Autor Tema: Blow off ventil za 1.8T motor  (Pročitano 19945 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #40 poslato: Decembar 11, 2013, 10:43:33 posle podne »
wele druze sta ti mislis koliko se tim remapom moze izvuci iz tog motora a da bude pouzdan na duze staze bez da se otvara taj motor,a pri tome uzmi u obzir da nema bas prostora da se na njemu znacajno podize boost

 da ostane sve fabricko mislim oko 188ks ako hoces na duze staze, da ne trpi zamajac i ostala cuda

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #41 poslato: Decembar 11, 2013, 10:47:31 posle podne »
tako sam i ja mislio 190 plafon 200 i ko zna da ne bi poceo detonirati motor zbog velikog odnosa.
« Poslednja izmena: Decembar 11, 2013, 10:50:56 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #42 poslato: Decembar 11, 2013, 10:51:04 posle podne »
nismo se razumili. ako hoces da mu podignes pritisak i kolicinu da ne trpi motor i kvacilo negdje oko 190ks je maximum. za vise kw treba mu hiljadu penisa koji uopste nisu jeftini

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #43 poslato: Decembar 11, 2013, 10:56:37 posle podne »
ja sam mislio na tom std motoru bez da se dohvati motor,a da se ozbiljnije nadrka treba mu pored turbine klipova klipnjaca i druge glave jos 100 jada,
tako da se konacno slozimo sa onim sto ja pokusavam da kazem u ovoj temi da je taj motor kao osnova za tuning goli penis.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #44 poslato: Decembar 11, 2013, 11:34:55 posle podne »
To ja pokusavam da objasnim ljudima da taj motor i nema neke posebne performanse za turbo motor,kao sto gedora i madmax kazu treba mu sto penisa da bi imao preko 180-190 ks a da to malo potraje.Da se toliki konji dobijaju remapiranjem pa nebi trkacki timovi na WRC-u davali po neku stotinu hiljada evra na razvoj motora koji ima par stotina konja,svi bi angazovali cip tjunere da im remapiraju racunare,izgleda da to inzenjeri po fabrikama neznaju.

Sto se tice 1,8T od 150 i 225ks oni su samo slicni ali daleko jedan od drugog u mnogo cemu....

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #45 poslato: Decembar 12, 2013, 01:46:44 pre podne »
u cemu se razlikuju?

niko nije ni govorio preko tih sto penisa vec do sto penisa je smesna cena, a oseti se razlika
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #46 poslato: Decembar 12, 2013, 02:05:55 pre podne »
WRC
The FIA requires all WRC engines to have a 34mm restrictor in the air intake.

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #47 poslato: Decembar 12, 2013, 01:38:14 posle podne »
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)


sarajlija ajd ako ti nije problem pojasni mi u cemu je razlika kad off ventil venta u izduvnu granu visak od onog ventanja u atmosferu?
sta ima maf senzor sa tom minimalnom kolicinom ili eventualno lambda sonda?
Razlika je u tome sto je fabricki motor sa Diverter Valve-om projektovan tako da koristi MAF da "vidi" koliko vazduha je uslo u sistem, a ECU koristeci MAF, TPS, MAP (ako ga ima), RPM, Lambda sondu/e... odredjuje kako ce dizne da "rade". Ako je bilo gde u sistemu doslo do gubljenja onog vazduha koji je na pocetku sistema izmeren (a jeste jer si ubacio Blow Off umesto Diverter valve-a), ECU to nece znati i sta se desava? Desava se da smesa postaje prebogata jer nedostaje vazduha, dizne "nalivaju" jer ECU misli da ima vise vazduha nego sto ga stvarno ima.

Eto, nadam se da jasno :)


Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #48 poslato: Decembar 12, 2013, 06:56:15 posle podne »
teoretski tacno a u praksi skoro nemoguce.
protokomjer je izmjerio kolicinu a komp je to registrovao i ok, vozio si do 4500, pustio gas i saltao vecu brzinu. u momentu saltanja pustio si gas, hks je visak pritiska izbacio napolje, to je trajalo sekun mozda manje mozda malo vise. izduvni gasovi su ostali isti, kolicina usisanog vazduha mjereno kroz protokomjer ostala ista. u tom momentu pustanja gasa na saltanju i reakcije hks ventila i zonda nece moci odreagovati tom brzinom da su CO2 prebogati ili mrsavi da bi stojer izvrsio korekciju sa kolicinom benzina.
teoretski DA! ali prakticno i receno jezikom prostog naroda "nema picke"

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #49 poslato: Decembar 12, 2013, 09:06:47 posle podne »
WRC
The FIA requires all WRC engines to have a 34mm restrictor in the air intake.

