Autor Tema: Golf II GTD Intercooler  (Pročitano 27994 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Krvopija

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 337
  • Lokacija: Novi Beograd - Srpsko Sarajevo
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #20 poslato: Maj 27, 2009, 07:19:53 posle podne »
Pa bas to, staro auto a i neplaniram bas dugo da ga vozim. Neisplati se to, bar po meni, ako je toliko para.

Van mreže Randjelovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Age: 34
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • VW
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #21 poslato: Maj 27, 2009, 08:15:44 posle podne »
E ovako da pitam posto imam isto golfa 2 GTD 1987 god.Naime motor poceo da tosi ulje,ne znam sta se desava...Kad ga otvorim dimi ali nista preterano.Turbina u voznji cini mi se da krece da radi oko 3000 obr.do duse tad je cujem da radi.Pocinje da zuji sve jace i jace kako povecavam broj obrtaja.
Ventilator na hladnjak se ukljucuje cim predjem nekih 5,6 km zavisi od terena.moja kuca se nalazi na vrh brda(doduse odlican je).U zimskim uslovima ventilator se ne ukljucuje ali sad u letnjim veoma cesto radi.E sad ulje trosi dosta cak 1l castrol ulja na nekih 150 km.E sad kako se ponasa turbina koja je za remont,ili je ipak to sve do motora?I da li ja mogu na neki nacin proveriti da li je to do turbine?
Nemam Intercooler!
Unapred hvala  biggrin

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #22 poslato: Maj 28, 2009, 02:18:06 posle podne »
koje ti je CASTROL ulje,ako si sipao sinteticko ili poluisinteticko onda hoce da trosi nenormalno jer je to ulje rijetko,ako si sipao tako nesto vadi odmah i sipaj 15-40w,najlakse ces da provjeris kakva ti je turbina ako skines crijevo za vazduh koje ide do nlje i sa UGASENIM autom napipaj propeler na turbini i mrdni ga gore dolje i vidi da li ima lufta,ako ima onda je zrela za remont,ali ako nikada nije remontovana onda je sigurno stasala za remont,a sto se tice temp normalno je u ljetnjim uslovima da ide malo vise,ali ako ti isuvise pali ventilator onda ili nisi stavio termostat i koji je odgovarajuci za taj motor pa pali suvise rano ventilator da bi spustio temp koja nije ,,prirodna,,za taj motor,ali ako je to po standardima :) onda ti se smesi jedno osvezavanje motora.

Van mreže Randjelovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Age: 34
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • VW
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #23 poslato: Maj 29, 2009, 11:45:06 posle podne »
Hvala na lepom i preciznom odgovoru,probacu su :rolleyes:tra sa tim da vidim sta je u pitanju...A da ulje koje koristim je 15-40 kastrol...

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #24 poslato: Maj 30, 2009, 01:58:22 pre podne »
e ako je ulje 15-40 onda mislim da je vec motor za neko malo psvezenje,karike,ventili itd,a usput i turbinu remontujes. :)pozz

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #25 poslato: Jun 05, 2009, 02:20:55 pre podne »
evo i slika intercoolera
IMG]http://i430.photobucket.com/albums/qq26/borko83/Image384.jpg[/IMG]

Van mreže Kboy

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Belgrado!
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #26 poslato: Jun 22, 2011, 04:29:33 posle podne »
E ovako da pitam posto imam isto golfa 2 GTD 1987 god.Naime motor poceo da tosi ulje,ne znam sta se desava...Kad ga otvorim dimi ali nista preterano.Turbina u voznji cini mi se da krece da radi oko 3000 obr.do duse tad je cujem da radi.Pocinje da zuji sve jace i jace kako povecavam broj obrtaja.
Ventilator na hladnjak se ukljucuje cim predjem nekih 5,6 km zavisi od terena.moja kuca se nalazi na vrh brda(doduse odlican je).U zimskim uslovima ventilator se ne ukljucuje ali sad u letnjim veoma cesto radi.E sad ulje trosi dosta cak 1l castrol ulja na nekih 150 km.E sad kako se ponasa turbina koja je za remont,ili je ipak to sve do motora?I da li ja mogu na neki nacin proveriti da li je to do turbine?
Nemam Intercooler!
Unapred hvala  biggrin

