Autor Tema: 5v turbo  (Pročitano 19079 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #20 poslato: April 25, 2013, 10:44:38 posle podne »
Jbg Wele, odustao čovek od kupovine zbog razlike u ubrzanju od 0.1 sekunde.
da li je 0.1 ili 0.3 nmg sada da nadjem. . al nije stvar samo u tome nego samo ocekivao da ce ga 1.8t odvaliti. . moji imaju b5.5 96kw i auto kida kako ide. . tako kada sve saberem odlucio sam se za mk4 110kw eventualno 96kw posto je veci izbor. . samo da prodam ovu moju deregliju. . i necu vise da idem u off  bonk

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #21 poslato: April 25, 2013, 10:52:37 posle podne »
wele salis li se to ili si ozbiljan o tome sto pricas ?

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: 5v turbo
« Odgovor #22 poslato: April 25, 2013, 11:19:15 posle podne »
ma gde se sali,luka potegni de nekog tdi-a iz cg
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #23 poslato: April 25, 2013, 11:27:59 posle podne »
korado je prije 15 god imao 100kw, sad ih vise nema. samom ugradnjom flansne za plin na usisnoj grani ispred klapni istog momenta je izgubio 10-12kw.
korado 16v i 1,8 i 2,0 nikad nije bio brz auto zbog tezine. jedini brz korado je g60 i vr 2,9
motor 1,8 20v turbo u koradu ne moze se porediti sa 16v motorom. turbo motor je turbo motor.
ako ce ti otac to ubaciti i sve spakovati slobodno kupi  20v turbo i imaces brz auto.
ili druga opcija ako ce se gospodin drndarski ponuditi da ti za 1500eu ugradi turbo na tvoj motor, od mene imas 500eu a ti steksi daj 1000. jel ok?
skini flansnu za plin sa usisne grane i spoj usis kao sto je bio fabricki,  probaj auto pa ces viditi razliku o kojoj pricam.

edit
sta se moze uraditi za 1500eu na 16v motoru da bi dobio neke kilovate?

mora se uraditi prvo kompletna generalna,  kosta oko 600eu da se uradi kako treba
( jer motor koji je les, ili koji je sprzio 20 tona plina ili koji je presao 200 000km se ne tunira)
mora kupiti 2 bregaste kostaju 600-700eu
mora kupiti izduvnu granu ako je da valja kosta od 250-650eu
mora uraditi kanale u glavi 150-300eu (zavisi ko radi i kako)
ako hoce da ostane na k glavi mora kupiti pumpu ispod patosa od jednog modela audija kosta 80eu
mora kupiti druge dizne (koje nije nosio ni kr ni pl ni 9a ni aca..) kostaju 75eu komad
mora kupiti stelujucu remenicu bregaste kosta oko 50eu
i na kraju mora platiti nekome ko to zna uraditi, podesiti i nastimati da radi kako treba



« Poslednja izmena: April 25, 2013, 11:54:45 posle podne od strane gedora »

pekar

  • Gost
Odg: 5v turbo
« Odgovor #24 poslato: April 25, 2013, 11:49:31 posle podne »
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran]  pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]
ovde na forumu vlada onaj mit TDI najbrzi auto na svetu,evo ja hocu da stanem na crtu stim mapiranim TDI-jem

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #25 poslato: April 25, 2013, 11:51:45 posle podne »
cicero rece li to da se potezem ja sa tdi-om ?

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #26 poslato: April 25, 2013, 11:54:26 posle podne »
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran]  pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]
ovde na forumu vlada onaj mit TDI najbrzi auto na svetu,evo ja hocu da stanem na crtu stim mapiranim TDI-jem
           pekar brate nemoj da me pogresno shvatis tdi o kojem ja pricam ide kao tvoj auto tu ste nedje ...a ja sam od toga tdi-a 3auta brzi na 600metara jos kad mi je auta bio sporiji za 10kmh na tu razdaljinu ...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #27 poslato: April 25, 2013, 11:59:54 posle podne »
Nema potrebe ja da se salim pored vasih viceva.
Ponavljam: Cveletov A3 na plin u Beogradu bilo kad kome odgovara nek dovede bilo koji TDI da vidimo koliko lose ide. Mislim da je to posteno. Ovo "leti ko sotona, ide ko nevreme, najbolje vuce, nema brzi" i sl je za forumska prepucavanja.

dejane GTI cetvorka je najgori od svih GTIjeva. Cak ima prica da je VW rekao da nijedan GTI vise ne sme imati ispod 200KS, pa se petica taman tu negde provukla. Moras da imas na umu da je 1.8T motor nastao u jeku kada je TDI dosao do izrazaja sa snagom i potrosnjom pre 15 godina u onoj situaciji sa gorivom kad je dizel bio 2-3x jeftiniji. U to vreme tih 150 fabrickih je bilo dosta vise od standardnih 90 i 110KS kod TDI
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

pekar

  • Gost
Odg: 5v turbo
« Odgovor #28 poslato: April 26, 2013, 12:03:30 pre podne »
ne kazem ja da ne idu,idu oni ali ne bas toliko koliko se ovde predstavljaju,pricam iz iskustva licnog,a onaj GTI pitanje je koliko konja ima,jer 95% mapiranjem dobiju samo 10-15ks a prica je kako su dobili 40-50ks i onda ga odere neki auto od 160ks nebitno dali dizel ili benzinac,i posle prica kruzi kako 1.8t od 200ks ne ide nikako boodala ljudi jer vi znate sta su 200ks,ali pravih?

