Autor Tema: Turbo i Bi Turbo  (Pročitano 11615 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Turbo i Bi Turbo
« poslato: Jun 28, 2015, 10:32:39 pre podne »
Kao sto naslov kaze,otvaram ovi temu jer na forumu nisam uspeo da nadjem ovo sem na jednom postu ali tu se nije mnogo pricalo o turbu i ugradnji,ja bi hteo da razjasnimo razliku izmedju turba i bi turbo motora koja je razlika i naravno gde se mogu ugraditi u koje motore koliko kosta koji su bolji itd itd.,a posto tema moze olako da skrene s puta i da ode u nedogled ja cu prvo od mene da pocnem pa mozete polako da se ukljucujete i da pitate za svoje automobile naravno.

mene zanima to upravo kod 2.0 gti 16v abf motora ugradnja i turba i bi turba kako ide i sta je bolje,naravno znam da je to skup sport napominjem kolko para toliko i muzike ali ipak ima ljudi koji se upustaju u to pa mozda bi i ja to odradio jednog dana ako bog daa. :)
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #1 poslato: Jun 28, 2015, 10:39:10 pre podne »
Momak ti si pobedio, ja bih tebe za clana meseca.

Ugradi twin turbo u gti-16v jebo bi turbo.

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #2 poslato: Jun 28, 2015, 10:50:50 pre podne »
ja pitam jer neznam mnogo o tome vise znam samo o turbu a za twin ili bi turbo neznam ni ko ni gde se ugradjuje tako da ako moze objasnjenje od strucnijih lica
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #3 poslato: Jun 28, 2015, 10:57:25 pre podne »
pogledaj temu od madmax. mozda ti to malo pomogne

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #4 poslato: Jun 28, 2015, 11:14:29 pre podne »
biturbo su serijski vezane 2 turbine, jedna manja za nize obrtaje i veca za vislje.. kad predje odredjen broj obrtaja , gasi prvu i pali drugu.. kola koja imaju to mozes na prste da nabrojis
twin turbo je skoro iskljucivo za V motore, svaka polovina motora ima svoju turbinu, dosta komplikovanije nego jednu da ima, prednost je da mogu biti 2 manje umesto jedne velike
ako nema jedno od ova dva vec na motoru NIKO ne ugradjuje naknadno.. kome je cilj da ima brz auto, je svejedno dal puni 2 sekunde ili 5 sekundi, ako ce ga drzati na boostu svo vreme svejedno.
za ugradnju turba na atmosferski motor u regionu isto imas na prste ruke da prebrojis ko moze da uradi.. a da se ne razleti posle par natezanja.. ako nemas par hiljada evra spremljenih, moze tema odmah da se zakljuca.
lollol

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #5 poslato: Jun 28, 2015, 11:28:10 pre podne »
da zanima me ko ume to u opste da odradi u srbiji a da se ne razleti i da se ne sjebe nesto i naravno pare su neophodne sto se tice mene ja sam na granici odlucivanja da li to da radim za moj auto a za novac mi nije problem jer sam u mojoj temi spomenuo da auto ostaje kod mene jer mi je uspomena i da cu da ga radim po svom ukusu,samo mi treba informacija ko zna da radi i koji je najkvalitetniji turbo da se uradi ;) :)
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Aca_Ks

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 210
  • Age: 31
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +10/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk2 Golf Mk2 Polo
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #6 poslato: Jun 28, 2015, 12:53:24 posle podne »
 lollol lollol lollol
jojjj obozavam ovakve teme.... Znas koliko njih postavlja ovakve teme i pita razne budzevine da ubaca... Samo ces da napravis da se pojave par njih i da se svadjaju ovde u nedogled hah...
Da si ti pametan da u onog tvog gosu ubacis 1.9 tdi afn i da se vozis kao covek, mani se ovog uzaludnog sporta...
ti sine dok polozis vozacki i mognes legalno voziti svaki ce se mk2 moci trajno registrovati

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #7 poslato: Jun 28, 2015, 01:10:18 posle podne »
imas + za dizela, jedino sto ne moze da se registruje jer se nije fabricki ugradjivao  :53  trk
« Poslednja izmena: Jun 30, 2015, 02:43:40 pre podne od strane Modus »

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #8 poslato: Jun 28, 2015, 01:16:23 posle podne »
ja sam decko uporan i radoznao nece niko da se svadja samo pitam da bi znao ja sam svoje odlucio sta ubacujem a sta cu da nadogradim to cu tek da vidim al kad mi daju dobar odgovor i to strucnija lica
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Lepi

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4778
  • Lokacija: Canada
  • Karma: +192/-83
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rabbit 2.5
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #9 poslato: Jun 28, 2015, 01:27:04 posle podne »
Problem sa ovim forumom je sto kad neko postavi ovakvo pitanje nastaju svadje, prepoucavanja i komentari kao sto su "ti si pobedio".

Objasnite coveku sve lepo.

