Autor Tema: 5v turbo  (Pročitano 18758 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 30
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
5v turbo
« poslato: April 24, 2013, 06:43:10 posle podne »
Ljudi ajde mala pomoc, postao mi dosadan 2.0 16v.. Planiram da ga menjam i da stavim 1.8 5v turbo tj 20v.. sve zavisi da li je iz vw-a ili audija.. E sad, gde to moze da se nadje, za koje pare, i koliko je komplikovano da se zameni ?
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže MACNE_GTI

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3510
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd-kaludjerica
  • Karma: +53/-31
  • Pol: Muškarac
  • Tata kako se pise ljubav?? Pisi sine GTI
Odg: 5v turbo
« Odgovor #1 poslato: April 24, 2013, 11:19:33 posle podne »
motor kompletan sa svim delovima za ugranju oko 1000e po meni i + ruke majstoru koje ce treba ti sigurno jer verujem da nije ovo  sve sraf na sraf oko 500...
PRODAJEM PLAVOG KAMELEONA.
Ne, crvenog...
Ne, zelenog... Uuuu... Ekstraaa... Ne prodajem ga !!
XD

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 5v turbo
« Odgovor #2 poslato: April 25, 2013, 12:10:28 pre podne »
Kakav crni sraf na sraf, a nemoj nikako uzduzan iz audija. Prvo i prvo, kol'ko imas para?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: 5v turbo
« Odgovor #3 poslato: April 25, 2013, 12:31:09 pre podne »
Sviđa mi se ova tema >1500 evra za +11kw. Jel si ga probao bez plina, prvi put čujem da čoveka smori auto od 100kw ako uopšte ima toliko (konja).

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #4 poslato: April 25, 2013, 01:43:37 pre podne »
Stexy, dobices dosta na osecaju ubrzanja, ali u realnosti ne puno. Kad 1.8T ukljuci turbinu, ti imas osecaj da avion polece, ali od spolja ne izgleda tako :) Neces mnogo da dobijes, bolje ubaci 1.9 TDI iz golfa 4 od 136 konja, cipujes to i pun gas :D
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 36
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: 5v turbo
« Odgovor #5 poslato: April 25, 2013, 02:27:46 pre podne »
ovo zadnje + za te pare... ako hoces sta jace i ozb treba mnogo vise

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #6 poslato: April 25, 2013, 08:50:40 pre podne »
1.8 turbo ..pa postoji li gori motor za swap????ne postoji... isto ce ti ic kao da ubacis 1.9tdi 130ks sa jednim obicnim mapiranjem ce to toga 1.8turbo da raznosi i trosi duplo manje ...ne volim ni jedan ni drugi ali eto

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: 5v turbo
« Odgovor #7 poslato: April 25, 2013, 08:55:10 pre podne »
opet tema za natezanje.  boodala :30 yupi3ti
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: 5v turbo
« Odgovor #8 poslato: April 25, 2013, 12:48:38 posle podne »
1.8 turbo ..pa postoji li gori motor za swap????ne postoji... isto ce ti ic kao da ubacis 1.9tdi 130ks sa jednim obicnim mapiranjem ce to toga 1.8turbo da raznosi i trosi duplo manje ...ne volim ni jedan ni drugi ali eto
Kako može 130 KS da ide bolje nego 150?
TDI možda može u nekom trenutku da potegne jače zbog 310 Nm obrtnog momenta.
Uostalom i 1.8T može da se mapira.

Ljudi ajde mala pomoc, postao mi dosadan 2.0 16v.. Planiram da ga menjam i da stavim 1.8 5v turbo tj 20v.. sve zavisi da li je iz vw-a ili audija.. E sad, gde to moze da se nadje, za koje pare, i koliko je komplikovano da se zameni ?
Mnogo to para izadje. Dobar 1.8T sa turbinom i elektronikom nema šanse da nadješ ispod 700 €. Da ti to neko uradi, platićeš još bar 500, veliki je to posao. 1.9TDI da staviš izaćiće još skuplje, sam agregat je skuplji, a budženja i prepravki ima koliko hoćeš.