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #29 poslato: April 26, 2013, 12:03:49 pre podne »
wele priznajes li ti da je mk4 fabricka 150ks sranje ?kao i sto jeste

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #30 poslato: April 26, 2013, 12:06:41 pre podne »
ne kazem ja da ne idu,idu oni ali ne bas toliko koliko se ovde predstavljaju,pricam iz iskustva licnog,a onaj GTI pitanje je koliko konja ima,jer 95% mapiranjem dobiju samo 10-15ks a prica je kako su dobili 40-50ks i onda ga odere neki auto od 160ks nebitno dali dizel ili benzinac,i posle prica kruzi kako 1.8t od 200ks ne ide nikako boodala ljudi jer vi znate sta su 200ks,ali pravih?
  to sto kazes je ok postujem...ali mapirana oba auta su ... na stranu to sto ih mapiraju po 50ks itd...

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 30
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #31 poslato: April 26, 2013, 12:10:20 pre podne »
Mnogo to izadje gedora.. ne isplati se, stavljati turbo na moj motor.. Izgubio kilowate jeste sigurno i sa plinom i sa godinama i na kilometrima.. 198.000 preso.. Ovako je dobar, pali extra i to sve.. Ali snagu je izgubio.. A za turbo znam sta sve treba da se radi, plus sto nisi reko to je intercooler za hladjenje, creva i sama turbina.. to je jos 400, 500e.. Ne isplati se.. A sad dolazim u zabunu, ti kazes slobodno stavi 1.8t (plus sto ja planiram da se to mapira ili tunira chipom), a oni kazu kontra.. Aj na pp gedora par pitanjca.. :)
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #32 poslato: April 26, 2013, 12:16:06 pre podne »
necu na pp pitaj ovde, nema nista skriveno
rekoh ti ako se doticni gospodin ponudi da ti ugradi turbo po sistemu kljuc u ruke za 1500eu od mene imas 500, tj trecinu troskova.
na 1,8 20v turbo za mnogo manje para moze napraviti nepunih 200ks i auto ima da ti leti a ne da ide.
1,8 20v turbo motor 110kw koji valja, sa svim agregatima strujom i svim pratecim dijelovima za ugradnju u korado treba sigurno preko 1000eu

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: 5v turbo
« Odgovor #33 poslato: April 26, 2013, 12:30:46 pre podne »
nino koji auto je po tebi najbolja platforma za budzenje od VW-a? i koji motor u njemu
lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #34 poslato: April 26, 2013, 12:35:03 pre podne »
u interesu posla tdi sto ih vise budze vise mi dolaze  :46
a za relativno malo para dobija se puno muzike na 1,8 20v turbo

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: 5v turbo
« Odgovor #35 poslato: April 26, 2013, 12:38:42 pre podne »
lollol

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #36 poslato: April 26, 2013, 12:40:52 pre podne »
luka neozbiljan si sagovornik. Izvrces moje recenice i ignorises konkretne predloge. Nisam rekao da su sranje vec da od generacijskih GTI najgori u pogledu brzine, ali zbog toga sto VW to nije pravio kidalicu vec auto koji moze da se koristi svaki dan i da ima koliko toliko sportski duh. Termin HOTHATCH. To je nesto sto VW praktikuje od tada. Uvek ima brzih kola, ali treba izbalansirati izmedju sportskog duha i svakodnevnog koristenja vozila. I tu je cetvorka dobila kilograme, ali i pobedu na trzistu nad brzim Astrama, Meganima, Fokusima i sl.

Gedora sta ima da se budze, pa dolaze oni i koji nikad za chip nisu culi. Da nema TDI morao bi da se zaposlis u banci ili na berzi :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #37 poslato: April 26, 2013, 12:49:35 pre podne »
brate gti koji slabo ide i trosi mora bit sranje..sta ja tu izvrcem nije mi jasno...pricajmo realno zasto kupovat gti ako te ne zanima akako ide kad postoje cetvorke tdi-gti

Van mreže MACNE_GTI

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3510
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd-kaludjerica
  • Karma: +53/-31
  • Pol: Muškarac
  • Tata kako se pise ljubav?? Pisi sine GTI
Odg: 5v turbo
« Odgovor #38 poslato: April 26, 2013, 07:47:03 posle podne »
Nema potrebe ja da se salim pored vasih viceva.
Ponavljam: Cveletov A3 na plin u Beogradu bilo kad kome odgovara nek dovede bilo koji TDI da vidimo koliko lose ide. Mislim da je to posteno. Ovo "leti ko sotona, ide ko nevreme, najbolje vuce, nema brzi" i sl je za forumska prepucavanja.

Ovo potisujem za Cveleta...
PRODAJEM PLAVOG KAMELEONA.
Ne, crvenog...
Ne, zelenog... Uuuu... Ekstraaa... Ne prodajem ga !!
XD

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: 5v turbo
« Odgovor #39 poslato: April 26, 2013, 09:45:56 posle podne »
Samo ja da dodam nesto. Wele ne mozes porediti Cveletov auto kad znas sta je tamo radjeno. Izmedju dobrog TDI 150ks i GTI 150ks nijanse su u pitanju. A sto se Pekarovog auta tice, brzi je i od mog, a ne od Sofrovog tdi-a :)