Konacno reseno!
Nadjem na kupujem prodajem ,covek prodaje dijagnosticki kabel za plin.Posto nisam bio siguran da li odgovara za moj uredjaj GI F3 dogovorimo se da cu doci do njega u Pancevo pa da probamo.
Objasnio sam majstoru sa cim imam problema i sta sam menjao.Prikopcao se majstor ali gresaka u plinskom kompjuteru nema.Kaze majstor ili bobina ili dizna.Objasnim mu da sam nabavio bobinu probao i da mislim da nije do njih posto mi na benzinu radi perfektno.
Uze
pa proba da iskljucuje diznu jednu po jednu a motor poce da radi ravnomernije na 3 klipa nego na 4.Kaze zeza te jedna ili dve dizne.Stavi novi set dizni,upalimo a motor miran ko bubica.
,eto sad kaze znas da su dizne pa kad budes mogao resavaj to i krene da skida dizne.Ja kazem ,sta radis to majstore,ne skidaj te dizne.Kol'ko para je to?Kaze 40 eura,kabal ti ne treba? Rekoh daj i kabal koji je 15 eura i tako za 55 eura se vozim vec 2 dana bez problema po debelom minusu.
Ovom prilikom zelim da pozdravim i majstora Slobu iz Panceva koji mi nije uzeo nista za ruke i nije pristao da ga castim za njegov rad.
Ukratko:zbog problema trzanja i na plinu i na benzinu prvo zezao MAF senzora,posle njegovog pranja kontakt sprejom problem ostao samo na plinu a na benzinu je bio mirniji i malo zustriji (koliko taj motor moze biti
)
Posle menjanja dizni,koje su presle samo 42 000 km,na plinu oko 25 000, original tomasetto, problem je resen.
Da mi moj majstor nije preselio u inostranstvo ovo bi mi zamenio u garantnom roku.
Napominjem da je plin sipan samo na OMV i NIS pumpam a i svakih 10 000 km sam menjao oba filtera i ako su bili cisti.
Sve Vas pozdravljam i zahvaljujem se na pomoci!