I ja imam isti problem sa mojim autom,proverio sam turbinu po Borkovom uputstvu i cini mi se da je sve uredu.Majstor takodje kaze da je sve ok sa turbinom i da probam da nabavim i promenim crevo koje povezuje turbinu sa karterom.Sta vi ljudi mislite o tome,svaki savet je dobrodosao??? :huh:
I da,gde bi mogao da nabavim to crevo u Bg-u(izvinjavam se za off,ali ovde sam naleteo na isti problem pa nisam hteo da otvaram novu temu :rolleyes:).Hvala unapred

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #27 poslato: Jun 22, 2011, 11:25:37 posle podne »
Kod mene je Ra motor i ima fabricki IC i turbina je KKK vodeno hladjena, a sto se tice modele bez IC koliko ja znam em sto imaju oko 10 konja manje slabija ime je turbina tj manji je nadprtisak punjena i nije vodeno hladjena. Samo sto ja kod sebe imam IC od lancije koji stoji ispred velikog hladnjaka a iza maske tako da ima dobar dotok hladnog vazduha. A to sto su ti pricali majstori da sa IC ne moze da prolupa motor i turbo to se nebih slozio.

Van mreže Kboy

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Belgrado!
  • Karma: +0/-0

dzalecar

  • Gost
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #29 poslato: Jun 23, 2011, 06:10:29 posle podne »
druze rodjeni kakva ti je ovo bos pumpa imamo isti motor a moja je drugacija?  blink

ja sam planirao da ugradim ic kao ovaj sto si ti stavio samo sam odustao jer mi je mnogo ljudi reklo da to ne radim!... jeli se to moze odraditi na svaki TD motor?

dzalecar

  • Gost
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #30 poslato: Jun 23, 2011, 06:15:58 posle podne »
imas bugarski filter goriva  lollol to sam spazio  bonk

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #31 poslato: Jun 23, 2011, 07:37:39 posle podne »
Bosch pumpu je isto zamenio, ja imam ovakvu fabricki.

@kboy

Ako ti motor trosi ulje to ne bi trebalo da ima nikakve veze sa tim crevom sto si objasnio, osim ukoliko nije vidljivo napuklo, tj. ako se ne vidi da iz njega curi ulje.
To sto ti trosi ulje moze da bude do turbine lose, i do loseg motora. Ako ti izlazi jako crn dim kada pri radu otvoris cep za ulje, onda je verovatno motor. ;)

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #32 poslato: Jun 23, 2011, 08:36:13 posle podne »
ako sumnjas na turbinu , skini crevo koje ide od turbine do usisne grane i ako ima ulja onda je zrela za remont...
a svaki GTD fabricki ima intercooler...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #33 poslato: Jun 23, 2011, 08:59:28 posle podne »
Nema svaki GTD fabricki interkuler  ;)

Mihajlo Stankovic

  • Gost
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #34 poslato: Jun 23, 2011, 09:01:57 posle podne »
Nema svaki GTD fabricki interkuler  ;)
+1

Šta god radio moj predlog ti je da izbaciš turbinu i intercooler i voziš običnog dizela-ako ti nije do KS motora.  alealeee

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #35 poslato: Jun 23, 2011, 09:05:47 posle podne »
Da izbaci turbinu?! To jedino ako je turbina skroz pukla i covek nema za remont. U suprotnom nema nijedan razuman razlog da to uradi.
Ako mu nije do ks-a onda neka vozi biciklu najbolje, kakva bre snaga, pa najjaci dizel motor u dvojci ima 80 konja, u danasnje vreme, to je ispod proseka... wacko

Van mreže Kboy

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Belgrado!
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #36 poslato: Jun 23, 2011, 10:51:41 posle podne »
A koliko bi kostao remont turbine????
Hvala vam ljudi na ovim odgovorima taman pomislio da cete me iskulirati biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #37 poslato: Jun 23, 2011, 10:55:44 posle podne »
Zavisi u koliko losem je stanju, neki prosek je 300e za mk2, moze malo manje, a moze i vise od toga, ne znas dok je ne otvoris. ;)

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #38 poslato: Jun 23, 2011, 10:56:06 posle podne »
250 sigurno ako ne i jace

Van mreže Kboy

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Belgrado!
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf II GTD Intercooler
« Odgovor #39 poslato: Jun 23, 2011, 10:58:30 posle podne »
Auuuu izginusmo.... boodala Hvala jos jednom na odgovorima beer