Autor Tema: Blow off ventil za 1.8T motor  (Pročitano 19943 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #60 poslato: Decembar 13, 2013, 09:26:09 posle podne »
Lepo ti ovo radi Pekar,dobru su ti mapu uradili,poboljsanje u KS je 22%,bas sam prostudirao dijagram,veoma korektno i realno,jedan si od retkih koji je dokumentovao i nije palamudio da se cipom izvlaci imaginarnih 250 pa i vise konja iz tog motora.
-Ja cenim realne ljude pa od mene imas plus za to
-Nino od mene plus za tebe sto imas muda da kazes PRAVU REALNU ISTINU da u Beogradu ima manje od 5 majstora koji poznaju turbo benzinac motor.

 :26

« Poslednja izmena: Decembar 13, 2013, 09:28:43 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #61 poslato: Decembar 13, 2013, 11:55:21 posle podne »
oce li nam ko objasniti sta bi sa ovim motorom na 5500 obrtaja na drugom dijagramu :)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #62 poslato: Decembar 17, 2013, 10:49:42 posle podne »
Srbija je kur!
Gle sta su ozbiljne firme i sta rade sa Remapom , jos daju  i garancija na njihova zezanja.
Golf 4 GTi sa 150ks na -->.....     bez cip tuning i tih fora.

http://www.masperformance.co.za/vehicles/VW-ecu-remapping/

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #63 poslato: Decembar 19, 2013, 11:08:12 pre podne »
nego oce neko da mi pojasni konacno koja je razlika u motoru u Golfu i S3?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #64 poslato: Decembar 19, 2013, 12:16:03 posle podne »
Usisna grana,dizne,regulator pritiska,stepen kompresije,turbina,izduvna grana,kompjuter,bregaste.....

Nadam se da je dovoljno dugacak spisak.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #65 poslato: Decembar 19, 2013, 12:37:53 posle podne »
Da nebude zabune,govorim o motorima 1,8T u golfu i audiju S3.

Spisak je i duzi ovo su samo osnovne razlike,Nemoze to cipovanjem sa 150ks na 225ks,nikad nije moglo i nikada nece moci,ta dva motora samo veoma lice kada se podigne hauba.

Nema ergele konja dok ne umastis ruke a tek na kraju na to dodje mapa kao finis,pre toga sto muda, Blow OFF ventila i jos raznoraznih skupih govana u motor....

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #66 poslato: Decembar 19, 2013, 01:19:52 posle podne »
Usisna grana,dizne,regulator pritiska,stepen kompresije,turbina,izduvna grana,kompjuter,bregaste.....

Nadam se da je dovoljno dugacak spisak.
S3 ima turbo K03s isto kao i Golf imam kod sebe. Koristi i K04 sto kosta 250e. Imam negde specifikaciju i cini mi se da je K03s fabricka. Provericu
S3 ima 317cc dizne kao i Golf imam kod sebe
S3 ima 4bara regulator pritiska goriva, a 3bara kod Golfa bolje radi nego 4Bara. Ukoliko hoces da ipak stavis 4Bara to kosta smesnih 20e
S3 ima kovane klipove iste kao i Golf imam kod sebe
Za ovo ostalo nisam siguran, nisam ni strucan da proverim, valjda neko zna. Pokusacu da proverim
« Poslednja izmena: Decembar 19, 2013, 01:33:03 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #67 poslato: Decembar 19, 2013, 06:58:13 posle podne »
Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih  nekoga poducavao motoristiku.

Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).

Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)

Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.

Nemoj da mrsis druge  kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....

Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.

Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.

Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........

Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......

 :26
« Poslednja izmena: Decembar 19, 2013, 07:00:33 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #68 poslato: Decembar 19, 2013, 09:45:13 posle podne »
svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #69 poslato: Decembar 19, 2013, 10:35:24 posle podne »
Ja stvarno nerazumem kako drugacije da objasnim,sto rekao Gedora,da je to dzaba pricati,svaka mu je pametna.

Ako covek misli da je to isto neka ga cipuje i na 300ks ako moze,ja mu zelim srecu u tom poduhvatu.

U Srbiji izgleda Remap resava sve prepreke u dizanju konjaze,jos malo ce menjati klipove preko lap topa.

Nikako ljudi da shvate da mehanika daje KS i Nm a struja to kontrolise da bi potrajalo.

Treba lepo izvaditi motor,ostaviti kompjuter sa mapom, vozati se bez motora posto to u proseku u Srbiji daje od minimalnih 50 do 150 ks cipovanjem i to ljudi ubise silu kilometara,niko nista nepipa to se nekvari.Ja sam cak cuo da sve vece svetske auto kuce hoce da salju njihove inzenjere kod nas u Srbiju da se malo poduce oko tih elektronskih konja,

to je sada IN. biggrin

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #70 poslato: Decembar 20, 2013, 06:16:20 posle podne »
svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
aj mi reci u cemu je razlika izmedju  glave,pitam ovako laicki, ili kod TT od 225ks. to je valjda isto kao kod S3, pa pitam za njega jer danas jednom takvom je sklopljena glava ovde u garazi, pa me bas zanima u cemu je razlika izmedju njegove glave i glave golfa 4 od 150ks AGU oznake motora?

