Autor Tema: menjac  (Pročitano 5781 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
menjac
« poslato: Maj 04, 2009, 03:10:33 pre podne »
zeljeo bih da rasteretim motor na dugim putovanjima,a to jedino mogu da uradim ako promijenim prenos,da li bi postizao vece brzine sa manje obrtaja sa npr menjacem od golf III gtd,ili npr od gti,i da li bi morale da se rade neke prepravke.

Van mreže Joksagt

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Age: 35
  • Lokacija: Welika Plana
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Dozwola,auto i pamet su swe sto je potrebno!!!
Odg: menjac
« Odgovor #1 poslato: Maj 04, 2009, 04:29:01 pre podne »
Cekaj a twoj menjac je petostepeni ili cetworostepeni?Ako je petostepeni ne widim razlog sto bi se mlatio sa tim i menjao...?To sto je gti malo jaci motor ne znaci da je i menjac bolji jer wrlo je moguce da su njemu kratke brzine ili obrnuto pa da brze startuje ana wecu brzinu je isti.Ako je slucaj sa cetworostepenim menjacem onda bez razmisljanja uzimaj petostepeni...
Waljda sam bio od koristi... beer

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: menjac
« Odgovor #2 poslato: Maj 05, 2009, 04:26:35 pre podne »
ma meni je motor td intercooler i petostepeni menjac,ali fali mu,,6 brzina,,npr kad idem 300-400 km u cugu npr 120km/h veliko je opterecenje jer konstantno bije 3000rpm,pa sam mislio ako mogu da nabacim drugi prenos kako bi ga rasteretio,e sad neznam koji menjac bi bio najprikladniji.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: menjac
« Odgovor #3 poslato: Maj 05, 2009, 08:25:31 pre podne »
Zamijenite onda samo petu brzinu ima i tu ima razlike,barem je mene bilo.Cak moze da se izvede da se zamijeni a da se ne skida mjenjac.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: menjac
« Odgovor #4 poslato: Maj 05, 2009, 11:39:33 pre podne »
Hm, ovo je stvarno boljka kod td-a, ja bukvalno zato vozim 110 na auto-putu jer je osetno manje opterecenje...Samo, ako se stavi duza peta brzina morace mnogo vise da se izvlaci u cetvrtoj, pa onda neces moci na otvorenom 80 u 5-oj (moje omiljeno qliranje biggrin).

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: menjac
« Odgovor #5 poslato: Maj 05, 2009, 02:24:31 posle podne »
a kako moze da se izvede zemna 5 brzine,i od koje masine da je uzmem.

Van mreže vladar

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Age: 40
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2, 4, 5 + 5 DSG
Odg: menjac
« Odgovor #6 poslato: Maj 08, 2009, 01:58:14 pre podne »
Pa naru?i da ti naprave ovi

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: menjac
« Odgovor #7 poslato: Maj 08, 2009, 10:25:14 pre podne »
Pa jedino tako i mozes nesto da uradis da zamenis zupcanike i promenis prenosni odnos, ali neko da ti napravi zupcanik od toga nema nista jer svaki zupcanik treba proracunati napraviti tehnicku dokumentaciju pa tek onda izrada a da ti to neko radi za jedan neverujem.
I prvo treba proveriti kakav ti je 5-ti stepen prenosa mozda je direktan, tad i nemas zupcanike i nema redukcije motor je direktno spojen na izlaz menjaca.
I ne vidim da ti je neko opterecenje ipak ides 120km/h

Zamijenite onda samo petu brzinu ima i tu ima razlike,barem je mene bilo.Cak moze da se izvede da se zamijeni a da se ne skida mjenjac.
Kako su uspeli da ti zamene bez skidanja menjaca bas me interesuje, i kada su to radili sta su ti sve zamenili jesi ti gledao dok su radili?

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: menjac
« Odgovor #8 poslato: Maj 08, 2009, 12:26:31 posle podne »
To mi je otac radio,izvodljivo je jer peta brzina dodje na onaj ispupceni dio pri tocku.Nije samo zupcanik mijenja nego i onu uklopku,ja mu se nisam mijesa u posao puno.Ako treba pitacu detaljnije sve pa da javim.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: menjac
« Odgovor #9 poslato: Maj 08, 2009, 08:50:28 posle podne »
ajde cekam da mi javis ako je izvodljivo onda da pravimo kombinaciju.:))

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: menjac
« Odgovor #10 poslato: Maj 08, 2009, 08:55:29 posle podne »
Znam da je izvodljivo nego malo je nezgodno za rad. Pa pitaj ga samo da li je promenio oba zupcanika psto oni idu u paru i sa kog menjaca je stavio te nove?
A ta uklopka sto ti kazes to ti je sinhro spojnica ili ako si cuo sinhroni, sinhronizovani menjac e to ti je to.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: menjac
« Odgovor #11 poslato: Maj 09, 2009, 01:18:31 posle podne »
Izvodljivo je sad sam prica sa njim,ali ja sam na Cetinje tako da ti je mnogo daleko.Idu oba zupcanika u par i sinhron i uklopka.Nedje sam sacuva taj set sto sam promijenio,kad nadjem slikacu.Eh ko ce znat od cega sam je ja stavio,znam da sam htio da mi bude kraca a ispalo mi je duza peta  boodala

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 30
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: menjac
« Odgovor #12 poslato: Maj 09, 2009, 11:10:33 posle podne »
e mene interesuje kakva je razlika izme?u kratkih i dugih brzina ako mo
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: menjac
« Odgovor #13 poslato: Maj 09, 2009, 11:16:16 posle podne »
Kratke brzine - bolje ubrzanje, manja maksimalna brzina;
duge brzine - slabije ubrzanje, veca maksimalna brzina.

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 30
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: menjac
« Odgovor #14 poslato: Maj 09, 2009, 11:18:23 posle podne »
a kako da saznam koje su brzine kod mene? ina?e imam menja? sa 4 brzine :(
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: menjac
« Odgovor #15 poslato: Maj 09, 2009, 11:26:48 posle podne »
One su u principu duze nego na petostepenim, mada ima razlike i kod njih. Zavisi na kom su motoru. Benzin, dizel, da li motor od 1300ccm ili od 1600ccm itd.

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 30
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: menjac
« Odgovor #16 poslato: Maj 09, 2009, 11:29:27 posle podne »
1.6 diesel je
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže Joksagt

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Age: 35
  • Lokacija: Welika Plana
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Dozwola,auto i pamet su swe sto je potrebno!!!
Odg: menjac
« Odgovor #17 poslato: Maj 10, 2009, 03:17:00 pre podne »
Kratkeeeee,bar je tako kod mog caleta...

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: menjac
« Odgovor #18 poslato: Maj 13, 2009, 04:55:58 pre podne »
ok ,a kod kog modela mk2 su duge brzine,posto me ubrzanje ne interesuje koliko dugo drzanje na 130-140km/h bez opterecenja  motora ,jer sam stalno na dugim relacijama po par hiljada km..,npr fiat stylo JTD ide 140km/h na svega 2800 rpm ili Polo 5 koji gazi 120 km/h na 2200 rpm,u ova dva modela sam se licno uvjerio.

Van mreže Joksagt

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Age: 35
  • Lokacija: Welika Plana
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Dozwola,auto i pamet su swe sto je potrebno!!!
Odg: menjac
« Odgovor #19 poslato: Maj 14, 2009, 02:17:20 posle podne »
Tampone u usi i samo gassss  tapsac