Autor Tema: Blow off ventil za 1.8T motor  (Pročitano 20206 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #20 poslato: Decembar 10, 2013, 08:37:01 posle podne »
ima istine.. a i nema..
konstruisan je za neki raspon uslove u kojima ce biti koriscen.. da radi na -40 i +40, za onaj od 100ks i onaj od 150ks, za neku tolerancu razlike u svakom motoru, itd itd..  jer konstruktor doticnog ne zna gde ce biti koriscen, kako ce biti koriscen i ostalo...
ti kao vlasnik znas da recimo zelis auto za drag.. znas da ces ga voziti na +10-40, koje su ti karakteristike motora.. i da prilagodis sve te delove tome.. turbinu,bov,mapu,ulje,itd.. tako da i na potpuno fabrickom autu imas neku marginu za poboljsanje.. kad kreces da menjas i dodajes delove treba i ostalo to da prati..
mada je sve sto sam rekao scifi za vecinu ljudi jbg
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #21 poslato: Decembar 10, 2013, 08:40:07 posle podne »
pa da logika postoji taj motor od 150 konja ne bi bio turbo,smesno je da motor ima tako malo konja i da je turbo.
svaki ozbiljniji 16v ima vise od 150, i sada neka mi neko objasni zasto  menjati taj ventil ako nece imati efekta nikakvog i samo moze da pravi probleme na tom motoru koji ima 9,5 kompresioni odnos i turbina mu sluzi samo da mu prizvede tek toliko zraka da se ne bi ugasio tj da bi mogao da radi.
zato je i glupo o tome raspravljati.
 i nije mi jasno o kakvom prilagodjavanju turbine se ovde prica kad je svima jasno da je ko3 u rangu fena za kosu,a o tuniranju motora sa 19mm bolcnama i klipnjacama malo debljim od cackalice je smesno pricati. sto se tice dizanja pritiska turbine svakom ko se bar malo razume u motore je jasno da sa tolikim stepenom kompresije nema sigurnog dizanja pritiska iste.

taj motor da bi se propisno nadrkao treba vise para nego da se atmosferac prepravi na turbo.
« Poslednja izmena: Decembar 10, 2013, 09:13:54 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
lollol

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #23 poslato: Decembar 10, 2013, 09:48:50 posle podne »
Aj kad smo vec skrenuli sa teme, koliko li je tek para ulozeno u ovo:
550 HP Audi A4 1.8 Liter
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #24 poslato: Decembar 10, 2013, 10:14:17 posle podne »
Logikom "to je neko negde u nemackoj konstruisao" ispada da nijedan naknadno tuniran auto ne bi trebalo da postoji

Wele druze,prati malo o cemu govorimo i sta je poenta ovog izvakanog naglabanja,covek je pitao dali mozee,sta moze,i dali treba jos nesto,ima nas ovde nekoloicina koji imamo i skole i iskustva pa znamo sta govorimo.Guarana je lepo opisao pa necu da ponavljam.Svaka nadogradnja povlaci nesto drugo i to se zove tjuning.Tjuning nisu samo pojacavanje goriva i pritiska turbine pa ti sve to prsne u 3 PM.

Postoji fabricki opseg rada nekog motora i sve je prilagodjeno tome,od softvera u kompjuteru do hardvera u motoru,cemu poenta menjati nesto na motoru sto vec savrseno radi i savrseno je ispitano .Jesu li inzenjeri glupi po fabrikama sto stavljaju da blow of ponovo vraca rasterecen pritisak na sabijanje.Postoji VELIKA razlika izmedju TRKACKOG motora i tjuniranog motora za ulicu,necu da pricam o stvarima za koje 90% ljudi ovde nezna ni kako izgleda a kamoli da su culi za to.

Naj bolje je da ubedimo decka da samo odradi MAPU i imace 240-250 ks jer mu je neko rekao da to ima toliko i obavezno da stvi 2 blow off ventila jer ce tako da se cuje 2 puta jace........

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #25 poslato: Decembar 10, 2013, 10:16:06 posle podne »
sigurno je ulozeno blizu 10 000 e. uzimajuci u obzir da mu je ostao fabricki ostao samo blok i radilica i jos neke sitnice.
i da ti ga da neko za dz.gde bi ga sipao kad ide na 105 oktana gorivo.
 e da vidis da je na ovoliku konjicu ostavio fabricki ventil toliko o tome da ne valja a ovaj sigurno vozi preko 2 bara
« Poslednja izmena: Decembar 10, 2013, 10:18:53 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #26 poslato: Decembar 10, 2013, 10:21:16 posle podne »
prijatelj je zadnji 402 street race vozio 5-6 puta sa blow off-om (HKS) svaki put vrijeme oko 15.5+++ nikako ispod...pridje nam jedan racer kaze skini to smece pa probaj ponovo na tvornickom,tako i uradio i prva voznja 14,7sec majstor1

Bilo da je fabricki li je neki drugi proizvodjac za Blow-off to mu je veoma tanko vreme za turbo motor,toliko imaju ljudi  140 do 160 ks sa atmosfercom.

