Autor Tema: Candy white GTI  (Pročitano 84851 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vwMARKO

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 31
  • Lokacija: Paraćin
  • Karma: +25/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant 2.0T FSI
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #520 poslato: Maj 09, 2017, 07:29:53 pre podne »
Trolujemo dečku temu ali samo da odgovorim ja sam se odmah ogradio da je bwe motor koji je kod mene poznat po tome da vise troši. Od zamene do zamene ulja ja dolijem 1l i na 9-10 000 kada je zamena on taman popije do malo iznad minimuma  biggrin
Ne odnosi Bog ni dobrog ni zlog vec onog ko kasno ukoci...

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2025
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #521 poslato: Maj 09, 2017, 01:11:05 posle podne »
opusteno ljudi, opste poznata stvar sto se tice TFSI motora za koji znaju i ptice na grani o potrosni ulja i sto smo vec pisali, e sad ko zeli da veruje neka veruje, ko ne zeli da veruje, njegovo pravo :26
inace golf je top iaj tu ne bi vise nista diro  :)
hvala drug :26 jos po neku sitnicu morace mo cacnuti i to je to ;)

Evo kakva je bila kod mene situacija na 140000km





Tebi pekar da ne pričam znaš i bolje od mene, ovaj motor nije za naše podneblje gde ljudi relativno loše održavaju auta, cast izuzecima. Ako hoces zdrav i dobar tfsi mora sve da bude po ps-u.. a sto se tiče potrošnje ulja kod mene je na nekih 3000km 0,7l i to bilo prženja ili normalne vožnje. I meni ne smeta jer znam da taj ko kaže da taj turbo motor ne treba da troši ulja nema dve blage veze o životu..
:25
i kod tebe brat zagaravili cvrsto, prodisao auto posle ciscenja :25
drive

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #522 poslato: Maj 09, 2017, 04:21:06 posle podne »
Pekar koji si usis uzeo i jel ima razlike kakve sa njim?Znam da na ed 30 bude ogromna razlika sa usisom.

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #523 poslato: Maj 09, 2017, 04:55:21 posle podne »
Trolujemo dečku temu ali samo da odgovorim ja sam se odmah ogradio da je bwe motor koji je kod mene poznat po tome da vise troši. Od zamene do zamene ulja ja dolijem 1l i na 9-10 000 kada je zamena on taman popije do malo iznad minimuma  biggrin
Bogami meni na BGB oznac trosi za nijansu vise od ojg sto si naveo ja msm da je vs bgb oznaka koja najvise vuce ulja

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #524 poslato: Maj 09, 2017, 04:56:04 posle podne »





Koja je uloga tih pregradica ili kako vec?
I mene zanima ???

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #525 poslato: Maj 09, 2017, 06:03:04 posle podne »
Gledam ove ventile i ne verujem da se benzinac toliko zagaravi... blink

Je li moguce da je samo od ibera ovo?

Van mreže Jerky

  • VW Početnik
  • Poruke: 49
  • Age: 32
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #526 poslato: Maj 09, 2017, 08:08:21 posle podne »
Pozdrav svima taman komentarisete o necem sto i mene interesuje...imam Golfa 5 GTI DSG 2008god oznaka motora je BWA...kupio sam ga prije nekih 2 mjeseca i fino me sluzi i prije mene je auto jako dobro odrzavan...e sad momak prije mene je sipao ulje Castrol 10w60 i ja sam isto kad sam mjenjao sipao to ulje dodje oko 14 eura 1L...ima li iko iskustva sa tim uljem u golfu 5 gti da li je to uopste dobro ulje za taj motor...i da receno mi je da uzme nekih 1l ulja na 8000km malo brze voznje...izvinjavam se za off...golf ti je bas dobar...predstavicu i ja svoga ovde na forumu samo da kazem ima bas sve od opreme sto jedan gti moze da ima pa cujem i vasa misljenja  ;)

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #527 poslato: Maj 09, 2017, 08:57:35 posle podne »
ja koliko se razumem ovakva karbonizacija je boljka svih automobila koji imaju direktno ubrizgavanje goriva u komoru za sagorevanje.

kod multi pointa gorivo -benzin pere ventile jer je dizna na usaisnoj grani i oni su cisti.

god fsi dizna je ko svecica direkt u komori.

 kakav iber i ostali kurci palci. big_boss
1342

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #528 poslato: Maj 09, 2017, 09:45:48 posle podne »
I ja sam cuo bas ovo sto Delja kaze,zato sam i predlozio dekarbonizaciju,proces koji je bas preporucljiv za fsi..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #529 poslato: Maj 10, 2017, 01:01:20 pre podne »
ja koliko se razumem ovakva karbonizacija je boljka svih automobila koji imaju direktno ubrizgavanje goriva u komoru za sagorevanje.

