Autor Tema: 5v turbo  (Pročitano 19124 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

TTS

  • Gost
Odg: 5v turbo
« Odgovor #40 poslato: April 26, 2013, 09:52:24 posle podne »
Neces mnogo da dobijes, bolje ubaci 1.9 TDI iz golfa 4 od 136 konja, cipujes to i pun gas :D

Svetogrđe je ubaciti DIZEL MOTOR u CORRADO! Bog če te kazniti,ako to uradiš!  pop1 pop1 pop1

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: 5v turbo
« Odgovor #41 poslato: April 26, 2013, 10:17:28 posle podne »
pitajte u revo chip koliko su kw izmerili na jednoj seat ibizi 1.9tdi,morali su dizati habu da provere jel  fabricki turbo jer nisu verovali da je samo mapa u pitanju,hteli su i da ocitaju mapu ali vlasnik nije dao :30
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: 5v turbo
« Odgovor #42 poslato: April 26, 2013, 10:25:36 posle podne »
Koliko. . . ?

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: 5v turbo
« Odgovor #43 poslato: April 26, 2013, 10:26:39 posle podne »
koliko vidim vecina ovdje pljuje po 1.8T koji ga nisu ni vozili,evo ja ga vozim fabrikana zesca pa me nijedan TDI jos nije zacadio  :39 :39

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: 5v turbo
« Odgovor #44 poslato: April 26, 2013, 10:31:28 posle podne »
taj seat je imao 182ks, ali dimi brate, morali su lopatom skidati cadj sa plocica :) a radi se o tdi 130ks cipovanim

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: 5v turbo
« Odgovor #45 poslato: April 26, 2013, 10:32:34 posle podne »
ne pljuje niko po 1.8T jedino sto je realno da cetvorka 1.8T i 1.9 TDI PD 131 ks idu isto. i cicero nije samo u revo chip se to desilo. DSF magazin u njemackoj je imao emisiju da pomenuti tdi na valjcima izbacuje 163 ks. doduse bio je nov
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #46 poslato: April 26, 2013, 10:36:24 posle podne »
100eu na pekara vs  seat sto dimi sa 182ks

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: 5v turbo
« Odgovor #47 poslato: April 26, 2013, 10:45:20 posle podne »
acix 1.8t u pasata je go penis,svaki 1.9 od 130ks ce te obici
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #48 poslato: April 26, 2013, 10:47:41 posle podne »
bilo bi dobro da napravimo pauzu dok se skilyne iz novog sada ne uloguje da cujemo i njegovo misljenje

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: 5v turbo
« Odgovor #49 poslato: April 26, 2013, 10:49:45 posle podne »
opet se otvorila pandorina kutija..... tdi vs. gti, rupa bez dna sto se tice misljenja  :82

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: 5v turbo
« Odgovor #50 poslato: April 26, 2013, 10:50:11 posle podne »
zemara samo nam jos on fali,i evo ga sad sad sad ,bauuuuuuuuu lollol
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #51 poslato: April 26, 2013, 10:54:19 posle podne »
opet se otvorila pandorina kutija..... tdi vs. gti, rupa bez dna sto se tice misljenja  :82

ja se izvinjavam moderatoru (koji inace vozi auto sa 40kw  :46 ) ali mislim da je tema dobra.
za razmjenu iskustava vozaca koji voze na bio ili euro dizel i onih koji imaju normalna auta na benzin