Poenta je da to uopste nije merilo  za ovo sto je decko pitao,po meni, drzi se druze fabrickog ventilaa i fabrickog sistema blow-offa,kako neko iz mase rece TO JE NEKO NEGDE KONSTRUISAO I ISPITAO DA TO RADI NAJ OPTIMALNIJE.Stavljaj drugi ventil samo onda kada na to budes primoran. :26

To je odlicno vrijeme za auto od 1000kg i150ks, nevidim zasto si ovo napisao,stani na semafor pa ces vidjeti :46 kani se mjerenja stopericom od 0-100 i koliko auto "uhvati" u odredjenoj duzini ;)
Volkswagen motorsport

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #27 poslato: Decembar 11, 2013, 11:44:47 pre podne »
Kad si to vec pomenuo taj auto ima 150 ks po toni,izvini druze ali kod mene je to malo vise,sto se tice semafora to mogu kad pozelis ali samo u pare AKO SMES,kola sam pravio i tjunirao kad su ovi mladi momci sa foruma vozali bicikle,negovorim ovo uvredljivo jer sam i ja nekada ganjao biciklu.Poenta je 1,8T od 150ks je jedan od kilavijih vagenovih motora,o razlici u 1 celoj sekundi na 402 sa zemenom blow offf ventila su price za ljude koji se nerazumeju.Takva razlika moze biti samo ako jedan od ventila neradi kako valja.
Za razliku od mnogih koji kace samo slike a nijedan klip ja sam moja kola terao na valjke jos kada je to u SRBIJI imao samo centar BOBAN.Konjima i vremenima se negadjam vec govorim cinjenice potkovane nekim podatcima i nekim papirom.

Cinjenice su sledece 1,8T 150ks,205Nm i u proseku oko 1300kg  150ks na 1000kg

Bilo da je moj auto ili tudji

Sirocco ili golf 1    1,8 16v KR ili 9A 140ks  180-190 Nm  860kg.     162ks na 1000kg

Ovo nisu merenja stopericom nego cinjenice

Ako uporedim moj auto sa ovim podatcima koji je 900kg i ima 167ks na tockovima to se dobije 185ks na 1000kg.

Toliko o merenju stopericom i o nekoj razdaljini koliko auto ubrza,sto se tice pravog merenja ja sam moj auto merio na celiju bar jedno 30 puta,na osnovu toga sam i praivio motor.


Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #28 poslato: Decembar 11, 2013, 03:44:28 posle podne »
Kad sam rekao na semafor mislio sam na semafor na street raceu koji mjeri vrijeme na 402m...to sto ti spominjes semafor i pare nema veze sa ovim sto sam ja napisao :45

Kazem ti da je taj HKS bow bio smece sto posto sad jeli bio neispravan ili neznam sta ne ulazim u to,samo kazem da sam ocima vidio da je pravio bolje vrijeme bez njega...

Ako sam dobro razumio tvoju poruku,ti hoces reci da je 14,7sec na 402m lose vrijeme za auto od 150ks i 1000kg?
Volkswagen motorsport

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #29 poslato: Decembar 11, 2013, 04:03:35 posle podne »
Audi A4 ima inace 1520kg, ne 1000.
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #30 poslato: Decembar 11, 2013, 05:26:28 posle podne »
tko bi rekao lollol lollol
Procitaj prvo o cemu pisemo pa komentiraj beer
Volkswagen motorsport

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #31 poslato: Decembar 11, 2013, 07:35:46 posle podne »
Kad sam rekao na semafor mislio sam na semafor na street raceu koji mjeri vrijeme na 402m...to sto ti spominjes semafor i pare nema veze sa ovim sto sam ja napisao :45

Kazem ti da je taj HKS bow bio smece sto posto sad jeli bio neispravan ili neznam sta ne ulazim u to,samo kazem da sam ocima vidio da je pravio bolje vrijeme bez njega...

Ako sam dobro razumio tvoju poruku,ti hoces reci da je 14,7sec na 402m lose vrijeme za auto od 150ks i 1000kg?

To uopste nije lose vreme za 150ks.cak to je veoma dobro vreme za 150ks atmosferac ali lose vreme za 150ks TURBO benzinac pogotovu ako je auto tezak 1000kg.
Nisam upoznat u koji se to auto od 1000kg ubacivao 1,8T osim ako je ubacen u nekog golfa 1 siroka,golfa 2 itd.
Ima jedno veliko ALI,ako taj motor tera audija ili pasata od 1500kg na 402 za 14,7 sekundi onda skidam kapu i priznajem da nisam u pravu.Opet kazem jedno veliko ALI,ovo sto sam naveo je vrlo tesko izvodljivo sa fabrickim 1,8T u serijiskom autu. jer je odnos konja i mase veoma mali negde 98 do 110ks na 1000kg u zavisnosti u kom je autu.