Za te pare iz tog 2.0 16V bi mogao dosta da  izvučeš, bez plina naravno. Za 1500 € bi možda čak mogao da turbiraš taj 2.0, što bi išlo daleko ozbiljnije nego stock 1.8T.
Stock 1.8T vs stock 2.0 16V, razliku bi osetio na manjim obrtajima sa 1.8T.

Problem je ako bi hteo mnogo konja, a da troši što manje plina.  driving
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 30
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #9 poslato: April 25, 2013, 03:43:56 posle podne »
E ovako, pre svega hvala na odgovorima..
Prvo bih da se slozim sa pecom da bih dobio na subjektivnom osecaju a spolja se i ne vidi bas.. To osecam i kad sednem s drugom u ibizu 1.9 110ks, kad upali turbo imam osecaj da polece ali kad pogledam u sat kazaljka kaze nesto drugo..
DESMO me pitao kako me smorilo 100kw, pa smorilo me jer sad skoda sa 2.0 140ks dizel ubrzava bolje od mojih 100kw.. Inace cesto ga vozim na benzin, zadnje 2 nedelje samo na benzin, mrzi me da sipam plin.. Meni ne treba nesto za letenje ali da to ima malo bolji start, zbog toga sam pomenuo turbo..
Dalje, neko rece da iz mog mogu da izvucem vise, znam i to, ali druze, koliko ce to da traje? ja cu da izvucem 170ks, ali trebace mi nesto sto traje a to daje fabrika..
PLIN BIH NARAVNO IZBACIO.. I DA JE BEZ TURBA, A AKO IDE TURBO ONDA PA TEK NE MOZE PLIN..
I DA, MAJSTOR NE BI KOSTAO NISTA POSTO MI JE CALE "PROF DR" ZA TE STVARI.. ZNACI PLACAO BIH ISKLJUCIVO MOTOR I DELOVE..

Neko je pitao kolko imam para.. Imam brate 2, 3 hiljade dinara xD Salim se, nemam nikakve pare spremne za to.. bas sam zato i pitao da znam koliko mi treba i da li se isplati.. Do 1000e mi se isplati.. Imam neki skuter na prodaju pa ce da se pokrije to..
HAHAH SAMO BEZ NATEZANJA.. Pitao sam cisto onako, cena, moze, ne moze, razlika.. Svako ima pravo na svoje misljenje..
DAKLE STA BI STE PREPORUCILI??? posto vidim da 1.8t i nije nesto specijalno.. :)
« Poslednja izmena: April 25, 2013, 03:47:09 posle podne od strane StexyVW »
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: 5v turbo
« Odgovor #10 poslato: April 25, 2013, 05:03:47 posle podne »
Plin ne može na 1.8T i TDI ide bolje od 1.8T   tapsac

Onda se ljudi pitaju zašto ljudi koji se bave mehanikom ceo život ne dolaze više na forum
Ako ti je ćale prof i dr zašto pitaš omladinu za savet?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #11 poslato: April 25, 2013, 07:42:54 posle podne »
drfedja imas na forum momak se sofro zove vozi mk4 tdi 130ks + [mapiran] trkao se sa mk4gti 150ks + [mapiran]  pa odgledaj trku...brate necu zbog nekih momaka koji su vlasnici tih motora da pricam ono sto stvarno mislim o tim invalidima [1.8t]

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: 5v turbo
« Odgovor #12 poslato: April 25, 2013, 08:13:33 posle podne »
A da li ti misliš da je svaki motor ispravan? To je kao onaj dečko što se trkao sa BMWom sa mnogo konja više, pa BMW mu ne može ništa
a pod haubom ko zna kakvo stanje

Evo dovedi do BG bilo koji TDI da se povuče sa 1.8T na plin iz 99 godine, pa da pričamo dalje. Mislim da je tema daleko široka da stane u reč dve od ljudi koji su videli 2 auta u životu. Ne smatram sebe nekim poznavaocem, ali znam da 1.8T urađen kako Bog zapoveda (a takve na prste možeš da izbrojiš) kida daleko jača kola od remapiranih TDI. I da se razumemo uopšte ne mislim da je TDI loš.
Čitam komentare ovde i mnogo stvari nema baš puno logike, ali ajde
Verovatno grešim što uopšte komentarišem ovde i kvarim zabavu
« Poslednja izmena: April 25, 2013, 08:16:34 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 30
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #13 poslato: April 25, 2013, 08:20:04 posle podne »
Wele pitam ovde iz razloga jer su ljudi radili, znaju kako i sta.. Moj cale se bavi mehanikom 15 godina, a hidraulikom 5 godina. Ali radi bagere, ima servis.. Naravno, motor na bageru i kolima je da kazem "isti", na istom principu.. znaci moj cale radi generalne, radi menjace, ali se ne razume u karakteristike i specifikacije novijih motora za kola, zato sam hteo da se informisem ovde.. Covek ima 48 godina, ne interesuje njega auto i moto sport da on tu budzi nesto.. Ali kad bih ja poceo takav projekat naravno da bi znao da mi odradi to sve.. Naravno, tu i je i pomoc kolega..
« Poslednja izmena: April 25, 2013, 08:24:24 posle podne od strane StexyVW »
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: 5v turbo
« Odgovor #14 poslato: April 25, 2013, 08:37:09 posle podne »
kao što vidiš niko ko je to radio ti nije odgovorio već ti odgovaraju ljudi koji misle da to tako ide.
potraži čoveka koji se zove Fuji ili tako nešto, pa pogledaj njegovu temu
on je radio to što ti hoćeš
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #15 poslato: April 25, 2013, 09:38:53 posle podne »
jeste off, al moram da kazem, ja sam razmisljao da na leto kupim mk4 1.8t al kada sam video da po fabrickim karakteristikama mk4 1.9tdi pd 110kw brze ubrzava do 100km, odustao sam od 1.8t. . ne mislim da su losi motori al sam ocekivao puno vise od njih. .

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: 5v turbo
« Odgovor #16 poslato: April 25, 2013, 10:05:42 posle podne »
Prilikom izbora auta zadnje bi mi bilo koji bolje ubrzava do 100. Te cifre ne znam stvarno, ali ako to gledaš prosto je neverovatno je da ćeš auto držati u fabričkim podešavanjima. Sad treba videti koji od ta dva motora može bezbednije/lakše da se pojačava i koliko.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: 5v turbo
« Odgovor #17 poslato: April 25, 2013, 10:15:06 posle podne »
Jbg Wele, odustao čovek od kupovine zbog razlike u ubrzanju od 0.1 sekunde.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 30
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #18 poslato: April 25, 2013, 10:34:49 posle podne »
Pa vidim da se jos niko nije javio, ko je radio tako neki projekat.. Ali dobro, sta da se radi..
Pa hocu neki motor, samo videcemo koji... ovaj sam naveo jer mi se ucinio dobrim, da se uradi neki chip tuning ili mapiranje i da se izvuce makar 200 konjica.. Ali nisam striktno vezan za njega, nikad se cak nisam ni vozio u autu sa tim motorom.. Tako da ono.. Preporuke i to bi dobro dosle, samo da se javi neko ko tacno zna..
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: 5v turbo
« Odgovor #19 poslato: April 25, 2013, 10:42:54 posle podne »
Ja cu reci samo ovo:

1. 1.8T stock sa 150ks (0.6bara pritisak turbine) ne ide nista posebno.
2. 1.8T + chip na 1bar ide odlicno.
3. 1.8T + chip 1.2-1.3 bara parira mnogo jacim automobilma i ide jako ozbiljno.