Kada motor "duva" lako skontas. Neka neko sjedne u auto i doda gas nekoliko puta (prvo zagrij auto na 90c),a ti stisni crijevo sa bloka motora na hladnjak i ako se ono previse napinje, tj ako osjetis da je mnogo tvrdje nego prije dodavanja gasa to je to. Isto tako ako trosi antifriz i to toliko koliko kazes mora biti bijeli dim na auspuh kada je motor zagrijan.
Sto se turbine tice, skini crijevo sa nje (ono koje ide iz turbine prema usisnoj grani) i lagano provjeri ima li lufta kada pomjeras rotor radijalno to ti je gore dole, lijevo desno, i ima li aksijalno to ti je unutra vani odnosno <--> ako me razumijes. Aksijalno ne smije imati lufta ni trunku a radijalno smije malo. Pogledaj da li je rotor igdje kacao za kuciste. Ulje skoro svaka turbina sa mnogo km iza nje malo pusta u usisnu tako da to nije strasno.
Jesi li ga spajao na dijagnostiku? Imas li overboost gresku?