Da ali na svaki cilindar posebno jer svi KORISTE ITB,tako da to uopste nije malo,malo pogledaj koliki su fabricki restriktori na ulasku u filter kutiju normalnih motora pa ces onda videti koliko je ovo na WRC-u veliko
« Poslednja izmena: Decembar 12, 2013, 09:09:15 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #50 poslato: Decembar 12, 2013, 10:17:14 posle podne »
ma jebes wrc ilija kad su auta ustrojena na 300 konja.hobi je zakon :)
nego oces li mi poravnati diskove na strugu da ja zavrsavam kocnice sutra :)
« Poslednja izmena: Decembar 12, 2013, 10:21:55 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #51 poslato: Decembar 12, 2013, 10:30:00 posle podne »
teoretski tacno a u praksi skoro nemoguce.
protokomjer je izmjerio kolicinu a komp je to registrovao i ok, vozio si do 4500, pustio gas i saltao vecu brzinu. u momentu saltanja pustio si gas, hks je visak pritiska izbacio napolje, to je trajalo sekun mozda manje mozda malo vise. izduvni gasovi su ostali isti, kolicina usisanog vazduha mjereno kroz protokomjer ostala ista. u tom momentu pustanja gasa na saltanju i reakcije hks ventila i zonda nece moci odreagovati tom brzinom da su CO2 prebogati ili mrsavi da bi stojer izvrsio korekciju sa kolicinom benzina.
teoretski DA! ali prakticno i receno jezikom prostog naroda "nema picke"
10 godina sam vozio Audi 2.2T 20V motor koji ima diverter valve i nema sta nisam radio oko tog motora, tako da ne pricam napamet. Isto tako, pogledaj na S2Central forumu sta se ljudima desava kada stave BOV umesto DV. Na redovnoj bazi se upali Check engine lampica, a nije retko ni da "bljune vatru" kroz auspuh u trenucima prebogate smese. Takodje se cesto desi i da se motor ugasi (sto je recimo bio slucaj i kod mene), tako da to "nema picke" prolazi samo u Srbiji gde svi sve znaju, a niko nista od toga u zivotu nije iskusio niti video.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #52 poslato: Decembar 12, 2013, 10:32:31 posle podne »
a jesi li imao katalizator i jesi li imao gubitke pritiska od turba do usisne grane?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #53 poslato: Decembar 12, 2013, 11:16:06 posle podne »
provereno znam da ni vr6 turbo nece da radi sa bov om tj.gasi se.pa je lik presao na dv i vr laje bez problema
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #54 poslato: Decembar 12, 2013, 11:19:20 posle podne »
zavisi ko je sta radio i kako. imas i vr turbo koji na bovu radi kako treba. ne samo vr nego i dosta drugih

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #55 poslato: Decembar 13, 2013, 07:36:50 pre podne »
a jesi li imao katalizator i jesi li imao gubitke pritiska od turba do usisne grane?
Nisam nikada imao katalizator i to nije predstavljalo nikakav problem sa DV-om. Boost leak takodje ne, punio je odlicno (kada je radio kako treba jer taj motor posle 15-20g eksploatacije ne moze da sastavi preko mesec dana normalnog rada). Naravno, postoje BOV-ovi za ovakve sisteme i oni 50% vazduha vracaju u granu, a 50% u atmosferu, sasvim dovoljno da "zazvizdi", a isto tako dovoljno da ne dovede do bogatije smese i problema, samo sto nisu ni najmanje jeftini.

Naravno da moze da se napravi da i sa BOV-om motor sa Closed Loop sistemom radi kako treba, ali potrebno je izmedju ostalog i mapiranje. Generalno, decko nece sjebati motor, tako da ako mu je bas stalo da zvizdi po ulicama, napred :) :) :)

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #56 poslato: Decembar 13, 2013, 01:36:20 posle podne »
Znaci suma sumarum, nista od BOV :C
the quieter you become, the more you're able to hear...

