korado je prije 15 god imao 100kw, sad ih vise nema. samom ugradnjom flansne za plin na usisnoj grani ispred klapni istog momenta je izgubio 10-12kw.
korado 16v i 1,8 i 2,0 nikad nije bio brz auto zbog tezine. jedini brz korado je g60 i vr 2,9
motor 1,8 20v turbo u koradu ne moze se porediti sa 16v motorom. turbo motor je turbo motor.
ako ce ti otac to ubaciti i sve spakovati slobodno kupi 20v turbo i imaces brz auto.
ili druga opcija ako ce se gospodin drndarski ponuditi da ti za 1500eu ugradi turbo na tvoj motor, od mene imas 500eu a ti steksi daj 1000. jel ok?
skini flansnu za plin sa usisne grane i spoj usis kao sto je bio fabricki, probaj auto pa ces viditi razliku o kojoj pricam.
edit
sta se moze uraditi za 1500eu na 16v motoru da bi dobio neke kilovate?
mora se uraditi prvo kompletna generalna, kosta oko 600eu da se uradi kako treba
( jer motor koji je les, ili koji je sprzio 20 tona plina ili koji je presao 200 000km se ne tunira)
mora kupiti 2 bregaste kostaju 600-700eu
mora kupiti izduvnu granu ako je da valja kosta od 250-650eu
mora uraditi kanale u glavi 150-300eu (zavisi ko radi i kako)
ako hoce da ostane na k glavi mora kupiti pumpu ispod patosa od jednog modela audija kosta 80eu
mora kupiti druge dizne (koje nije nosio ni kr ni pl ni 9a ni aca..) kostaju 75eu komad
mora kupiti stelujucu remenicu bregaste kosta oko 50eu
i na kraju mora platiti nekome ko to zna uraditi, podesiti i nastimati da radi kako treba