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #71 poslato: Decembar 20, 2013, 06:56:09 posle podne »
Razlika je u zapremini komore,u bregastim,u uglovima usisnih i iduvnih portova ali to se golim okom nevidi,vidi se samo merenjem.

S3 ili TT imaju stepen kompresije 9:1 a klasican AGU ima stepen 9,5:1.Ovo je osnova za podizanje pritiska turbine pri mapiranju,ako nateras AGU da ima isti pritisak NADPUNJENJA kao i S3 90% je verovatnoca da ce motor da prsne pre nego sto istera 225ks.
Lift na bregastim kao i ugao razvoda i DURATION-trajanje otvorenih ventila naj vise doprinose protocnoj moci glave motora, a to je = KS

Siroka je to tema i sve je povezano kao creva u turbo motoru,dosta stvari zavise jedna od drugih.

Ima ovde mnogo vecih doktora od mene u ovoj oblasti,mogu to mnogo bolje pojasniti od mene,ja se jesam skolovao za ovo i to mi je uza struka ali se sa tim nebavim profesionalno pa nemogu pricati o nekim preciziranim modelima u detalje.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #72 poslato: Decembar 20, 2013, 08:25:17 posle podne »
Ja sam mislio da su svi turbo motori manje više fen za kosu/usisivač zavisno od veličine turbine.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #73 poslato: Decembar 20, 2013, 08:58:57 posle podne »
nisu svi fen za kosu to samo vazi za ovaj vw promasaj od 150ks i da k03 turbina  jeste fen za kosu to svako zna kad pogleda kompresorsku mapu od iste sa koje se  vidi da ista vec oko 1 bar pritiska pocinje da greje previse sabijeni vazduh pa nema tog interkulera koji ce ga ohladiti pa je sasvim jasno da je ona fen za kosu.
previse grejanja istog dolazi do pada kiseonika u istom i samim tim je jasno da nema ni ks.

predlog za k-du Zaklucati ovu bezpotrebnu raspravu,jer je stvar jasna kao dan da ovaj motror ima potencijala sa njim bi experimentisao boba motoring i pravio bi extremne konjaze da je isti pogodan za to ali jednostavno nije.

svaka cast ilija dobro si mu objasnio ako mu ista vredi.
ja bih samo jos dodao da ni glava motora od tog fena za kosu od 150ks nema veze sa ovim motorom od 225ks
aj mi reci u cemu je razlika izmedju  glave,pitam ovako laicki, ili kod TT od 225ks. to je valjda isto kao kod S3, pa pitam za njega jer danas jednom takvom je sklopljena glava ovde u garazi, pa me bas zanima u cemu je razlika izmedju njegove glave i glave golfa 4 od 150ks AGU oznake motora?

objasni ti ilija dobro do detalja. a ti ako ne verujes merne uredjaje u ruke pa uporedi
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2013, 09:40:18 posle podne od strane Modus »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #74 poslato: Decembar 20, 2013, 09:23:14 posle podne »
svaka cast iliji, jeste objasnio je do detalja,cenim i postujem to ;) i ne kazem da nije tako, ali ja se ipak drzim prakse da taj motor tj. AGU sto je kod mene gura bez problema preko 200ks bez ikakvih problema i bez otvaranja motora i skidanje glave, naravno ne sa njegovom fabrickom turbinicom,vec sa drugim turbom,znam licno 3 takva auta, a boze zdravlja bice postavljen i moj sa svime sta je odradjeno i koliko je ispalo, da se ne shvati pogresno,nije nikakvo prepucavanje, postujem svako misljenje i znanje i svako ima prava na svoje misljenje, pa nek se posle razleti sve zivo ako mu je doslo da se razleti,nagura ce se druga raketa ako se razleti,sve je zamenjivo pa cak i motor ;) a sobzirom da volim sve da znam o ovom motoru i uvek se nesto novo uci, evo i jednog linka ako nekog zanima sta se moze snjim u granicama normale i naravno nije srbija u pitanju,a i dosta snjima sam pricao o svemu tome, boze zdravlja zivi bili pa videli sta ce na kraju ispasti :26

