Autor Tema: Blow off ventil za 1.8T motor  (Pročitano 19950 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #80 poslato: Decembar 21, 2013, 10:11:30 posle podne »
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)

pekar gdje si ti medjed te razbio?
nebi ja nikad prelazio granicu od 215-220ks na tvom mjestu a ti kako hoces.
puno se grije taj motor. motor koji se grije ima i veliku temperaturu ulja.
nisi u mogucnosti da utices na to bez vecih i ozbiljnijih ulaganja a prilicno si ogranicen sa prednjim branikom i ostalim cudima.
motor koji ima veliku temperaturu ulja ima obicaj da ga na vecim obrtajima napusti 1 ili dvije klipnjace.
e onda ga jebi

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #81 poslato: Decembar 21, 2013, 11:43:29 posle podne »
A kolika ja ta velika temperatura ulja 110 stepeni ili jaci tipa 130?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #82 poslato: Decembar 22, 2013, 02:45:21 pre podne »
dovoljna da motor izgubi protisak ulja i da ode u pm.
« Poslednja izmena: Decembar 22, 2013, 02:49:28 posle podne od strane Modus »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #83 poslato: Decembar 22, 2013, 10:54:15 pre podne »
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)

pekar gdje si ti medjed te razbio?
nebi ja nikad prelazio granicu od 215-220ks na tvom mjestu a ti kako hoces.
puno se grije taj motor. motor koji se grije ima i veliku temperaturu ulja.
nisi u mogucnosti da utices na to bez vecih i ozbiljnijih ulaganja a prilicno si ogranicen sa prednjim branikom i ostalim cudima.
motor koji ima veliku temperaturu ulja ima obicaj da ga na vecim obrtajima napusti 1 ili dvije klipnjace.
e onda ga jebi
a jebemu lemilicu bratac,sve se zagubismo :)
nagurace mo mu veci hladnjak za ulje ;) sve delove sam nabavio ostalo je samo turbina i mapiranje,razmisljao sam preko zime da ga stavim u oglase jer vise sam za qvatro biggrin a lepsa polovina svim silama se trudi da ga ne prodajem i sad mi rekla da ce me castiti sa turbinom ali uslov je nema prodaje posle,a i ovi delovi po kucu poceli da me nerviraju,tako da ce to da naguramo sve pod haubu i vatra posle ;)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #84 poslato: Decembar 22, 2013, 01:44:26 posle podne »
Jedno pitanje samo. Vidi se da je fabricki dijagram pekarovog 1.8t bio pergektan, a  kad su ga cipovali, snaga je na 5500rpm pocela da opada. Jel moguce da njegova fabricka turbina ne moze da odrzi vecu snagu na vecim obrtajima? Sto znaci da se postavkom vece turbine i IC moci da ispegla taj dijagram da bude kao fabricki?

Ako lepsa polovina poklanja turbinu, pocni ti to da sklapas  lagano i bice to sve kako treba :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #85 poslato: Decembar 22, 2013, 02:17:02 posle podne »
Upravo tako,pokusao sam da objasnim da taj motor ima mehanicki limit za podizanje konjaze ali me slabo cuju.Druga turbina resava jedan deo problema,ipak ostaje onaj drugi problem stepen od 9,5:1 sto je za drugu turbinu i preko 200ks mnogo.Taj motor naj bolje radi kako su Gedora i Max jednom prilikom rekli od 180 do 190ks i maksimalno do 270-280Nm obrtnog momenta.Ostala mehanika nemoze da isprati pravilan dijagram za vise ks.Sto ga vise podizes,veca su izoblicenja,kako sam rekao,REVO dijagram nije los ali ima dosta nedostataka,otprilike je to negde i granica pre nego sto kriva pocne mnogo da oscilira.

 Onaj dijagram je dovoljno dizelski a ne benzinski,svi znamo da benzinac treba da puca od snage u 5500-6500 obrtaja.
« Poslednja izmena: Decembar 22, 2013, 03:41:35 posle podne od strane Darko80 »

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #86 poslato: Decembar 22, 2013, 05:02:22 posle podne »
evo sad cu pojasniti razliku u snazi izmedju dijagrama, jer nije u pitanju losa mapa vec turbine koje idu u taj motor k03 i k03s, mislim da je clan STAGE2 dosta pisao o tome a i na netu ima dosta tih podataka sto se tice rada tih turbina.
kod mene pritisak turba na k03 fabricki je 0.6 bara od pocetka pa sve do kraja kako ulazi u obrtaje, nakon cipovanja pritisak je 1.2 bara e od 5500 obrtaja pritisak turba pocinje da otpusta kako dalje ulazi u obrtaje i pada na nekih 0.8bara kada dodje u crveno,zato  na drugom dijagramu linija pocinje da pada nakon 5500 obrtaja, sto je u neku ruku i dobro jer u visokim obrtajima otpusta kako nebi razletelo sve zivo, zato svi koji rade taj motor sa tim turbinama vise paznju poklanjaju na sto vise NM da izvuku u niskim obrtajima, jer jednostavno te dve turbine nikada ne mogu nakon mapiranja da drze isti boost od pocetka pa sve do kraja, za kostatan boost da imas su druge turbine, t28. t30 itd. ali to vec povlaci mnogo druge stvari,otvaranje motora instalacije i jebem li ga sta vec, i kod njih nema opadanja boosta u obrtajima i tad preko 5500 obrtaja puca od snage biggrin