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #52 poslato: April 26, 2013, 11:01:32 posle podne »
Samo ja da dodam nesto. Wele ne mozes porediti Cveletov auto kad znas sta je tamo radjeno. Izmedju dobrog TDI 150ks i GTI 150ks nijanse su u pitanju. A sto se Pekarovog auta tice, brzi je i od mog, a ne od Sofrovog tdi-a :)
Ja to i govorim da ne mozes da poredis dva ista motora, a kamoli razlicite. Moj i Pekarov nemaju dva dela ista. Svaki je drugaciji pod haubom. Cveletov sam uzeo za primer jer ga je odradio kako treba + ide na plin. Zabranjena tema + mitovi i legende.
I Cvele zna da vozi. Tek kad je on provozao moj auto ja sam skapirao koliko ja ne znam/ne zelim da vozim tako. Cvele nije odradio nista preterano na kolima. IC, izduv, K04, remap... ajd da kazemo klasika i ne preterano skupo. Po meni najveca mana 1.8T motora je dovesti ga u takvo stanje jer je sav svilen pogotovu sa Euro3 standardima i dok provalis gde kvaka izgubis kosu...i budes celav... kao Cvele lollol. A njegov A3 ako se dobro secam ima preko 330.000km predjenih.
I tacno je da su nijanse u pitanju izmedju TDI i 1.8T u 110kW, ali koliko mozes da budzis TDI, a koliko 1.8T i koliko tako nabudzen TDI moze da gura tako da ne zavrsi kod Gedore u garazi?
Lepo na crtu sa Cveletom, a fala Bogu to njemu nikad nije tesko, i sva prica prestaje. Nikakvi valjci dijagrami i stejdzovi. Koga god sam doveo da se provoza u tom autu izasao je sa izoblicenom facom.
I onda dodjes na VW forum i citas kako je taj motor sranje, kako daje prividan osecaj poletanja aviona, ali u realnosti nista (wtf?!), kako je TDI najbolji izbor staviti u Korada... i onda ja pricam viceve
Nadjite Pekaru krsten S3 ima bubreg da proda, ali pokidace onog Grka sa 800KS :)
« Poslednja izmena: April 26, 2013, 11:06:19 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: 5v turbo
« Odgovor #53 poslato: April 26, 2013, 11:10:37 posle podne »
To sto je Cvele radio, nisu bas sitnice, pogotovo ne za nas u Srbiji :) vozio sam se u njegovom autu, ide extra, nema sta. Sto se budzenja tice, msm da su mogucnosti podjednake, jedino sto je TDI tuning skuplji, a jedina mu je prednost sto se sa 250 ks vozis sa 7,8l nafte prosecne voznje.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #54 poslato: April 26, 2013, 11:13:26 posle podne »
nije brate skuplji za tdi. ako hoces da budzis 1,8 20v turbo kosta i on boga oca vjeruj mi.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: 5v turbo
« Odgovor #55 poslato: April 26, 2013, 11:17:20 posle podne »
a kod nas sve kosta kad ljudi rade za 200e. uskoro cemo mi svi dizele da vozimo, i to bez turbine sa zdravih 60 ks i da se lupamo u dupe od srece sto mozemo da sipamo da se prevezemo :)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #56 poslato: April 26, 2013, 11:21:07 posle podne »

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #57 poslato: April 26, 2013, 11:59:24 posle podne »
uporno zaboravljate da 1,8T od 110kw nije "GTI masina" za drkanje od semafora do semafora, potezanje i sl gluposti ... to je jednostavno motor za normalno auto srednje klase sa dobrim performansama i dobrom potrosnjom. Konstantan obrtni, vuce i linerano ubrzava od 1500o/min, pa tamo do nedje 5000, to su vrijednosti vrijedne postovanja za jednog benzinca. To sto su ljudi navikli da dvojka i trojka GTI moraju da drece da su mrtvi do 4-5000 o/min i da nakon toga lome kosti i jednu malu djecu je druga prica i to nikako ne znaci da je 1,8T los motor. I da ocete definisat jednom po cemu je to "smece" od motora (bez pominjanja ove price da je spor i da nije dovoljno "GTI-ovski" jer to veze s vezom nema).

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #58 poslato: April 27, 2013, 12:09:25 pre podne »
ja kad pomislim na oznaku GTI mislim na auto bez turbine,radnika koji trpi sve i svasta i kojeg je 20godina i vise drkalo milion budala i on opet prepere 1.8turbo...miro daleko je on od dobrih performansi i dobre potrosnje...i ko kaze da dvojka gti mora da se navlaci u obrtaje  ? samo mi objasni kupovinu auta za normalnu voznju a on je 1.8turbo 150ks a sofrov tdi fabricki ide kao on i bolje i ti meni kazi ko je tu normalniji ?

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #59 poslato: April 27, 2013, 12:20:32 pre podne »
zdrav 1,8T nikako ne moze bit sporiji od TDI 13oks bez obzira dal su chipovani ili ne i kolko mi god TDI mio bio to priznajem i to je tako

nikako nije daleko od dobrih performansi jer on auto tesko 1300/1400kg do 100 pocera za 8,5s ... kako to moze lose? Kako moze bit lose to sto vuce bukvalno iznad lera, sto nema turbo rupu, sto ne moras da ga navlacis u obrtaje da bi izveo preticanje, i sto ako si iole obziran na gasu tesko preko 12l/moze da trosi u gradu i oko 8 na otvorenom? Ja tu ne vidim ama bas nista lose. Da se razumijemo trkalica nije i nije sve u trkanju

Nema tu sta da se objasnjava, 1,8T je normalan benzinac kao sto je 1,9 TDI normalan dizel. I uporno se vatate shofra a svi vidite da je njegovo auto neki izuzetak od ostalih cetvorki 1,9 sa 130ks jer sami pogled na njegov usis i sve je jasno ... ono njegovo auto bez chipa brat bratu ima zdravih 160+ ks ... tako da se moze rec da nije mjerodavan  ;)