http://uk-mkivs.net/topic/9679-k03-to-k03s-swap-and-remap-outline/

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #75 poslato: Decembar 20, 2013, 09:43:08 posle podne »
To sa zamenom turbine je totalno druga prica i prava stvar na tom motoru.
Ovaj dijagram iz linka je perfektan i mnogo je bolji nego ovaj iz Revo.Nije iz Revo los ali moze da bude mnogo bolji sa malo manje Nm
Pojasnicu
Stara mapa na dijagramu je odlicna jer je rast snage linearan i resiprocan obrtajima do spica obrtaja a pad Nm blag,novi dijagram pokazuje nagli rast snage koji je ravan do 5500 obrtaja dok su Nm pali za 70% sa maksimuma a na fabrickom 20% od maksimuma.
Na novom dijagramu u 5500 obrtaja motor ima 160ks sto je pogresno jer stari dijagram pokazuje 157-8ks,imas poboljsanje od jedva 15% u Nm u 5500 obrtaja i par procenata u Ks kada je to naj potrebnije.
Po dijagramu bi se reklo da se auto ponasa kao Dizel,jako cima iz malih obrtaja i krene da putuje preko 4000.Znaci na 200km/h u 6000  obrtaja ti imas manje ks nego sa fabrickom mapom.

Uporedi Revo mapu sa dijagramom iz linka i videces o cemu govorim,revo mapa je dobra od stopa do stopa,da je malo manje Nm to bi izgledalo totalno drugacije i Ks bi bila bolje rasporedjena u svim obrtajima.

Imas iznad tabelu sto je okacio Pile pa vidi koliko ks i Nm ima remapiran klasican 150Ks.

Niko nekaze da se nemoze pojacati ali je veoma malo prostora sa fabrickom mehanikom,ako zamenis turbinu to dobija totalno drugi smisao.
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2013, 09:45:54 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #76 poslato: Decembar 20, 2013, 09:53:57 posle podne »
moze druze sve da se uradi ali previse kosta. moras da uzmes drugu turbinu klipove da smanjis stepen niskoomske visokoprotocne dizne da izburgijas glavu jace klipnjace leteci lezeci lezji i jos svasta okolo i tek onda da se uradi remap da bi se dobila konjaza.
imamo ovde klasican primer tog  std.motora izmapiranog ne secam se tacno ko je okacio sliku sa dijagramom pa se na istoj moze videti nakon remapa sta se desva tom motoru nakon 5500 obrtaja znaci jasno se vidi da obrtni moment i snaga pocinju da padaju sto ne bi smelo da se dogadja ako je remap dobar.na prvom dijagramu pre remapa se vidi fabricka kriva snage i momenta da raste sve do limitatora pa sam i napisao u nekom od predhodnih postova sta bi sa ovim motorom

taj motor ima visok stepen kompresije skoro kao neki atmosferac i ne verujem da ce da iztrpi drasticno dodavanje boosta. menjanjem same turbine ili podizanjem pritiska moze samo da gore klipovi od detonacija zbog visokog pritiska u cilindrim. znaci mora da se smanji kompresioni odnos na min 9 1 i to je malo za extremne konjaze a za to trebaju wiseco,woosner,ili je klipovi koji kostaju ko petra kajgana a  i po pitanju bloka na tom motoru su oprecna misljenja jer ima dosta slucajeva da isti pukne napola kada se priblizi cifri od 500ks bar sam ja imao prilike da pratim dva takva projekta.mozda se samo njima desilo a mozda je i istina sto vlasnici tvrde.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #77 poslato: Decembar 20, 2013, 10:08:53 posle podne »
A da gubitqak sa motora na tockove je 10% za menjace ravnim zubima a 12% za menjace kosim zubima,a ide i do 20% u zavisnosti tipa zupcanika.

Price kako imas 180ks na tockovima a 250ks na zamajcu nemaju veze sa istinom.

Motor koji izbaci 150 ks na tockovima u naj losijem slucaju moze imati 180ks,motor od 200ks na tockovima naj veci gubitak menjac sa kosim zubima 240ks,na zamajcu.

Motor koji ima 240ks na zamajcu gubitak sa menjacem sa ravnim zubima 10% znaci 216ks na tockovima sa kosim zubima 200ks na tockovima itd.itd.itd.....

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #78 poslato: Decembar 20, 2013, 10:09:17 posle podne »
ih bre prijatelju ti ga sad pretera sa 500ks, nisam ja pricao o toj konjazi, vec do nekih 250-260ks.ne pravim auto za trke nego za svoj merak ;)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #79 poslato: Decembar 20, 2013, 10:19:07 posle podne »
Ono sto MAX verovatno hoce da kaze da ostala mehanika ima svoj limit sa stepenom od 9,5:1   ,uz novu turbinu moras staviti bar malo vece dizne da to isprate sa gorivom da se nebi desilo ovo sto MAX govori.Imas na netu kalkulator proizvodjaca dizni koji protok je poreban za odredjenu konjazu a evo ti i masinski obrazac

                      trazena snaga
protok dizni=           :                       x    koeficijent 5,5 za turbo motor      li koeficijent 4 za ATMO motor.
                      brojem cilindara