Zahvaljujem se na odgovorima i epitetima. Realne i surove odgovore poštujem i uvažavam jer znam da će mi koristiti, međutim, smatram da nema mesta omalovažavanju. Poznajem dosta "majstora" koji "odvrću i zavrću šrafove" preko 40 godina, pa sam zbog takvih rešio da svoje auto ne vozim niti kod jednog majstora, već da ga sam popravljam. I tako dođe on do 500 000 km. Takođe se divim "hrabrosti" TTS-u, koji nekome, koga bi trebao iz poštovanja da oslovljava sa "Vi", kaže da razmišlja kao "balavac". Poštovani gospodine "TTS", ja stvarno ne znam šta ste radili čitav svoj život, ali je jako arogantno smatrati da neko ne može da uradi nešto što ste Vi uradili. Šta bi onda Novak Đoković trebao reći za 99.99% tenisera: ostavite rekete i nemojte igrati tenis jer nikada nećete postići moj nivo (što je istina).
Sa druge strane, pričate o isplativosti. Mislio sam da je "VW-club", klub ljubitelja VW vozila a ne ljudi koji gledaju kako će za što manje para voziti što nabudženiji auto. Još jednom ponavljam, da hoću da se vozim u bilo kojem Golfu Country, ubacio bi mu Euro 3 motor kod prijatelja koji se bavi budženjem Opelovih vozila u Sursse-u i legalno ga uvezao. To mi nije cilj. Nemojte se naći uvređeni, ja sam vas zamolio za savete za prepravku, a ne za informacije od kojeg dilera uvezenih i prepravljenih vozila ili majstora ili forumaša da kupim auto. Stvarno ne znam na koji način da vam objasnim, izgleda da doktori nauka i oni koji to nisu ne razmišljaju istim "malim sivim ćelijama". Evo probaću na jedan prost način, nadam se da ćete shvatiti: Ako želite da budete srećni i zadovoljni time što ćete zadovoljiti svoju ženu, to možete da uradite na dva načina: Prvi način je da radite na sebi (ma koliko to bilo teško), da koristite sve što vam je majka priroda dala, da budete uporni, uporno da trenirate, učite neke nove poze i načine i da na kraju budete srećni dok se vašoj ženi zenice šire. Drugi način je monogo jednostavniji, jeftiniji i isplativiji - zovnete komšiju Đuru, koji je bolji *ebač od vas da vam opali ženu, a vi sedite u fotelji, pijete pivo i gledate kako se vašoj ženi šire zenice. Ne znam za vas, ali ja praktikujem prvi način.
Kažete "kako god da se uradi, uvek će se poznati da je prepravljan". Pa naravno, to je i cilj, biće jedan od retkih ako ne i jedini sa troja vrata. Ne pravim ja country-ja da bi ga nekom utrapio i ugradio se par stotina, pričao mu kako ga je vozila baba u nemačkoj i kako su svi delovi originalni. Nakon mene taj auto ide na otpad (izuzev ako me ne nadživi).
Hvala Madison-u na poslovici, u potpunosti se slažem.
Što se tiče cifara o troškovima, prilično su naduvane. Za ovake prepravke izuzev vanrednog tehničkog ne postoji ništa. I nema ko da Vas išta ucenjuje i da nekoga podmićuje. U Srpskoj Kostajnici Mihajlo Borojević je sam napravio auto, svu karoseriju je sam pravio, motor je ubacio od bube, vešanje od nekog drugog auta, uz to je bio i kabriolet, na kraju ga je tužna srca prodao za 10 000 evra. Auto je unikat. I za atest takvog "vozila" platio je manje od dve prosečne registracije.
Kada karoserija i motor ostaju isti - država ne može da vam traži nikakve dodatne provere. Papirološki - da li menjate krov, pod ili zadnji vezni lim - nema nikakve razlike.
Izvinite još jednom, ako sam bio direktan, ali nije mi cilj da se prepiremo, da li je nešto isplativo ili ne, da li nešto može ili ne, već da ova tema bude konstruktivna, da dobri ljudi koji svoje znanje žele da podele sa mnom to i učine, a oni koji su pesimistički raspoloženi (što ne znači da nisu u pravu), sačekaju makar godinu dana i daju šansu određenim idejama, ma kakve one bile. Javljam vam se čim uhvatim vremena da pregledam pod nekog dostupnog Country-ja.
Pozdravljam vas.