kod multi pointa gorivo -benzin pere ventile jer je dizna na usaisnoj grani i oni su cisti.

god fsi dizna je ko svecica direkt u komori.

 kakav iber i ostali kurci palci. big_boss

A od cega se umaste ventili majstore ako nije iber ili egr? Totalno nebitno da li je dizna u usisnoj ili direktno u cilindru

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #530 poslato: Maj 10, 2017, 02:56:51 pre podne »
The variable inlet manifold is of the two-stage type.
In the lower RPM range, the long intake manifold
path is activated in order to increase torque. In the
upper RPM range, the short intake manifold path is
activated. This position produces an increase in
engine power output

Van mreže MkTrihi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Age: 42
  • Lokacija: Neresnica>N.Beograd
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
  • one love
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #531 poslato: Maj 10, 2017, 10:03:11 pre podne »
cesto @Desmo prospes ovako nesto na Engleskom da ozbiljnije i uverljivije zvuci  lollol   a mozda dosta clanova ne razume pa nije u mogucnosti  da se upusta u dalju raspravu...  lollol

ne daj se @Pekar , auto je  :28.. pratim  :46
I dont drive fast i just fly slow

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2025
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #532 poslato: Maj 10, 2017, 12:22:08 posle podne »
ne razumem ni ja  lollol

@figo ima veze sto dizne nisu na usisnoj grani ;) @delja je vec objasnio  :25 :26

Pekar koji si usis uzeo i jel ima razlike kakve sa njim?Znam da na ed 30 bude ogromna razlika sa usisom.
radim brate skoro mesec dana na dva mesta po 14-15h. pa nisam stigo ni posteno da ga testiram driving ali po onoj kratkoj voznji od nedelje, kao sto sam vec napisao da bolje reaguje na gasu i mnogo lakse ide nekako auto, e sad dali je zbog usisa ili zbog cistih ventila, nemam pojma bitno je da se primecuje razlika na bolje :) a usis nije od brendiranih, sem k&n filtera za vazduh, jer biju po usima sa cenama, i  ovaj nebrendiran je dobar sa cenom boodala
drive

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #533 poslato: Maj 10, 2017, 12:46:43 posle podne »
Kaže da ima varijabilnu usisnu granu. Na niskim obrtajima klapna pravi duži put vazduhu do cilindra da bi se povećao obrtni moment.

Na višim obrtajima, klapna preusmerava vazduh kraćim putem i na taj način se povećava snaga motora.

Otud i ti limčići u glavi cilindra. Jedna od polovina predstavlja duži/kraći put vazduhu do cilindra.

Verovatno postoji i neki "delete kit" koliko sam svatio, sve zbog "EKOLOGIJE".

Pročitah i usput da se taj talog stvara zbog toga što motor dosta ulja troši. Neki preporučuju 10 60, neki da se iber izbaci napolje

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #534 poslato: Maj 10, 2017, 01:42:50 posle podne »
Neko gore pomenu karbonizaciju direkt motora i to je istina,imam avensis 2.0vvti sa direct ubrizgavanjem i znam kakav je bio leptir gasa kada sam ga skinuo  :9 a auto presao 45000km a nema egr... Da bi se smanjila karbonizacija treba sipati sto bolje gorivo i jednom godisnje na dekarbonizaciju. 

Pekare gti ti je TOP thumbup

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #535 poslato: Maj 10, 2017, 02:03:03 posle podne »
Oil catch i Dekarbonizacija jednom godisnje ko bas przi auto i nema zime. thumbup
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #536 poslato: Maj 10, 2017, 03:02:26 posle podne »
Znam da su cijene napuhane jako.Frend je na akciji svoj platio 470 eura ali kaze da vrijedi svakoga eura.

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #537 poslato: Maj 10, 2017, 08:32:39 posle podne »

@figo ima veze sto dizne nisu na usisnoj grani ;) @delja je vec objasnio  :25 :26

Ima veze sa ciscenjem ali sa stvaranjem taloga nema nikakve veze, talog se stvara od ibera i egr bez obzira da li je dizna u grani ili u cilindru..

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #538 poslato: Maj 10, 2017, 11:01:36 posle podne »
Hoce ti reci da je dizna u grani ne bi ni bilo toliko taloga.
A gti je ko casa, sve na mestu

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Candy white GTI
« Odgovor #539 poslato: Maj 10, 2017, 11:29:55 posle podne »
Kod 1.8t je dizna u grani pa opet bude sve puno taloga.Egr je problem najveći.Da sam ga bar kod sebe zatvorio cim sam uzeo auto ali ajde zatvorio sam ga nedugo nakon sto sam uradio glavu.