Sto se tice semafora,izvini,nismo se razumeli.... :26

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #32 poslato: Decembar 11, 2013, 09:00:53 posle podne »
ja nikako ne razimijem sto hoces reci lost006
14.7 je odlicno vrijeme za 1.8 t 150ks u autu od 1000kg a nema toga Boga koji ce natjerati 150ks od 1300-1400kg za to vrijeme...nema sanse....

Vrijeme golfa 4 GTI 150 ks sa tim motoro je 16,5s
Volkswagen motorsport

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13064
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #33 poslato: Decembar 11, 2013, 09:13:33 posle podne »
I ja sam iskreno skapirao da pricas o mk4 sa 1.8t, pa mi nije jasno kako 1000kg :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #34 poslato: Decembar 11, 2013, 09:38:53 posle podne »
ja nikako ne razimijem sto hoces reci lost006
14.7 je odlicno vrijeme za 1.8 t 150ks u autu od 1000kg a nema toga Boga koji ce natjerati 150ks od 1300-1400kg za to vrijeme...nema sanse....

Vrijeme golfa 4 GTI 150 ks sa tim motoro je 16,5s

Uprosticu, i upravo ti to pokusavam objasniti

U proseku atmosferski motori bez turba 4 cilindra oko 150 ks i 1000kg mase na 402 imaju oko 15s,svi ti motori su oko 170-180Nm obrtnog momenta

AKO 1,8T sa 150ks 1000kg mase i 205Nm obrtnog momenta ima 14,7 onda sracunaj sam kakvo mu je prolazno vreme....


Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #35 poslato: Decembar 11, 2013, 09:58:25 posle podne »
boga mi malo ih je.
Volkswagen motorsport

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6695
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #36 poslato: Decembar 11, 2013, 10:18:20 posle podne »
Masa Golfa je oko 1350kg
Masa Korada G60 je 1100kg
Masa mk1 GTI je oko 850kg
Cenim svacije znanje i trud. Ja sam auto entuzijasta amater i svakog volim da saslusam i uvek da naucim nesto novo, mislim da brkate sustinu oko 1.8T motora u Golfu. Ovaj model od 150KS je napravljen da bude brz, ali ne najbrzi. Klarkson je lepo opisao Golfa4 GTI. Jeste sporiji je i od Forda RS i MGa i Astre OPC, ali to je po njemu i dalje od svih njih najbolji "hot hatch" koji moze da bude i sportski auto i da sluzi za voznju dece u skolu. Nije pravljen kao ulicni trkac. Stepen sigurnosti i pouzdanosti mu je bio na prvom mestu, a ne performanse.
Snaga motora 1.8T moze da se meri i sa jako slicnim modelom od 224KS, a uz minimalno ulaganja remapiranjem da se dobije jos solidno snage. Da kazemo on je pravljen da bude "trkac". 260KS i obrtni 333Nm iz ~1400kg. To ispada 186KS po toni
Golf1 GTI ima 110KS iz njegovih 850kg, ajde da kazemo repmapiran ima 120ks tj 140KS/T
Korado G60 remapiran 153KS/T
Jeste da remapiranje donosi prednost za 1.8T, ali ulaganje u remapiranje je minimalno i zasto ne iskoristiti nesto sto je novija tehnologija omogucila?
Ako sam nesto pogresno skapirao ovo o cemu ste govorili odnos snage i mase ili izracunao pogresno slobodno me ispravite.
« Poslednja izmena: Decembar 11, 2013, 10:20:27 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže AlexVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 70
  • Age: 28
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • LOTR
  • Auto: '01 Audi A4 B6 1.8T
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #37 poslato: Decembar 11, 2013, 10:20:43 posle podne »
tko bi rekao lollol lollol
Procitaj prvo o cemu pisemo pa komentiraj beer
Pogubio sam se nesto, zanemarite  lollol
the quieter you become, the more you're able to hear...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #38 poslato: Decembar 11, 2013, 10:34:31 posle podne »
wele druze sta ti mislis koliko se tim remapom moze izvuci iz tog motora a da bude pouzdan na duze staze bez da se otvara taj motor,a pri tome uzmi u obzir da nema bas prostora da se na njemu znacajno podize boost
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6695
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Blow off ventil za 1.8T motor
« Odgovor #39 poslato: Decembar 11, 2013, 10:38:41 posle podne »
Ne znam, da kucnem u drvo, ja za sada sam presao 45.000 bez ikakvih problema uz adekvatno odrzavanje.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!