Zasto je ovo smesno? Ako neko ne zna, treba da mu se objasni. Ali ne, svi ce da se prave pametni i da se smeju a ustvari niko nema dve blage veze.
A onaj ko zna, ce da dodje i da napsuje coveka i tu je kraj price.

Druze, kao sto je neko reko, ako imas ozbiljnu sumu novca, mocices to da odradis kako treba. A tad ces ti svima da se smejes.

Guarana +
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 01:29:30 posle podne od strane leponiko »

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #10 poslato: Jun 28, 2015, 02:15:17 posle podne »

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #11 poslato: Jun 28, 2015, 02:36:12 posle podne »
za turbo garret je alfa i omega.. za tacni model ces se dogovoriti sa majstorom koji ti bude radio
posto imas vec mk2 mislim da je najlaksa/najbrza varijanta da ti se ubaci G60 i onda prepravi ili na 16v ili na turbo umesto G-laddera. plus nemas komplikacije oko registracije kao sto bi imao da ubacis ABF.
misim da podcenjujes kolko to zadovoljstvo na kraju izadje... a sa druge strane nisi bas upoznat sa fizikom povecavanja KW u autu..
ukratko ostala bi ti skoljka od auta original.. skoro sve ostalo bi morao da menjas, koji god brzi motor da ubacis

treba ti:
-motor .. g60/abf sta god
-struja za taj motor, tj custom struja ako idu turbo prepravke
-drugi menjac, pitanje je uopste dal bi neki serijski izdrzao.. gledajuci krusku sa 200+ vec puca na sve strane
-drugi amortizeri/opruge.. raspored tezine u autu ti se menja, sa tolikim brzinama bi morao tvrdje vesanje da imas
-drugi rezervoar, pumpu za gorivo, creva itd itd
-drugi cajger unutra
-velike felne zbog sl. stavke..
-VECE/JACE KOCNICE!!! ... uzasno je koliko ljudi dodaje kw autu a ostavlja fabricke kocnice.. veci diskovi, druge celjusti, drugi kocioni glavni, jaca creva..
-auspuh, hladnjaci i sl. random sto ne ide uz motor

mozda sam lupio za nesto, ima par ljudi koji na forumu koji imaju u prstu pa ce me vec ispraviti
po mom skromnom misljenju, sve to izadje sigurno 4.000-5.000e da bude kako treba.. ja iskreno sumnjam da ti sa 18 godina imas toliko kesha na raspolaganju, ako se varam jbg.. nije to tip posla gde mozes da placas 50-100e mesecno pa kad bude gotovo, gotovo..

eee sad.. druga strana.. posto si mladjan momak i hteo bi 250KS u autu matorom 20 godina koji je tezak samo oko 1000kg

1)mislim da je glupa ideja.. ja svom klincu ne bi nikad dao takav auto u ruke.. nisam ispratio onu promenu zakona, al valjda je sad i nelegalno ako si nov vozac?
2)neces moci da lupis pun gas dok ne dodjes do 4-5 brzine.. na to dodaj turbo koji ne radi dok nije u obrtajima i dobices auto koji je za svakodnevnu voznju uzas po mom skromnom misljenju
3)to sto moze na pravcu da ide 5x brze ne znaci da moze i u krivinama.. i dalje je to auto sa prednjom vucom.. da bi dobio bolje ponasanje van pravolinijskog, dodaj jos par hiljada evra i spremi se da se odreknes bilo kakvog komfora u obicnoj voznji..
4)kome budes dao da ti uradi auto, na njega si posle i vezan za sve popravke.. znaci ako ti je majstor 200km od tebe, moraces svaki put kad je nesto vise od ulja i filtera auto do njega.. ako je nesto crklo, na prikolicu/slep i tamo
itd..

kazem ti sve ovo dobronamerno, nemoj se uvrediti.
lollol

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #12 poslato: Jun 28, 2015, 03:32:42 posle podne »
Bravo Guarana, imaš +  :47.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #13 poslato: Jun 28, 2015, 03:36:52 posle podne »
Moze to druze da se napravi nije problem ali kao sto ti vec rekose drugovi clanovi to kosta puno,pogotovo ako placas nekog da ti to radi.
Motor sam da se pripremi-prilagodi za boost u svemu tome najjeftiniji izadje. Glavninu troskova odnose radovi na pravljenju kompletnog i novog sistema za dovod vazduha,izduvnog sistema sa novom custom izduvnom granom aispuhom kompletnim itd. Zatim mora sistem goriva da se unapredi jer fabricki ne moze da zadovolji xxx ks.

Kocnice mogu da ostanu od gti a standardne jer se kocioni sitem auta pravi prema tezini auta.

Problem menjaca nisu ks vec duplirani obrtni moment ali ima 02a ili 02j menjaca i mogu da slusaju do 300ks bez problema

bi turbo cuda i ne mogu na 16v jer on nije u stanju da gura 2 turba,a i nema potrebe za tim jer na trzistu ima turbina sto podrzavaju od 100 do 1200 ks.