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #87 poslato: Decembar 22, 2013, 05:36:43 posle podne »
Sve je to druze ok sto ti kazes ali ti nevozis TDI vec GTI,u cemu je onda poenta mapiranja ako sa svim fabrickim ti u 5500 obrtaja imas 158ks a sa novom mapom imas 165ks u 5500 obrtaja.Znaci ti si dobio sve u 3000 obrtaja umesto na 5500 obrtaja.Ja sam to lepo pojasnio u nekim mojim postovima,ipak je orginalnu mapu pravio citav tim inzenjera i ispitao da je to naj OPTIMALNIJE za taj motor.|Za sve ostalo ide drugi turbo i sve pratece stvri uz njega, ili te obicno napuste 1 ili 2 klipnjace kako rece Gedora.Pravilan dijagram pri mapiranju mora biti kao fabricki samo sa poboljanjem KS i NM ili kao onaj iz linka koji si postavio. :26

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #88 poslato: Decembar 28, 2013, 11:09:43 pre podne »
Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih  nekoga poducavao motoristiku.

Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).

Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)

Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.

Nemoj da mrsis druge  kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....

Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.

Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.

Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........

Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......

 :26

Ovako, ja sam napisao ko sam i sta sam, ne bavim se ovim poljem, ali eto silom prilika razumem po nesto. Daleko od strucnjaka niti se deklarisem tako. Majstora cenim po onome sta napravi, a ne po onome sta kopira sa neta. Za sve ostale imam uvazavanje za ono cime se bave u zivotu. Ti ako si dokon da objasnjavas sta onda trazis na forumu? I to u svakom drugom postu? Ako ti vreme ili ponos ne dozvoljava da predocis SVOJE znanje onda zaobidji. Ne znam da li uocavas kontradiktornost svojih reci i postupaka.
Moja greska je sto sam skoro ja mislim sa Stevom diskutovao o razlici izmedju motora od 180 i 150KS te sam to napisao. Pomesao sam Audijev 180ks i S3 u brzopletosti  bonk
Sve ovo stoji sto si napisao, ali ja cim vidim da neko iznosi argumente na engleskom jeziku sve mi deluje da je copy/paste strucnjak u pitanju. Odmah pomislim evo ga jos jedan Kristina990 koji je izmislio gugl.
Sto se tice prepravljanja "loseg" 1.8T motora na 225KS nadam se da cu i to imati prilike da pokazem uz tacnu racunicu koliko to kosta. Ja ne znam nisam to radio niti planiram, meni je dovoljno da sisti po gradu i ide kako ide sad, ali ima drugar koji je to uradio. Od pre par dana clan foruma. Koliko para i kako gazi. Video i probao. Nekome je 100e para, nekome 1500 nije nista. Novac je relativan, koliko para toliko i muzike, uvek bilo, ali bitno je da moze da se pojaca koliko neko ima mogucnosti.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #89 poslato: Decembar 28, 2013, 05:46:52 posle podne »
Sto se tice engleskog ,neke izraze je tesko prevesti u nase majstorske termine da ih svi razumeju,a sto se tice copy paste majstora,pa eto dovoljno je da kazem da treba da dodjes do mene u servis da vidis sta je pravi tjuning a ne onaj za tastaturom i novom mapom u epromu.O takvim radovima se ovde nepise jer 97% clanova je samo culo neke izraze iz masinstva a tesko da znaju o cemu se radi.Posto mi je radni dan 12 sati ja svoje postove kacim kasno uvece,previse sam premoren da bih pisao 5 puta jednu istu stvar i objasnjavao nesto o cemu niko nema pojma sta pricam.Dovoljno sam skolovan iz ove oblasti da nemam potrebu niti me muci sujeta da se ubedjujem sa nekim do besvesti.
Niko nekaze da to nemoze da se napravi vec nemoze CIPOM i novom MAPOM,ljudi naprave juga 1,3 na 120ks ali to kosta 4000e i dalje ostaje JUGO,koga pare nisu kostale i za koga je 1500e sica slobodno neka pravi sta mu volja,ja sam toliko potrosio na trapove....... ali i dalje tvrdim da su to velike pare da se ulozi u nesto sto ima mali efekat.

 :46

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #90 poslato: Decembar 30, 2013, 01:40:05 posle podne »
Dobro zboris !

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #91 poslato: Decembar 30, 2013, 08:49:17 posle podne »
+1 za uzicki region  thumbup
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI