pu pu! Pu pu pu (mnogo sam sujeveran) i prezadovoljan sam.
Izvinjavam se za off..

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #22 poslato: Februar 01, 2010, 12:30:26 pre podne »
I ja imam 1.8 gt i ja imam taj plin sto cita podatke sa sonde i uvek ga palim na benzim, a na 2000 prebacuje na plin. Do sada jos nisam imao problema sa ler gasom i uvek ugasim na plin. Jos nisam imao problema.. pu pu pu! Pu pu pu (mnogo sam sujeveran) i prezadovoljan sam.
Izvinjavam se za off..

 cheers
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #23 poslato: Mart 27, 2010, 12:35:48 pre podne »
Ae da ne otvaram novu temu verovatno bi mozda mogao da padne ovaj motorchic  wub wub tacnije na moj 1.3 prepakovao bih 1.8 GTI sa 16 ventila
no motor ima sledece :

Kompletan sa svim agregatima i instalacijom.Uz motor ide K-glava,potapajuca el. pumpa,pumpa visokog pritiska,oba kompjutera,kilometar sat,zamajac,korpa kvacila i lamela,razvodnik paljenja sa svim kablovima,vodena pumpa,dve duple remenice,kompletna struja sa svim kablovima,tabla sa osiguracima i relejima,bobina,difuzor za plin,izduvna grana sa sondom.

Btw kod mene je vec grana za izduv na 52mm ako se ne varam ili nesto vise predvidjena za GTI + ima srednji walker-ov lonac i remus-ov lonac na kraju.... Koje prepravke bi morao da radim jos na auspuhu
I da napomenem da bi morao da nadjem menjac za njega jer ne ide uz ovaj motor ..... Pa koliko bi bio problem naci dobar ?

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #24 poslato: Mart 27, 2010, 03:57:13 posle podne »
Jel ima neko informaciju?  boodala boodala

Van mreže goran-ub

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Age: 46
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +16/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #25 poslato: Mart 27, 2010, 09:12:57 posle podne »
Svi lonci idu od GTI-a 16v,cevi moraju da budi fi 55,treba ti sat i instalacija do sata i ablendera (MFA),a menjac mora od 16v sa oznakom 2Y,poluosovine i kineticki od GTI-a,balans stangla,diskovi,klesta,zadnji diskovi i klesta......skupa ti je to zanimacija

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #26 poslato: Mart 27, 2010, 09:29:50 posle podne »
pazi za menjac sam vec planirao da dam 100-150 eur takodje i za zadnje diskove je planirana cifra .... Sve zajedno sa kljestima + i sportske opruge ..... Balans stangla?  wacko mislis li na onaj djavo unutar haube sto drzi levu i desnu stranu tj kao neka sipka ? Koliko sam razumeo coveka instalacija je sredjena za ubacivanje u auto znaci verovatno ima sve to,samo nema menjac ....

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #27 poslato: Mart 27, 2010, 09:38:54 posle podne »
Kineticki zglob ?  wacko wacko Sto to mora  blink blink  wacko wacko

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13675
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #28 poslato: Mart 27, 2010, 10:30:25 posle podne »
Zato sto su od GTi-ja jaci nego na tvom 1.3.

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #29 poslato: Mart 27, 2010, 11:15:27 posle podne »
Aha pretpopstavio sam ...... Nego cena tog zgloba otprilike ??? I jos jedna stvar ja imam plin na 1.3 ovaj motor vec ima difuzor na sebi za plin,ne seq. nego taj klasican sto znaci da bi fakticki ja mogao da ga prepakujem na moj plin bez nekog cackanja previse....

Van mreže goran-ub

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Age: 46
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +16/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #30 poslato: Mart 28, 2010, 03:25:19 posle podne »
Ako ubacis 16v vozi ga na benzin jedino ako mnogo prelazis pa moras plin

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #31 poslato: Mart 28, 2010, 04:04:11 posle podne »
Ne razumem ? Zasto bi motoru skodio plin kad je motor ugrejan ? Koliko znam na benzinu vozis vise preko zime,jer u principu na manjim distancama ne moze da se ugreje pa nema ni smisla prebacivati na plin,ali kad je toplije vreme ne vidim razlog ne vozenja na plin kad se dobro usteluje ili pak ako se ubaci seq.

Van mreže goran-ub

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Age: 46
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +16/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #32 poslato: Mart 28, 2010, 04:59:48 posle podne »
Seq. ne moze a taj auto je greh voziti na plin

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #33 poslato: Mart 28, 2010, 05:04:27 posle podne »
Brate ako cemo realno greh je sipati uopste gorivo u SRB zbog cene i kvaliteta.... Stave plin u BMW-a novijeg ako to nije greh onda nzm :D u svakom slucaju nece mu skoditi :)))) No videcemo jos cekam informaciju cene kinetickog zgloba i poluosovine  clap clap pa ako neko ima info nek da ovde  bonk bonk

Van mreže goran-ub

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Age: 46
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +16/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #34 poslato: Mart 29, 2010, 08:48:42 pre podne »
Polovan kineticki je 15e bar ovde kod mene a za poluosovinu nisam siguran

Van mreže Alexandar Sh.

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #35 poslato: Mart 30, 2010, 12:00:22 pre podne »
izgleda da ce da padne od G3 1.6 16ventila sa 101 ks  clap clap