Uglavnom ako budes to radio ima da te odere taj koji ti to bude radio jer ce rad naj vise da kosta u svemu tome.

Valjda ce se stari uskoro javiti on ti je doktor za te stvari :)
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 03:42:05 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #14 poslato: Jun 28, 2015, 03:53:35 posle podne »
stari odavno ne zalazi u ovakve teme, misilm da se samo nervira bezveze.. sa celog foruma mislim da su jedino kruska i cubica(?) nesto iskesirali, ostali samo prazne price. plus par ljudi koji su sami sebi namontirali nesto.. mislim da ih ima 4-5 plafon.

edit: jesi siguran maxe da su kocnice samo po tezini? mislim da moraju max brzinu da uzmu u obzir, zato su i svi nemacki 'ograniceni' na 250km/h
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 03:58:54 posle podne od strane Guarana »
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #15 poslato: Jun 28, 2015, 04:05:04 posle podne »
800kg.auto u std.verziji od 0 do 200 islo pola sata npr.
Nabudzio ga na 400 ks.od 0 do 200 ide za par min.
Kocis sa oba auta od 200 do 0 u cemu je razlika?
Stavis 300mm diskove na lesinu od 800kg dobijes samo da kad kocis naglo sa 100kmh do 0 da zablokiraju tockovi i umesto da kocis ti se sa takvim auto boris kao na ledu.
Zaboravi ove stajlere sto guraju velike diskove da im popune felnu i da lepo na slici sa fb.izgleda.
Razmisli malo jesam li u pravu.
256mm napred i opasne sport plocice na dvojci nista vise! Hocu da kazem da od plocica zavisi trenje.
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 04:07:34 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #16 poslato: Jun 28, 2015, 04:11:47 posle podne »
decko sad ima 1.6td u autu :)
200-0 nema razlike ako su iste tezine
ako ide brze od 200 zbog jaceg motora i dalje mislim da mu trebaju bolje kocnice
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #17 poslato: Jun 28, 2015, 04:18:18 posle podne »
Ja sam govorio o gti kocnicama i da za dvojku ne tereba veci disk od 256mm
Na kraju krajeva i novija 1.6td dvojka nosi girling ili lukas 54mm kljesta kao i gti golf.tako da.......
Porse klesta i disk od 300mm na autu od 800kg.samo za slikanje sluze a za voznju od dvojke pravi mrtvacki sanduk!

Edit:brze od 225-230 ne moze da ide i da hoce jer ta brzina plafom std.vagenovih menjaca bez obzira sto je nabudzio 400ks iz motora. Tuningom motora samo skracuje vreme do te brzine. Za vece brzine od toga mora i getriba da se turpija ;)
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 04:51:40 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 33
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #18 poslato: Jun 28, 2015, 06:31:18 posle podne »
Madmax je u pravu sto se kocnica tice, da se ne bih ponavljao, napisao sam o tome u ovoj temi. http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=65004.msg724655#msg724655

Poenta je da za odredjenu tezinu po tocku imas odredjeno prijanjanje, cim tu granicu prijanjanja predjes dlazi do klizanja i gubitka stabilnosti, a granica se predje povecanjem kocne sile, u prevodu velicinom diska, tj srednjim poluprecnikom trenja diska i normalno menajnjem ostalih komponenti u kocnom sistemu. Kad nubudem iamo vremena napravicu u ekselu proracun i psotaviti ovde, da svako moze da ubaci podatke za svoje vozilo i izracuna koje kocnice mzoe da stavi
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 06:32:51 posle podne od strane vladairon »
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #19 poslato: Jun 28, 2015, 07:26:23 posle podne »
o jbt obojica ste zapeli za to.. nisam rekao da stavi najvece moguce kocnice.. nego VECE .. komparativ
ako mislite da nije ok napomenuti ljudima da pored motora poboljsaju i kocnice na autima koji su kamile fabricki ok, nek je vama na dusu
maxo je prvo rekao da je samo tezina auta bitna, to sam komentarisao kao netacno jbg.. bitna je i brzina koju taj auto moze da razvije.
ti si svoje lupio iako si masinac.. nemas za tezinu prijanjanje, nego je tezina FAKTOR .. kod kocenja imas 3 bitne sile..
1)kineticku energiju auta koja zavisi od mase i brzine kojom se krece doticna masa
2)energiju trenja koju pravi pritiskanje plocice o disk
3)velicinu dodirne tacke na podlogu i jacinu prijanjanja koju poseduje
plus tona sporednih sila , otpor vazduha, motorno kocenje, pravac kretanja, raspored tezine, vrsta abs-a ako ga ima.. al nebitno sad..
ne kazem da max nije u pravu kad kaze da ne treba na g2 300mm disk.. kolike su tacne velicine nemam pojma, u praksi sam eventualno dodao ninu plocice neki put.. al nije sve samo u tezini majku mu :D
lollol