Autor Tema: Blow off ventil za 1.8T motor  (Pročitano 19946 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Blow off ventil za 1.8T motor
« poslato: Decembar 08, 2013, 06:29:54 posle podne »
Koliko bi zapravo kostala ugradnja blowoff ventila i da li bi za optimalan rad, bilo potrebno zameniti jos nesto?
the quieter you become, the more you're able to hear...

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #1 poslato: Decembar 08, 2013, 06:36:30 posle podne »
zavisi koji blowoff hoces staviti,od njega ti zavisi i cena,a ne treba nista drugo menjati zbog njega,samo fabricki izbacis i stavis novi koji hoces ;)
ja kod mene imam ovaj HKS koji ujedno i prodajem takve

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=53872.0

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #2 poslato: Decembar 08, 2013, 06:45:25 posle podne »
Kul! Koje su sve prednosti BOV osim onog super zvuka kada se oduzme gas? Jel komplikavana instalacija? Citao sam negde i da hoce bord kompjuter da prijavi gresku, zbog cega se to desava?
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #3 poslato: Decembar 08, 2013, 07:31:28 posle podne »
nema ti nikakvih prednosti izuzev finansijkih troskova.
neki je inzenjer u vw konstruisao taj ventil namenski za taj motor pa valjda zato i treba da ostane na svom mestu ako je ispravan
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #4 poslato: Decembar 08, 2013, 07:50:21 posle podne »
naravno da nema ako samo njega zameni ;)
sto se tice prijavljivanja greske,to je lupetanje gluposti,jer nema curenja vazduha iz ovog ventila u atmosferi sve dok se ne oduzne gas ili prilikom saltanja, to su i meni mnogi pricali koji su negde nesto procitali,a u praksi nula,provereno kod vise auta i nema paljenja greske,sem ako ti na autu nesto drugo nije uredu.
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2013, 07:54:05 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #5 poslato: Decembar 08, 2013, 08:26:51 posle podne »
a sta bi sa onim da je ecu kalibrisan prema tom fabrickom ventilu,i hoce li sa tim novim da ima isti boost na kao sa fabrickim na razlicitim obrtajima?ako nece mozda zato ecu registruje gresku ko zna?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #6 poslato: Decembar 08, 2013, 09:45:25 posle podne »
Pazi,sa njim neće imati ni veći ni manji boost,ovo kažem jer je to još pre tri godine provereno ;) e ako  majstori kažu drugacije onda to postujem  :26
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2013, 10:07:18 posle podne od strane pekar »

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #7 poslato: Decembar 08, 2013, 11:09:00 posle podne »
nesluzi nicemu osim sexy zvuka :53
A i da ako stavis smece od blow-off-a dobit ces da ti auto losije ide :45
Volkswagen motorsport

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #8 poslato: Decembar 08, 2013, 11:18:23 posle podne »
Dakle ili ovaj HKS ili nista :) Al' morate priznati, zvuk jeste jako sexy :D
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #9 poslato: Decembar 09, 2013, 01:48:34 posle podne »
Nema nikakvih grešaka zbog BoV, količina boosta ne ovisi o BoV, e sad koliko brže zatvara od fabričkog BoV je pitanje...
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Sarajlic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +12/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat V5 4motion
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #10 poslato: Decembar 09, 2013, 04:52:09 posle podne »
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #11 poslato: Decembar 09, 2013, 07:13:23 posle podne »
i kako moze imati probleme,kad sam prvi ja reko da nece imati,jer vec 3god. ga vozam i govorim iz iskustva i prakse,pa se javio wele koji takodje ima HKS, i da ne nabrajam jos koji takodje su stavili drugi boov koji nije fabricki, ispade sad mi koji smo zamenili i vozimo bez ikakvih problema, da nemamo pojma i lupamo gluposti boodala
AlexVW... teraj ti to bratac kako ga fabrika krstila i uzivaj, mani se ovih budzenja ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #12 poslato: Decembar 09, 2013, 07:23:03 posle podne »
A sta je sa maf-om?
Jer fabricki je recirkulirajuci,koji vrca zrak u sistem,ali poslije mafa,tj vec je "uracunat" taj zrak,a klasicni BOV ga izbacuje u atmosferu,a po pravilu trebao bi nazad u sabijanje a da ne govorim da ga je maf registrovao ali vise ga nema :)
Radije uzmi fabricku nadogradnju,ja msm da stavljaju od S3 ili naruci neki markirani ali o5 recirkulirajuci :)
Po meni ako uzimas samo radi zvuka,onda ti je bezveze i trosak a i mozes imati tih problema i problemcica radi mafa :)
Eh sad jedino da ukines i maf i da ti ga neko izbrise iz ECU-a kao sto su radili vec :)


