Postovani clanovi foruma
imam problema sa trzanjem u voznji,u pitanju je golf 4 1.6 SR1998 god(8 ventila,74kw,AKL motor).
Od kako sam ga kupio ,pre oko 1,5 godinu ugradio sam nov akumulator,nove kablove(Flash specijal),nove NGK BKUR6ET-10 svecice i odvezao majstoru da ugradi sekvent plin.Cak je i osvezen motor i od tad sam presao 38000 km.Nikakvih problema nisam imao dok nisam pre mesec dana odlucio da kupim nove svecice isto NGK isti tip MADE IN FRANCE i odmah posle par dana poceli su problemi.
inace pali bez problema,obrtaji ne variraju,kad se ugreje prilikom dodavanja gasa trza i blago cuka,na konstantnom gasu takodje(vecinom voznja autoputom do posla oko 20 km),nije bitno koji obrtaji i koja brzina80,100,120 km/h.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Vozio 2 dana samo na benzinu,opet trza.
Prilikom dodavanja gasa do poda nije bas zustar ali onda ne trza,isto kao i prilikom otpustanja gasa ne trza.U leru trzne po nekad kao da izostane palenje.Posto se donekle razumem u mehaniku uzeo sam i onu jeftinu Vag-com 409.1 dijagnostiku da pogledam greske i imam samo jednu:code 00537-lambda sonda -gornja granica.Ona mi je jos od kupovine auta kad mi se raspao katalizator pa je izbacen,posle toga je predjeno preko 35000 km i nije bilo nikakvih problema u radu.
Evo sta sam sve radio ali bezuspesno:
-kupio drugu polovnu bobinu-proverio otpore na njoj,na kablovima ,na svecicama-opet trza,
-vratio stare svecice i kablove i bobinu,napravio sve moguce kombinacije sa njima ,opet trza
-pregledao ima li vakum curenja,zamenio sve zaptivke na usisu,opet trza
-oprao i kalibrisao leptir ,nema promene,trza
-otkacio maf senzor i vozio bez njega,sve je isto samo sto mi i ler gas onda varira,
-proveravao lambda sondu,nema promene,izmerio napon(padne sa 1.5 volti na 0.9 i onda varira kao sto kaze u autodati od (0.1-0.9 V)
kad drzim vece obrtaje spusti se na 0.1 dok drzim gas ,cim spustim krene da varira napon.
-proveravao termodavac,otpor je u granicama sa temperaturom.
-napon alternatora od 14 do 14,6 volti posle palenja
-Vozim se tako i cekam da nesto rikne ili da dijagnostika nesto pokaze.
Znam da sam bio previse opsiran ali ne moze se drugacije objasniti kvar bez detalja.
Molim za pomoc ako neko ima neku ideju ili je imao ovakav problem i kako ga je resio.
Unapred zahvalan na odgovoru!