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #57 poslato: Decembar 13, 2013, 04:22:47 posle podne »
nisam imao internet dva dana pa sam bio kao bez noge biggrin i evo me odmah u najpopularniju temu alealeee
shone@ svaka cast na detaljnom objasnjenju,sto teoretski jeste tako,ali kako bora corba kaze u pesmi:  teoretski ljubav lepo zvuci,malcice je drukcije u praksi, monolog toga jos uvek se uci...!
tako da se u potpunosti slazem sa GEDOROM da je u praksi druga prica,ne samo za ovo, nego vec i dosta drugih stvari,i da ne bude da lupetam gluposti,jer dosta njih ovde pricaju kako su culi ili negde procitali da ne moze i da auto luduje brljavi i da se gasi, jer nije samo staviti drugi BOV,treba i znati koj i koje su njegove mogucnosti,ali da ne pametujem ja tu mnogo to je nesto prvo i osnovno sto treba znati,najlakse je staviti ali sta staviti? ja cu lepo dokumentovati sve o cemu sam reko da bov moze radeti na 1.8t bez ikakvih problema,tipa gasenja auta neravnomeran rad i paljenje zute sijalice itd.
sobzirom da mi je auto cipovan i stavljan na valjke pre i posle cipa,a BOV je bio na autu daleko pre cipa,postavicu diagram sa dino testa gde se vidi kako je bilo pre i posle cipa sa BOV-om i koliko lose je on uticao na nepravilan rad motora gubljenje snage itd. vecina znaju kad se radi remap da se prvo ocitavaju svi parametri motora dok je auto na valjcima,kolika mu je kolicina goriva,vazduha i ostalih zebancija, kod mene su svi parametri pre cipa sa BOV-om bili perfektni,nije bilo visak ubrizgavanja goriva sa manjkom vazduha, ko ne veruje,moze slobodno pozvati saleta u revo i pitati kakva je bila pekarova cetvorka pre cipa ;)
evo prvo dijagrama sa dino testa:


pa onda evo snimka na valjcima kad je bio na cipovanje gde se cuje HKS

25022012022

i evo  snimka koliko auto neravnomerno radi i gasi se zbog BOV-a biggrin a mislim da je i wele u nekoj od tema stavio snimak mirnoce rada motora sa flasom vode na njemu koji takodje ima HKS

Mk 4 1.8 T


i za kraj evo snimka koliko lose auto ide zbog HKS ;) i obratite paznju prilikom saltanja kako sastavlja brzine

golf mk IV GTI 192hp i 340 Nm

i za divno cudo nigde nijedne zute lampice da upali... toliko o tome sa moje strane da 1.8t ne moze radeti sa drugim BOV.om :46

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #58 poslato: Decembar 13, 2013, 06:50:30 posle podne »
Ja sam odusevljen tvojim Golfom :O
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #59 poslato: Decembar 13, 2013, 07:57:23 posle podne »

10 godina sam vozio Audi 2.2T 20V motor koji ima diverter valve i nema sta nisam radio oko tog motora, tako da ne pricam napamet. Isto tako, pogledaj na S2Central forumu sta se ljudima desava kada stave BOV umesto DV. Na redovnoj bazi se upali Check engine lampica, a nije retko ni da "bljune vatru" kroz auspuh u trenucima prebogate smese. Takodje se cesto desi i da se motor ugasi (sto je recimo bio slucaj i kod mene), tako da to "nema picke" prolazi samo u Srbiji gde svi sve znaju, a niko nista od toga u zivotu nije iskusio niti video.

ja sam svo vrijeme mislio na 1,8t. a pise i u naslovu.
 od pocetka teme niko nije ni pominjao motor sa 5 cilindara nego sa 4. isto sto sam napisao ne pricam na pamet.
 dal ima picke ili nema pitaj nekoga ko bolje poznaje 1,8 20v ako si skeptican prema ovim koji se ovde javljaju.
niko nezna sve pa ni ja. ali ti mogu reci da u citavom beogradu ima manje od 5 majstora koji poznaju turbobenzin motor.
a u to dal u srbiji svi sve znaju, sta su vidili a sta ne, ne ulazim niti me interesuje.
ja znam koliko znam. 25god zivim od svog znanja i ruku.
 :46