sarajlija ajd ako ti nije problem pojasni mi u cemu je razlika kad off ventil venta u izduvnu granu visak od onog ventanja u atmosferu?
sta ima maf senzor sa tom minimalnom kolicinom ili eventualno lambda sonda?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #13 poslato: Decembar 09, 2013, 08:39:33 posle podne »

ako stavis ovaj zamenski ventil ima da dobijes izmedju 200 i 300ks u zavisnosti od trenutnog kursa eura u odnosu na dinar,a tek sto ce da se cuje kad pustis gas ima da prepadas ljude. :)
ljudi ima li ko ovde normalan?
pa nece ti ventili da se cuju na malom boostu tek preko 1 bar se cuje kako treba.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #14 poslato: Decembar 09, 2013, 11:30:24 posle podne »
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1
Volkswagen motorsport

Van mreže Sarajlic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +12/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat V5 4motion
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #15 poslato: Decembar 10, 2013, 11:36:55 pre podne »
Okej ljudi izvinjavam se,sta znaju ljudi koji su po 20 godina u tim vodama,samo stavljajte :)
@dzin od sm chiptuninga do reva svi su rekli da to nije preporucljivo i desava se to sto kazes a da ne govorim da su vecina tih blowoff-va samo kopije na kojima pise hks i slicna imena  :)
Jos jednom sta ja znam,samo stavljajte,izvinjavam se na pisanju gluposti  bicedobro

pekar

  • Gost
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #16 poslato: Decembar 10, 2013, 12:56:39 posle podne »
eh da nam nisu te trke na 402m da nas prosvetle malo, kava mi jadni nista nebi znali, ja sam cuo i da intercooler ne valja da se menja sa vecim ;) da se ne nadje neko uvredjen jer to mi nije bila namera,nego po meni je to nikakvo uporedjenje, ako hoces da tacno proveris kako je sasportskim boovom ili fabrickim,stavi ga na valjke sa i bez,pa vidi sta kazu parametri, sto se tice ciptuning kuca,bas naprotiv,jer svi preporucuju zamenu fabrickog bova ako se radi ozbiljnije povacanje snage auta, sto se tice hks. moguce da je tvom prijatelju iso losije sa njim ako je imao 1 ili 2 generaciju hks,oni su ispustali boost u atmo. kako motor ulazi u obrtaje i nikad nije mogo imati max. boost sa tim hks-om. dok kod 4 generacije nema toga,max. drzi bost kako ulazi u obrtaje motor,sva tri sam imao na autu i znam o cemu pricam i necu ga zameniti nikad.tj. vratiti fabricki ;)
ali poenta je sto je momak pitao:

Koliko bi zapravo kostala ugradnja blowoff ventila i da li bi za optimalan rad, bilo potrebno zameniti jos nesto?

a o cemu smo poceli sve da pisemo ovde? na kraju preporucice mo momku da mora i klipove zameniti na autu zbog bova biggrin
aj ziveli ljudi  :26

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #17 poslato: Decembar 10, 2013, 02:48:01 posle podne »
Auto je serijski 150ks bez ikakvih pojacanja a bow je HKS nemam pojma koje  generacije znam samo da je njemu bilo tako i ja sam se uvjerio svojim ocima ( i jedino i vjerujem 100% u stvari koje vidim) za ostalo neznam i ne zelim ulaziti u rasprave. congratulations
Volkswagen motorsport

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #18 poslato: Decembar 10, 2013, 06:20:35 posle podne »
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1

Bilo da je fabricki li je neki drugi proizvodjac za Blow-off to mu je veoma tanko vreme za turbo motor,toliko imaju ljudi  140 do 160 ks sa atmosfercom.

Poenta je da to uopste nije merilo  za ovo sto je decko pitao,po meni, drzi se druze fabrickog ventilaa i fabrickog sistema blow-offa,kako neko iz mase rece TO JE NEKO NEGDE KONSTRUISAO I ISPITAO DA TO RADI NAJ OPTIMALNIJE.Stavljaj drugi ventil samo onda kada na to budes primoran. :26


Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #19 poslato: Decembar 10, 2013, 08:12:15 posle podne »
Logikom "to je neko negde u nemackoj konstruisao" ispada da nijedan naknadno tuniran auto ne bi trebalo da postoji
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!